Deníček hry Diablo IV o světě Sanctuary

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (22)
Jinak samozřejmě placené seasonpussy jsou takový mor nové doby. Z toho asi nemá vyloženě radost nikdo, ale pokud to přinese dost zajímavého obsahu, nemusí to být úplná tragédie. Ale monetizace D:Immortal má fakt extrémně bídnou pověst, tak snad se poučili. Skilly z WoWka úplně komentovat nemůžu, páč o tom vím kulový 🤔
@Airsperris: "Repetitivní daily questy" jsou nudné a ubírají hráči na svobodě ale nekonečný grind dokola toho samého aby ti padnul nějaký extrémně vzácný předmět je cool? To zní jako názor někoho, komu nemůžou vývojáři žádné hry nikdy vyhovět, protože má tak pokroucené představy jak má všechno fungovat, že by se z toho zbláznili 🤪
Já se docela bavil i u Immortal, takže asi zklamanej nebudu 😊
Zklamání pramení hlavně z prohlášení vývojářů - D4 bude čerpat z kvalit D2. Paráda, takže hardcore loot systém (všichni moc dobře víme, jak obtížné je vyfarmit některé vysněné itemy v D2)... ne, nebude hardcore, bude postavený na základech z D3, jen snížíme drop rate. Dobře, tak můžu alespoň legendární itemy měnit s ostatními hráči? Ne, nemůžeš. Můžu skládat runová slova? Ne, alespoň nebylo doposud do hry integrováno. Síla abilit bude opět vypočítávána z DPS zbraně (takže opět D3, meh). Daily questy, proč jsou špatné? Protože ubírají hráči na svobodě, série stupidních, repetetivních úkolů, které nepřímo nutí k jejich plnění pro zřejmé benefity (jako pracovat u pásu). Season pass, placený i free oškubaná verze. Můžeme ignorovat, ale výrazně nás to oslabí, hnus. Co je hergot inspirováno D2? Já vidím jen D3, D-Immortal a WoW. Jsem skalní fanda D2 a tohle mě štve, je to průser. Jo a talentové stromy jsou po vzoru WoWka, ne D2. 10% k tomuhle, 15% k tamtomu, když rychle klikáš, dostaneš buff na tohle po dobu 3s... wtf xD
Airsperris určitě mluvil o tradingu mezi hráčema. Já doufám, že drop bude přesně něco mezi D2 a D3. V D2 bylo prakticky nemožný se bez tradingu obejít, něco skutečně dobrýho fakt padlo jednou za uherskej rok, jako psal Hashut a v D2R mi nepadl top předmět za 130 hodin hraní vůbec žádnej. Tohle už fakt nepotřebuju 😀.
A v D3 to zas napadalo strašně rychle, člověk z toho ani neměl radost. Takže doufám v nějaký lepší vyvážení, páč vývojáři asi nechtějí, aby s předmětama lidi obchodovali a prodávali je za reálný peníze jako v D2...
A co se týká těch ostatních věcí, tak mě to taky vadit nebude, že budou použitelný všechny buildy i na vyšší obtížnosti, to spíš beru jako klad.
Já jsem spíš osobně rozpačitej z toho, že by D4 mělo být skoro něco jako MMO, snad mě nebudou tlačit do nějakýho co-opu, páč jsem prostě spíš vlk samotář při hraní Diabla a nejradši bych to hrál jako čistě single 😀
Nemyslí Airsperris hlavně trade s ostatními hráči? V D2 Ressurected (a PoE) to byl pro mě hlavní a v podstatě jediný způsob, jak se dostat k většině věcí do buildu. V D3 to většinou vytočíš za shardy nebo pomocí kostky, což netrvá dlouho. Doufám, že v D4 zavedou jiný systém, který toto patřičně ztíží a nebudu mít kompletní build do týdne.
