Konzolista.cz

Fantastické nové záběry ze hry Final Fantasy VII Rebirth, oznámena demoverze

novinkastředa 7. února 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Fantastické nové záběry ze hry Final Fantasy VII Rebirth, oznámena demoverze
Square Enix dnes ve spolupráci se Sony uspořádal prezentaci State of Play, která byla zaměřena na brzy vycházející akční RPG hru Final Fantasy VII Rebirth. Během prezentace jsme se nejprve dočkali dlouhého traileru se spoustou nových, a nutno dodat, že parádně vypadajících záběrů z hraní i filmových prostřihů. Následovala pak delší souvislejší ukázka z hraní, zaměřující se na úplný začátek a představení otevřeného světa, jenž je složen z různých rozmanitých regionů, v nichž bude možné plnit různé aktivity a úkoly nad rámec hlavní příběhové linky. Vývojáři také představili některé herní mechaniky i dva režimy zobrazení. Zatímco jeden se bude zaměřovat na 4K rozlišení, druhý nabídne hladkých 60 fps. Na celou dnešní prezentaci se můžete podívat níže ze záznamu.
YouTube video: YouTube video player

V závěru vývojáři potvrdili už dříve propálenou demoverzi, kterou je možné si už nyní stáhnout z PlayStation Store. Ta nabízí flashback v Nibelheimu, kde bude možné se vžít do role Clouda nebo Sephirotha. Jde o úvodní kapitolu hry, kterou bude možné v plné verzi přeskočit. 21. února dostane demoverze update, po němž bude možné si vyzkoušet hraní v Junon, jenž nabídne otevřený svět s možností průzkumu.

YouTube video: YouTube video player


Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (76)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Kainé
Kainé #A2
👍1

Perfomance mode dostane update/upgrade i do dema 21.2.

link

up_er
👍1

Je pravda že 30fp škube oči, ale ten performance je zase fakt hodně nepěknej. Snad to bude v plné hře lepší. Koupil jsem ten double pack, tak si dám integrate. Snad to stihnu do launche 😀

G
G #🏮いただきます🏮
🤦1

Ja to teda musel vypnout...a snad teda bude líp, až to vyjde. Protože volit mezi halligalli s 30fps nebo rozkapanejma vočima, tak volim pohled z okna

Bloodporn

Já už to nedávám hrát v 30fps 😀 mám to přesně naopak jak ty A2, raději trošku mazle, než hrát jak za PS4 na 30🤣

StouperCZ
StouperCZ #Xbox GEforceNow

@jabuntA: Ač nerad, tak s tebou musím souhlasit.. Ten soubojový systém tohle dílo posílá v mých očích ke dnu..

renorejns

Vypadá to skvěle, ale úplně to zabili. Připomíná mi to jeden díl Dva a půl chlapa, ozve se ti skvělá holka z minulosti, ale když přijdeš na schůzku zjistíš, že je předělaná na chlapa a chodí s tvou matkou. A tak je to i s FFVII remakem. Když dojde na souboják, zjistíš, že to nepůjde😁

stillalive

Tak je tam docela ranec hudby, přes 400 skladeb, jestli to mají společně s veškerými dialogy a dalšími zvuky ve hře v High-Res, jakože určitě mají, otázka je v jaké bitové hloubce a vzorkovací frekvenci a formátu, ale několik desítek GB určitě padá jenom na zvukové stopy. 👍 Například soundtrack XVI na osmi CD zabere 9.2GB ve formátu FLAC 24/96. Dialogů tam určitě bude pokok*t.

S těmi dvěma disky nevím co se říká, ale očekávám že oba nainstaluju v kýženém pořadí a jeden z nich, nebo jestli oba z nich mužů použít zkrátka pro započetí hraní, je už asi jedno.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@mnaca: to je nějaká kravina celý s tema diskama. Z logiky a podstaty věci na tom není vůbec nic zásadního ani nového. A naposled kdy se swapovali disky kvůli jejich obsahu bylo na PS1 a 2. Jediná věc co me napadá ze by ps5 tahala při hraní data z BR ( což by byl downgrade oproti ps4 ) a Rebirth to nebude dělat.

