Bloodborne nabídne náhodně generované dungeony

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (23)
MitsuCZ to 5xE: link
Palec hore![s6][s6][s6]
Loneck já mluvil jen a pouze k tomuto příspěvku: "bf333: Nepotřebuju něco hrát, abych to mohl kritizovat. " vše ostatní si musíš přebrat sám... ;)
Takže brutální obtížnost dosáhla nové úrovně, a to jsem si myslel že už to nejde.[s14]
eeeee: Titulek může být zavádějící. Na serveru Dualshockers píšou, že Bloodborne by mohl mít nahodně generované nebo měnící se dungueony. Autor článku zde na konzolistovi neuvedl zdroj, takže těžko říct jaký článek překládal.
link
Loneck: ja se treba domnivam, ze ten naznak vubec nenaznacuje generovani levelu, ze autor titulku je hodne optimisticky, a ze pujde spis o prizpusobeni levelu vlastnostem postavy, at to znamena co chce. Uvidime co to bude.
Mitsu: lzes, nevyjadruji se ke vsemu. Vyjadruji se k vecem, o kterych neco vim a k tomu abych neco vedel nepotrebuji vlastnit.
CRUST: Chceš omluvu za to, že jsem jsem si dovolil napsat co si o temátu myslím? Pokud je pro tebe můj příspěvek bezpředmětná slatanina je to tvůj názor.
Raziel: No a v čem je problém?
eeeee: Pokud se ůkaže, že to generování funguje a jde o super věc, tak přiznám, že jsem se mýlil a nebo naopak.
Loneck: Abys mohl neco kritizovat, musis o tom neco vedet a o tomhle nevis naprosto nic, protoze ten naznak je tak nejasny, ze nikdo nevi, co to ma vlastne znamenat.
Pokud ta hra bude mit doopravdy generovane urovne (umim si predstavit, ze nevsechny, ale treba jen nejakou pribehove opodstatnenou cast) bylo by to uzasne. Protoze co si budeme povidat, probihat stale stejnymi statickymi prostory, kde nepratele jsou stale stejni a na stejnych mistech, se casem nutne musi stat stereotypni. Na roguelike hrach se mi vzdycky libilo, ze vse je nahodne a clovek nikdy nevedel do ceho jde a stale musel byt obezretny. Je to napinavejsi a brani to stereotypu.
Libilo by se mi, kdyby v Bloodborne prostredi nebylo tak staticke a svet v nem byl vic zivouci. NPC se v nem samostatne pohybovaly, zily svym závotem a necekaly, az k nim dojdu, mohly by se i obmenovat, bud nahodne nebo v reakci na predchozi udalosti (tam kde jsem zabil enemaka by pri druhem pruchodu na nem mohlo hodovat hejno krys nebo zabiti silneho enemaka by vytvorilo zivotni prostor treba). Svet by byl o neco uveritelnejsi a nabidl by lepsi atmosferu. Nemusime vykon nextgenu prece cpat porad jen do grafiky, a delat porad stejne hry, muzeme ho vyuzit i jinak, treba tvorbou komplexniho prostredi. Pokud se Bloodborne pokusi touto cestou jit, bude to skutecny nextgen.
Loneck to je pravda nepotřebuješ nic hrát abys to mohl kritizovat, ale v tom případě nemusíš ani kritizovat protože se z tvé kritiky stává bezpředmětná slátanina domněnek a tím pádem to nemusíš sdílet protože to pro nikoho kromě tebe nemá žádnou vypovídající hodnotu...
bf333: Nepotřebuju něco hrát, abych to mohl kritizovat.
Loneck_Ty nejsi kriticky,ale skepticky...kriticky bud az si to zahrajes...
bf333: Demon's Souls projeto dvakrát, Dark Souls jednou a mám rozjeto podruhé na PC, Dark Souls 2 jednou (slabota). DeS a DaS jsou jedny z nejlepších her minulé generace, ale to neznamená, že nemůžu být kritický.
no love,Loneck,Krox_Vy jste asi Demons nepolibeni,ze?[s6]
To je sranda [s6][s6][s6]
A co hraješ? Když nemáš peníze, ruční kombo a ještě jedno, 2xkombo😁
celkově se mi ta hra nezda, vypada poměrně stereotypně a nejvice se bojim furt jednych a těch samych nepřatel ...
To nikdo nechce.
No to se mi moc nelibi. Nahodne generovane pro me znamena neosobite a ploche.
Ja si spis myslim ze zas pujde o skryte mista ci lokace ktere se ti zpristupni za urcitych podminek jako v Demons a Dark 1 ... Napriklad v Demons neumrit cele baziny a obevi se zebrik atd. Tyhle prvky v Bloodborne urcite budou , ale nejake nahodne dungeony si moc neumim predstavit na jakem principu bu to fungovalo . Tak jako tak to patri do tehle serie - neni to jen korydor jsou tam tajne finty [s6]
konečně!!o tom to je - vlítnout do neznáma a pořádně se snažit..když to projdeš tak to je potom ta pravá upřímná radost..
ehm v Demon's Souls byly všechny úrovně předem dané. Stejní nepřátelé, na stejných místech, stejné pasti, zákruty prostě nic nového. pod pojmem "náhodně generofané dungeony" si představím úroveň, kde nevím do čeho jdu.
Tohle se proste musi podporit Day1 jako The Order 1886, nevidim duvod čekat, luxus [s7]
Todle bude masakr, ať je to už venku. Budu si muset asi pořídit chemickej hajzl😊
Hmmmm