@Airsperris: Díky za odpověď. To co popisuješ ale vůbec nezní jako něco, co by mě jako příležitostného hráče mělo rozhodit. Design úrovní nebo tlačený placený obsah nejsou něco, co bych vítal, ale přežiju to. Obchod s vybavením mi spíš vadil, protože třeba v D3 jsem ani neměl radost z dropu, páč jsem vybavení z většiny kupoval. No a pokud jsou všechny buildy "použitelné", tak je to za mně super zpráva, protože to podporuje experimentování. Nechci někde na wiki hledat nějaký super build a pak jako vůl farmit nějakou ptákovinu, která padne jednou za uherák. Jakmile mi padne něco pěkného, tak radši vyzkouším novou kombinaci než abych si rval vlasy, že to zase nepadlo 😉
@Airsperris: já ti to neberu, jen dodávám svuj pohled jako byvaly HC hráč , ktery vanilu+ tbc raidoval v hc guilde kde jsme byli v top 3 na drak thulu a dále jako mythic raider v moderních wow kde se to nedá srovnavat. Raidy nástupem panderie ( muj nejoblibenejší expansion) wowko náležitě vylepšili a z raidu se stali pekne komplikovane zalezitosti včetně velkého rozdilu v točení damage u jednotlivcu.
Na diablo 4 se hodně teším, myslím, že to bude kvalitní hra
Tak evidentně je to HC fanoušek a dané věci ho štvou. Chápu ho. Mě je to fuk a těším se.
@Marty: Legendární předmět nešlo obchodovat, pouze rozebrat.
@pedros: @Hashut: Nesmím o větších detailech vůbec mluvit, nicméně něco málo zmínit můžu. Nelze obchodovat s cennými předměty - vůbec, svět je plný "daily questů", placené skiny, mapy (alespoň ty dostupné v betě) jsou značně klaustrofobické (ve srovnání s D2), každá postava, každý build dokáže farmit max obtížnost (to zavání casual přístupem). V očích některých hráčů to budou výhody, já to vnímám jako "průser", nejedná se totiž o pokračování D2 systému, ale D3, který ne všichni milujeme. A to jsem jen škrábnul povrch, napsal to, co není zrovna tajemstvím. Zkuste BETU, open beta může mít některé z těchto "problémů" pořešené na základě zpětné vazby z closed bety.
@Airsperris: V čem je teda ten "velký průser"? Co jsem zatím měl možnost vidět, vypadá skvěle. Jsem fanda Diabla od jedničky, tak bych se taky rád dozvěděl, čeho se mám bát. Každopádně pro mě je to nejočekávanější titul současnosti.
Gief
@Airsperris: Pořád z tebe nevypadlo, v čem přesně spočívá ten hroznej průser. Já si budu muset počkat na open betu, protože není nad vlastní názor, ale když už se kolem toho tématu tak motáš, rád bych se dozvěděl něco konkrétnějšího než "Closed beta byla jeden velký průser" 😉
This is the way 😍
Hroznej těšing. Bude to určitě super.
@Tomkalhotka: No a s tím si dovolím nesouhlasit, dokonalost není člověku přirozená. Chceme chaos, vzrušení, dobrodružství, nejistotu, pocit vítězství, organičnost. Moderní WoW je jako robot, přesné mechanizmy, itemy generované podle tabulek, striktně. Classy balancované tak, aby nikdo nepřišel zkrátka. Vanilka, TBC, WOTLK, pak to šlo do kopru, zabavilo, ale už tolik nenadchlo (jenže to je samozřejmě čistě subjektivní názor, nelze generalizovat). Stejně je to i s Diablem, jednička jako Wow vanilla, dvojka parádní balanc (TBC lol), trojka špatný směr, 4 pokračuje ve šlépejích trojky a přidává mechanizmy z moderního Wowka. Ze mě průser, pro fandy moderního wowka nebo D3 paráda. Asi už moc dědkovatím :D
dnešní wowko není zadné lejno, raidy a mechaniky jsou vyšlechtene do mnohem lepší záležitosti než to co bylo v počátcích a to říkám jako bejvavelaj nolifer wowka , ktery se občas vrátí i k moderním datadiskum.
@mazar: Hra vypadá skvěle, stejně tak i Callisto Protocol vypadá skvěle. Ale je to jen, kulantně řečeno, navoněné lejno (stejně tak dnešní WoWko, to je perfektní příklad). Opravdu důrazně doporučuju vyzkoušet si open betu v březnu.
@Airsperris: Až takové zklamání? Na gameplay videích to vypadalo super.
Closed beta byla jeden velký průser, alespoň z pohledu fanouška D2. Z Blizzardu už nezbylo nic než jen chamtivá korporace. Škoda, Blizzcony byly fantastický a "blizárdí" produkty jakbysmet.
To je ten správný deníček ❤️