Flash
Flash #Jrpg/rpg

@mnaca: furt to moc nechápu. CP 2077, Horizon 2 a tak instalovali data s obou disků a jeden se pak používal k ověření ze hru máš při spuštění ale nic se z nej nehrálo. Mám z toho pocit ze zas koluje nedorozumění z neporozuměni :)

Ty data jsou stejny jako digital verze kde to je v jednom kuse a funguje to pak identicky, jediný rozdíl je ze u krabicovky ti konzole musí ověřit disk .

Flash
Flash #Jrpg/rpg

Mně furt hlava nebere jak to myslíte s temi dvěma hratelnými disky. To jako ty hry budou dvě v knihovně nebo co? Pokud ne tak přeci instalace je komplet na HDD a nějaký dva herní disky jsou blbost.

Jinak třeba FF XV je dodnes zřejmě největší open herní mapa ručně dělaná a že by tam bylo kdovico moc říct nejde.

stillalive

@A2: Vím o čem mluvíš, zrovna to hraju a byl jsem se tam podívat abych podal svůj čerstvý dojem. Mimochodem od vydání do včerejška jsem XVI měl pořád nainstalovanou, abych mohl do ní kdykoliv skočit a pokračovat a smazal jsem jí nakonec kvůli místu na Rebirth Demo a Remake, dal jsem tomu včera většinu dne s trochou Ni No Kuni a když jsem po nedohraném demu a přehazování mezi Remakem skočil do této pohádky, kterou jsem rozjel ve 4K, úplně mě to oslnilo a byla to vizuálně ohromná úleva, dodnes to vypadá za mě naprosto fantasticky. Nicméně mě zklamalo co už jsem psal. Jinak ty monstra, hlavní postavy, jejich oči, to je nádherná práce, ty souboje a efekty, vynikající, systém materií skvělý, střihové scény a práce s kamerou famózní. O to víc, mnohem víc mě bije do očí při průzkumu docela dost to prostředí, které je pro mě lepší účelově "jen" proběhnout, bez bližšího zkoumání, páč čím víc se člověk dívá, tím víc ho to s*re jak ošklivě může něco vypadat a působit vedle jinak vynikající práce. Tak jsem dneska hodil XVI zpátky a radši to teď dohraju, když už mám tu chuť na Final Fantasy a že jsem včera volil od jedničky po současnost, co z toho. Jsem v 75%, dosud to byla pro mě jízda plná ohromující akce a skvělých momentů, teď na mě nastoupil zrovna Barnabas Tharmr a dost se na ten souboj těším. 🙃

Kainé
Kainé #A2

@stillalive: link

Se podívej sám, tam vzadu je nějaká 2D textura a kompletně nedočtená tráva, to vypadá za mě dost hnusně.

@Shoky: souhlasil bych, ale stačí otočit kamerou a vše se donačítává, dokonce je to v cutscénách. Jinak je to vzorový titul včetně podpory 40FPS. Velká škoda je, že Rebirt nemá podporu 40FPS.

Jinak za mě je nejlepší Resi 4 od Demon Souls.

Shoky

Proč mám pocit že za poslední dobu zvládli nejlépe optimalizaci Korejci se svým Lies of P 😀. Ano je to koridor, ale vypadal krásně a ještě lépe běžel na day one.

stillalive

@mnaca: Jenže to co tu řeším se opravdu nevztahuje na jeden malý objekt v členitém prostředí, krom té láhve totiž ty RT stíny nemá žádný objekt na obrazovce, včetně rukou V, takže i při 300km/ho na motorce poznám, že RT je vypnutý, protože celý obraz sestává ze všeho i té láhve bez RT, tím pádem nejrn v detailu, ale i celku je dojem okamžitě patrný. Záleží jakou praxi máš za sebou a jakým způsobem probíhala, čemu jsi věnoval při práci více pozornosti, čemu méně. Nevím. Pro mě těch 60fps za celkově horší vizual vůbec nestojí. Kdyby to byla ta jedna láhev, kéž by 👍🙃

