Yoshida byl ze hry Stellar Blade od prvního dne nadšený a chtěl ji hned na PlayStationu

„Jeden z kolegů mi během ukázky řekl, že tuhle hru rozhodně chceme na PlayStationu, a já s ním naprosto souhlasil. Když jsem se následně vrátil do kanceláře, řekl jsem svému týmu, že jde o opravdu pozoruhodnou hru. Po interních diskuzích jsme se rozhodli hru vydat. Věřím, že Stellar Blade představuje více než jen jednu úspěšnou hru. Pokud je hra úspěšná, může inspirovat mnoho dalších korejských vývojářů k realizaci jejich ambicí,“ dodal Yoshida.
Hra Stellar Blade je v současnosti dostupná pro PlayStation 5 a PC. Prodat se jí mělo více než 3 miliony kopií, což není vůbec špatné. V současnosti studio Shift Up připravuje druhý díl. „Aktivně pracujeme na budování značky Stellar Blade a v současné době pracujeme na pokračování. To bude navazovat na akční charakter hry Stellar Blade, ale zároveň nabídne propracovanější svět a vylepšenou hratelnost. Očekáváme, že výsledkem bude ještě úspěšnější hra, než tomu bylo v případě prvního dílu,“ stálo před několika týdny v oznámení.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (3)
@Kár3l (Viděl prsa, zadek a bylo vymalováno)
V dnesnej dobe nieco nevidane 🤣
To by mě zajímalo, co si po tomhle říká tvůrce LSA, který to vytvářel dekádu se všemi těmi problémy.
Viděl prsa, zadek a bylo vymalováno