Konzolista.cz

Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition

recenzeneděle 14. listopadu 2021Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition
V letošním roce společnost Take-Two potvrdila, že připravuje hned několik remasterů svých slavných her. Zároveň oznámila, že k nim přistupuje zodpovědně a s veškerou péčí, protože nestojí o narychlo připravené remastery, které by nabídly jen hezčí textury a nic jiného by nepřinesly. Už nějakou dobu víme, že studio Rockstar Games připravuje hru Grand Theft Auto V pro aktuální generaci konzolí. Ta měla původně vyjít už teď v listopadu, ale nakonec se vývojáři rozhodli ji odložit na jaro příštího roku, aby ji mohli vyladit a k hráčům se dostala v co nejlepší formě. Místo ní se rozhodli raději vydat kolekci Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition, která obsahuje remastery tří výborných akčních her Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City a Grand Theft Auto: San Andreas. Já jsem se do ní mohl v posledních dnech ponořit, no a zde jsou mé čerstvé dojmy.

Recenzovaná verze: PlayStation 5

Ještě dnes si pamatuji, jak jsem poprvé zapnul Grand Theft Auto III na druhém Playstationu a zůstal jsem sedět v němém úžasu nad tím, jak město Liberty City inspirované New Yorkem přímo ožilo na televizní obrazovce. Měl jsem před sebou tehdy moderní akční hru s velkým otevřeným světem, která kromě skvělé hlavní příběhové linky s výborně napsanými postavami nabízela řadu aktivit a možností, jak se zabavit na desítky, možná stovky hodin. Netrvalo dlouho a studio Rockstar Games přišlo s následovníkem v podobě hry Grand Theft Auto Vice City, která se přesunula do Miami, ehm Vice City, osmdesátých let. Pokud bych měl zvolit svůj vůbec nejoblíbenější díl série Grand Theft Auto, bylo by to právě Vice City, kde jsem nahrál možná i stovky hodin, ať už sbíráním vozidel pro autosalon, likvidací různých grázlů nebo jen blbnutím s policisty. Bylo to nejen pro jeho vylepšenou hratelnost, ale také naprosto elektrizující atmosféru, které nebylo těžké propadnout.

Svoji trilogii pro tehdejší generaci studio Rockstar Games zakončilo hrou Grand Theft Auto San Andreas, u níž jsem dlouho nemohl pochopit, jak se jí podařilo rozběhat na slaboučké konzoli PlayStation 2, která měla pouze 32MB paměti. Vývojářům se do tak malé paměti podařilo vtěsnat na tu dobu velké živé město, které oproti předchůdcům nabízelo daleko více úkolů, bylo rozmanitější a mělo i spoustu novinek, mezi nimiž byla třeba i kola. O kvalitě těchto tří zmíněných her netřeba pochybovat. Jde o fenomenální legendární hry, které se nesmazatelně zapsaly do srdcí hráčů, a bez nich by možná nebyl žánr her s otevřeným světem tam, kde je. Otázka tak u kolekce Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition hlavně je, jak dopadly samotné remastery. A to vám nyní přiblížím ve své recenzi.

YouTube video: YouTube video player

Ah shit, here we go again.

O kolekci Grand Theft Auto: The Trilogy se spekulovalo dlouhé měsíce. S informacemi o ní nejprve přišli různí insideři, aby ji následně ohodnotily i ratingové organizace. Rockstar Games ji pak oznámil bez předchozího upozornění jen strohou tiskovou zprávou, a to bez jakýchkoliv informací a obrázků. Až nedávno jsme se dočkali prvního traileru se záběry a také prvních informací. Rockstar Games sliboval, že remasterům věnuje velkou péči, nabídnou nejen kompletně nový grafický kabátek, ale také upravenou hratelnost. I kvůli těmto informacím jsem trochu doufal, že bychom se nakonec mohli dočkat kvalitních remasterů, jako tomu bylo u kolekcí Crash Bandicoot - N. Sane Trilogy, Spyro Reignited Trilogy nebo Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 od Activisionu. Ostatně Rockstar Games byl pro mě vždy zárukou té nejvyšší kvality, a věřím, že to tak mají miliony hráčů po celém světě. Stačilo ovšem několik minut v remasteru Grand Theft Auto III a dostavilo se opravdu neskutečně kruté vystřízlivění. Vlastně jsem byl i docela v šoku, v jaké kvalitě jsou nám tři legendární hry servírovány, zvláště poté, co původní verze zmizely z digitálních obchodů. Celá tato kolekce tak najednou působí jako jeden velký kalkul, jak vylákat z fanoušků jednoduše peníze za minimum snahy.

