Konzolista.cz

Square Enix: S Final Fantasy XVI se nám povedlo oslovit nové hráče

novinkaúterý 16. dubna 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Square Enix: S Final Fantasy XVI se nám povedlo oslovit nové hráče
Bude tomu pomalu rok, co vyšla hra Final Fantasy XVI pro konzoli PlayStation 5. Ta se od předchozích dílů série značně liší, hlavně svým akčnějším pojetím a menším důrazem na RPG prvky. Vývojáři chtěli tímto přístupem oslovit nejen fanoušky, ale také nové hráče, kteří doposud sérii Final Fantasy z nejrůznějších důvodů ignorovali, a to se jim zřejmě povedlo, jak nyní řekl v rozhovoru pro Push Square herní ředitel Takeo Kujiraoka. Hra Final Fantasy XVI totiž dokázala oslovit daleko více teenagerů a dvacetiletých, než se to povedlo předchozím dílům. „Neznamená to, že všechny budoucí hry Final Fantasy se budou ubírat stejným směrem jako Final Fantasy XVI, ale myslím si, že to znamená, že se nám podařilo přilákat nové hráče a otevřít nové možnosti pro vývojáře, kteří budou pracovat na dalších dílech," dodal Takeo Kujiraoka.
Zdroj: Push Square
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (5)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kainé
Kainé #A2

@Král Jelimán: 18. 4. má vyjít poslední patch pro PS5, Joshi-P říkal, že by patch trochu mohl FPS upravit, ale nemáme očekávat něco velkého. Já očekávám, že se to nezmění vůbec :D. Od launche neopravili obrazovou kvalitu zmršeného upscalingu ani FPS.

VRR ti nepomůže, když to padá pod hranici VRR a tvůrci neimplantovali LFC.

Uchiha Naoto
Uchiha Naoto #Steelbook.
👍1

Tak né asi když těm starým XVI sere do ksichtu.

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord

SPOILER!!!

To je dobře, každá značka potřebuje růst a získávat nové fanoušky. Osobně bych XVI vytkl jen tři věci, obtížnost a tady by stačilo jen kdyby se ta nejtěžší neodemykala až s dohráním, pak příběh, který po slibným začátku sklouzne dost rychle ke generickému JRPG story o tom jdeme kuchnout "boha", a nakonec tristní postavy, jako fakt jsem obracel oči v sloup jak jsou ty postavy charakterově ploché, stereotypní archetypy jak z průměrného anime 80 let, a Dion s Cidem to bohužel sami neměli šanci utáhnout.

Přesto, u hry jsem se jako takové bavil, svět se mi líbil, ale největší síla je v těch kajdžu soubojích 😁 Tam jak začala hrát hudba ve spojení s děním na obrazovce, to byl virtuální adrenalin na 1000%. Ve výsledku to není nejhorší FFko, jen bohužel mělo potenciál patřit mezi ty top, kdyby to psal někdo schopnější.

Kainé
Kainé #A2

@touchmud: ducha série to má, jen za mě nezvládli tu obtížnost. Ten combat byl ze začátku tak extrémně nudný, že jsem jsem s tím měl chuť opakovaně seknout, ovšem po odemčení všech Eikonů a na hard je to úplně jiná písnička. Nevyvážená až casualní obtížnost a pacing velký kámen úrazu u XVI.

Já osobně bych prosil remaster XV, tak nějak bych si to časem ještě dal jednou, nedávno jsem to zkoušel, ale jsou tam velké limity v technické stránce díky PS4. Stačila by mi úroveň PC verze.

touchmud
touchmud #made4game
👍5

Dohrál jsem, z počátku se mi to hodně líbilo, ale musím přiznat že k dohrání jsem se nakonec trochu nutil. Není to špatná hra, jen pro mě trochu postrádala ducha FF série. Teď jsem po 100h dohrál příběh FFVII Rebirth a to bylo něco úplně jiného. Zapamatovatelné postavy, různorodý svět, humor. FF XVI se na můj vkus bralo moc vážně.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články