Konzolista.cz

Destiny Expansion II: House of Wolves

recenzepondělí 25. května 2015Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Destiny Expansion II: House of Wolves
Už před vydáním nikdo nepochyboval, že z Destiny, nové hry studia Bungie, bude obrovský hit. Po vydání se k nám dostala skvěle hratelná akce, která byla zábavná hlavně v kooperaci, navíc raidy pro šest hráčů ji zaručily velkou znovuhratelnost. Hra samozřejmě bez chyb nebyla, možná jich měla o něco více, než každý čekal. Nějaké se snažilo napravit první DLC, a s opravováním a přidáním nového obsahu vývojáři pokračují právě vydaným druhým rozšířením House of Wolves. Jak se povedlo, se nyní dočtete v naší recenzi.
Testovaná verze: PlayStation 4 Když Destiny vyšlo, byl mu vyčítán slabší příběh, který vývojáři nedokázali ani dobře podat, takže si ho hráč následně musel dohledávat, přímo ve hře se moc nedozvěděl. Tohoto problému si byli vývojáři vědomi, proto už v prvním DLC nabídli daleko propracovanější a zajímavější menší příběh, který se točil kolem Croty. Druhé DLC v tomto pokračuje, přičemž příběh sám o sobě je určitě zajímavý, kvalitně napsaný, navíc přináší na scénu nové postavy a nepřátele. I nyní se vše točí kolem pomsty. Královna byla zrazena Skolasem, který hned rozpoutal velké krveprolití. Je tak jasné, že z tohoto královna není zrovna nadšená, takže otevřela Reef pro Strážce, aby ji mohli chránit a sama se mohla pomstít a Skolase chytit. Změnou oproti předchozímu obsahu je, že příběh v House of Wolves má prakticky začátek i konec, vše je po páté misi ukončeno, co se příběhu týče, ale naštěstí pro hráče ta pravá zábava teprve začíná. Před vydáním se docela diskutovalo, jestli vývojáři dokážou ospravedlnit stanovenou cenu a přinesou adekvátní obsah. První DLC v tomto docela zklamalo a i House of Wolves toho mohl nabídnout o něco více, ale na druhou stranu obsahuje řadu novinek, které fanoušky potěší. Dá se říci, že po vydání House of Wolves je Destiny konečně tou hrou, kterou měla být na začátku, protože konečně má spoustu aktivit, které hráče zabaví na spoustu hodin. Jednou z novinek je nový sociální prostor na Reefu. Ten byl plánován už pro původní hru, ale vývojáři se ho rozhodli na poslední chvíli vystřihnout. Důvod je patrný hned po příletu. Reef je o dost menší jak Tower, navíc oproti staré lokaci nabízí většinou jen nové postavy. Jeho přítomnost v původní hře by tak moc nedávala smysl bez obsahu, který vývojáři připravili pro House of Wolves, a i zde je možná škoda, že vývojáři nové postavy spíše nedali na Tower, protože přelétávat z jednoho sociálního prostoru na druhý není zrovna ideální. Jde sice o pěknou lokaci, ale vytvářet dva sociální prostory je spíše ke škodě. Vývojáři si připravili v DLCčku House of Wolves pět nových příběhových misí, které se odehrávají většinou v dobře známých lokacích na Zemi a Venuši, dokonce se v jedné misi podíváte i do starého raidu Vault of Glass, kam se dostali noví protivníci. Tento fakt už trochu vadil v prvním DLCčku, a vadit bude pochopitelně i v tom druhém, ale samozřejmě se podíváte i do několika nových lokací, ale těch opravdu moc není. Navíc do většiny se dalo chybou dostat už dříve, takže zcela nové pro šikovnější hráče určitě nejsou. Každopádně mise jsou celkem zábavné, dobře navržené, takže neurazí, je ale jasné, že jde jen o jakousi přípravu na to, co přijde následně. Součástí DLCčka House of Wolves je i zcela nová Strike mise The Shadow Thief, která se točí kolem pronásledování falleního kapitána Tanikse na