Konzolista.cz

Hideo Kojima nemá v plánu si zahrát Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

novinkačtvrtek 31. července 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Hideo Kojima nemá v plánu si zahrát Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Necelý měsíc zbývá do vydání Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Remake slavné klasiky bude postaven na Unreal Enginu 5, přinese drobné úpravy hratelnosti i nový multiplayerový režim. Vzniká ovšem bez tvůrce série Metal Gear Solid Hideo Kojimy, který opustil Konami v roce 2015. A protože šlo o dosti bolestivý a nepěkný rozchod, nemá v plánu si Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zahrát, jak nyní prozradil v rozhovoru pro magazín Ssense. Více se k tomu vyjadřovat nechtěl. Třeba jednou změní názor a remake si zahraje. V současnosti má ovšem plné ruce práce s dalšími svými hrami. Nedávno nám přinesl Death Stranding 2: On the Beach, přičemž v současnosti připravuje ve spolupráci s Xbox Game Studios hororovou hru OD a také špionážní akci Physint pro PlayStation. Anio jedna hra zatím nemá stanovené datum vydání.
YouTube video: YouTube video player


Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (73)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
G
G #🏮いただきます🏮

@stillalive: obdivuhodný zápal. Přitom by stačilo to redukovat do 30h jako to má kazda druhá slušná příběhová hra😆

Ale kazdej to máme jinak. Já to s vypětím a časem, co rodina dovolila, splachl za 66h. Dál už to grindit jako jedničku (140h) nebudu.

stillalive

@Kainé: Když ono těch 200h uteklo jako voda, doslova. Reálně zase není moc her, kde by se mi to stalo. S MGV prakticky úplně souhlasím. Spousta věcí, jak jsem se dopídil, byla ze hry vystřižená, přesto, kdykoliv to zapnu, třeba teď, ten skvělý pocit už ze samotného ovládání postavy a Stealth, naprostý top.

Kainé
Kainé #A2
👍2

Zcela upřímně, mám tu hru rád, ale za mě to hrát takové množství času není zdravé :D. Kdybych hrál 120 hodin do osmé kapitoly nebo celkově přes 200 hodin, tak budu největší hater téhle značky a Kojimy vůbec. Připadal bych si stejně, jako kdybych sbíral všechny otazníky na Skellige.

Ta hra zase není nějak extra dlouhá, ale chápu, že lidi s OCD musí vše postavit a vše doručit.

Moje doporučení pro lidi bez OCD. Hrát na brutal, hrát stealth, vzít občas nějaký vedlejškák, cestou posbírat náklady tam, kam mířím, postavit jednokolejku a hru si užívat :).

K MGSV, za mě zcela suverénně nejlepší stealth z celé série, asi nejlepší ovládaní TPS postavy, co jsem měl možnost hrát, čistě herně nemá ta hra konkurenci, nemyslím si, že bych od té doby hrál tak dobře hratelnou hru, k tomu slušné ale ne dokonalé A.I, perfektní engine. Na druhou stranu příběhově je to nedokončené, je tam spousty dobrých myšlenek a nápadu, které působí tak nějak polovičatě. Za mě je to s FF XV nejlepší nedokončená hra, kterou jsem kdy hrál. Stále si myslím, že Fox Engine je lepší engine než Decima v rámci gameplaye.

stillalive

@マルツェル: No opravdu jsem přesvědčený, z toho co jsem od tebe četl, že sis ten zážitek pravděpodobně pokazil sám. Kdybych měl podobnou zkušenost jako ty, tak to řeknu a kdybych byl ve svém nadšení ze hry jako celku jediný, vážil bych tvé dojmy jinak, ale stejně jako tys předpokládám upřímně sdělil svou vlastní zkušenost a určité zklamání, tak já ti upřímně sdělil své nadšení a protože nechci spoilerovat, ani jsem nevypsal všechny ty srandy, co tam jdou dělat a které způsobují, že se bavím u toho víc a víc. Můj aktuální dojem je zároveň ten, že jednička mě pořád baví stejně, neomrzela mě ani po tom, co jsem ji teď začal zase hrát po druhém díle, kde mi prostě těch tisícero drobných a větších zlepšení a změn naprosto sedlo a díky tomu, že se hrou nemám žádný problém, užívám si to jako málo co. V tomhle se nejspíš budu opakovat. Hele třeba když si to dáš někdy napodruhé, víc půjdeš po příběhu, třebas tě hra chytne víc, třeba ne. Ale opravdu jsem přesvědčený, na základě vlastní zkušenosti v porovnání s ostatními hráči a odbornou kritikou, že ta hra je vskutku Masterpiece svého druhu a je to nejzazší úroveň kvality v každém aspektu, jakého ve svých hrách v celé kariéře Kojima Productions dosáhli. Vidím to opravdu doslova v každém aspektu. Nemám o tom pochyb. A nijak to nevyvrací tvou osobní zkušenost. Prostě s tím máš jinou zkušenost a protože jsem přesvědčen, že hra je objektivně prakticky bezchybná, precizně vyladěná, tak se zákonitě domnívám, že se ti podařilo si to namíchat asi nějak jinak, než bys chtěl. Já reálně nevím co vlastně s tím máš za problém, když tvé problémy se hrou se mi nepodařilo vůbec najít.

