Konzolista.cz

Bloodborne nabídne náhodně generované dungeony

novinkačtvrtek 20. listopadu 2014Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Bloodborne nabídne náhodně generované dungeony
O akční hře Bloodborne jsme vás už dnes informovali, přičemž právě k nám ze Sony doputovala ještě jedna důležitá informace o podzemí města Yharnam, které má obsahovat náhodně generované úrovně, tedy dungeony. „Podzemí města Yharnam tvoří obrovské ruiny, vše bylo vybudováno v několika úrovních. Jsou strašně staré, vyrobené lidmi. Říká se, že tyto ruiny mění vzhled v závislosti na osobě, která je vidí,“ říká producent Masaaki Yamagiwa. Zřejmě půjde podle všeho o něco na způsob generovaných úrovní v Demon’s Souls, další podrobnosti v současnosti ale nemáme.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (23)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Moments hunter
👍1

MitsuCZ to 5xE: link

Palec hore![s6][s6][s6]

CRU5T

Loneck já mluvil jen a pouze k tomuto příspěvku: "bf333: Nepotřebuju něco hrát, abych to mohl kritizovat. " vše ostatní si musíš přebrat sám... ;)

Super Tofik
Super Tofik #Dark Souls

Takže brutální obtížnost dosáhla nové úrovně, a to jsem si myslel že už to nejde.[s14]

Loneck
Loneck #Loneck

eeeee: Titulek může být zavádějící. Na serveru Dualshockers píšou, že Bloodborne by mohl mít nahodně generované nebo měnící se dungueony. Autor článku zde na konzolistovi neuvedl zdroj, takže těžko říct jaký článek překládal.

link

eeeee
eeeee #můj názor

Loneck: ja se treba domnivam, ze ten naznak vubec nenaznacuje generovani levelu, ze autor titulku je hodne optimisticky, a ze pujde spis o prizpusobeni levelu vlastnostem postavy, at to znamena co chce. Uvidime co to bude.

eeeee
eeeee #můj názor

Mitsu: lzes, nevyjadruji se ke vsemu. Vyjadruji se k vecem, o kterych neco vim a k tomu abych neco vedel nepotrebuji vlastnit.

Loneck
Loneck #Loneck

CRUST: Chceš omluvu za to, že jsem jsem si dovolil napsat co si o temátu myslím? Pokud je pro tebe můj příspěvek bezpředmětná slatanina je to tvůj názor.

Raziel: No a v čem je problém?

eeeee: Pokud se ůkaže, že to generování funguje a jde o super věc, tak přiznám, že jsem se mýlil a nebo naopak.

eeeee
eeeee #můj názor
👍2

Loneck: Abys mohl neco kritizovat, musis o tom neco vedet a o tomhle nevis naprosto nic, protoze ten naznak je tak nejasny, ze nikdo nevi, co to ma vlastne znamenat.

Pokud ta hra bude mit doopravdy generovane urovne (umim si predstavit, ze nevsechny, ale treba jen nejakou pribehove opodstatnenou cast) bylo by to uzasne. Protoze co si budeme povidat, probihat stale stejnymi statickymi prostory, kde nepratele jsou stale stejni a na stejnych mistech, se casem nutne musi stat stereotypni. Na roguelike hrach se mi vzdycky libilo, ze vse je nahodne a clovek nikdy nevedel do ceho jde a stale musel byt obezretny. Je to napinavejsi a brani to stereotypu.

Libilo by se mi, kdyby v Bloodborne prostredi nebylo tak staticke a svet v nem byl vic zivouci. NPC se v nem samostatne pohybovaly, zily svym závotem a necekaly, az k nim dojdu, mohly by se i obmenovat, bud nahodne nebo v reakci na predchozi udalosti (tam kde jsem zabil enemaka by pri druhem pruchodu na nem mohlo hodovat hejno krys nebo zabiti silneho enemaka by vytvorilo zivotni prostor treba). Svet by byl o neco uveritelnejsi a nabidl by lepsi atmosferu. Nemusime vykon nextgenu prece cpat porad jen do grafiky, a delat porad stejne hry, muzeme ho vyuzit i jinak, treba tvorbou komplexniho prostredi. Pokud se Bloodborne pokusi touto cestou jit, bude to skutecny nextgen.

CRU5T
👍4

Loneck to je pravda nepotřebuješ nic hrát abys to mohl kritizovat, ale v tom případě nemusíš ani kritizovat protože se z tvé kritiky stává bezpředmětná slátanina domněnek a tím pádem to nemusíš sdílet protože to pro nikoho kromě tebe nemá žádnou vypovídající hodnotu...

Loneck
Loneck #Loneck
👎4

bf333: Nepotřebuju něco hrát, abych to mohl kritizovat.

bf333
bf333 #Ravens
👍6

Loneck_Ty nejsi kriticky,ale skepticky...kriticky bud az si to zahrajes...

Loneck
Loneck #Loneck
👍1

bf333: Demon's Souls projeto dvakrát, Dark Souls jednou a mám rozjeto podruhé na PC, Dark Souls 2 jednou (slabota). DeS a DaS jsou jedny z nejlepších her minulé generace, ale to neznamená, že nemůžu být kritický.

bf333
bf333 #Ravens
👍3

no love,Loneck,Krox_Vy jste asi Demons nepolibeni,ze?[s6]

NEMÁM PENÍZE NA KONZOLI

To je sranda [s6][s6][s6]

AK-47
AK-47 #mejdzr81
👍2

A co hraješ? Když nemáš peníze, ruční kombo a ještě jedno, 2xkombo😁

Krox
Krox #noping out
👎2

celkově se mi ta hra nezda, vypada poměrně stereotypně a nejvice se bojim furt jednych a těch samych nepřatel ...

NEMÁM PENÍZE NA KONZOLI
👎1

To nikdo nechce.

Loneck
Loneck #Loneck
👍2
👎1

No to se mi moc nelibi. Nahodne generovane pro me znamena neosobite a ploche.

Kostej-cz
Kostej-cz #HORIZON
👍1

Ja si spis myslim ze zas pujde o skryte mista ci lokace ktere se ti zpristupni za urcitych podminek jako v Demons a Dark 1 ... Napriklad v Demons neumrit cele baziny a obevi se zebrik atd. Tyhle prvky v Bloodborne urcite budou , ale nejake nahodne dungeony si moc neumim predstavit na jakem principu bu to fungovalo . Tak jako tak to patri do tehle serie - neni to jen korydor jsou tam tajne finty [s6]

Pavlicek09
Pavlicek09 #B.O.R.E.C.

konečně!!o tom to je - vlítnout do neznáma a pořádně se snažit..když to projdeš tak to je potom ta pravá upřímná radost..

Till
Till #Ponies
👍5

ehm v Demon's Souls byly všechny úrovně předem dané. Stejní nepřátelé, na stejných místech, stejné pasti, zákruty prostě nic nového. pod pojmem "náhodně generofané dungeony" si představím úroveň, kde nevím do čeho jdu.

Harnet
Harnet #SONY
👍6

Tohle se proste musi podporit Day1 jako The Order 1886, nevidim duvod čekat, luxus [s7]

AK-47
AK-47 #mejdzr81
👍1

Todle bude masakr, ať je to už venku. Budu si muset asi pořídit chemickej hajzl😊

Hmmmm

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články