Konzolista.cz

Naoki Yoshida znovu zopakoval, že by si přál vidět Final Fantasy XVI na konzolích Xbox

novinkačtvrtek 3. října 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Naoki Yoshida znovu zopakoval, že by si přál vidět Final Fantasy XVI na konzolích Xbox
Square Enix oznámil během TGS několik svých starších her pro konzole Xbox Series X/S, mezi nimiž ovšem nebylo spekulované Final Fantasy XVI. I proto byl na Xbox verzi této hry nyní dotázán přímo producent Naoki Yoshida v rozhovoru pro magazín Video Games. „Nedávno jsme vydali verzi pro PC, takže pokud jde o verzi pro Xbox, určitě ji chceme připravit. Ale pokud jde o podrobnosti, jako kdy hra bude k dispozici a podobně, nejsem v pozici, abych mohl něco sdělovat. Ale samozřejmě chci říci, že to není tak, že by naděje byla nulová, a chceme vydání na Xboxu docílit. Takže hráči by se neměli vzdávat naděje," řekl. Hra Final Fantasy XVI nejprve vyšla pro konzoli PlayStation 5, nedávno se dostala na PC, kde ovšem o ní nebyl příliš velký zájem, alespoň dle úvodních čísel na Steamu. Vzhledem k multiplatformnímu modelu vývoje by určitě dávalo smysl Final Fantasy XVI na konzolích Xbox Series X/S vydat, ale jestli se tak stane, se teprve uvidí.
Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (14)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Vymáčknutý jebák

@stillalive: Pokud by chtěli podporovat kreativní herní tvorbu, tak je jedině dobře, že si XVI nekupují 👍

stillalive

Je dost velká škoda jak celou platformu XBOX potápí sám Microsoft nepříliš ideálními podmínkami pro vývojáře. Final Fantasy XVI bych si přál vidět na vícero platformách. Pokud máte PC za 99k s RTX4090, můžete si tu hru užít v luxusní obrazové kvalitě někde kolem 100fps, viděl jsem, vypadá to úchvatně, hýbe se to úchvatně i když pořád ne v nativním 4K, ale s DLSS a stejně si to na PC koupilo promile vlastníků herních PC. Tak mi nepřipadá, že by PC trh podporoval kreativní, herní tvorbu.

Každopádně i když to na Xbox udělají, kolik potenciálních zákazníků si to opravdu koupí? Když PC komunita, mnohem, mnohem větší než na Xboxu, ignoruje umění.

Mike Left
Mike Left #Nihil est verum
👍1

@AsuraCZech: Pro XBox/Microsoft by momentálně jen stačilo pohlídat si stav her a jejich obsah, zaručit, že všechny hry nepůjdou hned do Gamepass a vypráskat ven z oken každého kdo má co dočinění s DEI a celý tenhle oddíl vymazat z jejich historie. Už jen to by je vyneslo do výšin.

Bral bych to všema deseti, aby Sony musela zase šlápnout do pedálů a získat si fanoušky zpět, to by byly žně teprve.

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord
👍1
❤️1

@Napumpovane cecny 🏋‍♂️: Věř, že bych si nepřál nic víc než kdyby MS dokázal comeback a byl opět konkurence schopný a Sony dostala pořádně přes prsty i projela generaci, jako tehdy s X360 kdy se sakra museli snažit. Sice je tu Nintendo ale to si jede svoje a jde mimo tradiční konzole.

Prostě bez pořádné konkurence vidíme jak to vypadá a bude to jen horší.

Prstoklad

Možná si taky přečet tu otázku Microsoftu ohledně (ne)vydávání her na jejich platformu, tak se slitoval.

Prekrvené ramienka 💙
😁1

@AsuraCZech: nestras 😀

Kainé
Kainé #A2

link

Čistě v rámci her, co nevyšly na konkureční PSko, bych řekl, že nejlepší byl první Xbox. Namátkou třeba Riddick, Jade Empire, Kotor...

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

@mnaca: Tak to rozhodně, obě značky měli potenciál na sérii. Je smutný, že vrchol MS co se Xboxu týká zůstane asi u X360, měli takový neskutečný potenciál a stačilo jen pár jiných rozhodnutí a mohli být dnes naprosto někde jinde. My hráči jsem tím hrozně utrpěli a lituji, že člověk nemá šanci navštívit nějaké alternativní reality :D

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord
👍2

@mnaca: Za to si ale MS může bohužel sám, Lost Odyssey a Blue Dragon byly skvělé hry ale očekávat, že si kvůli dvěma hrám hned poběží tehdy každý fanoušek JRPG koupit X360 bylo naprosto naivní. MS postrádá trpělivost, pokud chtěl víc prorazit na asijský trh a získat fanoušky tohoto žánrů, měl tehdy šanci a měl prostě v tom pokračovat dál, podpořit vývoj dalších her, vybudovat si u hráčů podvědomí že tam tenhle žánr taky má své místo. Jenže po dvou vlaštovkách to zařízly, protože není zájem ale jak by mohl být, když si nevybudují zázemí.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

Tohle taky není terno a to bylo v gejmpásku.... link

NIKTO KAZDY
NIKTO KAZDY #klamosony
🤦2

čo to mele prdola. však xbox s to predsa nedá. či? predsa všetci vývojari to tvrdia aspon podla poníkov.

Starky
Starky #NaughtyGod
👍3

PC fakt moc nepomohlo, ty cisla tam jsou chabe. Dalo se to vsak ocekavat, na Xboxu to nebude jine. SE si bude muset priznat, ze ta vec takovej tahoun neni, ty ocekavani je potreba trochu snizit. Mozna by to mohlo byt v budoucnu lepsi na Nintendu.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
😁2

@Kainé: Navíc když podle SE měla slabé prodeje na PS5, či PC, tak těch pár kusů na Xboxu to fakt nevytrhne. 😅

Kainé
Kainé #A2
👍3

" Hra Final Fantasy XVI nejprve vyšla pro konzoli PlayStation 5, nedávno se dostala na PC, kde ovšem o ní nebyl příliš velký zájem, alespoň dle úvodních čísel na Steamu."

Ano, ty čísla nic moc, ale když tomu dáme kontext, že to mělo skoro dvakrát větší peak než Final Fantasy VII Remake a obecně dost podobná čísla jako GoW: Ragnarok, tak to asi není zas taková katastrofa.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články