Hra Diablo IV nově podporuje ray-tracing, dostala další vizuální vylepšení

"Uvedení hry Diablo IV bylo pro nás jen začátkem. Na základě zpětné vazby od hráčů pravidelně provádíme iterace a zkoumáme, jak můžeme vylepšit vizuální stránku i temnou atmosféru hry. Přidání ray-tracingových efektů je dalším krokem k tomu, aby brutální svět Sanctuary hráče ještě více. Efekty, jako jsou údery blesku, se nyní odrážejí v kalužích krve a vody, vlhké sklepy a kobky jsou díky realistickým měkkým stínům děsivější a otevřený svět i města jsou díky dalším realistickým stínům a odrazům uvěřitelnější. Velmi se těšíme, až si naše komunita technologickou novinku vyzkouší," popisuje aktualizaci Michael Bukowski, technický ředitel hry Diablo IV.

Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (6)
Ehm dnes som to skúšal na pc zo 170fps mi to po zapnutí raytracingu padlo na 40-50fps, čiže by som musel zapínať FSR, ale popravde som nevidel žiaden rozdiel okrem prepadu fps. Toto je demo video kde sa to nejak snažili prezentovať ale skoro nič tam nevidím:
link
Šialená strata výkonu skoro pre žiaden benefit z vizualu.
Zrovna u diabla preferuji fps před grafikou. Ve 30 jsem hrál diablo 3 a to bylo šílený. Na gaučovém coopu u bossů téměř nehratelný. Takže díky nechci
Dokud nepřidaji setové věci nemá cenu to zapínat...
@RedTummyBirdie: tak na tom raytracingu primárne robili v spolupráci s nvidia, takže je to primárne pre PC na výkonné zostavy, na konzole je to skôr taka možnosť na výber, no podľa mňa to za trade of hrania na 30pfps nestoji, ten rozdiel je minimálny v porovnaním so stratou fps .
@RedTummyBirdie: co vím tak dělají i velké DLC a nějaký už dokonce vyšlo
No v GP to vyzkouším, naposledy jsem hrál Diablo 2 🤣
Rok dělat update na 30fps. Kdo to jako chce???