A k tomu zoomu, používal jsem neustále porovnávání jak působí detail sám o sobě a v různém zvětšení vůči ostatním prvkům v kompozici a v tom celkovém pohledu na obraz samozřejmě. To mi zas nemusíš radit, v práci se zvukem je to podobné. Jakmile se člověk piplá detailem až zapomene na celek, pak to pustí a i když to samo o sobě zní skvěle, v kontextu s celkem nikoliv. Každý detail musí samozřejmě ve výsledku ladit v celku. Takto extrémní zvětšení jsem nejraději používal k ručnímu ořezávání modelu, nepoužíval jsem žádné algoritmy na ořez, takže jsem bral v potaz ostrost okrajů a podle toho nastavoval rozptyl pro štětec a ořez zachovával i rozostření na úrovni pixelů. Jeden takový fotomontáží obraz mi zabral měsíc až tři měsíce práce, pokud jsem pracoval s rozlišením od 10MPX vejš. Mám i obrazy, které jsem tvořil v rozlišení 200MPX. Jeden detail se ztratí, ale vícero?

stillalive
😁2

@mnaca: Sedm let jsem trávil přilepenej očima na monitor v Adobe Photoshop na fotografie o rozlišení 10-50 MPX v RAW a skrze vrstvy masek jsem tam dokresloval ručně stíny a detaily částo i na úrovni zvětšení, že máš asi tak dvacet obřích čtverců(pixelů) přes plochu monitoru. Tím ti chci říct, že ano, za pohybu to poznám klidně i v první sekundě. Mám to prostě natrénovaný, pracoval jsem s obrazy, kreslil obrazy a vydržím třebas hodinu koukat na objekt a pozorně pozorovat světlo, barvu, odraz, strukturu. No spíš hodiny. Takže pro mě ta změna je viditelná až až. 👍🙃

A stíny nejsou "jenom" stíny. Je to celá polovina každého vizuálního obrazu a tak zpracování stínu je zkrátka nedílnou součástí výsledné vizuální kvality. Je fajn, když jsou objekty i stovky metrů daleko nasvícené se stínováním odpovídajícím alespoň směru globálního nasvícení a ty v blízkosti když mají nejjemnější stínování v závislosti na geometrii, úhlu, vzdálenosti, odrazivosti materiálu a barvy. Buď se to udělá ručně jako například v The Last of Us Part I a II, takže většina jemného stínování a tónování je zakreslená do prostředí ručně, nebo se použije RT, který umí nejen komplexní detail ve stínech a různé tónování, ale dělá to dynamicky. Mě osobně je jedno jak docílí kdo svého skvostného obrazu, důležité je, že umělec zvolil to, co bylo v jeho případě efektivnější k docílení vysledku.

Osobně jsem vnímal RT jako dosti podstatnou součást vizuálního designu u her Control a The Calisto Protocol. Na PS5 bych ani jednu z těchto her bez RT už nehrál. Calisto má snad tuším RT i v Performance modu, ale to nevím, protože jsem hrál ve 4K při 30fps. No dokud ty konzole na to nemají vlastní RT HW, tak rozhodně je RT pořád na konzolích na velice důkladnou zváženou. A pokud jej použijí, jakkoliv, ti zkušenější vývojáři mají k tomu jistě pádný důvod z hlediska vizuálního designu. Barvy a stíny a jejich tónování vyvolává emoce, takže to má neoddiskutovatelný význam i když je RT aplikace "pouze" na stíny.

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: tak hlavně na PS5 je tam RT jen pro lokální stíny v CP2077, takže nedostaneš ani odrazy.

Snad nejlepší RT v rámci odrazů má Ghostwire: Tokyo na PS5, tam to v rámci prostředí dávalo i smysl. Jinak nevím, kde by RT dávalo smysl na konzoli. Jo, např. Elden Ring má mnohem lepší vykreslovací vzdálenost stínů, takže zlaté město je ještě krásnější, ovšem obrazová kvalita jde dolů a FPS je na hranici hratelnosti.

