Square Enix: S Final Fantasy XVI se nám povedlo oslovit nové hráče
novinka•úterý 16. dubna 2024•Martin Šmíd•

Zdroj: Square Enix
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (5)
@Král Jelimán: 18. 4. má vyjít poslední patch pro PS5, Joshi-P říkal, že by patch trochu mohl FPS upravit, ale nemáme očekávat něco velkého. Já očekávám, že se to nezmění vůbec :D. Od launche neopravili obrazovou kvalitu zmršeného upscalingu ani FPS.
VRR ti nepomůže, když to padá pod hranici VRR a tvůrci neimplantovali LFC.
Tak né asi když těm starým XVI sere do ksichtu.
SPOILER!!!
To je dobře, každá značka potřebuje růst a získávat nové fanoušky. Osobně bych XVI vytkl jen tři věci, obtížnost a tady by stačilo jen kdyby se ta nejtěžší neodemykala až s dohráním, pak příběh, který po slibným začátku sklouzne dost rychle ke generickému JRPG story o tom jdeme kuchnout "boha", a nakonec tristní postavy, jako fakt jsem obracel oči v sloup jak jsou ty postavy charakterově ploché, stereotypní archetypy jak z průměrného anime 80 let, a Dion s Cidem to bohužel sami neměli šanci utáhnout.
Přesto, u hry jsem se jako takové bavil, svět se mi líbil, ale největší síla je v těch kajdžu soubojích 😁 Tam jak začala hrát hudba ve spojení s děním na obrazovce, to byl virtuální adrenalin na 1000%. Ve výsledku to není nejhorší FFko, jen bohužel mělo potenciál patřit mezi ty top, kdyby to psal někdo schopnější.
@touchmud: ducha série to má, jen za mě nezvládli tu obtížnost. Ten combat byl ze začátku tak extrémně nudný, že jsem jsem s tím měl chuť opakovaně seknout, ovšem po odemčení všech Eikonů a na hard je to úplně jiná písnička. Nevyvážená až casualní obtížnost a pacing velký kámen úrazu u XVI.
Já osobně bych prosil remaster XV, tak nějak bych si to časem ještě dal jednou, nedávno jsem to zkoušel, ale jsou tam velké limity v technické stránce díky PS4. Stačila by mi úroveň PC verze.
Dohrál jsem, z počátku se mi to hodně líbilo, ale musím přiznat že k dohrání jsem se nakonec trochu nutil. Není to špatná hra, jen pro mě trochu postrádala ducha FF série. Teď jsem po 100h dohrál příběh FFVII Rebirth a to bylo něco úplně jiného. Zapamatovatelné postavy, různorodý svět, humor. FF XVI se na můj vkus bralo moc vážně.