Hra Death Stranding 2: On the Beach má být obrovská, příběhová část má zabrat 75 hodin

Pokud chcete vidět ze hry více už nyní, můžete si níže pustit nově zveřejněné video z hraní, s nímž přišel japonský magazín Famitsu.
Hideo Kojima dnes ráno oznámil, že hra Death Stranding 2: On the Beach je dokončena a obdržela status GOLD. Na vydání je tak připravena.



Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (55)
😃, jako bych to v minulé debatě pod Death Stranding nepsal. Říkejte mi prorok.
Ano potvrzuji, s ANDERLA jsme dospěli ke vzájemné domluvě, omluvě, takže i já se jemu omlouvám za mé hrubé narážky a jednání. Už jsme zase lidi. A pořád trvám na tom, žádný tresty. 👍😎
Nechat se udolat od alreadydead a pak se sam zabanovat... Od Andyho bych cekal vic.
Slovy klasika: smutne 😢
Co to tu je za psanicka 😀 radsi zvedejte cinky, to by vas hned preslo zadavat mozgu zbytecne signale k psani tuny kompostu o nicem 😀
Tak silnou kávu co tu ten člověk podává, to je teda hodně hrubé zrno, sice ho neznám, ale to se nedá číst, člověku se z toho motá hlava, snůška nesmyslů a naprostých kravin, to je snad to nejhorší co jsem tu viděl. Extrémní blivno.
@stillalive: Takže jsi nejenom hloupej, ale ke všemu ještě lhář. Děkuji za potvrzení, že debata s tebou je absolutní ztráta času. Tady máš ban na uklindněnou, ty "ostudo". :)
Edit: Omlouvám se stillalive za urážky a zbytečně vyhrocenou debatu, která vyeskalovala k mému neoprávněnému banu. Vyříkali jsme si to jakožto dva dospělí jedinci a na počest našeho usmíření jsem si jakožto trest navrhl vlastní týdenní ban, o který Kachla teď požádám. 🙂
@ΛNĐ3RLΛ: Ano, napsal jsem to co už v dalších několika verzích, takže jak říkám, význam svých sdělení a jejich kontext nikdy neměním, ale vždy dopisuji v několika editacích, plus opravy překlepů. Takže znovu pro pomalejší - dělal jsem to vždycky, abych své sdělení buď upřesnil, doplnil pro širší kontext atd. Takže co se mi tady snažíš říct? Hele já vidím kam směřuješ, snažíš se ještě ke všemu ve své zoufalosti zneužití přístupu k uživatelsky nepřístupným datům, abys uškodil. A ještě marně. Někteří mě tu narozdíl od tebe znají déle a vědí jak píšu své komentáře na víckrát, ale nikdy neměním kontext, nebo svůj záměr vyjádření, k němuž slouží buď jeden, nebo vícero příspěvků dohromady.
Člověče ty se při vší marné snaze člověka očernit, jen noříš ještě hlouběji do svého kopání do lidí. Jednou ti člověk položí argumenty, proč se myslíš a už jede tvůj řetězec zoufalství. Proč zoufalství? Protože jen zoufalec se nezmůže na víc, než někoho poflusat a ještě v tom pokračovat. Takže ti to zopakuji - neotravuj náfuko! 👌😂 Hele všechny ty mé komentáře zkopíruj se všemi editacemi a někam to dej, ať je vidět, že si zase bereš něco a ohýbáš tak, abys z toho vyšel lépe, než na tom reálně jsi. Pro mě jsi ostudou i amatérských recenzentů, natož profi. A přesně jsem ti už i řekl proč. Takže pro mě za mě pokračuj, stejně tě pokaždé pošlu víš kam. 👌😎
@stillalive: Takže jsi nenapsal v první verzi "už neotravuj, díky"?
@stillalive: uvidíme na prodejích druhého dílu
( během třech měsíců)jestli se to chytlo a nebo jestli to je výstřel do prázdna budu rád když se budu plést ale moc tomu nevěřím. Hele jen tak mezi námi líbil se ti Phantom pain?