Je třeba nutné zmínit, že na kolekci Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition nepracoval přímo Rockstar Games, ale velmi malé studio Grove Street Games. To se doposud zaměřovalo pouze na mobilní hry a dokonce se postaralo i o několik mobilních portů her od Rockstar Games jako Manhunt, Bully nebo Grand Theft Auto III až po San Andreas. Tato kolekce je tak první snahou studia prosadit se na konzolích, a to rovnou s remastery obrovských klasik. A sám sebe se tak trochu ptám, jestli to nebylo nad jeho síly, zvláště když s konzolovým vývojem nemělo doposud žádné zkušenosti. Ono navíc připravit remaster takových klasik není vůbec nic jednoduchého a věřím, že by s tím měla problém i o dost zkušenější studia, která se třeba na remastery a porty her pro konzole zaměřují. Po bitvě je ale každý generál.

Myslím si, že vývojáři z Grove Street Games udělali už na začátku velkou chybu tím, že nevzali původní zdrojové kódy a nevytvořili podle nich remastery od nuly. Místo toho se je rozhodli postavit na základech svých mobilních verzí dosti rozporuplné kvality. Nesnažili se to navíc nijak zamaskovat, protože obsahují všechny jejich neduhy, ať už jde o bugy, glitche a další problémy. Těch je v remasterech opravdu požehnaně. Ostatně množství kompilačních videí je toho jasným důkazem.

Nejviditelnější změnou na remasterech v kolekci Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition je určitě upravené vizuální zpracování. Původní verze běžely na enginu RenderWare, ale ten se vývojáři v remasterech rozhodli vyměnit za Unreal Engine, s nímž se pracuje daleko lépe a má i řadu moderních funkcí. Když jsem poprvé zapnul Grand Theft Auto III a Grand Theft Auto Vice City, všiml jsem si hned, že vizuálně je hra opravdu někde úplně jinde, hlavně kvůli vyššímu rozlišení (originály jsem hrál na PS2, ne na PC, kde samozřejmě rozdíl není tak velký). Na to mají vliv i textury ve vyšším rozlišení, kompletně nové nasvícení, nejrůznější odlesky, které jsou dnes ve velké módě, a také nově vymodelované postavy. Jak jsem ale hrál, začal jsem si všímat, že ačkoliv mají jednotlivé hry v kolekci nový grafický kabátek a jedou na jiném enginu, řada objektů má pořád ošklivé textury a na konzolích nové generace doskakují objekty a detaily jako v minulosti. To bych čekal, že bude konečně vyřešeno. Nevypadá moc pěkně, když jedete po silnici a před vámi se najednou zhmotní auto, do něhož v plné rychlosti narazíte, nebo že se tráva v San Andreas dokresluje jen pár metrů před vámi. O dokreslování textur na barákách, stromech a tak dále netřeba ani mluvit.  

YouTube video: YouTube video player

Výsledek je tak dost polovičatý, a to i co se nového nasvícení týče. Třeba Grand Theft Auto Vice City vypadá díky novému nasvícení vážně dobře. Nemohu si nijak stěžovat. Vice City díky vše těm neonům, světlům od aut, odleskům a tak dále má ještě lepší atmosféru. V Grand Theft Auto III i San Andreas jsou pořád celkem pěkné efekty, ale i scény, které jsou příliš tmavé, hlavně ty odehrávající se v interiérech. Proto jsem se pokusil v nastavení změnit Jas, ale k mému překvapení je kompletně rozbitý. Ať už byl Jas na minimum nebo maximum, hra vypadala naprosto stejně.

