Remake Shadow Of The Colossus ovládl žebříčky prodejů, prodává se lépe jak originál na PS2
novinka•pondělí 12. února 2018•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Interactive Entertainment
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
fórum
Gran Turismo 7
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
Komentáře (20)
Za tech 900 není divu..je to super hra za super cenu...u nas s podivem za ni chteji 1500 kurwy..
Bf333 opravdu?? Se mi nějak nezdá,tak vyndej tu ruku z trenýrek a přestan snít
Hrali jsme teď u kamoše o vikendu (dohráno na PS2 a PS3) ... při spuštění na jeho 4K Samsung TV 65" nám skoro vypadli oči z důlků, hra vypada skvele, celé prostředí je nádherné... Během 3hodin jsme sundali asi 7 Collossu a už jsme toho meli dost .. :-D Přeci jen se te krasy a všeho "neustále"dokola člověk přejí. My co už to odehrali několikrát si to zahrajeme , pochvalíme grafiku apod... jinak co.. nic se tam jineho delat neda, jedes tam sejmes toho jedes tam sejmes toho a je konec.. OVSEM pro nekoho kdo u hru jeste v zivote nehral, a musi opravdu prijit na to kam Collossa pihnout, prijit si an to sam apod.. to musi byt zazitek k nezaplaceni... a vsem temhle jedincum zavidim. MY už šli proste mechanicky rovnou tam kam máme :-D
Opravdu dneska již stačí líbívá grafika a opakující se herní mechanika 16x dokola? Jinak cena OK, ovládání z ps2 a celkovej feel zatím tak na 6.5.
Urcite casom zakupim :) Este ma na stole caka nerozbaleny Last Guardian :) Ale SotC si rozhodne tiez nenecham ujst :) Vyzera to neskutocne z tych obrazkov :) Predaje urcite zasluzene :)
No Nintendo celkem jede. Připravuje se například novej Metroid!
A co na to dePhil?Exkluzivity uz nejsou to co bejvavalo,sasek.A proto za chvily dostane xbone nakopano i od Nintenda.
Projekt, který před více než deseti lety byl tvořen otevřeným srdcem a myslí, s láskou, má to ohromné štěstí, že s tímtéž přístupem byl kompletně a od základu znovuvytvořen a za to jsem nepopsatelně a těžko vyjádřitelně vděčný. The Last Guardian považuji osobně spolu s novým remakem Shadow of the Colossus za nejzásadnější lidské výtvory. Všimli jste si že všechny tři známe projekty od Fumito Ueda se zásadně liší od veškeré produkce už v samotné podstatě symbolických příběhů, v nichž se jedná prioritně o navazování vztahu (ICO a The Last Guardian), mezi chlapcem dítětem a další bytostí. V obou případech jsou vytvořeny světy obdivuhodně zpracovány s důrazem na dojem přirozenosti za pomoci propracovaných zákonitostí inspirativně těmi známými fyzikálními a ručně implementovanými prvky z nichž vychází veškeré situace a jejich řešení. Nejsou zde žádné nápovědy, pouze tipy na ovládací prvky, bytosti s nimiž hráč interaguje a navazuje v ztah jsou navrženy tak, aby působili co nejvíce přirozeně a nikoliv jako stroje/roboti plnící strohé příkazy, čemuž odpovídá velmi chytře navržené ovládání hlavní postavy, které se musí hráč naučit ovládat jako vlastní tělo a stejně tak pohyb s kamerou, kterou musí hráč v každém okamžiku ovládat se stejnou zodpovědností a pochopením, že postava a kamera jsou zde stejně platnými fyzickými objekty, jako celé prostředí kolem s potřebou využívání volného prostoru k pohybu. Hráči není určen cíl jakékoliv likvidace či zabíjení, je tu jediný cíl a to dostat se ze situace v niž se chlapec ocitá. Bez interakce s druhou bytostí se navíc nelze z celé situace dostat pryč domů. Celé projekty v každém svém aspektu jsou navrženy tak, aby hráč od prvního momentu byl konfrontován se situací k jejímuž vyřešení potřebuje svůj vlastní důvtip. Tímto způsobem se člověk programuje k: vše je jen na tobě. Tyto projekty odpovídají v podstatě životu jako takovému přesně v tomto ohledu pro nějž jsou do detailu navrženy a realizovány. Proto hráči bývají často frustrováni, nýbrž se jim nedostává žádné pomocné ruky, jsou tu pouze plně funkční mechanismy potřebné se naučit a vše ostatní je už na hráči. V tomto se tyto projekty liší od zbytku produkce. Zde se jedná pouze o vzájemnou pomoc, schopnost učit se a řešit situace. To je vše co je hráči poskytnuto, žádný cíl zabíjet, ničit. Proto je symbolika v SotC umně řešící úkol, jež nehmotná bytost Dormin zadává poutníkovi jako odpověď na jeho prosbu. Je to řešeno tím, jak se boj za bojem mění, chátrá, platí symbolicky stejnou daň jako ve skutečném životě, tedy vlastní život za zabíjení, s nimž souhlasil. Ale protože člověk nežije v jednom biologickém skafandru, symbolicky je zde i znovuzrození. Nejen ty příběhy, ale především právě unikátní propracovaný systém interakce určuje naprosto odlišné cíle a hodnoty, než na které je dnes hráč zvyklý.
Já už to jedu a je to bomba. Jen to ovládání koně trochu zamrzí. Jinak je to skvělý
Utrcite casom kupim teraz hram Nioh a nemam moc casu Nioh je skvely
Zazitek, na ktery se nezapomina. Dat tomu novej zivot bylo vyborny rozhodnuti.
Tohle je prostě masterpiece
Ja som to dohral cez vikend a podobne ako Last Guardian je to pre mna dalsi nezabudnutelny zazitok, ku ktoremu sa urcite este rad vratim. Uzasna hra..
Ono, možná je potřeba vyzdvihnout rozdíl doby. Dnes mají lidé více prostředků a je to tak dostupnější
Taky časem pořídím...teď ale jedu The Last Guardian a obrovsky se bavím
To je dobrá správa, takže budúci rok čakám od Bluepoint remake Syphon Filter.
Tady je vidět, jak ta hra byla a je prostě nadčasová. Už na PS2 jsem tu hru prožil a ne jen hrál.
Dohráno! Špice Naprosto nezapomenutelný duely
uvidim casem,je fakt ze jsem dohral jen ico
Asi budu muset přispět , koneckonců tuto hru jsem v éře PS 2 nehrál (ano je to ostuda.)