MGS Historie 6. - Metal Gear Solid: Portable Ops (2006-2007)
special•neděle 20. prosince 2009•Leon•

Zdroj: Konami
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama
























novinka
PlayStation vydá první hru Bad Robot Games, jde o kooperativní akci od tvůrce Left 4 Dead
novinka
Vyšla hra Metroid Prime 4: Beyond, podívejte se na launch trailer
novinka
Gameplay trailer na nedávno oznámenou závodní hru RIDE 6
novinka
Oznámena kooperativní akce Cast Outs od bývalých vývojářů SCE London Studio
novinka
Představena akční RPG hra The God Slayer
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Think before you sleep
recenze
Metroid Prime 4: Beyond
novinka
Představena aktualizace Spec III pro Gran Turismo 7
novinka
Příští týden začne ve hře Diablo IV jedenáctá sezóna Season of Divine
Komentáře (23)
Ano, to už tu zaznělo, ale ode mně máš plus [s6]
já se přiznám, že splinter cell série mně vždycky trošku víc sedla co se gameplaye týče, i když v poslední době se i to začíná měnit, protože co nový MGS, tím dokonalejší ovládání a víc možností. Ale MGS mě od začátku zaujal příběhem, parádníma dialogama, prezentací a postavama, kterým se zkrátka nikdo nemůže rovnat. Z žádné hry mě ještě neutkvělo v paměti tolik různých dialogů, nejlepší když si to ještě člověk dá dohromady, jak se historie opakuje . Třeba Big Boss a Eva měli pár rozhovorů skoro stejných jako Snake a Meryl. Třeba
,,Snake, is there anyone you like?"
,,I've never been interested in other people's lifes"
nebo
,,What's your name Snake? Your real name."
,,Name means nothing on the battlefield, after a week, no one has a name."
prostě MGS je nejlepší série všech dob, něco víc než hra, ale to už se zase opakuju [s6]
IMHeS:
Jó jó, Splinter Cell: Conviction, naprosto dokonalá hra, etalon stealth, to i MGS se může jít zahrabat.....
A HLAVNĚ ŽE HO UŽ VŠICHNI HRÁLI ŽE???
[s6]
U mně už jen to jméno jeho vyvolává odpor, páč Fisher se jmenoval na základce jeden kripl, co mně furt šikanoval...lol [s6]
Sam Fisher.... a hlavně nový splinter cell conviction.. to je prostě klenot stealth her ( ještě bych řek že double agent byl úžasný a nevím coje lepší.. jak zahraju uvidím :) ) [s7]
Asi tak, krom toho víme, kdo z nich tu byl první a čí je kdo nepovedený klon [s6]
Myslím, že Sam pro Snakea už dnes není konkurent.Mohl mu být do té doby, než vyšel 3 díl.
Ale pokud by někdo chtěl srovnávat Sama a Snakea, je to jako srovnávat Superba a Lamborghini.Superb je luxusní, ale Lambo.....
Jo, v pohodě, já jen psal i pro ostatní. Já mám kámošů, kteří považujou MGS za blbost tolik, že jsem snad v mém okolí jediný, komu se to líbí. Ale stejně je to i s FF a RE, to taky nehrajou. Mně se ze začátku MGS taky nelíbilo, ale pak se to nějak zlomilo...
