Nové podrobnosti o akční hře DOOM: The Dark Ages
novinka•pondělí 12. srpna 2024•Martin Šmíd•

Zdroj: Bethesda
- Svět je mnohem otevřenější než v předchozích hrách
- Existují tři zbraně na blízko: Cep (sbírá munici), Palcát a Pěsti (vytváří elektrické výboje)
- Štít (Saw Shield) je možné házet na nepřátele
- Menší vertikalita úrovní než v Doom Eternal, skákání je složitější a hlavní hrdina o dost těžší
- Systém Glory Kill byl kompletně přepracován pro větší rozmanitost
- Odhaleny nové zbraně – dvouhlavňová plazmová puška a jednohlavňová brokovnice
- Nepřátele je možné přibít na zeď pomocí Nail Gunu
- Je možné během kampaně ovládat velký mech a s ním bojovat s velkými protivníky (démony)
- Mech bojuje pěstmi a dvojitým dělem, mech může provádět i Glory Killy a má vlastní HUD
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama













Komentáře (15)
@🎥MistrJakub🎥: co kdybys uz skocil pod vlak? Na barvicky jebu.
Jinak abychom se vsichni pochopili, me nejde o ty skakaci pasaze, ale o skakani a rychlost v soubojich.
@holysock: Tak jestli to tam bylo, tak to bylo tak nevýrazný, že už si to vůbec nepamatuju. Fakt si nevybavuju, že by si tam někdo vyřvával plíce bolestí.
Ono kdyz mas vetsinu hracu jako je zde Genji, tak proste to barvicky mit musi, jinak by to nekoupili
@Smegma: I v Eternalu máš hříšníky přibité hřeby a nespočet ztrápených duší prosící o milost, tenhle aspekt bych tedy novému dílu úplně nevyčítal, ale je fakt, že s barvičkami nábojů, hvězdičkami a podobnými cinrklátky mohli podstatně více šetřit.
@Rob n Roll: zkus doom 64, me to pred xx lety jako pc hraci uteklo a byl sem mile překvapen jak skvělá pařba a poctivá domovka to je ✌️
@Viribusunitis89: protoze dneska OW nebo tohle cpou do kazdy hry hovada…moje očekává i trochu klesla.
Ja nechci otevrenejsi svet…koho to napadlo?
Méně jumpů? Výborně, to beru
Nové zbraně... aha, jasně. Já tomu říkám skin, ale dobrý. Moje hlavní otázka je, zdali to bude mít konečně normální Deathmach???
A na krabicích s nábojema bude zase logo Nine Inch Nails ne? Proč se to radši nejmenuje Quake remake, to by mi ty rytíři ani nevadili ale tohle má s Doomem společnej tak maximálně pohled z vlastních očí.
Nail gun!!! 😍
Tu Doom formuli v té nejlepší, nejčistší a nejfunkčnější formě stejně nejdál dotáhnul Brutal Doom. Ať už to dopadlo jakkoliv, tak sem se stejně vrátil vždycky k němu. Tam nic nechybí, ani nepřebývá. A ty zvuky zbraní... o těch si můžou ty poslední Doomové nechat zdát. V Brutalu když vystřelíte z dvojhlavňový brokovnice tak vám ta šupa rve koule, na rozdíl od těch flusaček co mají ty nový díly.
Navíc když jsem dohrával poslední DLC do Eternalu, kde byl finální boss co se mu po omráčení objeví hvězdičky nad hlavou, tak mi fakt bylo smutno. To byl level infantilnosti z ranku Diablo III. V Brutale když vlezete do pekla, tak tam vidíte lidi přibitý ke zdi jak tam řvou bolestí a podobný srandy, je to atmosférou úplně jinde (a přitom graficky zastarale) novější Doom je taková ta Hollywoodská navoněnonst.
Pro mě existuje akorát doom 1 a 2 , původní. Doom 2016 jsem ani nedohrál, tím jsem dooma vzdal. Když si chci zahrát dooma, tak ho mám a takhle mi vyhovuje. Tohleto jde mimo mě.
A navic s mene jumpy a pomalejsim tempem... achjo. Eternal byl totalni delo prave diky te rychlosti a jumpum :/
Mnohem otevřenější svět, proboha proč? Vždyť je to DOOM.🤦