Studio stojící za rebootem série Alone in the Dark končí


Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 dostala právě slíbený bezplatný update, přidává českou lokalizaci
Komentáře (12)
@mnaca: jednicka, ze nebyla desiva? všude zombici, útočící vlci, smrtici nastrahy, okultni knihy, duchove, sebevražedný dopis a vůbec celý skrytý pirátský příběh Decretta. Žádná temnota? a v bludišti bylo co? v knihovně bylo co? do toho těžký nedostatek nábojů a oleje do lampy. Nesmrtelní nepřátele...o skvelem dabingu a hudbe ani nemluvě
AitD original byla rozhodně strašidelná a hororová hra - survival adventura.
(dvojka a trojka, uz vzhledem k absenci "search" hledání, tj vsechny predmety byly někde viditelne polozeny, uz byly jinde)
@mnaca: no já teda nevim 😅když sem kdysi jako mládě hrál čtyřku, tak sem u toho sral hned na startu 😂resident a silent hill měl lekačky, ale u tohodle sem sem vdycky posral !
Málo nábojů, ty kurvy vydržely hrozně moc a nikdy sem nevěděl kdy vyskočej … sakra zahrál bych si ji, ale nemám na to dobrý vzpomínky 😅
Autoru mi je lito, na hre je videt, ze se snazili, ale… me to proste vetsinu casu nebavilo.
Jak se naznacuje vyse, i pro me je tezky to nesrovnavat s RE, a to se fakt snazim. Chapu, ze AitD tu byl prvni a ze tenhle dil nastupoval s o neco nizsi cenovkou, jenze kdyz se to ve spouste vecech snazi priblizit modernim RE, jen je to ve vsem (az na cetnost hadanek) horsi, tak proste nejde jinak.
Dalsi dil bych urcite ze zvedavosti zahral, takze me zruseni studia mrzi, ale vlasy si netrham.
Jako vím, že to asi nemají spočítané , ale zajímalo by mě, jestli by finančně nedopadli lépe, kdyby se vyprdli na slavné herce.
@Heymi9615: ono taky Quantum Error vydalo nezávislé studio a ne studio patříci pod známého popravčího Embracer Group, tam vývojářům visí nad hlavou Damoklův meč 24/7. Navíc když většinou už z trailerů opovrhovaný QE naplnil prodejní očekávání už během předobjednávek tak mi neříkej že AitD až tak moc propadl. Prostě další obět kravaťáků co vystudovali byznys a powerpointové prezentace a excelovské tabulky jsou pro ně důležitější a bližší než nějaké přitroublé hry.
@xboy cz: Jojo, to je pravda. I když i hry pro masy občas propadnou, viz nový Kill the Justice League. A u CoD i kdyby vydali minulý díl s jiným názvem a dvěma skiny, tak se prodává jak rohlíky.
@Heymi9615: jenže CoD je pro masy lidí...AitD je jen pro určitou skupinu,tak to bohužel je,Squer Enix prý taky zrušil několik projektů, spekuluje se,že mezi nimi i remake Front Mission 3....což by mě fakt nasralo :/
Je to škoda , ale takovej je dnešní trend , honit grafiku a fps na max. To něco stojí a ne málo. A můžeme si za to sami hráči , furt brekot o fps a grafice , za to světy polomrtvý , umělá inteligence npc a dalších bída. Takovým tempem za chvíli zůstane je bethesda, EA, Ubisoft a jiný podobný moloch studia
Velmi smutná zpráva pro mně. AitD se mi velmi líbilo, hlavně atmosféra byla skvělá. Doba, kdy se u Quantum Error dělá na pokračování, kdy vydělává teď jíž podprůměrné CoD. A na druhé straně se zavírají studia jako tohle, nebo třeba Tango a Japan studio.
@mnaca: to ani tak není o očekávání dalšího Residenta, ale to AitD nebylo vůbec, ale vůbec hororové, jen se to snažilo trochu tvářit.
Nelze se divit, že se pomalu končí s exkluzivitami a vydává se na více platforem - studia jsou pod velkým tlakem, aby vyvíjená hra vydělala, protože náklady na vývoj jsou enormní a rostou. Tady to vidíme - Pokud, hoši, vaše hra nevydělá, tak nashledanou, zavíráme, poslední zhasněte.
@mnaca: je to velmi slabé