ΛNĐ3RLΛ
ΛNĐ3RLΛ #無限で、恐ろしい自由。

@mnaca: Cyberpunk na max je jak hra z jiné dimenze - link

stillalive

@mnaca: Tak Cyberpunk 2077 zrovna hraju na střídačku, dost mě to mimochodem chytlo a konečně je ta hra víceméně hotová, nicméně kdykoliv vidím jakýkoliv záběr z konzole, nebo z PC, vždycky ti okamžitě řeknu, jestli to hrají s, nebo bez RT. Hraju to na PS5 a rozdíl je vidět kamkoliv se podívám, na detail, zátiší, nebo výhledy, s RT je to všechno docela jiný vizuální zážitek. Co se odrazů světla týče, tak pracují viditelně s kombinací RT a Screen Reflection tak, že některé plochy mají Screen Reflection a jiné RT odrazy a mají to dost nakonfigurované na jaké objekty a efekty konkrétně se RT používá. Není to na úrovni Marvel's Spider-Man 2, nebo Ratchet and Clank Rift Apart, kde má RT rozsáhlejší využití. Viditelné to však je.

stillalive

@A2: Vykreslování trávy je za mě více než nadstandardně daleko, přibližně, podle vizuálního dojmu v pohybu, jako RDR2. Konkrétně v lokaci The Fields of Corava je však vizuálně mnohem viditelnější, poněvadž celá ta lokace je údolí, kde vidíš z jednoho konce na druhý v biomu, kde je něco na způsob suché polopouště, takže je zdejší prostředí vskutku sklantě písečná plocha řídkého, travnatého porostu s pár stromy v celé lokaci. Když půjdu do jiné lokace, kde jsou rozlehlé zelené louky a plno stromů a křovisek, je dojem z hustoty skokově jinde, do značné míry dáno typem prostředí a základní morfologie lokace. The Fields of Corava je však bezesporu lokace, kde je ta vykreslovací vzdálenost a její odstupňování určitě nejlépe viditelné. Jenže podívej se na Rebirth, nejen že vykreslovací vzdálenosti jsou příliš blízko, takže viditelné i v koridoru, ale už samotné zpracování prostředí, vegetace, skal, objektů, to za mě není úroveň současné generace konzolí. Konzole má svůj strop, to je vždy jasné, ale pracovat s tím co je k dispozici se dá prostě mnohem lépe, pro což je třeba ten Decima engine a HFW skvělým příkladem.

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: já souhlasím, ono to pak může dopadnout jako u Star Wars. Tam to po x patchích odstranili v Perfomance modu, ovšem odrazy jim moc nefunguji do teď. Technologie je to skvělá, jen ne na konzolích.

Kainé
Kainé #A2

@stillalive: ta hra ma nativních 1080p-1440p ve 30FPS, kdyby to mělo 1880p, tak skáču radostí. Navíc hra používá FSR 1 nebo podobnou kvalitu upscalingu. Na 77 G2 je to průser takové rozlišení a taková forma upscalingu. Zkoušel jsem i na menší TV (65C1) a taky nic moc.

30FPS taky záleží na input lagu a na čím hraješ. FF XVI má ten input lag v pohodě, takže se to dalo, ovšem až po vypnutí motion bluru, před tím to bylo na motion sickness,

Ano, ta hra má dost možná RT stíny, DF sami neví, já bych ocenil vyšší kvalitu obrazu před RT stíny a to kdykoliv! Vykreslovaní stínů je na špičkové úrovni, já jsem se bavil o vykreslovaní trávy. Zajdi si do Fields of Corava a uvidíš sám, o čem mluvím.

stillalive

@A2: Jenže mé srovnání se týká FFXVI v režimu preferující vizuální kvalitu zpracování i všechno co jsem kdy o hře napsal, vzhledem k tomu, že jsem všech 175h odehrál konzistentně v tomto režimu. Porovnávám v rámci uzamčených 30FPS, které v 99% situací drží skvěle. Jinak ta dohlednost nejen pro objekty, ale především pronkvalitu vykreslování stínů je ve FFXVI na úrovni v podstatě RTX zpracování do velmi vysoké vzdálenosti, takže dojem přechodu z nižšího na vyšší rozlišení objektů v dálce je vizuálně podobně hladký, jako třeba v RDR2. Jediné, co mi na FFXVI z technického hlediska přišlo jako lehce degradující je nativních nějakých (1880p, nevím teď jistě, na DF uvádějí) s upscal do 4K. Být to v nativním 4K, tak je to ten technický Marvel, na konzolích v rámci standardních 30FPS. Chápu že pro tebe je 30 horší zážitek než pro mě, nemám s tím vůbec žádný problém, takže pokud hra drží prakticky celá pohromadě a působí konzistentně při aspoň stabilních 30FPS v nativním 4K, je to pro mě dostatečné pro prezentaci takto excelentně vizuálně vyvedené hry. Performance režim jsem u XVI vyzkoušel jen v demu asi na 3 minuty, už nikdy víc. Za ten hnus těch 60 FPS mě osobně vůbec nestojí, abych se díval na dvakrát rychlejší výměnu konzistentně hnusnějších obrázků.

