Několik nových střípků informací ke hře Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

- Vývojáři se rozhodli připravit remake, aby si mohli hráči i nadále hru užívat. Pro remake MGS3 se rozhodli i z toho důvodu, že jde o první hru s Big Bossem.
- Příběh i herní svět je stejný jako v originální hře.
- Hra je nově postavena na Unreal Enginu 5, aby bylo dosaženo co nejlepší vizuální kvality, zároveň bude podporovat 3D ozvučení.
- Bude možné použít speciální filtr přes obraz, aby hra evokovala originál.
- Vývojáři vložili hodně úsilí do džungle, která bude mnohem realističtější a detailnější. Rostliny, zvířata i další prvky džungle budou mnohem realističtější a detailnější.
- Vývojáři věnovali i hodně času blátu, kterým se bude možné pokrýt.
- Byl použit původní dabing, ale vývojáři nahráli s původními dabéry i nový, převážně pro tutoriály.
- Bude možné si vybrat původní komprimovaný zvuk nebo nový 7.1 zvuk.
- Vývojáři přidali novou kameru přes rameno, jako tomu je u moderních akčních her. Pořád ale bude možné si hru zapnout s originální kamerou.
- Hra nabídne moderní nebo klasické ovládání.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (10)
Jsem zvědav na tu kameru přes rameno.
@VenoM: Tak ona ta PS3/PS Vita verze od BluePoint má vynikající obrazovou kvalitu, povedli se jim pouze drobné bugy, jinak obě hry zásadně vizuálně zdokonalili a audio kvalitu zachovali.
V době, kdy už v Kojima Production pracují v THX certifikovaném, vlastním studiu, takže se připravte na špičkový zvuk v Death Stranding 2, v téže době v Konami degradují audio kvalitu u dvacet let starých her. Ono je to o šikovných lidech, kteří umí a obávám se, že jich v konami moc nezůstalo. Nedávné výstupní výsledky spíše poukazují, že jim tam dělá problém udělat čistě technický remaster PS2 her. Silent Hill kolekce byla tehdy rána pro každého fanouška série, kdy Konami špatný stav her, respektive horší stav oproti originálům, omlouvala a zdůvodňovala čímsi jako "už nemáme původní kód hry". Jenže na PC scéně reverzní inženýrství ukazuje, že lze pracovat i bez původního kódu a dosahovat skvělých výsledků na výstupu.
Vadí mi co s tak skvělými hrami dělají a doufám že dostojí svých slibů, že pracují na nápravě. Pro herní scénu je to až příliš důležitý kulturní odkaz umění, jehož jakákoliv degradace je zkrátka projevem buď neúcty, nebo jejího nedostatku k němu. A ona jakási vyhýbavost Konami vůči Kojimovi a lidem, kteří spolu s ním odešli, houf lidí zkušených s hlavní sérii jako nikdo a Konami se jejich jménům jakoby vyhýbá, zkrátka cítím tam, že asi jaký vztah ke Kojimovi a jemu blízkým spolupracovníkům, spolutvůrcům, takový vztah k jejich dílu a odkazu a vždycky platí, po ovoci se pozná, tedy dle posledních výsledků to spíš na mě působí, že Konami potřebují prachy, to nejlepší co tam mají je MGS a SH série, tak to prostě vzali jako prostředek, kde by mohl být úspěch na zisk nejjistější.
Kojima Production vždycky byli lidé, kteří chtěli udělat především výbornou hru, až pak vydělat peníze, aby mohli udělat další a pak zase další... Můj dojem stále je, že v Konami něco dost smrdí a doufám, doufám že vše napraví. Jejich pokus o vlastní MGS hru bez Kojima a spol také dopadal katastrofálně. Pokud jde o nový díl, podle mě tam nemají už lidi schopné dělat takové pecky, které člověk jenom obdivuje. Proto když už remaster a remake, tak zachovat všechno to nejlepší, takže všechno a vše technicky posunout od animací, vizuál, po zvuk. Mastering zvuku je disciplína, která v dnešní době v rukou jednotlivce dokáže doslova zázraky. Takže nástroje by byli, ale zřejmě jim uteklo dost právě těch lidí, kteří uměli udělat věci pořádně. Hraju to i tak, protože jsem právě taky idiot, který si tyhle hry koupí tolikrát, kolikrát si to budu chtít zahrát a nechápu proč nikdo dosud neopravil praskání u všech enviromentálních, zvukových stop, kde to člověk poslouchá non-stop. Miluju ty hry, přesto to jak idiot hraju i s tímhle nepořádkem. Proboha kolik měsíců je to od vydání? Kolik tam byť jeden člověk potřebuje času, aby se podíval na zvukovou složku a zjistil příčinu a odstranil ji. Pro modery na PC kolikrát práce na 24 hodin od vydání. Nechápu to a sere mě to dost.