@ΛNĐ3RLΛ: Tvl. ty už jsi fakt zoufalý člověče. Já opravdu nepotřebuji měnit význam sdělení svých komentářů, proto jsem ještě nikdy nic takového neudělal. Edituji své komentáře pouze tím způsobem, že je v podstatě dopisuji a to dělám co tu na Konzolistovi jsem.
Jak vidíš, ty jsi od začátku až po současnost stále na vlně hledání chyb a přešlapů na těch druhých, protože se snižuješ hlouběji a hlouběji dál na další hledání něčeho, jak někomu uškodit. Jak říkám, tys přišel do věcí kopat, já nikoliv. Takže si tu kopej dál a dál jak je tvá ctěná libost a měj u toho ten svůj pocit uspokojení. Tys reagoval na mě, já na tebe a předtím? Nikde tě neřeším. Protože jediná tvá zásluha na DS2 je ta, žes na to flusnul kemra. Asi tak pane "Orákulo". 😁👌
PS(edit 29): Jinými slovy, Kojima celou hru vymyslel a spolutvořil, tys ji poflusal. Chápeš ten propastný rozdíl? Kdo je někdo a kdo nikdo? 😂
@stillalive: Jseš to ty, kdo otravuje mě. Já na tebe vůbec nereagoval. 😂
Edit: Když chceš změnit vyznění komentáře, tak se sluší dopsat, žes komentář editoval. 🤡
Edit 2: 3x po sobě a stále nic 🤡🤡🤡
@ΛNĐ3RLΛ: Já se tu do tvého příchodu věnoval čistě DS, ty hanobení něčích zásluh a generalizaci, na což jsem konstruktivně argumentoval viz. příspěvky výše. Přeber si to ty "zrcadlo". Zrcadlo jsi nastavil blbě, měls ho namířit směrem k sobě. Tuhle radu máš zdarma. 👌😎 A "prorok" neplní funkci nálepky, nýbrž metafory pro tvůj postoj. 😉 Už se nedivím, že Kojimu nechápeš a co nechápeš tak...😁
A srovnej si základní podstatu mého a tvého příspěvku k této novince, hře a autorům. Přišel jsem děkovat, vyjádřit radost a natěšenost. Tys přišel zpochybňovat herní koncepci a Kojimovi schopnosti. To je jako rozdíl mezi pohlazením a kousnutím. A když ti někdo příliš oponuje argumentací příliš dlouho, pošleš ho na léčení, čímž ho označuješ za nemocného. Tak kdo je tady kdo hm? 👌😎 Hlavně že se ve své nadutosti cítíš dobře. 👌😁
@stillalive: Já na rozdíl od tebe ti dodal argumenty, na které jsi neměl odpověď a stočil posléze diskuzi k trapnému nálepkování. Nastavuji ti pouze zrcadlo, blázinku. 😉
Edit: Jinak ano, čím více Kojima, tím méně kvalita.
Metal Gear Solid 3 na Metacritic:
91 od recenzentů, 8.4 od hráčů
Death Stranding 82 od recenzentů, 7.4 od hráčů.
Můžeš se to snažit okecávat jak chceš, ale veřejnost se shodla na tom, že Death Stranding je podřadnější produkt. Tvá sociální bublinka je irelevantní.
@ΛNĐ3RLΛ: Copak? Tvá pseudo argumentace pozbyla kýžených výsledků a tak ses opět stočil k posílání lidí na léčení? No jestli tu někdo opravdu potřebujete odbornou terapii, protože posuzuje a apriori determinuje chování člověka jednotlivce na základě národnosti, kultury a znevažuje tvůrčí zásluhy na vynikající kvalitě něčích děl na základě generalizace, tak ano, někdo by se měl posebrat a odejít někam si to vyřešit. Všichni ostatní, kteří se přišli bavit o hře a popřát někomu všechno dobré do života a poděkovat za druhý DS, za jeho realizaci a dokončení všem jeho autorům, ti žádnou terapii nepotřebují. Zaplaťpánbůh že recenzi bude nejspíš dělat Kachlo, protože od tebe by s těmito osobními postoji pozbyla prakticky jakékoliv relevance pro zákazníka.