no tak jo je mi jasné že to baví mnoho lidí ale z mého pohledu ta hra nemá význam... trochu mě mrzí že si to psal tak všelijak slušně a obkecaně ale zkrátka si řekl že sem dement, neumím anglicky atd. :D ale anglicky myslím neumím zrovna špatně a už mnohokrát sem na žívo mluvil s amričany z očí do očí takže angličtina je moje silná stránka ale i kdybych uměl sebe líp anglicky tak o jazyk nejde... se hrou sem přišel do kontaktu poprvé s 3 dílem ( a tady chci ještě říct že nejsem žádný fanda cod, halo a takových "nenáročných" her jak si psal ale baví mě takové věcy jako fahrenheit , heavy rain, fallout ale taky hodně splinter cell což nejsou hry pro dementy :) ) a první mě to bavilo ale potom to bylo divné... pohyby grafika dialogy a vůbec všechno mi moc připomínalo asijský styl a to je prostě divné... pak mě vůbec nebavilo to že sem to celé viděl z vrchu což bylo příšerné a neustálé bloudění lesem už pak byla nuda fakt moc takže sem to přestal hrát dříve jak sem začal a už sem se k tomu nikdy nevracel ... pak sem ale vkládal velké naděje do mgs4 ale po zahrání dema bylo okamžité delete protože to bylo pěkné ale zas japonsko kam se podíváš ( třeba řekni kde normálně by se stalo že na tebe něco útočí a teď doskočíš na zem v podřepu a 30 sekund se díváš do země pak dalších 10 vteřin zvedáš hlavu ukrutně pomalu a nakonec utíkáš o život... konec toto a to samé bylo třeba v té 3 při doskoku padákem.. taky nesmysl, už sem chtěl jít ale on asi něco hledal v trávě nesmyslně dlouho) takže ještě jednou ne že ty "nenaročné" hry nemám rád ale třeba cod přímo nenávidím protože tam nejd eo nic víc než bezhlavě střílet naopak sem si zamiloval fahrenheit ( nejlepší hra co sem hrál na ps2) a ještě neuvěřitelně miluju sama fishera což je určitě velký kokurent solida a spcialně pro mě je fisher s jeho bezkonkurenčním hlasem jednička!
Rád vidím, že sem konečně už někdo píše i nějakou kritiku...
Každý má právo na svůj názor a každýmu se líbí jiný žánr her. MGS je staelth action a poměrně i dost náročná hra na hraní a vyžaduje i aktivní uvažování hráče. Není to hra pro nenáročné hráče a "jednoduší lidi" (ako Halo fans...ale jako nic proti). To, že je MGS pro tebe a další podobné blbost ještě neznamená, že MGS je skutečně blbost. Respektuj názor ostatních, kteří si to nemyslejí.
MGS si asi někdy hrál a z nějakýho důvodu tě to nevzalo. To je v pořádku. Třeba byla hra na tebe moc těžká, možná nemáš rád hry tohohle typu nebo si neuměl anglicky a celý příběh ti unikl. To je jedno.
MGS blbost není, je to jedna z mála sérií, jejihž hodnocení všech dílů přesahuje daleko za hodnocení 9/10 nebo 90% už celé léta. I u kritiky si celá série vede znamenitě a počty prodaných kusů a množství cen, který si Hideo Kojima odváží ze všech různých herních výstav a konferencí značí, že něco asi dobře bude.
Končí první dekáda 21. století a videoherní médium je dnes už tak daleko, že se to ještě před pár let zdálo jako nemožné. Hry už nemusí být jen o hraní, ale můžou i něco zdělit. MGS série a její tvůrce Hideo Kojima to už kdysi dávno před 11 lety jako první zkusil a stvořil jednu z nejlepších her všech dob. Právě MGS série ukazuje, jak je skutečně možné do her dát příběh, který obsahuje skutečně hluboké filozofické zamyšlení nad životem, historií, společností a i nad tím, kam může lidstvo nechtěně šlápnout, když si nebude dávat pozor- viz. MGS 4.
Každý MGS díl, na kterém se podílel Hideo Kojima, má své nezaměnitelné téma a odkaz, který by jsme jen ztěží u jiných her hledali. Jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl napsat tuhle blbou MGS Historii byl i ten, abych ukázal právě třeba takovým jako ty, že MGS je skutečně nejen výtečná herní série, ale má i svůj zcela mimořádný obsah, díky člověku, který skutečně patří k těm "nejvzdělanějším".
