Launch trailer na Granblue Fantasy: Relink

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (4)
Objednáno. Když už jsem byl u toho, tak jsem vzal i Fate Samurai Remnant. Pak bude následovat FF7. Snad těch JRPG nebudu mít plný zuby 😅
Zkoušel jsem demo a Mega dobré
@Vilja Dézi: měl jsem v demu stejné dilema. na 1080p se nedá koukat, ve 4K se nedá hrát. 😄. Navíc ty vzdálené ostrovy jsou pěkné hnusné na dálku, to mi připomíná stále old gen.
Ale jinak to vypadá moc dobře, ty technické nedostatky a ne moc dobrá optimalizace se dá omluvit menším rozpočtem.
Hype, hype, hype :D Pěkný trailer, nemůžu se dočkat zítřka až se vydám do oblak, dlouho se mi nestalo abych v demu nechal cca 12-15 hodin a to tam byly jen 3 online questy a jeden kratičký story. Vizuál je opravdu krásný, hlavně jeho stylizace a celkový art styl, člověk by si nějak takhle představil stařičké FF kdyby byly v moderním kabátku (což nepřekvapí, když za návrhy stojí Hideo Minab) a hudba stejně tak, přece jen za spoustou skladeb se v mobilním GBF podepsal Nobuo Uematsu, a na nových skladbách pro Relink dělá Tsutomu Narita 🙂
Soubojový systém jde vidět, že staví dobře na základech od Platinum Games, které si pak poupravili dle sebe. Každá postava aspoň v demu působila dost odlišně herním stylem, doufám a věřím že i ostatní budou stejně různorodé, proto bylo pro člověka tak snadné nechat tolik času v demu, kdy si zkoušel různorodé postavy. Celkově costumizace dovedností a přizpůsobení postav, je další vrstva, kde jak to vypadá ani dvě stejné postavy až na základní kombo nemusí mít ani jeden skill stejný a můžou plnit odlišné role.
Jediné co bych asi vytkl, je že bych se nezlobil kdyby si trochu pohráli z kamerou ještě a i jí třeba trochu oddálili od postavy, případně možnost přehodit tlačítka R1 a R2, jak to jde u L1/L2.
Tahle hra by si rozhodně zasloužila víc pozornosti, přestože tedy od dema už není tak ignorována jako předtím. Mám ale dojem že tu vzniká nový AAA hráč na poli JRPG, kde už je potřeba trochu rozčeřit vody, sice jim to trvalo pár let ale to ve výsledku nevadí :)