Jdi si zahrát "Final Fantasy VII Rebirth of AC formula", kde game director je opravdu dosazené kolečko do stroje na výrobu. Jestli potřebuješ být apriori v opozici s těmi nejlepšími tvůrci, abys poukázal na svou důležitost, blbě pro tebe.
@ΛNĐ3RLΛ: Dej si banánek na 24h za ty nadávky, děkuji 😁
@stillalive: Tobě už dočista jeblo v té makovici. Prorok? Jdi se léčit. 😂
DHL simulátor part 2🤣🤣🤣
@ΛNĐ3RLΛ: Na kvalitě se jeho dohled podepsal tím, že vydal kvalitní hru a zároveň novou koncepci. Problém, proč se tady s tebou budu točit v kruhu tvých přesvědčení je ten, že ty jsi přesvědčený o opaku, že čím víc Kojima, tím méně kvalita. Jsi v rozporu se samotnou skutečností kvalit DS a následně v rozporu se zvýšenými kvalitami ve dvojce, dle prvních dojmů. Tvé dojmy spočívají ve fabulaci na základě nějakých obecných statistik. Současně tvá statistika potvrzuje mé tvrzení, ať mají dodržování jakýchkoliv nepsaných pravidel jakkoliv zakořeněný ve výchově a ve vzájemné interakci, vždycky platí, že co jedinec, to samostatně uvažující, cítící, a unikátní a z této prosté reality každý přistupuje a reaguje na své okolí jinak. Takže vždycky budeš mít Japonce, kteří se nebojí říct svůj názor a to jsou umělci. Víš umělec je umělcem teprve v momentě, kdy žádná psaná ani nepsaná pravidla nedodržuje, teprve v tom momentě začíná tvořivost, přichází inspirace, ne z vnějšího světa, ale zevnitř. Tohle ve tvé realitě úplně chybí. To znamená, že čím více budeš někomu jeho vizi ředit vlastními vstupy, tím spíše ten člověk nic autorského, respektive originálního nevytvoří. Když musí něco tvořit vícero lidí než jeden, vždycky potřebuješ dirigenta, který vede celý orchestr. Jeho apel na kvalitu v každém aspektu je důvod, proč nad tím chce mít dohled a moci rozhodnout se to změnit. Chová se jako typický tvůrčí člověk. Lidé pro něj pracují rádi, všichni si s ním spolupráci pochvalují, což podle tebe je lež, protože by si nedovolili říct "tvojí" pravdu. Jako umíš si svůj postoj hezky odůvodnit, ačkoliv pořád je v rozporu s objektivní realitou. Klidně si o Kojimovi a jeho vlivu/nevlivu na kvalitu mysli co potřebuješ, abys vyšel ze všeho jako TEN prorok a my ostatní si jeho klesající kvalitu her užijeme, jako by to bylo 40/10. Díky za pokec, ale dál to nevede. Přišel jsem se bavit o DS, ne o házení všech lidí do jednoho pytle podle národnosti a kultury. Takže si to dál okecávej jak chceš, já pokračuji věnování se hře. 👌
@stillalive: "Tvá generalizace na lidské bytosti v praxi nefunguje."
Až na to, že funguje spolehlivě a máme k tomu i patřičná data.
Průzkum japonského think-tanku Nippon Foundation (2019) ukázal, že pouze 17,9 % Japonců ve věku 18-29 let uvedlo, že "mohou otevřeně vyjádřit svůj názor".
"Současně tvá zmínka pořád nevysvětluje, v čem spočívá podle tebe Kojimův problém?"
Psal jsem to několikrát. Kojima již jen z principu nemůže spolehlivě zastoupit tolik funkcí na jednom projektu, aniž by tím netrpěla výsledná kvalita. Navíc je svým vlastním šéfem, takže mu nikdo neřekne, že něco dělá špatně.
