Neil Druckman o inspiraci pro The Last of Us a vynechané scéně pro Uncharted 4

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (10)
Stillalive: Tak jsem po přečtení zavzpomínal na Tlou.Lépe bych to nenapsal.
Stilllive tvl...to se neda cist chlape, ty tvoje osobite eseje:D
The Last of Us je vskutku brilantní dílo, podařilo se zde vše vybalancovat a to se stává bohužel ještě stále u jednoho projektu za několik let, samozřejmě napříč všemi platformami. I ono násilí bylo vybalancováno řadou tichých pasáží a především Ellie, která kontrastovala Joelovi svou ještě stále dětskou hravostí. Protože si uvědomuju mnoho zásadních prvků ve hře, které se vzájemně výborně doplňují, mám poprvé obavy, že v TLOU2 to někde, kdekoliv ulítne do jednoho extrému bez vyvažující druhé poloviny. Ellie z prvních trailerů k druhému pokračování působí už jako Joel v jedničce, vážný výraz a již žádný problém zabíjet, či snad dokonce touha zabíjet? Jestli se Joel nestane tím moudřejším a schopným vyvažovat temnou stránku Ellie, pak jsem hodně zvědav, jak se jim podaří vybalancovat tento zásadní prvek, inspirovaný údajně hrou ICO, kde si Fumito Ueda přímo mistrovsky pohrává s vyvazováním světla a temna mnoha a mnoha způsoby. Pokud TLOU2 naopak neposílí již zvládnuté vybalancování postav, nálad, herních mechanismů v jedničce, ale sklouzne do monotónnosti, zabředne někde v jednom extrému, pak jsem si jist, že jednička zůstane tím divem nadále jediným. Uvidíme. Snad se toho z her od Uedy naučil dost. Co se technické stránky týče, výtvarné a zvukové provedení jistě opět ohromí a to je u Naughty Dog něco, na co se taky těším. I když třeba takový Detroit: Become Human je unikát v detailnosti lokací a postav s až maniakální přesností a nasvícením hraničícím s fotorealističností. I když David Cage píše a režíruje interaktivní film, je to spíše filmový tvůrce s nástroji pro tvorbu her v prostředí mezi hrami, Druckman je pořád spíše herní tvůrce směřující v přerod do filmovosti. Naughty Dog k tomu beztak nakročili už s Uncharted sérií na PS3 a jsem za to rád, protože hlavně s hrami TLOU a U4 jsem cítil konečně bezchybnou spokojenost i u té filmovosti prosakující i samotnou hratelností. V U4 byl pocit TLOU velmi častý.
takze ukradl namet romerovi a po nocich hral japonske hry. i tak se da zacinat....
lost legacy me bavilo taky vic nez u4...
Skoda toho tutorialu s mecem... A vlastne skoda vseho co ND ze svych her ustrihne. Sony
Uncharted 4 je pro mě skvělá hra, ale nebavila mě tolik jako ostatní kousky v sérii. The lost legacy mě bavilo o dost víc. Přesto se nemůžu dočkat TLOU2, který podle mě Druckmanovi sedne mnohem víc, než dobrodružný Uncharted.
Scéna s crashem legendary...jeden z mnoha epic momentů série
ND jsou největší borci na plejku!
Napodobne
Každou novinku o Naughty dog pokaždé maximálně hltam!