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: 35-50 FPS dává smysl, když je aktivní LFC, to v základu umí Xbox, u PS5 to musí zakomponovat sami vývojáři.

"Tak s doskakováním má snad každá japonská hra pod hlavičkou Square problém. Ten problém je u Valkyrie, je u FF16, je i u Rebirth.

Možná bych to zobecnil na každou japonskou hru 😁.

Jo, řekl bych, že Witcher 3 bude stále ve hře vypadat lépe než Rebirth, ovšem Witcher 3 je placka, tam ve finále nejsou žádné visty jako např. v Elden Ring. Snad jediné visty byly v Toussaint, ale pořád je potřeba smeknout, jak ta hra vypadá s tim next-gen patchem.

Ono je potřeba taky sí říci, že takhle generace v rámci grafiky je dost za očekáváním. To, že Witcher 3 patří ke špičce jen díky patchi, mluví za vše.

Jinak bych FF VII ještě neodepisoval, Nibelheim je úvodní lokace, dost možná vytvářena souvisle s remakem, takže počkejme na další lokace.

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: tak pokud někdo považuje FF XVI za technický marvel, tak je zbytečné cokoliv psát. Ta hra je samozřejmě v základu krásná a PC verze mi snad bude svědkem, bohužel na PS5 běží dost času ve FullHD při 30FPS či 720p při 40- 60FPS, což je na rok 2023 docela průser. Takže technicky je hra poměrně nezvládnutá. Ta hra padá mimo VRR okno, LFC u FF XVI není a PS5 to v základu neumí, takže perfomance mode je nefunkční. Digital Foundry rovnou řekli, že hráči nemají zkoušet perfomance mode.

Navíc jsou tam lokace, které do teď nechápu. Např. The Fields of Corava. Ta lokace nějak nefunguje, takže většinu času koukáš na 2D textury a tráva se dočítá těsně před tebou. Takže konzistence lokací také není 100%.

Navíc totální ignorace od vydání. Mrkněte, jak vylepšili rozlišení a FPS např. u Forspoken, i když ta hra byla flop, tak dostala slušnou péči. Alana Wakea 2 Remedy taky značně na PS5 vylepšili a to od stínu až po čistotu obrazu. Vyšlo několik patchů, které tohle řešily. FFXV neobdrželo jediný patch na vylepšení grafiky či FPS.

Jinak Horizon určitě je mnohem dál, o tom není sporu, je nutno přiznat, že Decima je o dost lepší engine než Unreal 4ka, takže Rebirth má nejen limity v PS5 ale i v zastaralém enginu. Co jsem hrál, tak Horizon má nejlepší perfomance mode na PS5, i když cesta k tomu byla dlouhá přes x patchů.

stillalive

@mnaca: Veškeré mé porovnávání z vlastní zkušenosti pochází vždy z hraní hry s grafickým nastavením preferujícím vizuální kvalitu. Porovnávám to přímo, přehazuju ty hry mezi sebou a demo Rebirth vypadá hůř než remake. Remake vypadá o generaci hůř než XVI. Porovnávám čistě herní mapu, herní prostředí, estetiku dílčích detailů i celků a různých výhledů z hlediska texturování, modelování, nasvícení a stínování. To je doslova generační rozdíl. Jinak doporučuji velmi podrobný rozbor k FFXVI od Digital Foundry link

Kteří s FFXVI neměli takový problém, jako jiní fanoušci. Totiž sami jsou příznanými fanoušky a dost se v jejich pohledu na FFXVI shoduji.

