Square Enix: S Final Fantasy XVI se nám povedlo oslovit nové hráče

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (5)
@Král Jelimán: 18. 4. má vyjít poslední patch pro PS5, Joshi-P říkal, že by patch trochu mohl FPS upravit, ale nemáme očekávat něco velkého. Já očekávám, že se to nezmění vůbec :D. Od launche neopravili obrazovou kvalitu zmršeného upscalingu ani FPS.
VRR ti nepomůže, když to padá pod hranici VRR a tvůrci neimplantovali LFC.
Tak né asi když těm starým XVI sere do ksichtu.
SPOILER!!!
To je dobře, každá značka potřebuje růst a získávat nové fanoušky. Osobně bych XVI vytkl jen tři věci, obtížnost a tady by stačilo jen kdyby se ta nejtěžší neodemykala až s dohráním, pak příběh, který po slibným začátku sklouzne dost rychle ke generickému JRPG story o tom jdeme kuchnout "boha", a nakonec tristní postavy, jako fakt jsem obracel oči v sloup jak jsou ty postavy charakterově ploché, stereotypní archetypy jak z průměrného anime 80 let, a Dion s Cidem to bohužel sami neměli šanci utáhnout.
Přesto, u hry jsem se jako takové bavil, svět se mi líbil, ale největší síla je v těch kajdžu soubojích 😁 Tam jak začala hrát hudba ve spojení s děním na obrazovce, to byl virtuální adrenalin na 1000%. Ve výsledku to není nejhorší FFko, jen bohužel mělo potenciál patřit mezi ty top, kdyby to psal někdo schopnější.
@touchmud: ducha série to má, jen za mě nezvládli tu obtížnost. Ten combat byl ze začátku tak extrémně nudný, že jsem jsem s tím měl chuť opakovaně seknout, ovšem po odemčení všech Eikonů a na hard je to úplně jiná písnička. Nevyvážená až casualní obtížnost a pacing velký kámen úrazu u XVI.
Já osobně bych prosil remaster XV, tak nějak bych si to časem ještě dal jednou, nedávno jsem to zkoušel, ale jsou tam velké limity v technické stránce díky PS4. Stačila by mi úroveň PC verze.
Dohrál jsem, z počátku se mi to hodně líbilo, ale musím přiznat že k dohrání jsem se nakonec trochu nutil. Není to špatná hra, jen pro mě trochu postrádala ducha FF série. Teď jsem po 100h dohrál příběh FFVII Rebirth a to bylo něco úplně jiného. Zapamatovatelné postavy, různorodý svět, humor. FF XVI se na můj vkus bralo moc vážně.