Konzolista.cz

Nové střípky informací o hře Final Fantasy XVI

novinkastředa 22. června 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Nové střípky informací o hře Final Fantasy XVI
Nedávno jsme se dočkali nového traileru na očekávanou akční RPG hru Final Fantasy XVI od Square Enixu, která je ve vývoji pro konzoli PlayStation 5. Trailer se zaměřoval hlavně na představení hlavního hrdiny a jeho možností v boji. Nyní vývojáři poskytli rozhovor několika zahraničním magazínům, díky čemuž jsme se dozvěděli několik dalších podrobností. Přečíst si je můžete níže.
  • Hlavní hrdina Clive má arzenál mocných útoků a schopností založených na tradičních summonech Final Fantasy, které lze přepínat v reálném čase, což umožňuje kombinova silné úkoly. Poté, co Clive použije sílu Eikona, bude moci odemknout její schopnosti ve stromě dovedností skrze získané body v boji.
  • V některých okamžicích bude možné ovládat Eikona v reálném čase a bojovat s jinými Eikony. Každá taková bitva má být dle vývojářů jedinečná. Jedna může připomínat 3D střílečku, jiná zase profesionální wrestlingový zápas, zatímco další může proměnit celou arénu v bitevní pole. Každá bitva se má lišit i uživatelským rozhraním.
  • Clivea bude po většinu cesty doprovázet jeden nebo více společníků, kteří se budou moci účastnit bitvy. Také ale mohou s hlavním hrdinou vtipkovat. Členy party bude ovládat umělá inteligence.
  • Vlčí štěně z prvního traileru se jmenuje Torgal. Zatím vývojáři neřekli, jestli ho bude možné využít v boji. Máme si počkat.
  • Vývojáři z Creative Business Unit III si pro Final Fantasy XVI vybrali téma ve stylu středověké fantasy, protože se jim nejvíce líbilo.
  • Hra nebude mít jeden velký otevřený svět, ale spíše velké oblasti, které bude možné prozkoumávat.
  • Při vydání má být hra kompletní. V současnosti se neplánuje další dodatečný obsah.
  • Hráči mohou sledovat život hlavního hrdiny Cliva ve třech etapách – jeho dospívání, ve dvaceti letech a následně ve třiceti
  • Hra Final Fantasy XVI je v současnosti plně hratelná od začátku do konce, ale je nutné ještě nahrát dabing v několika jazycích, případně vyladit obtížnost a dokončit filmečky.
  • Na podzim se plánuje třetí trailer, který se bude více soustředit na lore, příběh a svět, v němž se hra odehrává.
  • Hra nebude mít žádné načítací obrazovky 
Poslední trailer
YouTube video: YouTube video player
Zdroj: Gematsu
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (10)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Ex-SOLDIER
Ex-SOLDIER #Imperius Rex

dodatečné informace:

- tématy hry budou střetnutí hodnot a ideálů a pout mezi lidmi

- Yoshi-P prozradil, že mu fanoušci sdělili, že se série zasekla, proto se rozhodli, že XVI bude jiná

- KH tým pomáhal se souboji (i s bossy)

- příběhový mód bude obsahovat vybavení ke zpomalování času, auto combo a další buffy

- akční mód je pro fanoušky akce, i zde je možné použít toto vybavení

- Hard mód odemčen po dokončení hry

- Skórovací systém ve stylu DMC po dokončení stage

- photo mód

- Yoshi-P sdělil, že musel přijmout, že FF XIV 1.0 a základní FFXV ublížily reputaci série

- Někteří lidé mu sdělili, že se ani nepodívali na trailer XVI, protože XV bylo špatné

- Chce vytvořit něco jiného a neuvěřitelného a ukázat, že FF může být i jiné a slibuje v budoucnosti kroky jinými směry

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: Špatné hry ne, ale špatné FF. 😁

Já jsem zrovna jeden z těch, kteří adorují XII, XIII (XIII-2 přestalo bavit v půlce, Lightning Returns odpad) a XV i přes výhrady mám taky nakonec rád, hlavně díky Ardynovi, ale na XVI mě prostě nic neuchvátilo na první dobrou, kromě toho středověkého zasazení. Postavy, soubojový systém a narativ ve mě vyvolávají zatím mírnou skepsi.

Leon
Leon #Verum Rex
😁1

FF XVI rozdělí komunitu ... ne, počkej ... komunita už je rozdělená.😀

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

Tak zrovna FF7Remake má podle mě strašný souboják, přišlo mi to jako vykastrovaný Kingdom Hearts, kde jsem přilepený na zemi a pohyb celkově je strašně neomalený. Tahový myslím že i dnes může fungovat, víc poslední Yakuza :D ale ani nemyslím, že by ho nutně FF potřebovalo za každou cenu.

Amano Takashi
👎1

@mnaca: a vidíš, pak je tu ta skupina fanoušků, která na ten grind co byla nedá dopustit ... a propo .. FFX na platinu se dá dohrát za necelých 90 hodin takže to není až zase tak velký rozdíl . Co je správné , to je vždy dost subjektivní ... ty prodeje by byly stejné, možná i větší kdyby tam byl původní souboják, nebo něco v podobném stylu

Amano Takashi
👎1

@mnaca: to sice ano,ale FF prostě byla až do 12 dílu klasické jrpg ... to co s tím poslední dobou provedli, to je kopanec do řiti skalním fanouškům této série

Amano Takashi
👎1

@mnaca: no právě proto se toho soubojáku dost bojím .. prostě už to není a nebude klasické jrpg

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。
👍1

Právě proto, že humor je v JRPG již od pradávna zakořeněný, mám obavy, že bude strašně otravný tady.

Humor má být organický. Je to něco, co se nerozebírá/neanalyzuje. Vyzdvihovat pak vtipkování se spolubojovníky v rozhovoru o hře jako nějaký klad hry mi přijde hrozně prvoplánový a indikace, že tato hra bude cílit na mladší publikum hráčů, jejichž pozornost musí být neustále stimulována povrchními vjemy.

Uvidíme, jak to nakonec dopadne.

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

Těším se, naprosto nemám pochyby o kvalitách, protože už prostě bylo načase aby Yoshidova banda dostala na starost plnohodnotný singl díl a aby série vykročila novým směrem. 🙂

Samotné info zní zajímavě, jen prostě fakt bych se nezlobil kdyby ty etapy měly mezi sebou větší časový skok, než mladík, dvacátník a třicátník, protože fakt mám pocit že jako by považovali všechny po 30 už za staříky :D

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: Souboják je ale krokem zpět. A to "vtipkování" s hlavním hrdinou bude nejspíš ultra cringe pro náctileté edgelordy, což mi bude kazit zážitek ze soubojů...

No, já si tedy počkám na recenze a dojmy ostatních hráčů.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články