Konzolista.cz

Yoshida: Hráči by neměli očekávat více DLC k Final Fantasy XVI, vývojáři se chtějí přesunout na nový projekt

novinkapondělí 11. března 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Yoshida: Hráči by neměli očekávat více DLC k Final Fantasy XVI, vývojáři se chtějí přesunout na nový projekt
V současnosti se připravuje druhé rozšíření pro Final Fantasy XVI, které se jmenuje The Rising Tide. Fanoušci hry se začali v poslední době ptát, jestli je to zároveň i poslední rozšíření, nebo bude i nějaké další. Na tuto otázku nyní odpověděl přímo producent hry Naoki Yoshida. „To je těžká otázka. Moje upřímná odpověď v tuto chvíli je, že nevím. Možnost určitě není nulová, nechci nic vylučovat. Důvod je, že jsme pro hru vynaložili velké množství úsilí a vytvořili pro ni řadu špičkových technologií. A díky tomu jsme získali spoustu zkušeností, které můžeme využít při vývoji naší další hry. Mám pocit, že tým chce přijmout novou výzvu a přejít k novému projektu. Ale znovu opakuji, možnost dalšího DLC rozhodně není nulová,“ řekl Yoshida. Hra Final Fantasy XVI vyšla v minulém roce pro konzoli PlayStation 5, přičemž následně bylo oznámeno, že vývojáři pracují i na PC verzi. Ta ovšem zatím nemá stanovené datum vydání.
Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
stillalive
😁1

@Tombaniero: Těžko to vysvětlit, ale v podstatě už od PS2 éry hraju hry takovým tím cinematic stylem, prakticky v 90% používám chůzi, běh jen minimálně a když procházím svět jako je ten ve FFXVI, používám postavu defakto jako pohyblivý bod pro cinematický průchod. Hodně se dívám na různá místa z různých perspektiv, polovinu hry si naprosto užívám svět v podstatě očima fotografa který zcela přirozeně navazuji na tu hrací část soubojů. Když mám někam dojít, nikdy tam neběžím, jdu procházkou. Mé hraní her nikdy nebylo tak úplně hraní her, ale spíše návštěva světa. Například Shadow of the Colossus jsem hrál na PS2 takřka totožně jako FFXVI, většinu času projížďky po krajině a užívání si atmosféry z každého místa, kompozice. Nejsem běžný hráč a vlastně takové to v mích očích zcela běžné, hektické hraní, kde hráč většinu času sprintuje, šlo vždycky zcela mimo mě. Nejsem hráč her, jsem člověk, který miluje interaktivní verzi filmového zážitku. Těžko to popsat. Ale aspoň trochu jsem to přiblížil. A proto třebas MGSV, nebo Death Stranding jsou v podstatě pro mě prototyp perfektního balancu mezi hraním a interaktivní filmařinou, v jejímž duchu jde hrát celá hra, celý gameplay lze hrát jako hru a film v jednom. Takže asi tak. 😄

Feroš

@Tombaniero: Je tam Arcade mode,který spustíš skrze ten kámen na základně,to jen procházíš ty lineární levely a dostáváš hodnocení za souboje a pak ty Eikon trials a Final Eikon Trials,ale jinak jen tohle. Jedině pak akorát zabíjet mobky a grindit ap na skilly.

Tombaniero

@stillalive: Jak ten čas ve hře trávíš? Neber to špatně, i já hru řadim k tomu nejlepšímu, co loni vyšlo, ale příběh jsem i se všemi vedlejšáky prošel určitě do padesáti hodin, a to jsem se ještě celkem loudal. Do platiny zbejvá snad už jen průchod na klasickej režim. Je tam pořád co dělat, krom dalších průchodů?

Kainé
Kainé #A2

Já osobně budu rád za další DLC ale ne ve stylu prvního DLC. Těším se na

Leviathana a na novou mapu.

VulcanR
VulcanR #Trogári
👍3

Pre mňa bola XVI úplne prekvapenie a je to jedna z najlepších hier za posledné roky. Som na konci Ch7 a nepamätám, kedy naposledy ma hra takto chytila. ❤️ Rebirth čaká smutne na poličke 😃

stillalive
👍5
❤️1

Jsem v 92% hlavního příběhu po odehraných 219 hodinách. Vzhledem k minimálnímu managementu v menu obrazovkách, mohu klidně odečíst 9h a mohu úplně klidně říct, že je to teprve druhá FF hra vůbec, kde jsem nahrál přes 200h a každou hodinu si maximálně užil. První byla FFX s 255h, z čehož několik desítek hodin připadlo na Blitzball, do dnes jediná minihra, kde jsem trávil více než jinak běžných pár desítek minut.

Season Pass mám koupený, první DLC už na mě čeká a závěr hry nechci uspěchat, takže se do něj pustím v pravý moment jako do všeho ostatního.

FFXVI si našlo v mém srdci nezastupitelné místo, dostal jsem čistě příběhové, akční FF, které mě stovky hodin ohromovalo a ohromuje naprosto excelentní filmařinou, nejefektnější a nejepičtější akcí a světem, jehož zpracování je za mě zkrátka špičkové. Je dobře že je jaké je v kontrastu k Rebirth, protože jenom tak tu mám dvě obří, nové FF hry, které se výrazně liší a to co každá dělá, dělá v tom svém bravurně. Já rozhodně další PŘÍBĚHOVÉ DLC více než rád uvítám. Jsem z her FF na této generaci nadšen a nesmírně vděčný. Děkuji, děkuji, děkuji za skvělé a nezapomenutelné zážitky. ❤️

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články