Quantic Dream není proti druhým dílům, musí mít ale smysl

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
fórum
Think before you sleep
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (8)
stillalive: GTA5 nebo GT6 nejsou ideální přirovnání, co díl to vlastní hra ale QD to mysleli jinak, takové ty ždímačky jako tebou zmíněný MGS. A BTW jí třeba zrovna nejsem odvázaný z MGS5, už z toho vzniká dobrý mišmaš.
Pravda je přibližně někde mezi. Ano, často to kvalitu samotných značek zabíjí. Známe ale případy, kde tomu tak není a takových je taky mnoho. Opravdu nikdo nechce připravovaný MGS5, GTA V, nebo takové GT 6? Opravdu by jste raději zůstali jen u prvních dílů těchto her a nehráli nikdy žádný z těch dalších? Tak že říkám, pravda je někde mezi. QuanticDream dělají mimořádné zážitky naprosto vybočující z běžné produkce virtuální reality. Nemohou se s ničím porovnávat. Nemohou pokračovat, protože jejich hlavním pilířem jsou postavy v příběhu a jejich osud, který je vždy uzavřen. Tady se nedělají další pokračování za účelem dalších upgradů v hratelnosti. Tady se pokaždé tvoří zcela nový, originální počin.
Je fajn, když existuje taky jedno z mála AAA studijí, kteří udělají jeden díl, ať už je zakončen happyendem či nikoliv. Tohle je pro mě jedno z mála kriterií pro dobrý film a u her to vidím obdobně. Mám rád relativně smutné konce.
Smileface: Fahrenheit a Heavy Rain s mi líbily a neříkám, že to jsou špatné hry, ale nebavili mě tak jako Omikron: The Nomad Soul. Je škoda, že všichni na Omikron zapomínají.
David Cage čoskoro odíde do filmového priemyslu lebo tam majú jeho veci oveľa lepší zmysel. Hevy Rain bol takčitak na začiatku lineárni z logického dôvodu - Origami killer proste nemohol hneď umrieť čiže od začiatku to nebolo až také extra ako sa zdalo...
žádná pokračování, dělat nové a nové značky je dneska vzácnost, zrovna u QD bych si to nepřál, raději se vnořím do nového příběhu.
PS3Fanboy: Heavy Rain byla prvni opravdu nelinearni hra kterou jsem hral, kde tvoje rozhodnutí nebo selhání mělo fatální následek na další dění ve hře, ne jako když "umres - checkopint - jedes dal", takže v tomto smyslu je to "Nadhra" tj. víc hra než většina ostatních.
Proč pořád zapomínate na hru od Studio Quantic Dream Omikron: The Nomad Soul link ? Která byla také pro konzole. Pokračování omikronu by nebylo špatné, ale dnes lidi nechtěj hrát, pouze se chtějí koukat na film do kterého mužou občas kliknout. Takže Omikron nemá naději.