Jinak vůbec nepochybuji o gigantickém obsahu a řadě rozličné herní náplně a nijak nerozporuji pozitiva této skutečnosti. No jsem zvědav kolik bude mít rozloha mapy v GTAVI, který podle mě svou úrovní zpracování světa potvrdí mé přesvědčení o tom, že to jde udělat líp i při dvojí rozloze. Je to největší současný videoherní projekt v pokračující produkci jedné z nejúspěšnějších firem na poli videoher, kde se každý díl pyšnil ucházející audiovizuální estetikou a jejím technickým zpracováním vůči konkurenci, včetně příběhu. Ty kylometry čtvereční absolutně nevnímám jako důvod, proč to musí být takhle a nemohlo by být uděláno lépe. Třeba kdyby grafici dostali ještě další dva roky na kompletní upgrade, udělat by to šlo, ale kdo chce ještě čekat že?

Já osobně mám kvalitu vždy nad kvantitou. Ať ta mapa je klidně desetkrát menší, pokud to znamená desetkrát vyšší kvalitu zpracování, která vždy vyžaduje čas.

stillalive

Souboják, filmové scény, hudba, za mě boží. Hodně mi to sráží prakticky veškerá herní plocha, která je nejméně v polovině situací vyloženě low-end modelovaná, texturováná i nasvícená a stínovaná. V remaků mi dokonce přijdou hladší animace běžného pohybu Clouda po prostředí. Technicky se mi to vůbec nelíbí, modelování stromů a vůbec vegetace je vyloženě hnusné. Mám u dema pocit, jako bych se technicky i esteticky vrátil ještě před remake. Jak jsem u šestnáctky měl 175 hodin bradu dole z naprosto špičkové prezentace jak esteticky, tak i technicky, tak zde jsem otřesen do jaké míry neustále narážím na něco vyloženě hnusného, což je zatraceně pořádné pěstí do jinak naprosto parádních real-time filmečků s parádní kamerou a efektním, zábavným soubojákem. To je vyloženě poprvé, kde jsem se po hodině hraní přistihl jak bych rovnou uvítal remaster, že tohle prostě není ten reprezentativní stav. Tak pořád nějak doufám, že to demo je fakt starý jak se říká a snad je plná hra v lepším stavu. Například Horizon Forbidden West je také masivní Open World, a úroveň zpracování textur, vegetace, skal a dalších prvků v prostředí od rozlišení v polygonech po textury, osazení, nasvícení a stínování, plus hladší animace. Já vidím, že hra může vypadat o řád lépe v otevřené, jedné mapě. Úvod dema a průchod skalnatým terénem byl beztak designovaný lineárně a stejně ty skály kolem jsou kombinací textur a rozlišením modelování mezi PS4 a PS2, hodně zjednodušeně. V rámci jedné skály mužů vidět obrovské kvalitativní rozdíly zpracování. A skutečnost, že ani výslovně neupozorňují na to, že by demo nereprezentovalo finální stav hry, což se běžně uvádí, mi moc na optimismu nepřidává.

Kainé
Kainé #A2

@mnaca: ano, plus máme úplně jiný engine, ale je potřeba být realisty, ono to nebude úplně o enginu či týmech. PS5 má cca čtyři roky starý HW, takže ty limity jsou jasně dané + samozřejmě optimalizace spoléhající na upscale.

Ano, remake vypadal lépe, ovšem remake(na PS5) je poměrně lineární hra v koridorech. Rebirth je masivně velká hra, takže neměl jsem očekávaní, že to bude vypadat stejně dobře a bude to běžet stejně dobře jako Remake, ovšem čekal jsem mnohem lepší textury. To bylo za mě největší zklamaní v rámci dema, takže já doufám v lepší textury, tam to není o limitech PS5. Perfomance mode jsem po XVI, Alanovi 2 a dalších hrách jsem čekal +- takový.

Ono i XVI ukazuje, že hra vypadá tak o level lépe v lineárních misích než v otevřeném světě.

Kainé
Kainé #A2

@Fenix87Czech: moc tomu nevěř, bude to stejný případ jako u XVI, do teď to není spravené, tam se taky argumentovalo půl roku starým buildem. FSR 3.0 je úplná utopie.

Rád bych se mýlil.

Fenix87Czech

To demo je údajně půl roku starý build tak uvidíme jak si poradí. Třeba použijí FSR 3.0

Ex-SOLDIER
Ex-SOLDIER #Imperius Rex
👍1

@Tom K: Režisér psal, že 21. 2.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články