V dnešní době se musejí hry pořádně lesknout, protože je v módě ray-tracing a další podobné technologie. Když jsem vyjel v Grand Theft Auto III poprvé na ulici, všiml jsem si, jak se všechna auta lesknou, ale i výlohy či kaluže vody po dešti. Vypadá to docela pěkně, ačkoliv občas mi přišlo, že jsou odlesky až hodně přepálené a ne tolik realistické, a vlastně to vypadá i sem tam dost lacině. Ve Vice City a San Andreas jsou odlesky potlačeny z nějakého důvodu, a ve výsledku je to asi i dobře. Čeho si určitě každý hned po zapnutí všimne, je daleko větší dohled. Výkonnější hardware zvládá bez problému vykreslit i vzdálenější objekty, což je jistě fajn. Co už je ale diskutabilní rozhodnutí, tak odebrání mlhy ze San Andreas. Když totiž vyletíte vrtulníkem nebo letadlem vysoko nad zem, všimnete si, jak je ve skutečnosti herní svět malý a navíc nepěkně ohraničený. To je něco, co asi nikdo nechce vidět a jen to kazí iluzi obrovského světa.

No a značně rozporuplně působí i přepracované modely hlavních hrdinů, ale i vedlejších postav. Ty jsou kompletně nové, laděné do jakési komiksové stylizace, ale přišlo mi, že řada z nich se vůbec nepovedla, a některé modely dokonce jsou hodně ošklivé, odfláknuté a nemají ani tolik detailů, jako tomu bylo u originálů. Řada postav tak působí jako hodně nepovedené karikatury, u nichž jsem opravdu jen kroutil hlavou. Možná bych i věřil tomu, že se vývojáři postarali jen o pár postav a ostatní svěřili do péče umělé inteligenci. Že vedlejším postavám nebude věnována taková péče a budou vypadat šíleně, bych asi ještě celkem dokázal pochopit. Že ale budou špatné i modely hlavních hrdinů, hlavně ve Vice City a San Andreas, to už mi opravdu hlava nebere.

Samostatnou kapitolu tvoří efekt deště. Vývojáři z originálů ponechali hustotu kapek, ale ty už z nějakého důvodu nejsou průhledné, ale čistě bílé. Výsledkem tak je, že když prší, přes polovinu obrazovky máte kapky, před sebou jen těžko něco vidíte a při jízdě třeba po silnici jen bouráte do objevujících se vozidel. Když už kapky nejsou průhledné, protože si s nimi nechtěli dát vývojáři více práce, mohli ubrat na jejich hustotě. Třeba Grand Theft Auto Vice City takovou hustotu nemá a hned je velmi dobře hratelné a déšť nevadí, vlastně celkem dobře obohacuje atmosféru Vice City. Grand Theft Auto III a San Andreas je ale úplně jiná písnička.

Že si vývojáři nedali s remastery moc záležet, ukazují i nejrůznější překlepy, které se objevují na tabulích a logách ve všech třech dílech. To podle všeho způsobil AI algoritmus, který převáděl automaticky všechny původní assety do vyššího rozlišení a Unreal Enginu. Něco se mu povedlo překopírovat bez chyb, něco ne. Od toho tu ale byli vývojáři, aby vše překontrolovali. Tady bych řekl, že byli trochu líní, protože tohle se dalo určitě snadno ohlídat. Pak se stává, že mexická restaurace v San Andreas prodává enchilaoas místo enchiladas, což je mimochodem velmi dobré tradiční mexické jídlo. Opravna aut pak nabízí opravu dílů Bearboxes, přičemž v originále je tam napsáno Gearboxes, čímž se myslí převodovky. A tak bych mohl pokračovat. Opravdu ostuda.

