Konzolista.cz

Neil Druckman o inspiraci pro The Last of Us a vynechané scéně pro Uncharted 4

novinkapátek 23. února 2018Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Neil Druckman o inspiraci pro The Last of Us a vynechané scéně pro Uncharted 4
DICE Summitu 2018 se v posledních dnech účastnil i Neil Druckman ze studia Naughty Dog, který se během něj rozpovídal o svých posledních hrách. Samozřejmě největší část patřila The Last of Us. Druckman zmínil, že první myšlenka na podobnou hru přišla už během jeho studia, když vytvářel zombie akci pro George Romera. Hráč měl hrát za policistu se srdeční chorobou, který chránil malou dívku. Ve chvíli, kdy by nebyl hlavní hrdina úplně ve formě a měl srdeční problémy, by úlohu převzala mladá dívka. Druckmann měl tento nápad ve své hlavě dlouhá léta a když dostal možnost pracovat na The Last of Us, tak se k němu vrátil a použil ho jako základní stavební kámen. Dále pak přiznal, že inspirací pro něj byla hlavně hra ICO, v níž hlavní hrdina musel ochraňovat dívku, s níž spolupracoval na řešení řady překážek. Neil Druckman dal během svého vyprávění i nový náhled na vývoj akční hry Uncharted 4, a hlavně tedy na začlenění sekvence s Crashem Bandicootem. Když naskočil do vývoje, dostal řadu assetů, které nevěděl, jak do hry začlenit. Třeba taneční scénu s Elenou a Nathanem, když jsou u sebe doma. Ta se příliš nehodila, proto začali přemýšlet o něčem jiném. Napadlo je, že by mohli hrát Crashe Bandicoota, s čímž se obrátili hned na Sony. Ta totiž musela získat od Activisionu povolení, což naštěstí nebyl problém. Dále pak zmínil scénu, která byla ze hry vyříznuta, protože se moc nehodila a brzdila tempo. Během vzpomínek měla být sekvence, během níž Nathan bojoval s mečem. Mělo jít o jakýsi menší tutoriál pro finální souboj.
Zdroj: IGN
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (10)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Mánička
Mánička #PS4 PRO

Stillalive: Tak jsem po přečtení zavzpomínal na Tlou.Lépe bych to nenapsal.

wistr
wistr #ARSENALFC

Stilllive tvl...to se neda cist chlape, ty tvoje osobite eseje:D

stillalive
👍4

The Last of Us je vskutku brilantní dílo, podařilo se zde vše vybalancovat a to se stává bohužel ještě stále u jednoho projektu za několik let, samozřejmě napříč všemi platformami. I ono násilí bylo vybalancováno řadou tichých pasáží a především Ellie, která kontrastovala Joelovi svou ještě stále dětskou hravostí. Protože si uvědomuju mnoho zásadních prvků ve hře, které se vzájemně výborně doplňují, mám poprvé obavy, že v TLOU2 to někde, kdekoliv ulítne do jednoho extrému bez vyvažující druhé poloviny. Ellie z prvních trailerů k druhému pokračování působí už jako Joel v jedničce, vážný výraz a již žádný problém zabíjet, či snad dokonce touha zabíjet? Jestli se Joel nestane tím moudřejším a schopným vyvažovat temnou stránku Ellie, pak jsem hodně zvědav, jak se jim podaří vybalancovat tento zásadní prvek, inspirovaný údajně hrou ICO, kde si Fumito Ueda přímo mistrovsky pohrává s vyvazováním světla a temna mnoha a mnoha způsoby. Pokud TLOU2 naopak neposílí již zvládnuté vybalancování postav, nálad, herních mechanismů v jedničce, ale sklouzne do monotónnosti, zabředne někde v jednom extrému, pak jsem si jist, že jednička zůstane tím divem nadále jediným. Uvidíme. Snad se toho z her od Uedy naučil dost. Co se technické stránky týče, výtvarné a zvukové provedení jistě opět ohromí a to je u Naughty Dog něco, na co se taky těším. I když třeba takový Detroit: Become Human je unikát v detailnosti lokací a postav s až maniakální přesností a nasvícením hraničícím s fotorealističností. I když David Cage píše a režíruje interaktivní film, je to spíše filmový tvůrce s nástroji pro tvorbu her v prostředí mezi hrami, Druckman je pořád spíše herní tvůrce směřující v přerod do filmovosti. Naughty Dog k tomu beztak nakročili už s Uncharted sérií na PS3 a jsem za to rád, protože hlavně s hrami TLOU a U4 jsem cítil konečně bezchybnou spokojenost i u té filmovosti prosakující i samotnou hratelností. V U4 byl pocit TLOU velmi častý.

godycz
godycz #katana-san
👍1

takze ukradl namet romerovi a po nocich hral japonske hry. i tak se da zacinat....

lost legacy me bavilo taky vic nez u4...

Predicktor soky
Predicktor soky #Old shatterhand
👍1

Skoda toho tutorialu s mecem... A vlastne skoda vseho co ND ze svych her ustrihne. Sony

CaJTeeKaNee
👍8

Uncharted 4 je pro mě skvělá hra, ale nebavila mě tolik jako ostatní kousky v sérii. The lost legacy mě bavilo o dost víc. Přesto se nemůžu dočkat TLOU2, který podle mě Druckmanovi sedne mnohem víc, než dobrodružný Uncharted.

Lejzy
Lejzy #GT7
👍5

Scéna s crashem legendary...jeden z mnoha epic momentů série

Cobra
👍3

ND jsou největší borci na plejku!

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍1

Napodobne

CERMI1985
CERMI1985 #LížuProlapsy
👍13

Každou novinku o Naughty dog pokaždé maximálně hltam!

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články