Ukázka z TGS demoverze hry Final Fantasy VII Remake

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (14)
Info o summonech: link
To použití jen v jistých bitvách mě trochu straší. :-/ Snad tím nemyslí jenom bosse nebo nějaké extra silné příšery. Všechny je zlikvidujete a pak už summony nepůjde použít? No to ne. Snad se zítra o tom víc rozpovídají.
Jak asi vyřeší Rytíře kulatého stolu. Vidět Ultimate End v této grafice by byl masakr.
Kishi ty to asi nebudeš hrát viď ?
"Sloupy co by třeba padaly okolo...nooooo, ja radši budu bojovat v prázdné místnosti s pořádně narvaným bossem, kterého jsem nedrtil tak 20 let. V RPG žánru jsem celý život zvyklý na kulisy prostředí při boji. Myslím, že kdyby na mě bosák pustil laser Beam, tak je mi v tu chvíli nějakej padající sloup naprosto šumk a řeším jak se tomu paprsku vyhnout. Nehledě na to, že pokud by se takhle máegalomansky věnovali každému kamínku o který bys mohl botou ve hře zavadit, tak to při vší obsáhlosti celého světa Gájy nedodělají nikdy. Chápu co tím myslíš, že to chceš mít jak grafické orgie, ale vysvětli mi, jak by se tam ten bossák pak pohyboval, mezi těmi věcmi co popisuješ?
@mnaca: Přesně jak napsal Leon nejde o barvy ale o to velké prázdné nic. Obrovská hala a na konci parodie na tři trubky a ventil v otřesné grafice bez sebemenších detailů. Hala která je obrovská úplně zbytečně a člověk si říká proč když v ní nic není, asi jen kvůli tomu aby se do ní vlezl velký boss. Kdyby tam po stranách bylo aspoň několik pater ochozů se spoustou žebříků a přístrojů na nich. Nějaké mostové jeřáby, sloupy co by se třeba při boji z velkým bossem bořily a on tu halu demoloval. Je to opravdu prázdné tak že nebýt těch vypiplaných detailů postav tak tu grafiku v klidu utáhne PS2 možná i PS1. Prostě hodně špatný nechápu jak tu někdo muže psát že to má boží grafiku když bez těch postav je to vyložený odpad
Vypadá to pěkně. Tohle je už jádro reaktoru tudíž si myslím že lokace by mohla být komplexnějši než ukázali na videu. Asi nejočekávanější hra roku 2020
@mnaca: o barvy vůbec nejde. To má být Mako reaktor, revoluční technologie, se kterou Shinra těží z hlubin Planety Proud života a přeměňuje jej na zdroj energie, která pohání vyspělé technologie ve světě. V originální hře byl ten reaktor sice obří, ale v útrobách měl složitá zářízení, která vypadala jakžtakž uvěřitelně. Ale tady je velké nic a pár trubek s ventily. Nepůsobí to dobře. S level designem zápasí Square Enix u FF série už mnoho let...
No vypadá to že všechen grafický výkon dali jen do postav a na okolí se vykašlali protože vypadá katastroficky na dnešní dobu. Aspoň ta hala z bossem mi připadá jako grafika stará několik let. Na to že to je tunel vypadá to tragicky snad jiné části budou vypadat líp těžko posuzovat z jedné ukázky, ale pokud to bude vypadat všude stejně tak za mne dost špatný. Jako bych se díval na stáry MGS 2 nebo 3 mi to okolní prostředí připadá
Já bych brečel až bych to hral hned
Hlavně tady na demu sedujeme startovní a zkušební lokaci, a ta je už z principu nedokonalá, neboť vzniká v počáteční fázi vývoje a vývojáři si tam zkouší základní prvky hratelnosti. Věřím, že následující lokace už budou lepší...
@Leon: Ja si dělám srandu, naopak očekávám slušný hejt od pravovernych fandů až to vyjde. Nomura to nemá vůbec lehké, tohle je daleko obtížnější než dělat novou FF. Zůstat věrný originálu, přizpůsobit době, naštvat co nejmíň fanoušků...
@Flash: Pro mně je FF VII všechno, proto tomu jakékoli chybky odpustím. Jen konstatuji, že se nebude jednat o bezchybnou záležitost. To nebyl ostatně ani originál.
@Leon: Musíš vyvolávat hype a být správně nekriticky zaslepeny, tohle si nechej až se někde opijes a budeš mít chuť říkat co si fakt myslíš :)
Vypadá to dobře, velmi dobře, ale drobné neduhy tam vidím, to by byl hřích to popírat. Bohužel se tam vloudily typické nedostatky moderních FF posledních deseti let, což je zlobivá kamera, tunelovitý i málo uvěřitelný level design, a především casual hratelnost. Iluze Mako reaktoru je v remaku dosti jalová, oproti originálu, kde to vypadalo tak, že člověk tomu i věřil, že by takto mohl vypadat nějaký reaktor na těžbu a zpracování Mako energie. Ovšem grafika, hudba a soubojový systém jsou opravdu vynikající. A to nemluvě o příběhu, kde se víceméně očekává, že remake půjde ve stopách originálu, který je dodnes považován za jedno z příběhově nejlepších JRPG všech dob. Očekávání jsou proto stále značná.
Ježiš, to je narez ta grafika a vymakanej soubojak, no tak ja sem hotovej z toho trešnička na dortu by byla CZ podpora
Ale... ale vždyť podle místních expertů to takhle nemá vypadat. Grafika je přece osekaná na dřeň.. Someone Explain pls.