Rok před vydáním Destiny došlo k velkým změnám v příběhu

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (3)
Radsi prekocim svuj komentar k pribehu ve hre i dlc, vzdyt jsme to hrali, ne?:) Ale kdyz uz je tu zminka o Grimoaru, tak nechapu proc neni primo ve hre. Krome informaci o hre tam jsou zaznamenany osobni uspechy. To je jakoby v libovolnym mmo (wow, lotro, teso, atd.) vyhodily achievementy a jebli je pryc na nejakou webovku. Na palici. Bungie:)
přesně
"vše postupně napravovala až vydaná DLCčka"Žádné nápravy jsem si nevšiml ani v DLCčkách. Proti samotnému příběhu nemám nic, ale způsob vyprávění byl otřesný. V obou narvali všechno do briefingu misí + občasných komentářů v misích a zbytek dali do Grimoiru, který ani není ve hře. Za ty peníze, co obě DLC stály, bych si představoval animované ingame filmečky.Ale všichni co hrajeme Destiny, víme dávno, že hra nestojí na příběhu, ale na hratelnosti ;-)