Nové detaily o akční hře Doom: The Dark Ages
novinka•pátek 21. února 2025•Martin Šmíd•

Zdroj: Bethesda
- Doom: The Dark Ages je doposud nejambicióznější hra studia id Software
- Vývojáři byli během vývoje hry ovlivněni komiksy Batman Year One a The Dark Knight, v nichž se Batman vrací ke svým kořenům.
- Příběh bude tentokrát mnohem důležitější, což je velký odklon od předchozích dílů, kde byl vyprávěn jen skrze pár textových poznámek.
- Hra se bude odehrávat v otevřených i uzavřených prostředích.
- Úrovně jsou větší a mají kolikrát sandboxový charakter.
- Každá úroveň zabere zhruba hodinu času, ale pokud ji budete chtít maximálně projít a prozkoumat, zabere to více času.
- Studio id Software chtělo do série DOOM začlenit velké mechy už dříve, ale až nyní se to povedlo.
- Štít reaguje odlišně podle toho, co zasáhne - maso, brnění, štít a tak podobně.
- Štít je možné použít pro parry.
- Je možné provést také hod štítem, třeba pro hádanky v prostředí.
- Parry vždy dobíjí útok na krátkou vzdálenost, a ten zase doplňuje munici.
- Existují tři zbraně na krátkou vzdálenost - Gauntlet (rychlá), Flail (střední) a Mace (pomalá).
- Meč je pomalý, ale dává velká poškození. Zároveň doplňuje všechny zdroje.
- Zbraně mají více středověkou a méně futuristickou tématiku.


REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama












Komentáře (7)
@ONE OFTHEBIGGEST: Snad je bude možné přeskočit :)
To bude masakr 😝🤟 sběratelky už jsou v předprodeji😎
Já se těším, hlavně že to není tak duhový jako Eternal. Barevná paleta mi přijde blíž Doomu 2016.
"Vývojáři byli během vývoje hry ovlivněni komiksy Batman Year One"
"Úrovně jsou větší a mají kolikrát sandboxový charakter."
Tohle me trosku znepokojuje
Všechno to zní skvěle a na hru se těším, přesto tu mám jedno veliké ALE které se mi nezdá, a to jest množství cutscén/více zaměření na příběh. na DOOM 2016 a DOOM Eternal bylo právě nejlepší to, že tam moc cutscén nebylo a pokud chtěl člověk příběh, tak jednoduše sebral ty hovadiny, kde mu to doplňovalo Lore. To mi přišlo jako nejlepší řešení, a teď když bude více cutscén, tak mám pocit, že to bude otravné a budu se modlit, aby už skončily a já zase mohl pokračovat ve hraní. Samozřejmě, kdyby to bylo ve stylu Half-Life 2 kde to není vůbec rušivé, tak by to byla věc jiná, ale tohle se mi asi jako jediná věc nezdá. Snad to zpracují dobře.
masox sa blíži. budeme rezať,trhať,vybuchovať,pitvať...🤣
Už aby to vyšlo, na to se těším 😁