Hra Odyssey od Blizzardu měla být zrušena kvůli problémům s enginem

Co se týče samotné hry, její vývoj vedl Craig Amai, jenž v Blizzardu působil řadu let a byl hlavním návrhářem questů pro World of Warcraft. Myšlenka byla taková, že vznikne survival hra podobná Minecraftu nebo Rust, ale bude daleko vyladěnější a mít řadu charakteristických prvků Blizzardu. Vývojáři, kteří na ní pracovali, ji popisovali jako zábavnou, a to i přes všechny technické problémy, a těšili se, až ji představí hráčům. To se už ale nestane. Třeba se o hře časem dozvíme další podrobnosti a uvidíme z ní i nějaké záběry.
Tvoje reakce na článek
Galerie
























Komentáře (2)
Dělat na něčem od roku 2017 a pak sotva ukázat jen CGI trailer je opravdu kumšt. Sorry, ale těmhle to propouštění neuškodí. Doslova nejsou schopni za ty roky přijít s žádnou novou značkou a pak na Twitteru manažeři vybrečují, že jim zlý Microsoft zařízl projekt. Jo, smrádek a teplíčko, to by jim šlo. Tahle firma potřebovala zeštíhlit už dávno, odchod Ybarry je jen plusem, zodpovědný člověk a ani ne pár hodin po propouštění oznámí, že teď bude nějaký čas cestovat po celém světě, prostě frajer ..
Žádná škoda. Survival hry jsou novodobou rakovinou🙄