měsíci, přičemž projdete nejen část starší lokace, ale dostanete se nově i do lodi protivníka. Mise jako taková je sice kratší, ale na druhou stranu hodně intenzivní, dokonce vás v něm čekají hned dva souboje s bossy. I svojí strukturou se liší oproti předchozím Strike misím, protože jde opravdu o hon jednoho protivníka, který se během mise několikrát objeví, aby následně utekl, i s ubraným životem. Nový Strike je určitě kvalitní, ale mohli vývojáři připravit alespoň dva, jako tomu bylo u prvního DLC (v PlayStation verzi). Destiny každý den nabízí řadu speciálních úkolů, které můžete plnit v misích a tak dále, abyste si vylevelovali rychleji své nové věcičky. V prvním DLC jste plnili bounty pro Eris, nyní je budete plnit na Reefu pro královnu, přičemž změnou je, že se neobnovují každý den, ale jednou za týden, což je možná škoda. Tyto úkoly spočívají v lovu určitých Fallenů na různých planetách, někdy je dokonce nutné počkat i na speciální bosse, až se v lokacích objeví. Zabíjení těchto silných protivníků je fajn, navíc kolikrát se k nim seběhne i deset hráčů najednou, takže začíná ta pravá řež, během níž ale nemá protivník moc šanci uspět. Za jeho porážku následně dostanete speciální klíč na minutu a půl, díky němuž můžete v lokaci otevřít speciální truhlu. Z ní padají náboje a materiál, ale může i speciální klíč k pokladu v Prison of Elders. Už nyní se přišlo na chybu, jak danou bedničku vylootovat vícekrát, a tím zvýšit šanci na padnutí klíče, který je hodně vzácný, každopádně i tak vyžaduje tato metoda pořádnou porci štěstí. Já jsem třeba bedničku lootoval v lokaci Skywatch. Kromě těchto nových bounty vývojáři přidali i speciální zlaté, které padají za zabíjení bossů v Prison of Elders, ale když padne, budete následně odměněni naprosto luxusní zbraní, u níž navíc máte jistotu, že jí nepřinese v pátek Xur. Budete si tak moci připadat, že máte něco opravdu speciálního, co každý nemá. Fanoušky Destiny určitě zklamalo, že nové DLC neobsahuje raid, s nímž se tak nějak dopředu počítalo, ačkoliv na obranu vývojářů je třeba říci, že ho nikdy neslíbili. Jako náhrada za raid je tu nový režim Arena s názvem Prison of Elders. Musím říci, že ačkoliv byla počáteční nedůvěra v to, jak bude vůbec fungovat, a jestli bude adekvátní náhradou, musím říci, že raid zde zastupuje hodně důstojně. Když Prison of Elders zapnete, bude před vás čekat pět kol, v nichž jsou vždy různé modifikátory, třeba damage určitých zbraní, snížená účinnost primárních zbraní, případně se nebude doplňovat štít a zdraví. Arény navíc kolikrát nestačí jen vystřílet, ale musí tým zabírat speciální body, ničit miny nebo likvidovat speciální kapitány, aby se nedostali k vlajce a nezabrali ji. Je jasné, že se tohle lehce řekne, ale kolikrát budete level opakovat, zvláště na vyšší obtížnosti, které prověří nejednoho hráče. Tím nejlepším jsou pak na arénách souboje s bossy, kteří jsou daleko povedenější jak ve Strike misích, navíc jejich sejmutí není vždy jednoduché. Na základní obtížnost arény připomínají spíše Strike mise, tým moc být sehraný nemusí, proto na ní funguje i matchmaking. Na vyšší obtížnost, kde už z logických důvodů matchmaking není (ano, opravdu byste tak neprošli žádnou arénu), už ovšem musí tým maximálně spolupracovat, vytvářet taktiky a hráči si musejí navzájem pomáhat. Na 32. level ještě je možné vše ustřílet, ale na 34. level už je taktika nutná, a to nemluvím o hardcore obtížnosti na 35. levelu, ve které vás čeká doslova peklo. Každopádně díky všem modifikátorům a módům