Konzolista.cz

Studio stojící za rebootem série Alone in the Dark končí

novinkapondělí 17. června 2024Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Studio stojící za rebootem série Alone in the Dark končí
Před malou chvilkou obletěla herní svět smutná zpráva o uzavření švédského studia Pieces Interactive. To bylo založeno v roce 2007 a nejprve pomáhalo s vývojem řady her jiným studiím jako Paradox Interactive, Koei Tecmo, Arrowhead Game Studios, Koch Media a RaceRoom Entertainment. V roce 2017 bylo koupeno společností Embracer Group a záhy připravilo několik rozšíření pro Titan Quest. Naposledy vydalo reboot série Alone in the Dark, který se ovšem setkal s rozpačitým přijetím a v prodejích ani trochu nenaplnil očekávání. Výsledkem toho je dnešní uzavření studia. To jen potvrzuje, že dneska stačí i zajetému studiu jedna méně úspěšná hra, aby ohrozila jeho existenci.

Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
buk va
buk va #Král Talismanu

@mnaca: jednicka, ze nebyla desiva? všude zombici, útočící vlci, smrtici nastrahy, okultni knihy, duchove, sebevražedný dopis a vůbec celý skrytý pirátský příběh Decretta. Žádná temnota? a v bludišti bylo co? v knihovně bylo co? do toho těžký nedostatek nábojů a oleje do lampy. Nesmrtelní nepřátele...o skvelem dabingu a hudbe ani nemluvě

AitD original byla rozhodně strašidelná a hororová hra - survival adventura.

(dvojka a trojka, uz vzhledem k absenci "search" hledání, tj vsechny predmety byly někde viditelne polozeny, uz byly jinde)

Mird@

@mnaca: no já teda nevim 😅když sem kdysi jako mládě hrál čtyřku, tak sem u toho sral hned na startu 😂resident a silent hill měl lekačky, ale u tohodle sem sem vdycky posral !

Málo nábojů, ty kurvy vydržely hrozně moc a nikdy sem nevěděl kdy vyskočej … sakra zahrál bych si ji, ale nemám na to dobrý vzpomínky 😅

Tombaniero

Autoru mi je lito, na hre je videt, ze se snazili, ale… me to proste vetsinu casu nebavilo.

Jak se naznacuje vyse, i pro me je tezky to nesrovnavat s RE, a to se fakt snazim. Chapu, ze AitD tu byl prvni a ze tenhle dil nastupoval s o neco nizsi cenovkou, jenze kdyz se to ve spouste vecech snazi priblizit modernim RE, jen je to ve vsem (az na cetnost hadanek) horsi, tak proste nejde jinak.

Dalsi dil bych urcite ze zvedavosti zahral, takze me zruseni studia mrzi, ale vlasy si netrham.

Merdis

Jako vím, že to asi nemají spočítané , ale zajímalo by mě, jestli by finančně nedopadli lépe, kdyby se vyprdli na slavné herce.

czDante92
czDante92 #PSMR
👍3

@Heymi9615: ono taky Quantum Error vydalo nezávislé studio a ne studio patříci pod známého popravčího Embracer Group, tam vývojářům visí nad hlavou Damoklův meč 24/7. Navíc když většinou už z trailerů opovrhovaný QE naplnil prodejní očekávání už během předobjednávek tak mi neříkej že AitD až tak moc propadl. Prostě další obět kravaťáků co vystudovali byznys a powerpointové prezentace a excelovské tabulky jsou pro ně důležitější a bližší než nějaké přitroublé hry.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍1

@xboy cz: Jojo, to je pravda. I když i hry pro masy občas propadnou, viz nový Kill the Justice League. A u CoD i kdyby vydali minulý díl s jiným názvem a dvěma skiny, tak se prodává jak rohlíky.

xboy cz
xboy cz #X® / S®
👍2

@Heymi9615: jenže CoD je pro masy lidí...AitD je jen pro určitou skupinu,tak to bohužel je,Squer Enix prý taky zrušil několik projektů, spekuluje se,že mezi nimi i remake Front Mission 3....což by mě fakt nasralo :/

mates pesek 241m
👍3

Je to škoda , ale takovej je dnešní trend , honit grafiku a fps na max. To něco stojí a ne málo. A můžeme si za to sami hráči , furt brekot o fps a grafice , za to světy polomrtvý , umělá inteligence npc a dalších bída. Takovým tempem za chvíli zůstane je bethesda, EA, Ubisoft a jiný podobný moloch studia

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍5

Velmi smutná zpráva pro mně. AitD se mi velmi líbilo, hlavně atmosféra byla skvělá. Doba, kdy se u Quantum Error dělá na pokračování, kdy vydělává teď jíž podprůměrné CoD. A na druhé straně se zavírají studia jako tohle, nebo třeba Tango a Japan studio.

Ryordan

@mnaca: to ani tak není o očekávání dalšího Residenta, ale to AitD nebylo vůbec, ale vůbec hororové, jen se to snažilo trochu tvářit.

Benedalsh
Benedalsh #Buď dobrý!
👍1

Nelze se divit, že se pomalu končí s exkluzivitami a vydává se na více platforem - studia jsou pod velkým tlakem, aby vyvíjená hra vydělala, protože náklady na vývoj jsou enormní a rostou. Tady to vidíme - Pokud, hoši, vaše hra nevydělá, tak nashledanou, zavíráme, poslední zhasněte.

Ryordan
👎3

@mnaca: je to velmi slabé

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články