YouTube video: YouTube video player

I když hry v kolekci Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition se svoji vizuální stránkou nemohou ani zdaleka rovnat své současné moderní konkurenci, a některé změny jsou spíše k horšímu, alespoň je na ni vidět nějaká menší snaha. Co mi ovšem vadí, tak je celkový technický stav a optimalizace. Hry mají na konzoli PlayStation 5 hned dva režimy zobrazení - Quality a Performance, což je popravdě trochu překvapení vzhledem k tomu, že vizuálně nevypadají zrovna nějak oslnivě a jde navíc o 20 let staré klasiky. 

V Quality režimu se hry pokouší o 4K rozlišení, ale jedou pouze ve 30fps. V Performance hry jedou v rozlišení 1800p a cílem je dosažení 60fps. Problém je, že u Grand Theft Auto III a Grand Theft Auto Vice City dochází sem tam k viditelným poklesům. San Andreas je v tomto jednoznačně nejstabilnější hrou v balíčku, moc poklesů jsem si u něj během hraní nevšiml. Nemohu říci, že by první dvě zmíněné hry byly nehratelné a framerate klesal na konzoli PlayStation 5 hodně nízko, ale je ostuda, že takto staré hry, ačkoliv se jedná o remastery, nejedou naprosto hladce bez jakýchkoliv poklesů. U takových starých her bych čekal, že na nových konzolích nebudou mít problém běžet ve 120fps, a ne, že budou bojovat s 60.

Zatím jsem se věnoval pouze vizuální a technické stránce remasterů v kolekci Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition. Vývojáři před vydáním slibovali, že upravena bude i hratelnost, a to po vzoru pátého dílu Grand Theft Auto. Nad tímto tvrzením ovšem musím jen kroutit hlavou a ptát se, jestli se vývojáři nespletli a nemysleli třeba remaster čtvrtého dílu, na němž se dle spekulací také pracuje. Hratelnost ve všech třech dílech obsažených v kolekci totiž doznala jen opravdu minimum změn, kterých si možná ani nevšimnete. Ovládání je stejné jako před lety, akční pasáže mají jen pár drobností pro zjednodušení, ale žádná velká změna, takže působí dnes už dost zastarale a neohrabaně. Střílení během jízdy je pořád krkolomné. To samé platí i o fyzice a animacích. Hlavní hrdinové Tommy Vercetti a Claude Speed stále neumí plavat. Tady byla příležitost to napravit, ale nestalo se tak. Křišťálově čistá voda ve Vice City ohřívaná sluncem přitom přímo láká k tomu, abyste do ní mohli skočit.

Hratelnost by dle mého názoru potřebovala ve všech třech hrách modernizovat daleko více než vizuální zpracování. Vývojáři se tady mohli inspirovat třeba u kolekce Uncharted, kde vývojáři ze studia Bluepoint Games u všech tří dílů ovládání sjednotili a modernizovali, výsledkem čehož bylo, že se hrály daleko lépe a byly přístupné i novým hráčům. To u kolekce Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition neplatí. Pochválit mohu alespoň záchytné body v misích, takže selhání není tak frustrující. Už nemusíte jezdit pokaždé znovu spouštět misi. Na konzolích nové generace trvá nahrávání jen pár vteřin, takže se ani nemusíte bát dlouhých nahrávacích obrazovek.

Kolekce Grand Theft Auto: The Trilogy má obsahovat definitivní edice všech tří velkých akčních klasik, ale ve výsledku tomu tak určitě není. I třeba kvůli absenci několika desítek skladeb v rádiích u her Grand Theft Auto Vice City a Grand Theft Auto San Andreas. Chápu, že znovu licencovat některé interprety se vývojářům nechtělo, ale pak je měli nahradit. Co mi vadí možná i více, tak je ozvučení, které bych i řekl, že nedosahuje kvalit originálu. Ať už jde o zvuk měst, různé efekty nebo dokonce dabing, vše je takové nevýrazné, a pravděpodobně vývojáři využili jako zdroj komprimovaný materiál z mobilních verzí. Navíc jsem si všiml, že některé zvukové efekty chybí. U několika zbraní třeba nejsou slyšet výstřely. A tak bych mohl pokračovat.