si dokážu představit, že bude mít Prison of Elders velkou znovuhratelnost v následujících týdnech, hlavně i díky tomu, že těžší úrovně s lepším lootem mají týdenní restart, jako je tomu u raidu. Navíc dostání se po dohrání do místnosti s pokladem vždy maximálně potěší, a pokud máte u sebe i speciální klíč k pokladu, můžete získat daleko více odměn. Za plnění Prison of Elders levelujete u nové postavy nacházející se na Reefu, která se jmenuje Variks. U ní následně za levely můžete nakupovat nové doplňky pro postavu jako barvy, pláště nebo lodě, jen k nákupu vždy potřebujete speciální tokeny, které ale padají docela v hojné míře, já už jich mám třeba od každého deset. Mnoho hráčů hraje Destiny kvůli nádherně zpracovaným zbraním, z nichž je radost střílet. O možnosti upgradu starších kousků se ještě zmíním, přičemž DLCčko přináší i řadu zajímavých novinek, hlavně těch od samotné královny. Ty padají z truhel v Prison of Elders, přičemž se dá říci, že jsou tím lepším z legendárek, co vám může padnout, navíc mají slušný design a každý Destiny sběratel je jistě ocení. Navíc nádherně zpracované zbraně nabízí i Trials of Osiris, které se hodí hlavně do PvP. Tím nejlepším jsou pak nové exotické kousky, které ale získat je hodně těžké, padají totiž ze speciálních bounty, které jsem zmínil výše. Každopádně třeba brokovnice Lord of Wolves na třicet nábojů v zásobníku nebo Fusion rifle Queenbreaker’s Bow v podobně sniperky je něco, co prostě chce mít každý hráč ve sbírce. Vývojáři kromě zbraní přináší i velké množství nových legendárních rukavic, helem, brnění a bot, design je opět velmi dobrý, oceňuji nové exotiky, hlavně helmy nejen s nádherným designem, ale také s výbornými perky – doplňují za orby zdraví a podporují superky. V předchozím DLC vývojáři umožnili upgradovat na lepší statistiky exotické zbraně a oblečení skrze docela krkolomný systém, protože vyžadoval, aby upgrade přinesl v pátek Xur. Tohle byla docela velká bolest Destiny, proto se vývojáři rozhodli překopat celý systém upgradů, navíc nově umožňují na 42 light vyhnat jakékoliv legendární brnění, a dokonce jdou zvednout na 365 všechny legendární zbraně jako Vision of Confluence a Fatebringer. Nic ale pochopitelně není zadarmo. Zatímco do exotických kousků stačí vložit exotický shard, kterých má pravidelný hráč tolik, že by z nich mohl stavět na Toweru domečky, to legendární věci vylepšit už tak lehké není. Abyste je mohli vylepšit, potřebujete speciální Etheric light. Získat tento docela vzácný kámen není zrovna jednoduché, protože vyžaduje projít nový Prison of Elders na 34. A 35. level, kde je garantovaný loot, případně je možné ho ještě získat v Trials of Osiris, Iron Banneru nebo Nightfallu. Je tak jasné, že musíte hodně zvažovat, hlavně teď na začátku, do čeho tento kámen vložíte, asi nejvíce vám pomůžou v rozhodování těžké části Prison of Elders. Třeba obě zmíněné zbraně výše jsou jedny z těch, které byste měli mít vylepšeny jako první. Tento nový systém upgradů je určitě daleko jednodušší a hlavně lepší. Navíc ale od hráčů vyžaduje, aby se trochu snažili, což je samozřejmě dobře, že hra nic zadarmo nedá, jako tomu bylo ostatně už u Raidu. House of Wolves přináší i tři (hráči na PlayStationu mají čtyři) zcela nové mapy do PvP. Jedná se spíše o středně velké mapy, tou největší je asi Widow’s Court zasazená do Evropy, kde je možnost i využívat odstřelovací pušky díky otevřenějším prostorám. Ostatní už jsou spíše menší s úzkými chodbičkami a vhodné pro brokovnice, ať už jde o Thieves’ Den na Venuši nebo mapy Black Shield a Timekeeper na Marsu. Nové mapy svým designem se mi líbí, hodí se hlavně pro klasický Control, což je dá se říci hlavní režim celého PvPčka. Vývojáři z Bungie se zaměřili v novém DLC hlavně na end game obsah, do něhož se počítá i zcela nový turnajový režim Trials of Osiris, který je vždy dostupný od pátku do úterka. Bratr Vance vám vždy dá do něj pozvánku, přičemž pokud se vám podaří na jednu pozvánku hned devětkrát vyhrát bez jediné prohry, pošle vás do speciální lokace, kde získáte spoustu laskomin. Problémem v tomto režimu je, že na jednu pozvánku můžete jen třikrát prohrát, následně se vám vynuluje. Dobré ale je, že i když se vám podaří vyhrát třeba jen pětkrát, neodejdete s prázdnou. Můžete si už za dvě výhry nakupovat modré obálky se speciálními žetony do Trials of Osiris, za pět už nabízí slušivý oblek s 42 light a za sedm výher je týdenní zbraň. Prodává i fialové obálky za výhry, ze kterých padají legendární a občas i exotické věci a hlavně Etheric light, který se samozřejmě vždy hodí. Vyhrávat v Trials of Osiris není ale vůbec lehké. Tento režim vyžaduje nejen maximální sehranost týmu, ale také co největší skill jednotlivých hráčů, protože jinak hrozí, že budete dostávat takové nářezy, že vás přestane hraní po chvilce bavit a dostaví se frustrace z jedné prohry za druhou. Na druhou stranu, přesně podobný režim Destiny chyběl, je správně napínavý a hraní často svoji taktikou připomíná Counter-Strike a podobné hry. Navíc odměna v podobě nádherného brnění s egyptskou tématikou za snažení stojí, protože ačkoliv do PvE moc bonusů nepřidává, jeho design je prvotřídní a do multiplayeru se neskutečně hodí. Jen na závěr dodám, že u Trials of Osiris chybí matchmaking, ale to je zcela logické, když jde o týmový režim. S náhodnými hráči by se hrát nedal, zvláště pokud by proti vám stál sehraný tým komunikujících hráčů. To by naskakoval jeden červený puntík za druhým. Zatím jsem PvP část chválil, ale má i jeden problém, a to jsou podvádějící hráči skrze lagy, kteří jsou díky tomu pomalu nesmrtelní. Už když hrajete klasické zápasy, budou vám tito hráči pít krev a pořádně dokážou otrávit následující minuty. Bohužel, tendence podvádět od méně zkušených hráčů jsou i v Trials of Osiris, což je samozřejmě průser, když se nehraje fair play. Občas takto lagujícího hráče hra kopne, což je dobře, když týmu zbudou dva hráči, nemají šanci, ale vývojáři by měli začít podobné případy banovat, a to i třeba kompletním smazáním účtu, aby se situace neopakovala. Ačkoliv v House of Wolves nenajdete nový raid a příběhové mise postrádají více nových lokací, jde o slušné rozšíření, které přináší zcela dva nové režimy s velkou znovuhratelností. Prison of Elders je určen pro hráče, kteří si oblíbili raid, na větší obtížnost má navíc podobnou strukturu a vyžaduje sehranost týmu. V Trials of Osiris naleznou zalíbení zase hráči hrající PvP, protože představuje pořádnou výzvu, navíc fakt, že každý týden bude možné vyhrát něco nového, mu zaručí velkou znovuhratelnost. Po DLCčku House of Wolves se dá říci, že Destiny se konečně dostalo do bodu, ve kterém se mělo nacházet na začátku – má nejen zábavnou hratelnost, ale i velké množství obsahu. Je ale škoda, že si vývojáři za prakticky kompletní vydání nechali připlatit. Nyní jen ještě opravit PvP část a potrestat podvádějící hráče, a bude spokojenost maximální.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (27)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
jarda85
jarda85 #PS4