Na Death Stranding zastupoval celkem 10 rolí: režisér hry, scénář/příběh, producent, režie cutscén, herní návrhář, střih videí a příběhových sekvencí, dohled nad výběrem herců, dohled nad motion capture, vedoucí studia Kojima Productions, spolupráce na zvuku/dozor.
Teď pro porovnání si vezmeme například Metal Gear Solid 3: Snake Eater: režisér, producent, příběh (s kterým mu pomohli Tomokazu Fukushima a Shuyo Murata), producent, herní návrhář, střih videí a příběhových sekvencí.
Celkem: 6 funkcí
"opravdu mě nebaví znuděný ksichty někoho, koho to nebaví."
Já tě nutím mé komentáře číst? Máš asi problém se sebekontrolou, když čteš něco, co tě nebaví - jaká to ironie, že děláš přesně to, co u ostatních kritizuješ. :)
@ΛNĐ3RLΛ: Bavím se tu o tom, že generalizuješ chování všech jednotlivců žijících v Japonsku, na základě mentálně kulturních predispozic ve výchově a fungování v celé společnosti. Řeč nebyla jen o Kojimovi, nýbrž zároveň o každém člověku v jeho týmu. Vrána k vráně. Obklopil se lidmi schopnými plnit své úkoly, lidmi podobně naladěnými jako on. Tvá generalizace na lidské bytosti v praxi nefunguje. Současně tvá zmínka pořád nevysvětluje, v čem spočívá podle tebe Kojimův problém? Že mu do toho nikdo nekecá a všichni splní co mu na očích vidí? Je to chyba, pokud mozek celého uskupení opravdu ví co vytvořit? Hm? Tvrdils, že Kojimův problém je v podstatě on sám, jako by potřeboval dohled, aby zase asi dělal hry víc podle tebe no ne? Přemýšlel jsi proč odešel nejen on, ale defakto celý jeho tým? Proč si založil vlastní? Právě proto, aby měl úplný dohled a plnou kontrolu nad provedením a kvalitou každého aspektu hry. Záleží mu na tom. To je prostě on a díky svým osobitým přednostem pokaždé uspěje. Takže o čem se tady bavíme? O tvých předpokladech opřených o apriori generalizaci, což ani nevysvětluje, proč by to mělo být jakýkoliv problém. Není, když podle tebe nefunkční koncepce uspěla a její úspěch pokračuje. Odůvodňuješ si vlastní představy o tom, jak by někdo jiný, úspěšný, měl něco lépe tvořit. Udělej to lépe než on, nebo prostě řekni, že jeho umění ti nevoní a jdi o dům dál. Když je to pro tebe o mačkání dvou triggerů, evidentně tě to nebavilo. Ale ty ne, musíš místo toho stavit se do pozice právě toho autoritativního, kdo má pocit, že jiní podle jeho představ by něco udělali lépe. Opět. Já se na to těším, vím proč a opravdu mě nebaví znuděný ksichty někoho, koho to nebaví.
@stillalive: Zase si nepochopil o čem je řeč... To není o tom, jaký je samotný šéf, ale jak je nastavená tamní společnost. I kdyby byl Kojima progresivní jak ten největší liberál z Kalifornie, tak to nedonutí průměrného Japonce více vyjadřovat svůj názor jenom proto, že "může". Tohle je kulturní problém, ne systematický, který by se odvíjel od mentality jejich autorit.🤦
Když se jinak podíváš na hry od Uedy, tak v jeho nejlepších dílech figuruje vždy jen jako režisér, případně měl výpomoc, to jak si nekoresponduje s touhle debatou o Kojimovi, který Death Stranding pomalu i sám slisoval...