Z předchozích řádků by se mohlo zdát, že tu máme před sebou naprostou katastrofu. Tak to ale není, protože když začal hrát Grand Theft Auto Vice City, nasedl jsem do auta a začaly hrát mé oblíbené písničky, ocitl jsem se zase v dětství a vlastně jsem se i celkem dobře bavil. Pořád kolekce obsahuje jedny z nejlepších akčních her videoherní historie. O to více mě pak mrzely všechny ty nedostatky a skutečnost, že vývojáři tyto remastery z různých důvodů hodně odflákli a nevěnovali jim takovou pozornost, jakou měli. Potenciál tu byl přitom přímo obrovský, a vlastně jsem i čekal, že tak bohaté studio, jakým Rockstar Games je, k remasterům přistoupí daleko lépe a udělá je správně. To se bohužel nestalo, a ač nerad, musím udělit hodně nízkou známku. Nehodnotím nyní totiž kvalitu samotných tří her, které jsou pořád dobré, ale pouze úroveň dost uspěchaných remasterů, a ta je bohužel prostě a jednoduše špatná. Takové legendy by si zasloužily daleko více lásky.   

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (53)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Buchy
Buchy #PS5

Tak dohráno komplet a trojka a VC super. SA byl Teda ocistec... Několikrát bugnuty checkpoint, kdy postava odmítala chodit, jednou poškozený autosave, sem tam nějaký pád a hodně bugů... Škoda, že se nedá každý díl tu hodnotit zvlášť.

Buchy
Buchy #PS5

@Heymi9615: Aha, ok. Koukal jsem na nějaké ty porovnávačky na YT a nenapadlo mě, ze by to byla PS4 verze na PS4(Pro)/PS5.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

@Buchy: No Digital foundry, tvrdí, že ps4 verze jede na ps5 v 60fps téměř bez propadu, narozdil od nativní ps5 verze.

Buchy
Buchy #PS5

@Heymi9615: bohužel tam free upgrade není.

Právě framate byl jedním z argumentů, proč jsem vzal digitální PS5. Dle youtube je to naopak a běží to stabilněji na pětce.

Ale neřeším, hraju :)

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

@Buchy: Ony jsou ps4 verze prý téměř totožné, jako ps5 verze, pouze nižší rozlišení ale za to stabilní framerate. A myslím, že kdybys koupil krabicovou ps4 verzi, můžeš stáhnout ps5 verzi free, pouze musíš mít bd v mechanice. Alespoň myslím, že to tak je.

Buchy
Buchy #PS5

Já je nechtěl podpořit D1, jinak sem se na to těšil, takže účel to plní :)

Akorát pozor, chtěl jsem vzít krabici, jenže ta je jen čistě PS4 verze a není tam upgrade na PS5. Narozdíl od Xkové krabice, kde jsou obě verze...

Pe.pe

za 1300 na mě furt drahý za to...počkam půl roku až to spadne na pětikilo

Buchy
Buchy #PS5
👍1

Tak jsem to v aktuální slevě zakoupil také.

Po dohrání třetího dílu můžu říct, že sem si to užil. Vytknu tak maximálně obličeje postav, které mi u trojky přišly kolikrát šílené a nepřesnou polohu na minimapě. Dále je ostuda, že to trpí propady FPS a sem tam se to škube i na PS5.

