Vývojáři v Insomniac Games netrpí, i proto mohou vytvářet skvělé hry
novinka•středa 9. června 2021•Martin Šmíd•

Zdroj: Sony Interactive Entertainment
Skvělých známek v recenzích si všiml i Phil Spencer, šéf Xbox divize, který hned pogratuloval studiu Insomniac Games, s nímž má velmi dobrý vztah.

Starší trailer
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama












Komentáře (16)
120fps😂😂 to je vážně blázen ten člověk.. Nebo to myslí vážně?
No jo, Insomniac válí
@Barack naprosto súhlasím. A ani nie obetovať pre dobrú vec. Oni to majú veľmi dobre kompenzované väčšina dobrovolne pracuje. Takéto štúdia sú dream job ľudia preto žijú. To nieje že "musím zase do práce". Odpracujú víkend alebo nadčas a dostanú kludne aj 1.75 z platu čo by normálne zarobili prípadne viacej dovolenky...
Pokud to tak mají všichni v Insomniac Games tak klobouk dolů. Vydat 2 Playstation blockbustery půl roku po sobě, aniž by tým musel pracovat v nelidských podmínkách, to je opravdu úspěch.
@HonzaRacer: ☝☝🤦♂️🤦♂️🤡 Že to máš zapotřebí fakt. Jinak Insomniacum gratulace, ale ty jejich duhovky to si mohli odpustit, stejně tak ostatní Američtí/Evropští vývojáři. Aspoň že Japonci jsou opět normálnější
@BarackObama: v tomhle naprostý souhlas...hlavně tohle není vůbec zdaleka problém jen herních vývojářů, jsou obrovské IT firmy, kde se třeba vytvářejí weby a systémy, tam prostě si z programátorů a stážistů dělají totální rohožky za podprůměrné mzdy s příslibem nějakého postupu výš, což se ve výsledku ale rovná jen rychlému odkopnutí ihned jak velký projekt skončí...
Insomniaky sem řadil ještě před par roky do lepšího průměru mezi domovnimi studii playstation, nicméně musím říct, ze poslední dobou se kvalitou a nápady hodně zvedli a mám z toho radost!
Galbator ,no ono neco jineho je trpet fyzicky a neco uplne jineho je trpet psychicky,sam jsme zazil obe varianty a musim rict,ze psychicka zatez je mnohem horsi,po fyzicke prijdes domu a mas klid,sice si trpel pres den ale doma mas proste uz pohodu,zato psychicka zatez te zere i doma a zere te porad,furt jen prmyslis co a jak a co se muze posrat a jak co vyresit :D
@GALBATOR: to si myslí jen lidi co si obojí dostatečně nevyzkoušeli, ještě se rád vrátíš k té lopatě u který nebudeš muset přemýšlet.
Jsem rád že tu máme příklad který ukazuje že to jde i bez zbytečných nervů a stresů, jak moc je to pravda nebo PR asi nikdo z nás neví, každopádně insomniac neskutečně na spidermanovi vyrostli a to vše nyní zůročili v Ratchetovi. Talentovaní lidé, takže doufám že to není jen PR a opravdu si jich tam váží jak tvrdí na venek.
GDC na tohle téma letos uspořádalo anonymní anketu pro vývojáře a přes 70 % z nich odpovědělo, že ke crunchu je nikdo nikdy nenutil a bylo to jejich vlastní, osobní rozhodnutí. Crunch je nafouknutá bublina progresivistů a Twitter válečníků, kteří nechtějí pracovat a obětovat trošičku toho svého pohodlí pro dobrou věc...
Jestli ma nekdo pocit ze trpi tak at si vezme bouraci kladivo a jde na stavbu... se jeste radi vrati ke klavesnicim 😅
Nejlepsi nakup co Sony udelala. Ale meli by jeste neco prikupit, at je toho vic
Tato novinka se nelíbí studiu CD Projekt RED :D
V Imsomniac Games jsou frajeři no
to je zase headline.
uz jsem to tu jednou psal jinde insomniaci v efektivite jedou vlastni ligu