Square Enix bude do budoucna během vývoje svých her hodně využívat umělou inteligenci

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Marathon vyjde v březnu 2026, oznámena cena
novinka
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dostane zítra velký update s novým obsahem
novinka
Skvělá RPG hra Divinity: Original Sin 2 od Larian Studios vyšla v nativní verzi pro současné konzole
novinka
Hollow Knight: Silksong dostane příští rok rozšíření Sea of Sorrow
novinka
Sony si zajistila dvanáctiměsíční konzolovou exkluzivitu na hru Phantom Blade Zero
novinka
Pro konzole Nintendo Switch 2 a Xbox Series X/S vyšla demoverze hry Final Fantasy VII Remake Intergrade
novinka
Ubisoft získal studio Amazon Games Montreal i s právy na MOBA hru March of Giants
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena westernová open-world survival hra Westlanders
novinka
Na Dead Island 3 si ještě pár let počkáme, vyjde v roce 2028
Komentáře (10)
@NIKTO KAZDY: jaký Jurský park? Jaké živé herecké výkony (dinosaurů)? Co do toho motáš Sony? AI využívají všichni vývojáři už teď, SE to skutečně právě teď neobjevil.
Square Enix dělal poslední dobou hodně přešlapů. Tak krásné značky pohřbili. A teď se chystají pohřbít celé studio. Škoda.
Logický krok, přestože okolo AI je strašně moc zbytečného negativního humbuku a potřebuje to nějaké regulace v podobě ochrany, licencí atd. tak je to budoucnost a bylo by hloupé tuhle technologii nevyužít nebo jí přímo ignorovat, obzvlášť s astronomicky rostoucími náklady a časovou náročností, kdy už ani dnes nestačí často zmiňované 3-4 roky.
Pak je to i příležitost pro menší studia, takový The Finals využívá AI hlasy a nezní vůbec špatně, pro online FPSko naprosto dostačující, takže třeba už se konečně i v JRPG rozloučím s němými side questy 😁 Prostě je to jen další technologie, která může hodně pomoct jak velkým studiím a tak i těm menším.
myslím že hodne ludí si stále myslí že to takto funguje:
link
@Chaser91: pokud to nebude na ukor vývojářů, tak to bude okej, jestli to bude delat jen takove ty nezazivne a casove narocne veci.
Muze to zachranit velke singl pribehovky, kterym neuveritelne rychle rostou naklady, pricemz je nejde dodatecne monetizovat.
toto je jediná cesta ako udržať vývoj nových hier a nezakopať sa v remástroch remakov ako to predvádza sony. viete trochu mi to pripomína filmovú tvorbu ked prišiel jurský park a podobné filmy.. tiež tu bol jeden názor. to je sračka urobená cez počítač.nikdy sa nevyrovná živému hereckému výkonu. skoro ako keby to ten počitač urobil sám. pritom ten grafik musel pri každom jednom zábere stráviť obrovské množstvo času piplaním sa s každým filmovým okienkom. pokial umelá inteligencia pomôže s obrovskou kopou nezaživných procesov ktore vývojar musí absolvovať aby dali do kopy celý projekt tak prečo nie? hru nebudú vyvýjať 10 rokov ale možno len 3.
Tak doufám, že použijí lepší AI, než to bylo u Final Fantasy XVI, protože ta hra byla v určitých místech opravdu celkem bez inteligence.
@QaiGonJinn12: tak proc nevyuzit ui a treba usetri rok az dva na vyvoji?
Super nápad! Tak můžu po Ubi odškrtnout další studio od kterýho už nic nekoupím.