Edit: Osobně jsem vždycky upřednostňoval lineární hry, akční adventury, v sérii Final Fantasy mám nejraději kvůli příběhu právě lineární FFX. OW hry jsou u mě ve skutečnosti pořád výjimky a oblíbenou mám fakt jen hrstku her za celou tu videoherní historii. Takže já to měl prakticky do vydání MGSV a GTAV s OW hrami tak, že jsem je zkoušel, ale ve výsledku jsem hrál pouze lineární SP hry. Pro mě Kojimovi OW patří k těm nejlepším. Teď ty OW už mají i ten příběh jako dříve SP hry, s tím, že si to opravdu můžeš dávkovat sám a já na těchto OW hrách miluju to, že mám jak tu absolutní svobodu typickou pro OW, tak zároveň ten příběh a samozřejmě je na mě, čemu se budu věnovat víc. Díky tomu paradoxně mají OW hry pro mě větší znovu hratelnost, protože hru si minimálně jednou projdu s tím že chci všechno objevit a nejméně jednou čistě příběh.

マルツェル
マルツェル #KNOWLEDGE

@stillalive: ptal jsem se na MGSV... 😐

Jinak pochvala za offline režim. Rozsah infrastruktury oproti prvnímu dílu na znovuvybudování je extrémně vyčerpávající.

Nyní jsem zažil zcizení batohu. lol. Mrtě mě to pobavilo, nevěděl jsem, že je to možné. 🤣

BTW takže já jsem si to nějak posral... Dost zajímavé jak ultra unikátní dokonalý nepřekonatelný masterpiece na úrovni zlatého grálu, kterej by měl být obsahem Zlaté desky Voyageru, jde posrat. Vyplývá z toho, že jsem ultra unikátní dokonalý nepřekonatelný jedinec, když jsem to dokázal posrat? 🤣🤣🤣

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
😁1

@stillalive: nasel jsem, to je nic nevypovidajici clanek. Krom toho, ze dle trofeji hru dohralo pouze 41% hracu co si ji koupilo, tak nikde neni specifikovane, jak dlouho tech 80% hracu ve hre pokracovalo. Klidne do toho muzou pocitat, ze nekdo hru dohral a pak tam jeste hodku behal :)

stillalive

@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: Na Indianovi o tom vyšla novinka, protože tuhle statistiku sdílel sám Kojima. Najdi si, mají to na webu, asi dva dny staré.

Edit: A nejpoužívanější nástroje byl prý žebřík. V Kojima Productions totiž nasbírali už statistiky za první měsíc hraní od vydání. 👌😎

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
🤦1

@stillalive: "80% hracu DS2 pokracovalo v hrani i po dohrani pribehu"

Zdroj prosim, opet, zdroj😬

stillalive

@マルツェル: Zase všechno cos o DS teď napsal, nebudu to kopírovat, všechno, tak absolutně nesedí se zážitkem mým a pár miliony dalších, včetně odborné kritiky. Nevím jak to hraješ, co tam děláš, ale jak už jsem ti psal posledně, nic z toho není objektivní stav věci, nýbrž tvůj osobní zážitek, který nevím jak sis zřejmě posral. Nebo chceš znovu tvrdit, že recenzenti jsou už konstantně mimo, až na ty případy, kdy ohodnotí hru tak jak podle tebe by mělo být? Druhý díl se naopak těší narůstající oblibě a pro tvou zajímavost, 80% hráčů DS2 pokračovalo/pokračuje v hraní i po dohrání příběhu. Zřejmě ten úspěch bude tím, že je to tak dojebané jak ses utvrdil. No není to tak?