etheric light je dobrý v tom že si můžete vyexpit jakékoli brnění třeba i s VoGu

takhle dělám já skolase s arcem: link zkoušeli jsme to i těmi brokovnicemi ale tam hodně záleží kde se portne a je to celkem těžky těmi snipy je to na pohodu... jinak už mi padla druhá exotická baunty a se skolase teď padají primarky s elementem okamžitě po zabití bose

Tom Newman

Exotika má lepší vlastnosti, vytuní je shard a Banerácký věci (počítám že už budou 42) se snadněji seženou (stačí jen pár dní drtit pvp), než ten Etheric Light.

venoid_CZ

Aha. No toho jsem bál. A k čemu budou teď exotické nebo IronBanerácké brnění, když na max lvl se dostanu i se základní výbavou?

Tom Newman

42[s6]

venoid_CZ

Protože se k Etheric Light jen tak nedostanu, tak se chci zeptat...když upgrejdnu ta nová brnění třeba od Vangardího kápa ( v základu mají 36), tím Etheric světýlkem tak to zvedne světlo na kolik?

Tom Newman

Markusi, kde se dá sehnat The 4th Horseman? Doufám že ne snadno, Xur jí snad nevede. Mám vytuněnou a je to naprostá pecka (5 ran v půl vteřině je zničující [s3], chce to max stabilitu, jinak skáče jako kůň [s6]).Přijde mi lepší než Invective. I v pvp je skvělá. Na debila taktiku neznám, ale T4H může být cesta.

MarcusChef
MarcusChef #Team PS/XB

Máte někdo taktiku na toho debila s arcem? Včera 5 hodin, dnes 4 hodiny a pořád není dole. Asi nejlepší bude na něj naběhnout s těmi brokovnicemi The 4th Horseman, které ale nikdo teď nemá vytuněné :D

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Jardo to verim -nehral jsem to - ale co si budem povidat chce to novi Raid jak sul ,6 borcu na bossaka to je nej z Destiny a chybi to ... ja pockam az na dalsi balicek mel by byt na podzim a doufam tam uz bude Raid a dalsi planeta ... Ja uz si jen obcas dam PvP jinak to uz nehraju ... Ale ty jedes furt xD a proc ne kdyz te to bavi ...

jarda85
jarda85 #PS4

Kosťo hrál si ty arény vůbec tvl. tento týden skolas s arcem to je větší výzva než kdyby si dělal crotu a atheona naráz, já nevím že pořád řešíte nějaké pitomé mise které projdete jen jednou na misích ta hra nestojí. a osiris hodně povedeny a návykovi pvp

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Jj to je tim [s8] koncim debatu ...

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Tak kdyz si prectes muj koment - tak tam to jasne pisu co chci v Destiny ... MMocko ma jit hlavne co operativni cestou a v Destiny jsou Raidy hnaci motor a jsou tam za tu dlouhou dobu furt jen dva ..2 poradni bossove to je Destiny . [s8] 1 DLC je v poradku je tam Raid a v druhem mel byt taky a na podzim mel byt dalsi Raid a nova planeta a za to bych jim rad zaplatil a hlasal jako na zacatku Destiny ze je to opravdu legenda . Hodne lidi odeslo a odesli lide co u toho sedeli od rana do vecera a proc asi ? [s8]

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

No dyt to rikam ty ani DlC nepotrebujes [s6] Svatecni hraci jsi pridou na sve [s6] 300h jsem mel kdyz tam souply druhy Raid a to uz je hodne dlouha doba [s6]

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON

Mitsu CZ - Kdyz te bavi behat po misich po spatku tak budis . Jinak jsi svatecni hrac a ty ani DlC nepotrebujes - pak jsou tu lide kteri maji ze hry uplne vsechno a bez dalsiho Raidu a nove planety je to utopie nic jineho ...A nejake mise ,pvp,mapy , barvicky a zbrane to nezachrani ... Co Mitsu uz mas odehrane oba Raidy na hard ? [s6]

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍1

No ja to vidim stejne jako suchac DlC slabota - ja chci dalsi Raid a min. aspon jednu planetu k tomu - mozna se dockame na podzim pak bych se i vratil ... Tahle hra ma mit hlavne Raidy a ne jen 2 omg ... Raid je srdce Destiny ale Bungie ma asi jiny nazor to jsou same mise , barvicky serepeticky ale prohanet se na vznasedle po nove planete a bojovat s novim bossem v Raidu to ne ze ? na co ... Jak pise Nos4a2 otoci mise po spatku daji tam nepratele na vysim Lv a solte penizky ovecky [s13] Ja jsem ochoten zaplatit ale za novi Raid a k tomu dalsi planetu jinak jim na to kaslu ... Kdyz rozeberu tu hlasku ze Destiny uz ma konecne obsah , tak podle me ma akorat tak prdlacku ... Dobra hra a tahle ji znicit normalni nenazranci - psalo se ze hra stala 500mega a ze dva dny po vydani uz byly v zisku - ted uz musi mit nahrabane tolik ze by jsme cumeli a stejne hrace Destiny krmi "Tak zvanym" obsahem pfffffffff [s13]

Tom Newman
👍2

Pro: Nos4a2

Běžnou hru dohrajete za 5 – 10 hodin za podobnou cenu.

Tato hra mi dala už téměř 500 hodin zábavy, já jsem maximálně spokojen [s14]

Destiny je droga, která dostala i Vás a vy chcete zvyšovat dávky [s6]

Buďte realista, za ty peníze co jste zaplatil, jste dostal až dost.

