David Cage: Musíme přesvědčit hráče, že Beyond: Two Souls stojí za zahrání

novinka  47
Martin Šmíd, 10. 10. 2013 9:00
Tento týden vycházející hra Beyond: Two Souls se setkala převážně s kladným přijetím, přes dvě třetiny recenzí hru chválí, ale samozřejmě se najdou recenze, ve kterých hra naprosto vyhořela. David Cage, který napsal scénář pro Beyond: Two Souls, si myslí, že musí hráče přesvědčit, že hra stojí za zahrání, ačkoliv nejde o klasický zážitek. Pořád je to ale hra. „Hodně lidí jsou značně konzervativní, a někdy je to dost frustrující. Někteří lidé by chtěli, aby hry zůstaly takové, jako v posledních 30ti letech, jen měly více polygonů. Nikdo by neměl mít právo definovat, co je videohra. Videohra může být tolik různých věcí. Angry Birds je hra, Call of Duty je hra, World of Warcraft je hra i Gone Home je hra. Kdo může rozhodnout, jestli to je nebo není videohra. Beyond: Two Souls je jiný. Jako herní tvůrce věřím v to, co dělám, a věřím, že se vám to bude líbit. Je to jiná cesta, ale cesta, kterou jsem si vybral. Na jedné straně máme hardcore hráče, kteří si myslí, že hry by měly být jen o střílení, zabíjení a soutěžení, ale my je musíme přesvědčit, aby si Beyond: Two Souls zkusili. Hra je o mladé ženě. Nemá zbraň. Možná se vám to bude líbit, protože je to něco jiného, něž jste mohli dřív hrát,“ řekl David Cage.
Zdroj: null

Beyond: Two Souls

ps3
Sony Computer Entertainment, Quantic Dream
Datum vydání hry:
11. 10. 2013
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře