Bungie sníží obtížnost u vybraných Strike misí hry Destiny
novinka•pátek 3. dubna 2015•Martin Šmíd•

Zdroj: Activision
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
Netflix oznámil nákup společnosti Warner Bros., akvizice vyjde na téměř 83 miliard dolarů
novinka
Oznámena vesmírná samurajská hra SOL Shogunate
fórum
Think before you sleep
recenze
Project Motor Racing
novinka
Střílečka POSTAL: Bullet Paradise byla zrušena, pouhé dva dny po svém oznámení
novinka
Retro-futuristická akční plošinovka REPLACED má po několika odkladech datum vydání
novinka
Vyšší level zábavy i kreativity. Co přinášejí grafické karty GIGABYTE GeForce RTX 50 hráčům a tvůrcům
novinka
Prince of Persia: The Sands of Time Remake na TGA nebude, ukáže se ovšem Resident Evil Requiem
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
Komentáře (4)
Ale mě nikdy neomrzel ani jeden. 😀
Myslím si že tohle jim nepomůže, je to zbytečný.
Stepobela1: to je tím že většině hráčům už je Omnigul i Raspuntin k zblití.Jsou tam tak často, že už na ně nikdo nechce chodit, jen když musí.
Však ty striky nejsou vůbec těžký, ale asi hodně lidem vadí, že je to dlouhý a chtějí to mít co nejrychleji z krku. Hodně se stává, že jak lidi vidí, že je Valus, nebo Omnigul, tak neváhají a hned leavujou partu, to je fakt na pěst.
Zbytecny... stejne se Cerberus chodi pouze pres sniperky v koute a to druhy se chodi nahodne pri expeni, protoze na Nightfall to neni a dlouho jeste nebude... kdyby je aspon udelali nejak zajimavejsi ty bosse a ne jen "houby co pohlcuji kulky"....