@stillalive: Na něj nereaguj, je to jen porucha. 😅
@Kár3l: Na to ti odpoví speedrunneři, nebo spíše glitchrunneři. 👌😂
edit: hele když to dáš za 15 hodin, tak určitě budeš král. 👌😂 Mě osobně nebude stačit ani 200h na poctivý průchod. A to mé dny trvají taky 24h, jak všem. Platí určitá zákonitost, že čím rychleji jdeš, tím spíše všechno mineš, prostě jen projdeš, aniž bys věděl, jak vypadal cestou ten strom, jak voněla louka, nebo jaký pocit to bylo hledět do korun stromů nad sebou. Ty nejlepší herní zážitky jsou odměnou za investici dostatečné pozornosti a času. Na patnáct hodin doporučuji spíše Sonica, je to nejrychlejší ježek ve vesmíru, je zábavný, roztomilý a taky všem pomáhá. Sonic Origins, nebo Sonic Mania jsou top z těch 2D. Můžeš to prosvištět, zachránit zvířátka a ještě ti čas zbyde. Perfektní. 👌😂
Nemám tolik času, půjde to dohrát za 15 hodin ?
ΛNĐ3RLΛ: Tato skutečnost ohledně nastavené, společenské mentality kolem pracovní morálky v Japonsku je běžně známý fakt. Ano, kdo tam nedělá od nevidím do nevidím a nepodává maximální výkony, je považován často za líného a nevážícího si své práce. Proto Japonci dotahují své projekty mnohem častěji do zdárného konce, než západní studia, co se her týče. Jenže zrovna tak tato "nepsaná pravidla", nejsou žádná pravidla, ale to, jak jednotlivci dbají na takovéto kolektivní mentální nastavení. Podle tebe tedy Hideo Kojima a celý jeho tým lžou, když ukazují, že to právě mají nastavené zcela jinak. Sám Kojima o tom v dokumentu hovoří, o tom jak to tam mají nastavené a jak za těch běžně nastavených podmínek je naopak těžké přijít s něčím novým, riskantním. Proč to ve firmě mají nastavené tak jak mají, právě proto, že pracovitost je nutná, ale pouze do té doby, dokud mají k sobě spolupracující vřelý vztah, komunikují a rozumí jeden druhému a vzájemně se respektují. V Kojima Productions panuje respekt jak ze strany týmu, tak samotného dirigenta Hidea. Takže se toho pouze domníváš a to navzdory tomu, jak se studio celou dobu prezentuje, protože podle tebe to tak mají všichni a všude v Japonsk. Ok. Ve Square-Enix určitě panuje silně hierarchické vedení projektu bez nějaké neomezené tvůrčí svobody. Proto jim už mnozí odešli. Stejně tak jak odešel celý tým Kojima Productions vytvořený už v Konami s Hideem. Pracovní morálka ano, ale ne tak, že tam ty lidi mají víc stres a strach, než radost z práce. Když se podíváš na tu fotografii celého týmu současného Kojima Productions, uvidíš šťastné lidi, kteří něco opět dokázali, zatímco někdo jiný vymýšlí, proč je to nefunkční koncept atd.
PS. Ne opravdu každý Japonec je autoritativní maniak. Jsou i lidé vřelejšího přístupu. Dobrým příkladem je i Fumito Ueda. Tito lidé jsou opakem autoritářství. Proto jsou jejich práce a výsledky výjimečné. Tohle je prostě typicky ukázková generalizace na základě národnosti. A zároveň defakto neúcta k těm lidem, protože jim tím v podstatě říkáš, že lžou, tedy že mlčí, jináč by byli od autority pana Kojimy biti, protože Fukušima.
Já opravdu momentálně žasnu, co jsi schopný vyfabulovat, aby sis potvrdil svůj osobní, zřejmě zaujatý pohled. Jináč nevím od kdy nefunkční herní koncepce dostávají pokračování a takové pochvalné ovace z hraní pokračování. Takže asi spiknutí, protože jsi to určitě prohlédl. My ostatní se mýlíme, jsme nevkusný hovada, kteří rádi hrají špatnou herní koncepci, protože pan Kojima 👌😂
Vsetko smeruje k tomu ze DS2 bude moja GOTY, mozno aj GOTG! Gratulujem ku Gold statusu, uz len pockat na email s kodom na early access :)
Tohle mě mine, stejně jako první díl.
