Konzolista.cz

Remaster Tomb Raider: The Angel of Darkness přijde s řadou novinek

novinkačtvrtek 16. ledna 2025Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Remaster Tomb Raider: The Angel of Darkness přijde s řadou novinek
Už za měsíc vyjde kolekce Tomb Raider IV-VI Remastered, která bude obsahovat i remaster hry Tomb Raider: The Angel of Darkness. Ta během svého vydání byla hodně kritizována a prakticky znamenala konec pro studio Core Design, které stálo za zrodem série Tomb Raider. Fanoušci si ale nakonec ke hře cestu našli, a to i díky různým modifikacím. Vývojáři ze studia Aspyr nyní na oficiální stránce přiblížili, jak k remasteru přistoupili a jaká vylepšení nabídne.

Ovládání – Stejně jako ostatní remastery Tomb Raider her bude mít The Angel of Darkness vylepšené moderní ovládání. Vývojáři doporučují používat toto nové ovládání, protože má být mnohem intuitivnější a citlivější. Kameru bude možné otáčet o 360 stupňů a Lara bude moci skákat ve směru, kterým míří kamera. Lara navíc bude moci střílet nejen ve skoku, ale i zpoza rohů, když bude ve stealth módu.

Vylepšený Kurtis Trent  - V The Angel of Darkness nebyla hratelnou postavou jen Lara, ale také Kurtis Trent. Mnohým ale přišlo, že jeho potenciál nebyl plně využit, což se nyní vývojáři pokoušejí změnit. Jako bývalý legionář disponuje psychickými schopnostmi, včetně schopnosti ovládat čepel podobnou disku, známou jako Chirugai. Kurtisův pohyb je o něco těžkopádnější než Lařin, u níž je založen na její atletické postavě. Každopádně nově bude možné používat Chirugai během hraní, který se hodí především v momentě, když mu dojdou náboje do pistole Boran X. Může také nově sprintovat jako Lara a střílet zpoza rohů, když je ve stealth módu.

Tréninková oblast v Parisian Back Streets  - V úrovni Parisian Back Streets se skrývala nedokončená tréninková úroveň, kde se mohli hráči naučit novou schopnost, kterou nebylo jinak možné získat. Hráči se mohli do oblasti dostat skrze módy, nyní ale bude dokončena a součástí hry. Hráči se budou moci rozhodnout, jestli se vydají novou cestou nebo tou původní.

Zastavárna Daniela Rennese - V původní hře mohla Lara prodávat cennosti, které našla, které mohla využívat jen pro úplatky. Jiné využití peníze neměly, což se ale nyní změní, protože bude dostupná zastavárna Daniela Rennese. Lara v ní bude moci získat zbraně a příslušenství pro ně, jako je tlumič nebo laserový zaměřovač, což dá hráčům důvod úrovně více prozkoumávat a hledat eura.

Další novinky - Byly obnoveny hlasové repliky pro Laru a Kurtise, které nabízejí více souvislostí, aby byl příběh lépe pochopen, a zároveň i nabízely více nápověd. Zápisník Wernera Von Croye, který bylo v původní hře snadné přehlédnout, se nyní automaticky otevře, jakmile se Lara poprvé probudí v opuštěném železničním vagonu. Zápisník, který obsahuje zásadní informace týkající se příběhu a hádanek, byl aktualizován o nové záznamy. Kromě toho byly obnoveny některé položky inventáře, například Von Croyova hůl, která ukrývá tajemství.

Zdroj: TZ
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Loneck
Loneck #Loneck

@Heymi9615: Dalsi dobra hlaska byla "vnikl do strezeneho prostoru" nebo tak nejak😁.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍4

@LuboDante: Třeba AU vydají alespoň ve zpětné, jako Legend. Ale remastery bych určitě bral, ač ty hry pro mně zdaleka nemají kvality 1-6.

Jinak jsem zvědavý, jestli zase v AoD uslyšíme české "nepřítel zpozorován " 😅

LuboDante
LuboDante #LuboDante
👍5

Je to radost číst jaké srdce vývojáři do toho dávají pro nás hráče. Strašně bych si přál nové vydání LAU trilogie kde by i tak podobně poopravily Underworld. Pokud jej nevydají bude to jediná trilogie která nebude hratelná na současných konzolích. Což by byla velká škoda nemít všechny díly na jedné konzoli

Garrett
Garrett #PC+PS5
👍3

Tak Angel byl ve sve dobe hodne zabugovany a misty i diky chyb tezky. Ale dohral jsem ho a hodnotil jsem ho jako zajimavy dobry dil. V te dobe to bylo diky zmene enginu celkove jine jak graficky tak i ovladanim. Bohuzel se jim to nedokazalo dotahnout do konce. Jinak obecne jak pisu, pekny dil 😉

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
❤️2

Snad zmizí i otravné loadingy při přechodu mezi lokacemi.

Jinak smekám a těším se teď ještě víc. Jsou to hry mého mládí...💙

stillalive
👍4

Za tyhle větší zásahy do hry jsem nesmírně vděčný. Každý kdo tuhle hru miluje a zná background vývoje, tak ocení především dotažení těch nedokončených věcí. Na to ovládání jsem zvědavý. Naučil jsem se to dost dobře s tím jak to bylo, takže jsem to celé dohrál přes virtuální touchpad na mobilu přes emulátor. Na OLED Switchi to bude boží.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články