Neil Druckman o inspiraci pro The Last of Us a vynechané scéně pro Uncharted 4

novinka  10
Martin Šmíd, 23. 2. 2018 17:53
DICE Summitu 2018 se v posledních dnech účastnil i Neil Druckman ze studia Naughty Dog, který se během něj rozpovídal o svých posledních hrách. Samozřejmě největší část patřila The Last of Us. Druckman zmínil, že první myšlenka na podobnou hru přišla už během jeho studia, když vytvářel zombie akci pro George Romera. Hráč měl hrát za policistu se srdeční chorobou, který chránil malou dívku. Ve chvíli, kdy by nebyl hlavní hrdina úplně ve formě a měl srdeční problémy, by úlohu převzala mladá dívka. Druckmann měl tento nápad ve své hlavě dlouhá léta a když dostal možnost pracovat na The Last of Us, tak se k němu vrátil a použil ho jako základní stavební kámen. Dále pak přiznal, že inspirací pro něj byla hlavně hra ICO, v níž hlavní hrdina musel ochraňovat dívku, s níž spolupracoval na řešení řady překážek. Neil Druckman dal během svého vyprávění i nový náhled na vývoj akční hry Uncharted 4, a hlavně tedy na začlenění sekvence s Crashem Bandicootem. Když naskočil do vývoje, dostal řadu assetů, které nevěděl, jak do hry začlenit. Třeba taneční scénu s Elenou a Nathanem, když jsou u sebe doma. Ta se příliš nehodila, proto začali přemýšlet o něčem jiném. Napadlo je, že by mohli hrát Crashe Bandicoota, s čímž se obrátili hned na Sony. Ta totiž musela získat od Activisionu povolení, což naštěstí nebyl problém. Dále pak zmínil scénu, která byla ze hry vyříznuta, protože se moc nehodila a brzdila tempo. Během vzpomínek měla být sekvence, během níž Nathan bojoval s mečem. Mělo jít o jakýsi menší tutoriál pro finální souboj.
Zdroj: IGN

The Last of Us: Remastered

ps4
SCEE, Naughty Dog
Datum vydání hry:
29. 7. 2014
KARTA HRY
10/10

Komentáře