Konzolista.cz

Představena multiplayerová část Call Of Duty: Modern Warfare II a Warzone 2.0

novinkačtvrtek 15. září 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Představena multiplayerová část Call Of Duty: Modern Warfare II a Warzone 2.0
Activison dnes během svého streamu věnovanému sérii Call of Duty vypustil trailer zaměřený na multiplayerovou část Call Of Duty: Modern Warfare II a zároveň i battle-royale hru Call of Duty Warzone 2.0. Trailer ukázal typickou akci pro sérii Call of Duty, ale také předvedl vylepšený pohyb po prostředí, případně některé nové mechaniky. Vývojáři se v novém dílu hodně zaměřili na přepracovanou fyziku vody, ale také možnost využívat vodní vozidla. Velkého přepracování pak doznal Gunsmitch s označením 2.0, který má naprosto změnit způsob odemykání příslušenství pro zbraně.
YouTube video: YouTube video player

Další podrobnosti o Modern Warfare II

  • Call Of Duty: Modern Warfare II kromě klasických režimů jako Team Deathmatch a Domination nabídne tři zcela nové – Knockout, Prisoner Rescue a Invasion
  • Budou zahrnuty nové velké mapy pro režim Ground War
  • Přítomen bude dedikovaný playlist pro hraní z pohledu třetí osoby
  • Hráči na PlayStationu, kteří si předobjednají hru, získají exkluzivního operátora Hiro "Oni" Watanabe
  • Modern Warfare II bude obsahovat speciální mise pro dva hráče Special Ops
  • Oznámen zcela nový režim Raid, který bude k dispozici po vydání. V něm hráči budou muset otestovat svoji týmovou spolupráci i řešit hádanky během intenzivního boje.


Trailer představující PlayStation exkluzivní obsah

YouTube video: YouTube video player


Trailer na betaverzi

YouTube video: YouTube video player


Mapa pro Call of Duty Warzone 2.0

  • Jde o zatím největší mapu pro battle-royale, jaká byla kdy pro Call of Duty vytvořena.
  • Launch je naplánován na 16. listopadu



Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (14)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
fisour
fisour #☢️NUK3S☢️
👍6

@kamilpetras: o destrukci prostředí přece COD vůbec nemá být...

kamilpetras
kamilpetras #PS5+XsX
👎1

Hm a zase absolutně nulová destrukce prostředí …😡 už by to opravdu po těch letech chtělo posunout v tomto dál.

Robitus
Robitus #DoYouMissMe?:-D

😘😘😘Luxus😘

manhunter-CZ

@wistr: Recoil? Jestli si někdy zkusíš vystřelit z kvéru tak poznáš že recoil je minimální, hlavně při použití kompenzátoru a dalšího příslušenství co přidává váhu na předek.

Jinak za mě top, jen bych trošku snížil rychlost běhu a nějak omezil skákání.

Dneska to rozjedem.

QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426
👍1

Paráda už ať to jede.

SteveHood
👍1

@elmurdil_: A ohledně té grafiky: Prý měli grafiku mít na very low, protože jen takhle byla Alpha nejstabilnější. Proto takové doskakování nejspíš. Zejtra to v betě a i v plné verzi bude vypadat o dost líp.

elmurdil_
elmurdil_ #5.3K🏆
😁1

mám pár osobních, ovšem negativních postřehů z viděné Bety a k ní pár výtek:

Osobně se mi nelíbí ten pohled z třetí osoby, zda-li to bude jen určitý mód tak dobrá, ale pokud bude možné přepínání z první na třetí a naopak v klasických módech jako TDM atd. tak to moc dobré nebude. edit. vyhrazeny mód/playlist

AI se zdá, že je hloupá, pomalá, nereaguje, stojí na místě nebo se chová přímočaře. Bylo několik případů kdy hráč vstoupil do místnosti nebo se nacházel v otevřeném poli a AI (bot) nepřítel na něj jen koukal a absolutně nereagoval nebo šel za ním přímočaře chůzí. Navíc se dá snadno splést s nepřátelským hráčem.

Dále se mi nelíbí to uchopování/zavěšení na římse. Když hráč chtěl skočit na žebřík tak se zachytil za římsu vedle něho a nedařilo se mu přeskočit na onen žebřík, musel tedy z římsy seskočit aby mohl znova naskočit na onen žebřík, což ve finále může vést k porážce hráče když se bude zdržovat na jednom místě.

Po grafický stránce není hezké to doskakování textur a objektů.. když běžíte tak před váma se začne obětovat tráva, keře, kameny dokonce stromy.

Další věci, ikdyž spíše chybou bylo když hráč chtěl přeskočit malý plot ve výšce postavy tak to nešlo, nepustilo ho to.

Při otevírání bedny se mi nezamlouvá to vybírání věci z menu, kde ztrácíte pohyb a jen nečinně stojíte přední a vybíráte. (v prvotním Warzone jste se po otevření bedny mohli pohybovat a vybrat ze země to co jste potřebovali a jít dále).

Po zabití nepřítele na zemi leží x kusů vybavení a je to takové nepřehledné, malé a jednobarevné (černo-bílé).

___

Samozřejmě jsem si vědom toho, že je teprve Beta a po ní přijde zpětná vazba od hráčů a vývojáři následně ještě hru doladí. Jen toto byla má z toho co jsem viděl a nelíbilo se mi.

Ovšem v Infinity Ward věřím, jsem z nima vždy spokojen a těším se na Říjen!

#goingdark

wistr
wistr #ARSENALFC
👎1

Stále ten recoil....

Fry
Fry #( . ) ( . )

Vypadá to peckově

ChuligaN_cz
ChuligaN_cz #FCB 1922
👍1

Vypadá to dobře ale jak jsem viděl ty turbo myši na PC tak moc velký zážitek neočekávám 😁

SteveHood
👍1
❤️1

Vypadá to luxusně, a zítra hurá do bety!

elmurdil_
elmurdil_ #5.3K🏆
👍3

zatím spokojenost, ostatně jako vždy s Infinity Ward a jejich Modern Warfare.. pro mě je vždy nejlepší CoD ten jedině od nich!

davinemecek
👍2

Maximální natěšenost, vypadá to skvěle, IW prostě umí 🔥

Werdugo
Werdugo #Márny
👍4

Už aby to bylo Doma!🤘

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články