Rok před vydáním Destiny došlo k velkým změnám v příběhu
novinka•pondělí 7. září 2015•Martin Šmíd•

Zdroj: Activision
REKLAMA
REKLAMA
Tvoje reakce na článek
Galerie












Reklama























novinka
Netflix oznámil nákup společnosti Warner Bros., akvizice vyjde na téměř 83 miliard dolarů
novinka
Oznámena vesmírná samurajská hra SOL Shogunate
fórum
Think before you sleep
recenze
Project Motor Racing
novinka
Střílečka POSTAL: Bullet Paradise byla zrušena, pouhé dva dny po svém oznámení
novinka
Retro-futuristická akční plošinovka REPLACED má po několika odkladech datum vydání
novinka
Vyšší level zábavy i kreativity. Co přinášejí grafické karty GIGABYTE GeForce RTX 50 hráčům a tvůrcům
novinka
Prince of Persia: The Sands of Time Remake na TGA nebude, ukáže se ovšem Resident Evil Requiem
fórum
Gran Turismo 7
fórum
Silent Hill f: Artistická nekrofilie
Komentáře (3)
Radsi prekocim svuj komentar k pribehu ve hre i dlc, vzdyt jsme to hrali, ne?:) Ale kdyz uz je tu zminka o Grimoaru, tak nechapu proc neni primo ve hre. Krome informaci o hre tam jsou zaznamenany osobni uspechy. To je jakoby v libovolnym mmo (wow, lotro, teso, atd.) vyhodily achievementy a jebli je pryc na nejakou webovku. Na palici. Bungie:)
přesně
"vše postupně napravovala až vydaná DLCčka"Žádné nápravy jsem si nevšiml ani v DLCčkách. Proti samotnému příběhu nemám nic, ale způsob vyprávění byl otřesný. V obou narvali všechno do briefingu misí + občasných komentářů v misích a zbytek dali do Grimoiru, který ani není ve hře. Za ty peníze, co obě DLC stály, bych si představoval animované ingame filmečky.Ale všichni co hrajeme Destiny, víme dávno, že hra nestojí na příběhu, ale na hratelnosti ;-)