@stillalive: To, že někde něco je oficiálně nastavené, neznamená, že to tak i funguje. Byls někdy v Japonsku? Víš jak tam funguje tamní společnost, nepsaná pravidla? Oficiálně si můžeš vzít v práci dovolenou, nebo skončit pracovní dobu dle smlouvy, no realita je taková, že většina Japonců se zdráhá vzít si dovolenou, jelikož to je vnímáno jako projev sobectví či lenosti, zejména pokud to může znamenat, že kolegové budou muset převzít část tvé práce a stejně tak odejít z práce dříve než šéf, přesto, že máš "padla", je projevem špatné pracovní morálky.
Podobně to funguje při schůzích, kde sice jsi vyzván k projevení vlastního názoru, akorát že, pokud by projev tvého názoru znamenal jen náznakem zpochybnění práce tvého nadřízeného, bylo by to považováno za hlubokou neúctu k pracovní harmonii (和) a nerespektu k autoritám (上下関係).
Například jeden z faktorů, proč došlo ke katastrofě ve Fukušimě byla právě i "kultura mlčení". Pokud se Japonci bojí vyjádřit názor i v životu ohrožujících situacích, tak si představ, jak to asi funguje u "nepodstatných" videoher. 😉
Neberu že ta hra je kvalitní, nebo nápaditá. Ale ja bohužel nežeru tu Kojimovu “divnost”. Miluju různé metafory, čtení mezi řádky a alternativní wtf věci. Ale Kojimovi to nežeru. Jeho různé “nestvůry” a wtf situace na mě vždy působí jen jako prvoplánový rukopis, který chce cíleně působit divně a šokovat. A hráči se pak hrozně plácají po ramenou jak oceňují a chápou takové NEmainstreamové dílo.
@ΛNĐ3RLΛ: To neodpovídá skutečnosti, že naopak v Kojima Productions mají schůze na denní bázi a každý vedoucí svého chlívečku v projektu má své slovo. Mají to tam tak nastavené od prvopočátku založení a Kojima naopak je prostě dirigentem většího celku, nikoliv šéfem ala Vávra, který honí ego jak prase. Určitě má své osobní trable, ale zatím každá jeho hra je úspěch, něčím originální a DS zatím překonal kvality v každém aspektu jeho tvorbu minulou, jako každé jeho následující dílo. V tomhle je zcela konstantní. Jinak naopak s lidmi vede dialog, narozdíl od někoho a kdybys viděl už těch pár dokumentů co vyšlo o vývoji a struktuře vývoje v Kojima Productions, nemohl bys říct, že jeho problém je něco, co je opak reality.
Asi bych svůj odlišný vkus úplně rovnou neházel na bedra tvůrců v kontextu "to oni to nezvládli", já jsem letadlo. Ano, Dirigent orchestru má poslední slovo, a musí to tak být, aby se dílo dokončilo a vize naplnila opravdu co nejblíže představě. Každá loď potřebuje někoho, kdo stojí u kormidla a každá loď potřebuje posádku a všichni musejí být ve své funkci schopní, především kormidelník. Když u něho budou stát další dva a více, a každý bude chtít otáčet trochu jiným směrem, tak kam asi dojedou? No do něčí pr*ele určitě. A když se podíváš na úspěšná studia, která si konstantně drží narůstající kvalitu své tvůrčí práce, vždycky to tam funguje podobně. Dialog, né generál a rozkazy, nýbrž dialog. Kormidelník potřebuje od někoho souřadnice, od někoho hlášení počasí, od někoho starost o pohon a tak dál. Takže musí vést dialog. Kdyby co říkáš byla pravda, DS by kompletně propadl, nevydělal by na sebe a na vývoj dalších her, z nichž jedna právě přichází. Prostě kdo chce psa bít, důvod si najde.