Možná, že si si před tím svým komentem měl přečíst aspoň některý z těch dřívějších článků, aby si viděl, v čem má který díl to ono poselství a zamyšlení, protože tam to je jednoduše a přehledně napsáno, takže to může pochopit úplně každý (lol relativismus [s6] )
Zkrátka a dobře: MGS má poselství a zamyšlení, které u většiny her chybí, ale to z nich ještě nedělá špatné hry, ale bohužel pouze hry. MGS je vždycky ještě o krůček něco víc než hra. [s1]
btw: šťastné a veselé Vánoce [s14] [s14]
proč každý mluví o nějakých poselstvích?? pro boha co na tom je za poselství... to že řekl chytře to co každý ví? ježiši z her už lidi hlupnou!! a pel.dawe má pravdu.. je to blbost!!!
Blbost to není, ale je pravda, že ten žánr nemusí všem sednout. To je v pořádku, že tě to nechytlo, ale mohl si zkusit třeba MGS 3: Snake Eater, ten byl takový nejschůdnější pro začátečníky.
ja hral MGS 1 a rikal sem si ze taky uvidim to co na tom vidi kazdej ale me to prijde jako tuctova blbost ......
Nesuď knihu podle obalu. Já před 11 lety taky říkal, že je MGS přepychová srač..., ale po prvním zahrání se naprosto změnil můj pohled na hry, který už přestaly pro mně být stupidní střílečky nebo skákačky, ale začal jsem díky MGS pomalu chápat, že pokud na to tvůrce má, tak může prostřednictvím her předat lidem poselství ještě více a lépe než prostřednictvím filmu nebo knihy.
jako technicky to muze byt dobry ale MGS neberu nijak zvlast jako dobrou hru ....
Dohrál jsem to dvakrát a za celou dobu jsem si zaboha nemohl zvyknout na to debilní ovládání. O to je to pikantnější, že na Store je první díl a ten se prostě ovládá božsky. No a k animačkám, nic proti panu Woodovi, ale Snake na nich vypadá jako santusák a protože v enginu to nevypadá špatně, tak prostě nechápu, proč je neudělali klasicky a dali to tomu patlalovi. Krom toho nový Peace Walker má mít stejné animačky a už co jsem viděl v demu, tak to vypadá zase jednou pro změnu hnusně. [s10]
Jinak docela dobrá hra, ale spíš tak 7,5/10 ode mne.
To byly především ty naprosto příšerný úhly a pohledy kamery. Stejně tak dokázalo tohle otrávit i skvělou FF VII: Crisis Core.
Skvelá hra ale mala príšerné ovládanie.Ešteže to v Peace Walker vylepšili.
Ja vubec nehral tento dil kvuli tomu ze nemam PSP ale ked vyjde Peace Walker tak PSP sezenu. Jeste k Portable ops , ale nastesti jsem videl vsechny cutsceny ci ukazky a byl jsem ohromen sice jsou ty kresleny ale ujdou a ta scena kdy zacne hrat calling to the night je hodne silna (myslim tu cutscenu ked Big Boss uvidi budoucnost)
MGS 4 Ever [s1]
Tento díl jsem bohužel nehrál celý [s13] . Leon good work Snake [s1]
Tak, tak. MGS: Portable Ops je taky jeden z mých favoritů. Měla moc pěkný příběh a "Calling to the Night" je nádherná píseň s naprosto dojemnou melodií...
Nejlepší moment zřejmě na konci, kdy Elisa předpovídá Big Bossovi, co jeho synové přinesou světu.
dalśí skvělej ćlánek.
Kvůli Portable ops jsem koupil psp a vůbec toho nelituju. Dohrál jsem to už několikrát a pořád se skvěle bavím.Nejvíc se mi líbily souboje s bossy-podle mě jedny z nejlepších v sérii,hlavně Python,Frank Jaeger a pak Gene, kterej mi dal nehorázně zabral.
Jinak aj ta hudba se mi moc líbila, i když pravda byla o něco slabší než u ostatních,ale Calling to the night je z těch zpívaných pro mě druhá nejlepší hned po Best is yet to come.
Ať už je tu Peace walker, to bude maso [s7]