První dva díly dnes už legendární akční série DOOM od studia id Software byly jedněmi z prvních her, jaké jsem mohl ve svém životě hrát na PC, a není proto divu, že mě naprosto ohromily a propadl jsem jim, přičemž třeba cheaty na všechny zbraně (IDKFA) nebo nesmrtelnost (IDDQD) znám i po tolika letech. Nabídly parádní řežbu proti démonům v lákavých a pěkně navržených úrovních, která jen tak neomrzela, navíc měly i hodně zábavný multiplayer, kterého jsem se nahrál s kamarády opravdu hodně. Na třetí díl se čekalo poměrně dlouho, a když v roce 2004 konečně vyšel, zaznamenal vlažné přijetí. Hlavně kvůli skutečnosti, že se od prvních dílů značně lišil, odehrával ve vlastním univerzu a vývojáři vsadili na hororové pojetí i pomalejší hratelnost. Ne každému tohle sedlo, ale já jsem si třetí DOOM také hodně užil, stejně jako dle mého názoru fantastické rozšíření Resurrection of Evil.