Konzolista.cz

Studio Shift Up láká na oznámení ohledně Stellar Blade, zřejmě na velký update

novinkaneděle 19. května 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Studio Shift Up láká na oznámení ohledně Stellar Blade, zřejmě na velký update
Koncem dubna vyšla povedená akční hra Stellar Blade pro konzoli PlayStation 5 od korejského studia Shift Up. Ta se setkala s velmi dobrým přijetím nejen od herních kritiků, ale také hráčů. Vývojáři záhy oznámili, že pracují na několika updatech, ale co přesně přinesou, kromě opravy chyb, v současnosti nevíme. Spekuluje se o Photo režimu, který si hráči hodně přejí, případně Boss Rush režimu, o němž mluvili i samotní vývojáři. Více bychom se měli dozvědět příští týden, protože právě během něho hodlají vývojáři učinit nějaké oznámení, jak nyní zveřejnili na sociální síti X. Budeme vás informovat.

Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (13)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Cenovku hry tak nějak neřeším, myslím, že je v pohodě, v roce 1998 jsem kupoval hry na PSX za 2299 kč, a tahle hra má to nejvíce co může hráč chtít v ceně a to jsou normálním hraním odemykatelné oblečky. To je jen komsetika, řeknou recenzenti v případě jiných her. Opak je ale pravdou. Kosmetika je přesně to co hráče odemykat na hře dost baví a motivuje nás to, hraní si více užíváme. Je fajn mít outfit, který se mi při hraní líbí nosit. A také, to je důvod proč je to takový byznys. Kravaťáci moc dobře vědí jak hodně to hráči chtějí a tak se jim nepříčí si to hezky nechat zaplatit. Třeba "AAA" hra Suicide Squad KTJL obsahuje pouhou jinou barvu obleku za téměř 500 kč. Ale opravdu bych to označení "AAA" asi nějak jinak začal vnímat, protože v případě hry od Rocksteady to je na míle vzdáleno jejich produktu. Nicméně co mě u diskutované hry otravuje je to běhání sem a tam bez nápadu, chtělo by to nějaké písečné vznášedlo alepsoň. Pustina může být pustina ale udělaná tak aby hráče bavilo ji průzkoumávat a nikoliv jen běhat gigantické vzdálenosti sem a tam, zejména když někam dojdeš a padneš a musíš opět z kempu na ono místo. Jednou, dvakrát to nevadí. ale když se to pak děje u každého úkolu, tak je to opruz. Dojdi sem, pak dojdi tam, seber ze země tohle a zase se vrať, sem se nemůžeš teleportovat protože tam není telefonní budka, pak tě eliminujou těsně u cíle. Nebo ten strom dovedností, ten je tak rozvětvený do takových pitomin, že to je opruz vůbec číst. Proč tam nedají raději jen pár věcí. Celá ta Tachy skill záležitost je jen na efekt, nic praktického a to je tam tolik položek. A to ovládání postavy, jak jsem říkal, dost nemotorné a těžkopádné, hlavně při plavání a skákání po něčem. Ovládací rozhraní je také dost nešikovné, hlavně ten dron, který při střelbě složitě přepíná různé typy munice. Kdyby ta hra byla více přímá, koridorovitá, lineární, s míň blbostma k vylepšování, byl bych spokojenější. Navíc mi nesedí ten barevně sépiový styl. Někdy méně je prostě více. Tady pokus o AAA je spíše prazdný, genericky působicí nudný content. Za mě známka 7/10 max ale spíše ještě jeden bod dolů.

Kainé
Kainé #A2
👍1

@Speedyredy: tak je potřeba taky brát v potaz, že je to jejich první konzolová hra a nebýt Sony, tak by se nehovořilo o AAA hře. Já si taky myslím, že hra by měla mít jinou cenovku, ale to není jediná hra z poslední doby, která to přehnala s cenovkou. Ono jedné hře to vyčítat a u druhé se tvářit, že je to v pohodě, není za mě úplně ok. Za mě by to mělo mít cenovku Armored Core VI/ Alan Wake 2, to jsou hry kolem 1300Kč.

Ten prázdný open-world je za mě záměr, přece jenom je to post apo, kde lidstvo vyhynulo/transformovalo se, takže opravdu jsem nečekal nějaký živý svět. První lokace mě moc nenadchla, ale druhá velká lokace má svůj styl, má povedený art, má pěkná místa(opera).

S čím nesouhlasím je combat, imho je dost povedený, sice ne dokonalý ve stylu Sekira, ale bavil mě po celou dobu, hlavně animace bossů nejsou v mizerným frameratu(Lies of P), takže je to celé hezky plynulé. Skilly pěkně combat doplňují a hlavně ke konci je potřeba už i přemýšlet, jaké skilly na bossy používat.

