Bungie sníží obtížnost u vybraných Strike misí hry Destiny

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (4)
Ale mě nikdy neomrzel ani jeden. 😀
Myslím si že tohle jim nepomůže, je to zbytečný.
Stepobela1: to je tím že většině hráčům už je Omnigul i Raspuntin k zblití.Jsou tam tak často, že už na ně nikdo nechce chodit, jen když musí.
Však ty striky nejsou vůbec těžký, ale asi hodně lidem vadí, že je to dlouhý a chtějí to mít co nejrychleji z krku. Hodně se stává, že jak lidi vidí, že je Valus, nebo Omnigul, tak neváhají a hned leavujou partu, to je fakt na pěst.
Zbytecny... stejne se Cerberus chodi pouze pres sniperky v koute a to druhy se chodi nahodne pri expeni, protoze na Nightfall to neni a dlouho jeste nebude... kdyby je aspon udelali nejak zajimavejsi ty bosse a ne jen "houby co pohlcuji kulky"....