Konzolista.cz

Quantic Dream není proti druhým dílům, musí mít ale smysl

novinkaúterý 30. dubna 2013Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Quantic Dream není proti druhým dílům, musí mít ale smysl
Studio Quantic Dream nikdy nevytvořilo druhý díl svých populárních her, ať už šlo třeba o Fahrenheit nebo Heavy Rain. Guillaume de Fondaumiere se na toto téma nyní rozpovídal, a řekl, že nikdo ve studiu není proti druhým dílům, jen musí dávat smysl, což není případ u jejich doposud vyšlých her. „Nejsme zásadně proti pokračováním. To, že jsme je neudělali ke svým hrám, je jednoduché, příběhy, které jsem chtěl říci, jsme dokončili. Ethan Mars by měl ztratit dalšího syna? Víte, to prostě nemá smysl,“ řekl Guillaume de Fondaumiere. Stejně tak na tom bude i Beyond: Two Souls, který bude mít ucelený příběh, ale vše by se mohlo změnit v budoucnu s novou hrou pro Playstation 4. I když David Cage nedávno řekl, že pokračování her zabíjí kreativitu. Souhlasíte?
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (8)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Algeroth

stillalive: GTA5 nebo GT6 nejsou ideální přirovnání, co díl to vlastní hra ale QD to mysleli jinak, takové ty ždímačky jako tebou zmíněný MGS. A BTW jí třeba zrovna nejsem odvázaný z MGS5, už z toho vzniká dobrý mišmaš.

stillalive

Pravda je přibližně někde mezi. Ano, často to kvalitu samotných značek zabíjí. Známe ale případy, kde tomu tak není a takových je taky mnoho. Opravdu nikdo nechce připravovaný MGS5, GTA V, nebo takové GT 6? Opravdu by jste raději zůstali jen u prvních dílů těchto her a nehráli nikdy žádný z těch dalších? Tak že říkám, pravda je někde mezi. QuanticDream dělají mimořádné zážitky naprosto vybočující z běžné produkce virtuální reality. Nemohou se s ničím porovnávat. Nemohou pokračovat, protože jejich hlavním pilířem jsou postavy v příběhu a jejich osud, který je vždy uzavřen. Tady se nedělají další pokračování za účelem dalších upgradů v hratelnosti. Tady se pokaždé tvoří zcela nový, originální počin.

Banan

Je fajn, když existuje taky jedno z mála AAA studijí, kteří udělají jeden díl, ať už je zakončen happyendem či nikoliv. Tohle je pro mě jedno z mála kriterií pro dobrý film a u her to vidím obdobně. Mám rád relativně smutné konce.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👎1

Smileface: Fahrenheit a Heavy Rain s mi líbily a neříkám, že to jsou špatné hry, ale nebavili mě tak jako Omikron: The Nomad Soul. Je škoda, že všichni na Omikron zapomínají.

MARTASLJ

David Cage čoskoro odíde do filmového priemyslu lebo tam majú jeho veci oveľa lepší zmysel. Hevy Rain bol takčitak na začiatku lineárni z logického dôvodu - Origami killer proste nemohol hneď umrieť čiže od začiatku to nebolo až také extra ako sa zdalo...

Spoock
Spoock #geek
👍1

žádná pokračování, dělat nové a nové značky je dneska vzácnost, zrovna u QD bych si to nepřál, raději se vnořím do nového příběhu.

Smileface
👍3

PS3Fanboy: Heavy Rain byla prvni opravdu nelinearni hra kterou jsem hral, kde tvoje rozhodnutí nebo selhání mělo fatální následek na další dění ve hře, ne jako když "umres - checkopint - jedes dal", takže v tomto smyslu je to "Nadhra" tj. víc hra než většina ostatních.

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👎6

Proč pořád zapomínate na hru od Studio Quantic Dream Omikron: The Nomad Soul link ? Která byla také pro konzole. Pokračování omikronu by nebylo špatné, ale dnes lidi nechtěj hrát, pouze se chtějí koukat na film do kterého mužou občas kliknout. Takže Omikron nemá naději.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články