Edit: Já v DS2 mám už čistých 200h, příběh jsem zakončoval ve 160h, po titulcích jsem naopak měl chuť pokračovat a nejlepší je, že teď těch 40h v end game mě ta hratelnost vtáhla ještě hlouběji, protože jsem se konečně mohl věnovat čistě průzkumu, stavení lanovek, které jsou tentokrát boží díky možnosti zakřivení dráhy, zkouším nástroje, které jsou další výraznou unikátní mechanikou ve hře a spousta těch novinek umožňuje si opravdu hrát a královsky se tím bavit, což mně se děje. Druhým dnem jsem to začal střídat s end game v DS1, takže hraju teď obě hry. Pro mě jsou například střety s mezky a dalšími ozbrojenými lidmi v jedničce už od druhého průchodu úplně snadné, ve dvojce jsou smrtonosnější ve většině případů. Obě hry mám na nejtěžší obtížnost. A zrovna tak VV, střety s nimi jsou napínavější, jsou lépe zpracované a jejich počty se oproti jedničce zvýšily. Zachraňuju zvířata, dělám standardní objednávky, protože jsou dobře navržené a zábavné. Takže už mám 209x "Legenda legend legend". Až dneska jsem znovu zapnul on-line režim, s omezením sdílení staveb, pouze nástroje a najednou mi tam lidi staví silnice, jediné co jsem vzdal. Hrál jsem naprostou většinu hry v off-line režimu a úplně všechno jsem tím pádem musel dělat sám a já právě chtěl vše poprvé dělat sám, ale oproti jedničce tady to bez pomoci je mnohem větší úkol. Jednokolejky jsem zvládl brzy a rád a na silnice se teprve těším až si projedu, je tam ještě spousta věcí a staveb, které jsem do gameplaye vůbec nezařadil/nevyzkoušel ale s každou další vyzkoušenou věcí mám v podstatě další novou, oblíbenou hračku, která celkový gameplay zase obohacuje značně. Tahle hra čím víc se hraje, tím je ještě zábavnější. Dost mě však překvapují ty signifikantní rozdíly ve všem oproti jedničce, při přímém srovnání hraním obou her. Hlavně to, že jednička je pro mě výrazně jednodušší hra co do obtížnosti. Jedno je však těžší v jedničce a tím jsou ty střety s Cliffem, s Neilem mě už nerozstříleli na na sr*čky během mrknutí odradku jako v jedničce. Celkově jsem s obtížností spokojený, protože chcípnout a to dost rychle není vůbec problém, způsobit odhmotnění taktéž ne, nicméně Sam má teď mnohem více možností se bránit a útočit a dělat i jiné věci. Náklad je pořád defakto Samův život, když se to rozbije, je to jako by Link přišel o srdíčka, vzhledem k tomu že Sam je navrátilec, takže jediné co, tak člověk nechce mít nikde obří díry jako obří překážky, které musí obejít.

Já jsem v té hře úplně jako doma. Miluju jak pořád objevuju něco nového po 200h hraní.

Kainé
Kainé #A2

@ΛNĐ3RLΛ: ok, byl bych schopen jít i na rok, ale sázka bez nějaké odměny, mi přijde lichá :D.

@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: jenže je tu méně lidí, pokud se nebudeš pouštět do těch debat, nebudeš diskutovat o těch tématech, tak taková diskuzní existence stejně za mě nemá cenu. Schválně nepsat čárky, nebo dělat chyby, mi přijde trapné. Jak já se znám, já bych to nevydržel. Pamatuješ poslední nick Noisyho, všichni to věděli, snažil se psát jinak, zapírat, ale stejně to všichni věděli :D.

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
😁3

@Kainé: nesmysl. V dobe me nejvetsi slavy se jich tu XY nepoznalo😀. Neni to tak tezke skryt hele. Inteligentni jsi na to dost. Staci se nevyjadrovat jen k vecem co bezne, psat jinak, nepoustet se do debat, do kterych by ses normalne poustel a neudelat si ucet hodinu po tom co dostanes ban.... ale co ja tu budu davat nejaky navody😀 ja ti nikdy zadnej multak nemel................ 😬

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Kainé: Bohužel práva bez Kachlova souhlasu ti dát nemůžu a nejspíš nebude ani chtít mít něco společného s naší sázkou (ve smyslu, že mě pošle někam s takovou prosbou) 😄

マルツェル
マルツェル #KNOWLEDGE
😁2

@Kainé: pochopil jsem, že píši moc pomalu. Ale sralo mě to neposlat. 😡🤣

Kainé
Kainé #A2
👍1
😁1

@マルツェル: neruš a běž dalších 100 hodin doručovat, teď tady řešíme důležitější věci.

