Hra Final Fantasy VII Rebirth už podporuje PlayStation 5 Pro, zveřejněna kratší ukázka

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (9)
Tohle bude první věc co zapnu na pročku!!!!
Zprasena optimalizace a oni se chlubí jak dobře to běží na PS5PRO. Možná to chtělo místo FSR 1.0 příště využít aktuálnější verze když už to chtějí upscalovat
Jediné co mě v této hře mrzí a Pro upgrade to údajně vůbec neřeší, tak je to výrazně kontrastní kvalita zpracování. Když dojde na souboje, filmové scény, fantastickou hudbou, předvádí hra naprosto excelentní parádičky, naproti tomu během průzkumu mi pořád před očima všechno extrémně viditelně dočítá, stíny a nasvícení je nekonzistentní, na mnoha místech vyloženě hnusné textury, umístění vegetace jako by to tam někdo mrdlal na rychlo "štětcem". Je to zvláštní, protože už původní FFVII na PSX mi v té době připadal kostrbatý, zastaralý, v porovnání s VIII a IX to už tehdy bilo do očí a vlastně podobný pocit se mi vtírá s Rebirth. Když to porovnám s FFXVI, ta je oproti tomu takřka perfektně odladěná a takřka perfektně konzistentní v technickém i uměleckém zpracování, kazí to zásadně na obrazové kvalitě to po*raný FSR.
Nemíním to jako hejt, naopak tak hra je famózní a právě o to víc mě mrzí za mě už dost viditelná nedodělanost v aspektech, které jsem vypsal. Za vyčištěný obraz a lepší framerate jsem rozhodně vděčný, ale stále doufám, že podobně jako u FFVII Remake opraví nasvícení, stíny, textury, umístění vegetace, grafické glitche, prostě zlepší to na úroveň jakou si Final Fantasy hra zasluhuje. Obávám se však, že pokud k tomu vůbec dojde, tak asi spíš na PS6.
No za pár dní to nainstaluju do Pročka a dám si znovu začátek pro připomenutí a budu pokračovat do Junonu.
Tohle je jediná hra na PS5, kterou jsem po 40h odložil, s tím že budu pokračovat až po nějakých větších nápravách. Nic není dokonalé, ale rozhodující je míra toho, co je uděláno dobře a co ne a tady ta míra toho, co mě neustále ruší, je příliš výrazná. Běžně mám každý hlavní FF díl spojený s ohromující technickou a uměleckou kvalitou ve své době.
Odehrál jsem to ve Fidelity režimu a člověk si na těch 30 fps také zvyknul. Stačilo by to otevřít na 40 fps při VRR. To je škoda, že to neudělali. Těch 40 mi pro oči a plynulost opravdu stačí, pokud je grafická stránka lepší.
@⚖️dr_chaos⚖️: Dragons Dogma 2 je další hra, kde to prokouklo.
Řekl bych, že přesně tady ta hra PS5 Pro dobře reprezentuje a dává to tu smysl, více takových, těším se na SH2 💙
30fps je neprijemne hrani, performance rezim na klasicke PS5 je rozmazany bolehlav, tady tech 60fps uz opravdu dava smysl.
na PS5 uživatelé se vyflákli, ta hra by měla vypadat mnohem lépe i základní PS5.
Jo, konečně to má smysl zahrát.