Konzolista.cz

Rok před vydáním Destiny došlo k velkým změnám v příběhu

novinkapondělí 7. září 2015Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Rok před vydáním Destiny došlo k velkým změnám v příběhu
Určitě víte, že ačkoliv akce Destiny nabízí skvělou hratelnost, po stránce příběhu to docela dost skřípalo, a vše postupně napravovala až vydaná DLCčka. Dnes jsme se dozvěděli díky sporu mezi hudebním skladatelem Marty O' Donnellem a Bungie, že původně mělo Destiny vyjít už v září 2013, ale nakonec bylo rozhodnuto o téměř ročním odkladu, protože se začal příběh značně překopávat a upravovat. Jaká byla původní verze, se už dnes nedozvíme, jestli lepší nebo horší, ale výsledek určitě uspokojující nebyl. Uvidíme, jak na tom bude po příběhové stránce rozšíření The Taken King, které vychází už příští týden a bude se točit kolem Oryxe.
YouTube video: YouTube video player
Zdroj: videogamer.com
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (3)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Nos4a2
👍1

Radsi prekocim svuj komentar k pribehu ve hre i dlc, vzdyt jsme to hrali, ne?:) Ale kdyz uz je tu zminka o Grimoaru, tak nechapu proc neni primo ve hre. Krome informaci o hre tam jsou zaznamenany osobni uspechy. To je jakoby v libovolnym mmo (wow, lotro, teso, atd.) vyhodily achievementy a jebli je pryc na nejakou webovku. Na palici. Bungie:)

blau himmel

přesně

Bax666
Bax666 #RPG/FPS
👍6

"vše postupně napravovala až vydaná DLCčka"Žádné nápravy jsem si nevšiml ani v DLCčkách. Proti samotnému příběhu nemám nic, ale způsob vyprávění byl otřesný. V obou narvali všechno do briefingu misí + občasných komentářů v misích a zbytek dali do Grimoiru, který ani není ve hře. Za ty peníze, co obě DLC stály, bych si představoval animované ingame filmečky.Ale všichni co hrajeme Destiny, víme dávno, že hra nestojí na příběhu, ale na hratelnosti ;-)

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články