Unholyu

Nos4a2 ma mnohem lepsi zhodnoceni

Nos4a2
👍4
👎1

Jiny nazor na hru. Takze: mame tu 5 zrecyklovanych misi. Zadne nove prostredi nebo nepratele, ale to co uz jste hrali a kde uz jste byli. Mise, kterou jste uz hrali proste otoci a hrajete ji pozpatku. Do toho hodi nepratele na vyssi urovni a je to. Mame novou misi. Pro me je to lenost a facka do tvare hracu. "Pribeh" by dokazal napsat i uzivatel konzolisty po ranni kocovine. Dale: Areny. Nemuzu si pomoct, ale po par zahranich to ztraci stavu. 5 kol ve 3 vlnach X4. A behem vseho toho strileni musite bud zabit specialni nepratele nebo zabrat minu (CTF). Z toho slo urcite vytriskat vic. Trial: pokud mate radi mod eliminace s pistolemi je to neco pro vas. A lagy. Samozrejme. Tady potesi mnohem vic nez v crucible. Zbytek ve zkratce: polovicni strike, reef (socialni prostor, kde muzete tak maximalne nekomu zamavat) na kterem jsou dve nove postavy (na Toweru je zrejme nikdo nechce), zbrane a brneni aby bylo co grindit. Kdyby to bylo vydano formou updatu nereknu ani popel. Cely ten season pass stal za ...

Chesse
Chesse #UbiFan
👍3

Lituji koupě season packu, pro mě jako PvEčkaře minimum obsahu a ještě hodně brzo omrzí. Nejvíc vtipné bylo jak Arenu na 35lv dali týpci s levelem 33 pár hodin po vydání DLC....

chasmi
chasmi #chasmi

Areny prumer...do mesice omrzi,EKONOMIKA zadna,zabava(obsah PvE)) mimo aren ZADNA,nove mise dane jako stare mise po zpatku....asi nej v DLC je ten strike.

jarda85
jarda85 #PS4

Dusane nejak jsem to asi uspechal :D stihl jsem to udelat vse se vsemi postavami, jediny co jsem nestihl tak s jednou postavou udelat osiris 9:0 , ale dokoncil jsem ho tak mi chybi za ten tyden jenom jeden etheric light, jinak jsem tam posbiral vse co slo

Npnk2 je normalni hejtr bavi ho to ze nas tu prudi a tu hru urcite ani nehral protoze ani nema skym ;)

Munky
👍3

Proč tady ten člověk vůbec něco komentuje a hodnotí.. většího idiota jsem snad na konzolistovi ještě neviděl.. Ano správně, myslim NPNK

dusan777

Čo sa mňa týka toto DLC sa mi páči viac ako to predošlé [s14] to bolo plné chýb a tým sa celé znehodnotilo [s8] no Jarda ty si sa s tým poponáhľal [s14] ja mám len huntra na 34 + fatebringer na 365 mne toto dlc vydrží [s6]

MarcusChef
MarcusChef #Team PS/XB
👍3

Pokud není hitem hra, které se prodalo caa 20 milionů kopií, už nevím, jaká jiná by byla hitem :) DLC povedené, jsem zvědam na zítřejší Prison. A řídit se podle user score na MC? To jaké vážně? CMN

Nos4a2
👍2
👎1

Metacritics: user score 6,2/10. 4766 ratings. Ps4

jarda85
jarda85 #PS4

npnk2: přece nejde o čísla, ale o to jaký kdo má sté hry dojem a jak se hraje a destiny se hraje výborně, ale s obsahem to bylo o dost horší

NEMÁM PENÍZE NA KONZOLI 2
👍4
👎3

"Už před vydáním nikdo nepochyboval, že z Destiny, nové hry studia Bungie, bude obrovský hit."

Gamerankings 76.83%

To je teda hit :-)

jarda85
jarda85 #PS4

vesměs souhlasim, DLC je určitě zajímavěší a propracovanější než to první, jenom nevím jak dlouho tam bude co dělat, už mám 3 postavy na lvl34 fatbringer, vision, blackhamer na 365 a ještě nějaky etheric lighty v zásobě, ale zatím baví. jinak si zapomněl že v trial of osiris padaji primární zbraně s elemetnem a může padnout s jakýmkoli...

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články