マルツェル
マルツェル #KNOWLEDGE
😁1

@Kainé: OT: ale to je například něco, co se mi zde asi nikdy nepodařilo vyjádřit slovy. Zřejmě má chyba. Já nevidím problém v tom mít dva názory. Jeden subjektivní a druhý s co největší snahou objektivní. Subjektivní je, že hra mě baví, i když si to možná jen namlouvám, protože doufám, doufám, doufám, že zase zažiji něco Kojimovského a vryje se mi to do paměti, proto i stavím, doručuji kdejakou blbost, když mi to tedy hra dovolí, atd. A ten objektivní je, že přemýšlím, jak to může působit na neznalce, hrami nepolíbené, dokonce na různé generace. A v tom bohužel DS2 selhává.

Osobně hraji i to, co mě nebaví a k čemu jsem předpojatý, abych si udržoval nadhled. Obecně to už ale nestíhám, takže se znalost jistojistě vytrácí. Uvědomění už ale nezmizí. Např. FF série mi byla vždy k smíchu, dokud jsem se nedokopal to zkusit a ejhle, ono to je (bývalo) sakra dobré. Subjektivní x objektivní se najednou rozešlo a zamyslel jsem se nad sebou, jak blbé je prosazovat: "mně líbí, všem dobré" Po letech jsem ale opravdu separoval sportovní, závodní a MMO hry, ke kterým se nevyjadřuji.

Narážka na vedlejší aktivity spočívá, kdy jsem skončil v bodě, že jsem nucen připojit různé preppery (část pizzař) a nemůžu nic dělat okolo abych zvedl lvl spojení a nutí mě připojovat další oblasti do sítě, případně ke stávajícím přihodí jednu objednávku. V DS1 jsem si stěžoval, že tam toho je tři prdele a měl blbý kecy na pacing, tady to ale vzal z jiného konce, kdy fakt pacing určuje, ale ne tak, jak bych čekal. Představa od @stillalive byla vynucené hlavní mise, co nemají vliv na ten svět, který si díky OW můžu budovat, a ne mi vlastně zakázat budovat spojení s wanabe vedlejšími preppery, vynutit jim spojení, zasrat si mapu stavbama od online hráčů, nemít nic mezi prvními, a nebo se umořit to získat. To je zas pacing, kterej to překroutil.

Ale chápu, že zas schytám jen to, že nevím, co chci, a že vlastně jen urážím hru atd.

PS tvl, kvůli tobě jsem zapl PS5, ukazuje to epizoda 7, tak sry jsem se sekl. 🤣 Dík za spoiler, zas Cliff 2. 🙄🤣

@ΛNĐ3RLΛ: nezapomínej, že uživatel se jménem Kainé a avatarem Kainé něco skrývá. Něco, za co je vysmíván společností, proto je tak útočný a vysvětlení dostaneš až na další ending. 🤣

joke to @Kainé. 🙂👍 love this char

Kainé
Kainé #A2

@꧁༒♛Makléř♛༒꧂: a na co ti bude multák, když s ním nebudeš moci psát, promin kámo, ale ty jsi ten poslední, kdo by tady mohl mít skrytý multák, tebe bychom poznali, i kdybys používal jenom smajlíky :D.

Stačí se orientovat pomocí her, které tě zajímají ,nebo tě nezajímají. U mě stačí něco ve stylu pozitivního k JRPG a máš mě, je tady tak pět lidí, co hraje JRPG.

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
😁1

Kazdopadne lze mit multak bez odhaleni. Mate pekne debilni sazku😀.

