Nové střípky informací o hře Final Fantasy XVI

- Hlavní hrdina Clive má arzenál mocných útoků a schopností založených na tradičních summonech Final Fantasy, které lze přepínat v reálném čase, což umožňuje kombinova silné úkoly. Poté, co Clive použije sílu Eikona, bude moci odemknout její schopnosti ve stromě dovedností skrze získané body v boji.
- V některých okamžicích bude možné ovládat Eikona v reálném čase a bojovat s jinými Eikony. Každá taková bitva má být dle vývojářů jedinečná. Jedna může připomínat 3D střílečku, jiná zase profesionální wrestlingový zápas, zatímco další může proměnit celou arénu v bitevní pole. Každá bitva se má lišit i uživatelským rozhraním.
- Clivea bude po většinu cesty doprovázet jeden nebo více společníků, kteří se budou moci účastnit bitvy. Také ale mohou s hlavním hrdinou vtipkovat. Členy party bude ovládat umělá inteligence.
- Vlčí štěně z prvního traileru se jmenuje Torgal. Zatím vývojáři neřekli, jestli ho bude možné využít v boji. Máme si počkat.
- Vývojáři z Creative Business Unit III si pro Final Fantasy XVI vybrali téma ve stylu středověké fantasy, protože se jim nejvíce líbilo.
- Hra nebude mít jeden velký otevřený svět, ale spíše velké oblasti, které bude možné prozkoumávat.
- Při vydání má být hra kompletní. V současnosti se neplánuje další dodatečný obsah.
- Hráči mohou sledovat život hlavního hrdiny Cliva ve třech etapách – jeho dospívání, ve dvaceti letech a následně ve třiceti
- Hra Final Fantasy XVI je v současnosti plně hratelná od začátku do konce, ale je nutné ještě nahrát dabing v několika jazycích, případně vyladit obtížnost a dokončit filmečky.
- Na podzim se plánuje třetí trailer, který se bude více soustředit na lore, příběh a svět, v němž se hra odehrává.
- Hra nebude mít žádné načítací obrazovky
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (10)
dodatečné informace:
- tématy hry budou střetnutí hodnot a ideálů a pout mezi lidmi
- Yoshi-P prozradil, že mu fanoušci sdělili, že se série zasekla, proto se rozhodli, že XVI bude jiná
- KH tým pomáhal se souboji (i s bossy)
- příběhový mód bude obsahovat vybavení ke zpomalování času, auto combo a další buffy
- akční mód je pro fanoušky akce, i zde je možné použít toto vybavení
- Hard mód odemčen po dokončení hry
- Skórovací systém ve stylu DMC po dokončení stage
- photo mód
- Yoshi-P sdělil, že musel přijmout, že FF XIV 1.0 a základní FFXV ublížily reputaci série
- Někteří lidé mu sdělili, že se ani nepodívali na trailer XVI, protože XV bylo špatné
- Chce vytvořit něco jiného a neuvěřitelného a ukázat, že FF může být i jiné a slibuje v budoucnosti kroky jinými směry
@mnaca: Špatné hry ne, ale špatné FF. 😁
Já jsem zrovna jeden z těch, kteří adorují XII, XIII (XIII-2 přestalo bavit v půlce, Lightning Returns odpad) a XV i přes výhrady mám taky nakonec rád, hlavně díky Ardynovi, ale na XVI mě prostě nic neuchvátilo na první dobrou, kromě toho středověkého zasazení. Postavy, soubojový systém a narativ ve mě vyvolávají zatím mírnou skepsi.
FF XVI rozdělí komunitu ... ne, počkej ... komunita už je rozdělená.😀
Tak zrovna FF7Remake má podle mě strašný souboják, přišlo mi to jako vykastrovaný Kingdom Hearts, kde jsem přilepený na zemi a pohyb celkově je strašně neomalený. Tahový myslím že i dnes může fungovat, víc poslední Yakuza :D ale ani nemyslím, že by ho nutně FF potřebovalo za každou cenu.
@mnaca: a vidíš, pak je tu ta skupina fanoušků, která na ten grind co byla nedá dopustit ... a propo .. FFX na platinu se dá dohrát za necelých 90 hodin takže to není až zase tak velký rozdíl . Co je správné , to je vždy dost subjektivní ... ty prodeje by byly stejné, možná i větší kdyby tam byl původní souboják, nebo něco v podobném stylu
@mnaca: to sice ano,ale FF prostě byla až do 12 dílu klasické jrpg ... to co s tím poslední dobou provedli, to je kopanec do řiti skalním fanouškům této série
@mnaca: no právě proto se toho soubojáku dost bojím .. prostě už to není a nebude klasické jrpg
Právě proto, že humor je v JRPG již od pradávna zakořeněný, mám obavy, že bude strašně otravný tady.
Humor má být organický. Je to něco, co se nerozebírá/neanalyzuje. Vyzdvihovat pak vtipkování se spolubojovníky v rozhovoru o hře jako nějaký klad hry mi přijde hrozně prvoplánový a indikace, že tato hra bude cílit na mladší publikum hráčů, jejichž pozornost musí být neustále stimulována povrchními vjemy.
Uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Těším se, naprosto nemám pochyby o kvalitách, protože už prostě bylo načase aby Yoshidova banda dostala na starost plnohodnotný singl díl a aby série vykročila novým směrem. 🙂
Samotné info zní zajímavě, jen prostě fakt bych se nezlobil kdyby ty etapy měly mezi sebou větší časový skok, než mladík, dvacátník a třicátník, protože fakt mám pocit že jako by považovali všechny po 30 už za staříky :D
@mnaca: Souboják je ale krokem zpět. A to "vtipkování" s hlavním hrdinou bude nejspíš ultra cringe pro náctileté edgelordy, což mi bude kazit zážitek ze soubojů...
No, já si tedy počkám na recenze a dojmy ostatních hráčů.