Nové podrobnosti o hře Black Myth: Wukong

- Hráč hraje za Wukonga, legendární opici, která umí ovládat magii a bojová umění. Hra je hodně inspirována románem Journey to the West.
- Po smrti nedochází ke ztrátě veškerých XP bodů, ale jen malé části.
- Nepřátelé se znovu objeví, když zemřete (kromě minibossů a bossů).
- Je možné si speciálním úderem vrátit část zdraví zpět.
- Kromě útoků na blízko je možné využívat i magii. Hned na začátku získá hlavní hrdina kouzlo Immobilize, s nímž je možné zmrazovat protivníky. To se hodí i během soubojů s bossy.
- Hlavní hrdina má několik stylů boje, mezi nimi je možné kdykoliv přepínat pomocí D-padu jako u Ghost of Tsushima nebo Nioh.
- Demo obsahovalo hned několik bossů s různými bojovými styly a vlastnostmi. Představují slušnou výzvu, během níž je nutné se učit jejich pohyby.
- Bossové vypadají epicky a jsou neuvěřitelně detailní s výbornými animacemi.
- Uhýbání bylo v demu hlavní způsob obrany, nebylo tam žádné vykrývání a blokování.
- V každé lokaci je místo k odpočinku. U něho můžete upravovat své schopnosti, případně se účastnit meditační sekvence.
- Vybavení padá v různé raritě, jako tomu bylo třeba u série Nioh.
- Design prostředí zatím působí hodně lineárně. Vývojáři ale slibují, že hra bude ve finále otevřenější a nabídne možnosti průzkumu. Vedlejší cestičky mají obsahovat řadu tajemství, NPC úpstavy i vedlejší úkoly.
- Hra běží na Unreal Enginu 5 a vizuálně vypadá podle všeho hodně působivě. Hlavně lesní prostředí má velké množství detailů.
- Ve hře nechybí stromy s různými dovednostmi, které je možné si postupně odemknout. První se zaměřuje na kouzla, další pro styl boje a třetí pro všeobecné výhody.
- Z prvních dojmů se zdá, že hra je velmi obtížná a v tomto si tedy nezadá s jinými Souls hrami.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (10)
tý jo, takže to bude čístá hardcore soulovka, no to tedy 😁 já myslel že tam bude podobně volba jako v Roninovi... mno nevadí, hodím ještě do košíku tak dva záložní gamepady 😁 😁 pančto jeden určitě rozsekám 😂🤣
trochu mě zaskočilo, že tam je jen uhýbání a ne parry, ale tak snad je to jen v těhle verzích a ve finální verzi to bude, ikdyž vlastně opičák tak skákat :D dává smysl
jinak za mě doufám, že dabingu bude možnost zvolit čínštinu a ideálně k tomu ty hybridní čínsko anglické titulky
@Ashitaka: Souhlas, loot systém jako v Nioh je to co mi hodně zkazilo zážitek z Nioh a už nemám zájem hrát hry s podobným systémem.
@Blackstar_259: Copa chtěli aby to byl opravdu "Black" Wukong ? 😁
@Ashitaka: je to tak, mizí tím pro mě ta radost, když splním nějaký větší quest nebo lokaci třeba a za odměnu dostanu raritní kousek se speciálními vlastnostmi, který jinak nedostanu. Vyloženě mě sere, když mi padne hubené pižlátko, které má větší poškození než můj obouručák, který zapadá do mého tank buildu. Není nad to si to zasloužit a mít něco echt. Spoléhat na drop mě nabaví, zvlášť když to padá po hromadách jak třeba v Nioh. No uvidím, třeba se s tím poperou nějak v normálu. Každopádně den 1 už jen za ten prostředníček těm sbi vypatlancům😍👊
@Ashitaka: FS hry mají zase pitomý upgrade systém, který tě nutí grindovat materiály a odrazuje tě od používání/zkoušení nových zbraní, protože vyměnit svůj Meč+8 za Šavli+0 je prostě střílení se do nohy.
A o skillu to samozřejmě je hlavně, ale jít pár hodin farmit souls abys měl následující lokaci v easy modu je taky možnost. Za mě rarita není problém.
Vypada to dobre a odmitnutim SBI si me ziskali, pridavam na wishlist!
@Jonizátor 3000: Ronin je odporne hnusnej no…ale myslim si ze tady to bude o dost lepsi.Kazdopadne pokud tam bude jenom 30fps,tak ripec.Radsi 1080p/60fps.Nez 4k a bolenihlavyFPS..
No UE5 a 60fps na xsx a ps5 bych ocenil ale bylo by to pak 720p pri 60fps
Žádné parry, ale staré dobré kutululú? Už ať je to tady!
A taky: Vývojári Black Myth: Wukong odmietli konzultácie pre diverzitu, inklúziu za 7 miliónov $. Převzat titulek z jiného webu. Už jen kvůli tomu to snad koupím, konečně trocha rozumu v dnešní době. 😀