꧁༒♛Makléř♛༒꧂

Uh... budu se opakovat ale link

Kainé
Kainé #A2
😁1

@ΛNĐ3RLΛ: tak ban pro mě na 6 měsíců, pokud nebude multák a vydržím to, dostanu admin práva. 🙃

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
😁4

Predej mi admin prava, ja budu spokojenej, celej web nasranej na tebe, kaine tedy taky spokojenej. Je to genialni. Zabanuju hned mistra a Kachla za 10/10 Horizon

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Kainé: Já bohužel ban dostat nemůžu jakožto admin, ale můžu se klidně smazat

Kainé
Kainé #A2

@ΛNĐ3RLΛ: já sám nevím, to by chtělo asi ban na nějakou delší dobu a nesměl bych si vytvořit mulťáka, ale otázka, je co mi bude odměnou a jaká doba bude přiměřená? 6 měsíců? A otázka je, jestli bychom si to neměli střihnout oba :D.?

PS. Za tu dobu co tu jsme, bychom se hned poznali, že jsme na mutláku. Ty preference her jsou tak zjevné, že to nejde skrýt.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Kainé: Něco navrhni.

Makléř: Povídej, přeháněj

꧁༒♛Makléř♛༒꧂

Mel bych napad😬

Kainé
Kainé #A2

@ΛNĐ3RLΛ: můžeme, za jakých podmínek?

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@Kainé: Nepřežil, vsadíme se? 🙃

Kainé
Kainé #A2

@ΛNĐ3RLΛ: já bych se bál spíše o tebe, borec co mi vypisuje ze své dovolené(pokud sis to nevymyslel), tráví tady x hodin denně a kdykoliv na něho uhodím, tak se mnou tráví x hodin v diskuzích, aby si obhájil neobhajitelné. Na druhou stranu, dnes jsme udělali progres, přiznal ses, že jsi reagoval sám na sebe a sám sebe jsi vyvrátil. :D. Myslím si, že moje terapie a moje lekce ti pomáhají.

Jestli sis nevšiml, moje existence na zdejším webu se zúžila na sledovaní čičovin, co vyplodíš ty nebo někdo z tvého šíleného vlákna. :D. Jestli bych bez toho mohl žít? To je dobrá otázka. Jelikož příspívám čím dál méně a vlastně už jenom na tebe, tak věřím ,že bych to přežil. 😁 Na druhou stranu by mně to bylo líto, když jsme udělali ten progres a ty ses přiznal, že sám sebe vyvracíš. Přiznání je vždy prvním krokem, já věřím, že se mi svěříš k dalším věcem a zjistíme i původ, proč jsi začal konspirovat o všem možném :).

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
❤️1

@Kainé: Myslíš ten imaginární stín, na který si tu stěžuješ jen ty? Nahoře jsou dveře... Jsem si jistej, že jinde tvou erudovanost a objektivitu ocení mnohem více, jak na okultistickém Konzolistovi, tak proč tu ztrácet drahocenný čas, jak jsi sám poznamenal? Protože bez KZ nemůžeš existovat. To víme moc dobře oba. 😉

Kainé
Kainé #A2

@ΛNĐ3RLΛ: já si přeji, abys přestal lhát, mystifikovat a začal jsi opět používat mozek a vést diskusi alespoň na průměrné úrovni. Protože tohle si nepřeji, nepřeji to hlavně Kachlovi, aby mu tady psal recenzent, co konspiruje o satanismu a okultismu a přitom měl bias velký jako kráva vůči hrám a tvůrcům, protože tohle háže dost velký stín na celého konzolistu.

@@マルツェル:

"Po 120h v DS2 kap. 8 asi, se můj názor nemění a jen prohlubuje, jak je to stále o ničem. A všiml jsem si, že už skutečně ovlivnil pacing, ale dokonce k horšímu, což jsem nečekal. DS1 byl, dělej si hlavní linii a k tomu kotel vedlejších činností. Zde v DS2 je, dělej hlavní linii v podobě rozšiř to vedlejší a nesmíš nic vedlejšího dělat, dokud neřeknu. 🤣

Klobouk dolů trávit tolik hodin v něčem, co je o ničem. Od začátku tě to nebaví a už tam máš 120 hodin a pořád je to o ničem. Fíhá. Co tam děláš tedy, když tam není nic vedlejšího nejde dělat? Já byl v osmé kapitole asi za 30-40 hod.

Jinak pěkně kecáš, pokud jsi v osmé kapitole, tak osmá kapitola okamžitě začíná druhým střetnutím s Cliffem2. Order 31. :D.

꧁༒♛Makléř♛༒꧂
😁2

BO: Ne, neee, neeeee link

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články