Už se těším na Vice City.

hopa26
👍3

Hraju SA s mladým. Za úspěchy ve škole si jako odměnu může plnit mise. Smějem si i těm bugům. Aktuálně už jsme na "venkově" máme za sebou závody kdy se proskakuje stodolou, odvezli jsme cisternu s benzinem a také se nam podařilo sejmout policejni vrtulník po akci s pálením úrody travky plamenometem. A je super vidět, jak si užívá hratelnost a nápady. Sice souhlasím že docela zestárly, ale furt je to GTA universum v plné kráse, jedinečnosti a hlavně zábavnosti. Beru to tak, ze mu prostě doplňuji vzdělání. A když se mu něco nevede, opráším skill, rozhejbu klouby stižené artritidou a předvedu, jak jsme to my staří psi tenkrát hrávali. :)

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍1

Tak hraju SA, jsem už v San Fierru a zatím dobrý. Je pravda, že framerate občas zaškube, že občas nějaký auto jede pod texturou, že ty keříky doskakují až moc blízko a že je tam neviditelný most. Ale není to nic drastické, co by mi zruinovalo hru, či zábavu. Ve městech to vypadá skvěle, na vesnici vcelku taky, až na zmíněné problémy. Technicky je SA asi nejhorší, ale přesto v pohodě hratelný a oproti originálu je to nádhera. Takže za mně ok.

JEDImfp
👍1

@Heymi9615: dnes rano jsem dojel SA,je to macek pres tricet hodin ale zalezi jak tam bude clovek blbnout.akorat jsem koumal ze nemam odemceny apache a spousty aut,uvidim zda jeste pridam nejakou hodinku.zrovna ted jezdim 50 jizd za taxi (mam 25),normalne si pripadam jako bych to jezdil vcera a pritom je to 17let jo a tech aut na odemceni je tam opravdu hodne link pulku si uz ani nepamatuju

pak se vrhnu na GTAIII

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍1

I Vice City dohráno, hru jsem si hodně užil. Teď na SA.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

Pod tohle se podepíšu. link

G
G #🏮いただきます🏮
👍1

Chtěl jsem brát na switch, ale po tom, co ukazali kluci na Vortexu, tak musim říct, že to je sračka. Doporučuji se podivat, kdo by váhal

Lukasneo
Lukasneo #GAMER
👍1

Amen

Pajka999
👍9
👎1

V dnesni dobe a hlavne na nove konzole bych cekal, ze takova hra pojede primo ve 4k v 60-120fps a vse dokola vymazlene. To je ostuda co udelaly. Kdo rika neco jine si jen lže sám sobě do kapsy. Zklamaní jak prase. Hrat mobilní port za 1600,- a rikat, ze propady atd je v pohode je k smichu.

Draken

JAK HODNOTÍ VE SVĚTĚlink

POBI607
👍1

Pamatuju dobu, kdy jste tu pranyrovali Elita za hraní aliena a zkrátka těch sestkovych her a měli z něho srandu (ještě v době než převlékl do modrého) a teď tu parite odflaknuty remaster za 1600 Já si uchovám vzpomínky a do tohohle nejdu

Noob 2.0
Noob 2.0 #X.S.E.X/PS5
👍1

Mird@- zrovna jediho obviňit že něco nehrál

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👎3

@Kachlo: Však já tvoji recenzi/názor respektuju. Jen nevím, kolik času jsi se hrami strávil a mně opravdu dohrání GTA3 a asi do poloviny VC nepřesvědčilo, že je to nějak hrozně rozbitý. Neříkám, že je vše dokonalé, ale až tak špatné to podle mého názoru není. Ono je možná trošku rozdíl hru hrát a ponořit se do ní, než jen říct, hry jsem kdysi dohrál, tak teď zkusím jen tak chvíli projíždět prostředí a třeba první dvě mise ... A.... Nic. Tim nechci říct, že jsi hry dostatečně nezkusil, jen většina těch co to pomlouvají viděli právě jen ty videa a přebírají názory jiných. Navíc je to remaster a ne remake, tudíž klidně mohli jen zvednout rozlišení a fps a na ostatní se vybodnout, jak tomu bývá často zvykem. Viz třeba remastery Heavy Rain a a Beyond pro PS4, na které nikdo ani nesáhl a dostávaly mnohem lepší známky, než GTA, které přepracovalo hromady věcí i mechanik.

