Quantic Dream není proti druhým dílům, musí mít ale smysl

novinka  10
Martin Šmíd, 30. 4. 2013 8:00
Studio Quantic Dream nikdy nevytvořilo druhý díl svých populárních her, ať už šlo třeba o Fahrenheit nebo Heavy Rain. Guillaume de Fondaumiere se na toto téma nyní rozpovídal, a řekl, že nikdo ve studiu není proti druhým dílům, jen musí dávat smysl, což není případ u jejich doposud vyšlých her. „Nejsme zásadně proti pokračováním. To, že jsme je neudělali ke svým hrám, je jednoduché, příběhy, které jsem chtěl říci, jsme dokončili. Ethan Mars by měl ztratit dalšího syna? Víte, to prostě nemá smysl,“ řekl Guillaume de Fondaumiere. Stejně tak na tom bude i Beyond: Two Souls, který bude mít ucelený příběh, ale vše by se mohlo změnit v budoucnu s novou hrou pro Playstation 4. I když David Cage nedávno řekl, že pokračování her zabíjí kreativitu. Souhlasíte?
Zdroj: null

Beyond: Two Souls

ps3
Sony Computer Entertainment, Quantic Dream
Datum vydání hry:
11. 10. 2013
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře