Představena multiplayerová část Call Of Duty: Modern Warfare II a Warzone 2.0

Další podrobnosti o Modern Warfare II
- Call Of Duty: Modern Warfare II kromě klasických režimů jako Team Deathmatch a Domination nabídne tři zcela nové – Knockout, Prisoner Rescue a Invasion
- Budou zahrnuty nové velké mapy pro režim Ground War
- Přítomen bude dedikovaný playlist pro hraní z pohledu třetí osoby
- Hráči na PlayStationu, kteří si předobjednají hru, získají exkluzivního operátora Hiro "Oni" Watanabe
- Modern Warfare II bude obsahovat speciální mise pro dva hráče Special Ops
- Oznámen zcela nový režim Raid, který bude k dispozici po vydání. V něm hráči budou muset otestovat svoji týmovou spolupráci i řešit hádanky během intenzivního boje.
Trailer představující PlayStation exkluzivní obsah
Trailer na betaverzi
Mapa pro Call of Duty Warzone 2.0
- Jde o zatím největší mapu pro battle-royale, jaká byla kdy pro Call of Duty vytvořena.
- Launch je naplánován na 16. listopadu

Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (14)
@kamilpetras: o destrukci prostředí přece COD vůbec nemá být...
Hm a zase absolutně nulová destrukce prostředí …😡 už by to opravdu po těch letech chtělo posunout v tomto dál.
😘😘😘Luxus😘
@wistr: Recoil? Jestli si někdy zkusíš vystřelit z kvéru tak poznáš že recoil je minimální, hlavně při použití kompenzátoru a dalšího příslušenství co přidává váhu na předek.
Jinak za mě top, jen bych trošku snížil rychlost běhu a nějak omezil skákání.
Dneska to rozjedem.
Paráda už ať to jede.
@elmurdil_: A ohledně té grafiky: Prý měli grafiku mít na very low, protože jen takhle byla Alpha nejstabilnější. Proto takové doskakování nejspíš. Zejtra to v betě a i v plné verzi bude vypadat o dost líp.
mám pár osobních, ovšem negativních postřehů z viděné Bety a k ní pár výtek:
Osobně se mi nelíbí ten pohled z třetí osoby, zda-li to bude jen určitý mód tak dobrá, ale pokud bude možné přepínání z první na třetí a naopak v klasických módech jako TDM atd. tak to moc dobré nebude. edit. vyhrazeny mód/playlist
AI se zdá, že je hloupá, pomalá, nereaguje, stojí na místě nebo se chová přímočaře. Bylo několik případů kdy hráč vstoupil do místnosti nebo se nacházel v otevřeném poli a AI (bot) nepřítel na něj jen koukal a absolutně nereagoval nebo šel za ním přímočaře chůzí. Navíc se dá snadno splést s nepřátelským hráčem.
Dále se mi nelíbí to uchopování/zavěšení na římse. Když hráč chtěl skočit na žebřík tak se zachytil za římsu vedle něho a nedařilo se mu přeskočit na onen žebřík, musel tedy z římsy seskočit aby mohl znova naskočit na onen žebřík, což ve finále může vést k porážce hráče když se bude zdržovat na jednom místě.
Po grafický stránce není hezké to doskakování textur a objektů.. když běžíte tak před váma se začne obětovat tráva, keře, kameny dokonce stromy.
Další věci, ikdyž spíše chybou bylo když hráč chtěl přeskočit malý plot ve výšce postavy tak to nešlo, nepustilo ho to.
Při otevírání bedny se mi nezamlouvá to vybírání věci z menu, kde ztrácíte pohyb a jen nečinně stojíte přední a vybíráte. (v prvotním Warzone jste se po otevření bedny mohli pohybovat a vybrat ze země to co jste potřebovali a jít dále).
Po zabití nepřítele na zemi leží x kusů vybavení a je to takové nepřehledné, malé a jednobarevné (černo-bílé).
___
Samozřejmě jsem si vědom toho, že je teprve Beta a po ní přijde zpětná vazba od hráčů a vývojáři následně ještě hru doladí. Jen toto byla má z toho co jsem viděl a nelíbilo se mi.
Ovšem v Infinity Ward věřím, jsem z nima vždy spokojen a těším se na Říjen!
#goingdark
Stále ten recoil....
Vypadá to peckově
Vypadá to dobře ale jak jsem viděl ty turbo myši na PC tak moc velký zážitek neočekávám 😁
Vypadá to luxusně, a zítra hurá do bety!
zatím spokojenost, ostatně jako vždy s Infinity Ward a jejich Modern Warfare.. pro mě je vždy nejlepší CoD ten jedině od nich!
Maximální natěšenost, vypadá to skvěle, IW prostě umí 🔥
Už aby to bylo Doma!🤘