Kachlo
Kachlo #BOSS
👍9

@Heymi9615: Já ale v recenzi nepíšu, že by ty hry v kolekci byly nehratelné. Jen mi prostě přijde, že jsou ty remastery dost odfláknuté a laciné, proto ta známka. lidé to srovnávají se Cyberpunkem, ale nemyslím si, že by ty remastery byly tak rozbité, ačkoliv mají své mouchy. Věřím, že si je i někdo užije. Sám mám ty hry rád, a možná i proto mě mrzí, v jakém stavu jsou.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍6
👎2

@Lukasneo: Já dohrál celé GTA 3, teď hraju Vice City. Nevím, proč mě napadáš se lží, když prostě nelžu. Bugy asi normálním hraním budou minimální, samozřejmě je strašně vtipné třeba skákat do zdi a čekat, až se proglitchuješ, nebo naskakovat na NPC a čekat, jestli se nezdeformují. Nagrabovat výsledek a udělat hejt kompilaci na YT a těšit se na minimálně 300k views. Já prostě velké chyby neměl a nějaká ta taška, co nosí npc a drží ji divně mně hru fakt nezkazí. A videa ať si strčej někam, tohle jde udělat doslova u každé hry, pamatuju na kompilace u days gone, Horizon, dokonce i Tlou 2. Ano, Bugy když jim jdeš naproti a vyhledáváš je, tak tam bezpochyby budou. Ale jak píšu, normálním hraním jsem neměl téměř žádné a není to lež. A ano, grafika je, věř nebo ne, dobrá. Až (jestli) si hru zahraješ, možná uznáš, že ten hejt nejvíce podporují lidé jako ty, tedy ti, co nehrajou, jen čumí na videa s glitchema (kterým zase jde o views) a podle nich soudí a hejtí jen proto, že je to in. Neříkám že hry jsou dokonalé, ale až takový prasácký hejt, většinou na základě cizího názoru, či videí si nezaslouží.

Vše píšu o PS5 verzi. Jak vypadají jiné fakt netuším.

JEDImfp
👍3

@Mird@: ale no tak,me spis udivuje jak to bylo v ty dobe promakany i na tom omezenym HW.SA mam dohrany na PS2,pozdeji na pc s mody a ted to bude treti komplet ale po hodne dlouhy dobe,clovek toho dost zapomene

monkey
monkey #021
👍2

Je vidět že se stane i něco takového v podobě GTA.At za tím stojí kdo chce.Jsou za tím podepsaný a i na krabici svítí pyšné logo R.A tak to dali menšímu slušnýmu oddílu.Kdyby to byl remaster nějaké nemastné neslané třeba i nezávislé hry tolik by nebylo humbuku.Ale ona to je AAA sice staršího data ale je.Pro někoho doslova zbožnovaná série.Déšt je tak hustý že není vidět na cestu.Neprůhledné kapky.Ne fakt mě se to líbí.Je vidět že si stím dali práci.Tohle je ultra realistický-nikdo nemůže popřít že takový déšt v reálu neexistuje :-D :-DDoskakující objekty na PS 2 nám byly u prdele.Doba pokročila a dneska to působí směšně.Jak je vidět nový díl návratu do budoucnosti je tady.A přece doskakují :-)Ostuda jak bejk.Pomyslný prostředníček k hráčům.Co si jako mysleli.Silná značka asi prodá jakýkoliv paskvil.Nevím jak to u nich funguje a je mě to jedno.Ale to fakt nikdo nedohlíží na to co pošlou do světa ? Realita někdy dokáže překvapit V době remasterů a znova remasterovaných klonů totální vrchol.Zremasterujte všechno na PS 2 at je co hrát prosím Někdy to tak vypadá.Proč ne když to dělá většina.Na co dělat nový značky když to kupujou.Ale jen další klony již viděného.Opravdový fanoušek si originál schoval v šuplíku a kdykoliv si dá původní zážitek znovu :-)Nostalgie je krásná věc.Za takovou cenu a jak se prezentují.Ne.

Mird@
👍3
👎1

@JEDImfp: no tady to spíš chlape vypadá, že si to nehrál ani na tý ps2 dle tvých postřehů co všecko si tam objevil :D

hopa26
👍2
👎1

bud v klidu. ja to hraju taky bez problemu a bugu. koupil jsem to za 6kil celou trilogii, coz je v mych ocich spravedliva cena pomer vykon zabava. diky predelanemu ovladani se to mnohem lepe ovlada. uzivam si plneni misi se synem, pri hrani se stridame a kdyz na obrazovce mourek s trenkama ankl sam vykukujicima zpoza jeansu zacne hubovat na svou bičiz, smeju se tomu stejne jako pred 20 roky.

JEDImfp
👍1

@wistr: rockstar me koupil novy auto ja to obhajuju protoze me to jde normalne a neverim ze vsichni maji problemy ale pozitivniho nenapise nikdo nic a pak to vypada na totalni sracku,ale ja zadnou sracku nehraju.kdyz jsem mel PS2 a hral tyhle hry prislo me to uplne normalni,jenze kdyz jsem si tyhle hry koupil pozdeji na PS3 tak jsem velice rychle zjistil ze uz to hrat nedokazu protoze to ovladani je tragicky.dalsi vec je i vizual ktery je taky uplne nekde jinde (krom deste) takze tyhle dve veci jsou neprustrelny na remasteru.no a bugy,ktera hra je nema,GTA neni vyjimka a za ty leta co hraju mam latku sice nizko diky dayz ale i tak poznam bug a ted nelzu,jedinej bug byl zatim ten neviditelny most.divny tvary postav neresim,propady fps taky ne protoze jsou minimalni

JEDImfp
👍2

@Heymi9615: tusil jsem ze nas ukamenujou,aspon ze my dva si to uzivame a mame stesti ze nam to funguje normalne.vcera jsem byl na ty velky hore,tam jsou luxusni stezky jak na motorku tak na kolo a nahore je dobry rozhled na celou mapu.vemes padak a letis.pak jsem mel misi kde krades kombajn,jdou po tobe vidlaci s lopatama a na traktorech,trochu jsem je pomlel do kafe nebo ta odtahovka,nacouvas k autu,zvednes hak a jedes,kamion s navesem,i ten moster truck jsem nasel,......na tak starou hru jsou tam vazne paradni vecicky

Lukasneo
Lukasneo #GAMER
👍6
👎1

A ted tu o Karkulce Prijde me to jako bys tim chtel rici, ze tech vyhozenych penez za tenhle odpad nelitujes. Mozna by to chtelo vic soudnosti a nebo mene lzi... Je to aktualne spatna hra a tak to je. Dokud se neopravi nemluvil bych o slovech jako zabava, nemam bugy, dobra grafika atd. Protoze se staci podivat na videa z celeho sveta a je o otres co predvedli.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👎6
👍2

Tak "nehratelné" GTA III dohráno. Bavil jsem se dost dobře, ovládání hodně zlepšuje hratelnost. Za mně spokojenost. Nic neobhajuju, jen konstatuju můj názor. Hra mi celkem 3x spadla, což je nepříjemné. A jeden bug jsem přeci jen měl. V Service escort misi mi jelo NPC auto, respektive byly vidět kola na stropě v tunelu. A to je z větších bugů vše. Nějaké fps dropy tam jsou, ale oproti originálu, který jel na PS2 tak ve 25fps je to nebe a dudy. Takže hurá na nejlepší díl a to Vice City.

U Flyguna na streamu jsem viděl, jak se mu mění ve VC policajti z černých (San Andreas) na béžové (Vice City). Podle toho, jak jste od nich daleko. Zajímavé je, že mně to nedělá.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články