Jsem zvědav jestli dají pryč Ivana Raidenovitche Raikova, za mě to byla docela pitomost, která tam byla jen pro zavděčení lidem, co nestrávili Raidena v MGS2. Mimoto si ani neumim představit jak "nenápadně" by vypadala ta gumová maska v tomhle grafickym provedení 😅
@stillalive: Obecně souhlasím, byť z trochu jiného důvodu. Pro mě byl naprostý kontrast jak to mohli udělat, ale z evidentně finančních důvodů neudělali porovnání v Tomb Raider Remaster. Něco podobného bych totiž očekával a do nebes je vynášel. Míněno - upscale textur, vyčištění zvuku (byť kdyby užili původní stopu asi by se tam moc nemuselo dělat), možnost zapnout nějakou updatovanou verzi ovládání a tak dále. Místo toho jsme dostali přebalenou PS3 remaster verzi, nic extra co by obhájilo cenu. Stejně jsem to koupil (protože miluji MGS a jsem idiot), ale mám z toho dost pachuť v ústech, protože #FuckKonami.
Zatím to vypadá neskutečně. Dokonce tak moc, že se zdráhám uvěřit, že je to pravda a nejen vábnička na nás staré psy.
@Hektorus-522: Originál mám naposlouchaný za ty roky x-krát a řešili jsme to tehdy právě proto, že bylo v zásadě běžné komprimované audio u všech her a už MGS2 měl mít právě nekomprimovaný zvuky. Když si vezmeš čistotu a vysoký dynamický rozsah veškerého audia u MGS2,3, který je na pouhý poslech v porovnání s ostatními hrami výrazně čistší, dynamicky výraznější, už tehdy na PS2, tak právě vnímám u Master Collection jako dosti velké selhání následnou a dosti slyšitelnou komprimaci. Hraju teď MGS3 na Switchi, používám monitorovací profi sluchátka Sennheiser HD400Pro, které mají o chlup ještě přesnější přednes než známé HD600 a některé jejich varianty, neustále je slyšet hlasitý "clipping", prostě praskání. Jednoduše řečeno rozbili a dosud neopravili dosti zásadní problém se zvukem, který v originále vůbec nebyl. Proto Master Collection kritizuji pro její nezvládnutý a právě dokonce horší technický stav, než byl originál i původní HD kolekce. Povedlo se jim ty hry ještě více zabugovat a to je za mě tragédie, neschopnost a měli by udělat všechno pro to, aby stav těch her hodili do alespoň původního stavu, bez bugů. DF byli prakticky jedni z mála, kdo onu tragédii viděl už od vydání. MGS3 na Switchi dokonce má výrazně sníženou, omezenou vykreslovací vzdálenost pro veškeré porosty v prostředí. Je to zásadní downgrade, který by na Switchi a nikde jinde vůbec neměl být, protože ta konzole zvládá daleko složitější, větší a náročnější hry. Nejen že audio prošlo zvláštní degradací, nezvládli ani zachovat stav věci, kterou někdo dokázal ve vynikajícím stavu vyrobit a vydat před dvaceti lety. Neoddiskutovatelné selhání.
pojdme chlapci 60fps a ma duse je vase!
Prý navíc budou všechna zranění na něm vidět a po zahojeni zůstanou jizvy i potrhané oblečení
@stillalive: Nedokážu zpětně posoudit, jestli má originál komprimováné, nebo nekomprimované audio, ale je pravda, že originál a původní HD kolekce má na poměry PS2 her audio hodně kvalitní. Zkoušel jsem teď San Andreas Definite Edition v Plusku a ten dabing se dnes už vůbec nedá poslouchat. Nová MGS Master Collection má ale relativně hodně problémů a vím, že některé zvuky se liší a jsou horší oproti originálu. Na PC na to existuje mod.
Jedna věc mi akorát nesedí, vždyť MGS3 právě už na PS2 měl nekomprimované audio, což byl zároveň důvod, proč to bylo tehdy na dvouvrstvém formátu. Ta hra je co do velikosti lokací velice malá, takže na zvuková data padlo nejspíš větší podíl. No jsou to informace, které jsme s kámošem řešili v době vydání MGS3, takže nevím, jestli je to nakonec pravda, ale v remasteru jsou na Switchi zvuky komprimované, což lze snadno slyšet na Switch verzi. PS5 verzi jsem ještě netestoval, tak nevím.