Vyčetl bych klasický neduh Unreal Engine 4 a to textury, spousta textur je ve vysokém rozlišení, ale navazují na to low res textury. Příběh je "serviceable", samozřejmě to nemá kvalitu Replicantu či Automaty, ale to asi nikdo nemohl čekat.

Za mě motivační osmička a super nové IP pro Sony. Měl jsem z toho feeling takových těch konzolovek z přelomu PS2 a PS3 éry a v to dobrém i špatném.

Speedyredy
Speedyredy #SpeedyRedy

Ještě nemám dohráno ale hraje se mi to velmi neohrabaně, drhne nejen ta střelba a změna munice ale i používání lékárniček v boji, zvedání se ze země při srazení na zem, přesnost skoku, plavání zejména změna směru ve vodě, a vlastně pohyb obecně. Rozlehlé oblasti i vedlejší mise působí dost prázně a nezajímavě. Celkem mě to nudí a do hry se musím trochu nutit. Čekal jsem rozhodně více. Trochu mě štve i ta hudba v kempech, která narušuje hudbu při pohybu po mapě. Jinak grafika a OST dobrý, za mě celkově 6 max 7/10, ale ještě nemám dohráno i když pochybuji, že to na věci něco změní.

Kainé
Kainé #A2

Ale u Rise of Ronin cenovka samozřejmě v pořádku, co?

AsuraCZech
AsuraCZech #OverLord
🤦1

Dávno už to letělo nejen z disku ale i o dům dál, jako doufal jsem v mnohem víc po tom povyku okolo a nejlépe hodnocené exkluzivitě 😁 Dobře teď vážně 🙂

V konečné výsledku to není špatná hra, jen v mých očích si neobhájí AAA cenovku, slušela by tomu tak cena okolo jedenácti stovek max. Nejsilnější stránka hry je podle mě v hudbě, tu už mám v autě hned s Nier Automatou (Revan thema!!!), animace pohybu a combatu pěkné, to jak se postoj přizpůsobuje povrchu atd. Kde už to drhne je souboják samotný, je znát, že v tom nejsou moc zběhlí a třeba přechod od mele do střelby je krkolomný natolik, že je jsem se na to rychle vybodl v soubojích, odezva taky dosti drhne, prostředí a lokace jsou hodně tuctové, side questy nebýt s nimi svázaný nejlepší konec, tak po 5 bych to vzdal a ty semi open world lokace už to úplně zabíjí. Kdo si stěžoval na ty ve FF16 tak tady jsou ještě mnohem horší.

Dead Space části jsou taky takové, meh a nefungují dle mě ale to je otázka vkusu. Příběh působil z počátku slibně ale dost rychle sklouzne ke klišé vykrádačce kde čeho, dialogy příšerné, postavy sterilní charaktery, a animace tváří skoro neexistují a i stařičký první Mass Effect je jiná liga.

Kdyby se to prezentovalo jako AA hra, s odpovídající cenou, odpustil bych tomu většinu zmíněných nedostatků ale vzhledem k tomu, že to chce být v kategorii AAA tak bych i očekával víc. Přirovnávání k Nier Automatě už je úplně mimo, tohle nesahá 2B ani po kotníčky 😁

LuboDante
LuboDante #LuboDante

😁Platina už týden 😃 a už to jedu po třetí, a jak to dohraji tak pojedu i po čtvrté 😁a to určitě nebude naposledy 😁 miluji tuhle hru 😍 očekávám už brzy i ten photo mod

SuSty
SuSty #9800x3D, 9070xt
👍3

Veľmi príjemná zmena po tých woke hrách mat takto peknú hoavnu hrdinku s tak pestrými možnosťami ju obliecť…respektíve vyzliecť🤗

Každopádne za mna je ta hra absolútna pecka (vďaka EVE). Takze dúfam v dáke dlc alebo rovno oznamenie druhého dielu.

TimeSplitter
TimeSplitter #PC Mamrd Race

Ja bych prosil to pustit na PlayCtation, diky. 😀

Rumi86
👍2

No jsem před posledním frajerem a pak zřejmě konec, vypadá to na ten secret ending a musím říct, že se fakt celou hru bavím, takže tady je platinka zaručena, takže klidně mrskněte oznámení druhýho dílu, vůbec bych se nezlobil, to si zkrátím čekání aspoň hrou Black Myth Wukong 🙂

Chesse
Chesse #UbiFan

No, jeste me ceka treti konec, takze sem s update co prinese novinky atd :D

stillalive

Ještě více oblečků 🙏😂

RedSeaDiver70
RedSeaDiver70 #PS5! ✌😎
❤️1

@Mc.Cumblood: Yees! 🤣💯😉

Yasuke
Yasuke #woke
😁3
❤️2
👍1

Nový podprdy a tanga

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články