Beyond Touch představen

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
fórum
Think before you sleep
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
Komentáře (22)
uz to mam stahnuty ted uz jen pockat na hru.urcite to vyzkousim
Deshien: Tak asi se oba schodneme na tom, že na herním trhu by měla být co možná největší žánrová pestrost a i přes to, že občas některé nové koncepty nám nevyhovují, stejně je lze považovat za velký přínost do herního světa. Není to tak dávno, kdy se hráč považoval za podivína. podobné projekty jako Beyond: Two Souls útočí na nové publikum a rozšiřuje tak hráčskou komunitu o další členy, kteří by jinak nikdy po herní konzoli nesáhli. Já osobně vítám všechno nové co se v herním světě objevuje. Vše rád minimálně odzkouším a mnoho věcí mi z toho do dnes rozšířilo můj herní top. Kdybych se dříve na mnoho nových her díval jen z dálky bez vyzkoušení, tak dnes vím, že bych celkem o dost přišel. Asi je nám oběma jasné, že Beyond: Two Souls není žádná mainstream pro široký okruh hráčů. Tady se zkrátka počítá rovnou s tím, že tohle přiláká zas jen určitý typ zákazníka. Asi nemusíme ani polemizovat nad tím, že třeba takové GTAV je dost univerzální hra. Obsahuje prakticky vše a proto to lidé chtějí. Beyond: Two Souls je příliš specifický a ten kontrast je přímo do očí bijící.
2Oplan:HR me uz moc nebavil prave proto ze to je interaktivni film.. predchozi Fahrn byl jeste relativne adventura a to taky neni uplne muj salek kavy a ted vim ze Quantic jeste vice rozsiruje koncept ktery zapocal a jsem si docela dost jistej ze bych litoval.. jenom upozornuju ze tuto "hru" neshazuju,jen jsem projevil svoje rozmrzeni nad tim ze se to ubira smere ktery nemusim..
2Stillalive Dobry tohle beru.. asi jsem mel prehanne ocekavani..
Jinak Koncept HR je stary,velice stary a velkej boom byl s prvnima cd hrama kdy se interaktivnich filmu urodilo opravdu hodne a podobnej koncept uz mel i Ceskej Kinobox na CT nebo Gamebooky od Livingstonea.. HR byl nicmene prvni ktery to povysil do Ackove produkce
deshien nevim proc by to nemelo byt tak horke s ovladanim postavy bude to stejny jak HR v tomto smeru zadny jenom QTE ted sem si stahnul tu appku do mobilu a v podstate to jenom opravdu supluje DS3 s tim ze pres dotykac bude urcite zajimavejsi ovladat Aidena a s Jodie klasicky chodit jde prpste kdo hral HR bude tu jako doma.
Martinrush. Běžnou lineární hru si můžem představit jako natáhlou špagetu, která na jednom konci začíná a na druhém konci končí. Beyond si představuj jako strom a strom je pro něj to správné přirovnání z hlediska struktury. Na jednom konci začíná, ale jeho příběh a možnosti se větví do mnoha a mnoha jiných možných směrů. Tento koncept byl naznačen už v Heavy Rain. Beyond: Two Souls má ještě větší scénář.
Deshien: Ano většina her má příběh i hratelnost. Asi nejlepším současným příkladem se hodí uvést The Last of Us. Perfektní hratelnost a opravdu nezapomenutelný příběh a hlavně postavy.
Pořád ale označuješ Beyond: Two Souls špatně. Na první pohled se může zdát, že takové označení je na místě, ale není to tak. QTE u většiny her slouží jen jako zpestření, nebo navození krátkých momentů ve fimovějším podání. Většinou je to aplikované na akční momenty. Beyond: Two Souls ale není postaven na QTE. Je postaven na vlastním konceptu pro které může určit pojmenování jen jeho tvůrce a tím je David Cage. Zřejmě jsi nesledoval všechny info kolem této "hry". A pokud jsi je sledoval, potom ti uniklo minimálně 70% informací. David Cage slibuje více volnosti a hraní to ano, ale v rámci herního konceptu který musí vyhovovat povaze celého konceptu vyprávění. Jestli si to někdo vyložil jako víc hru než interaktivní film, to je potom jeho problém, nikoliv problém David Cage. Ten nám jasně vysvětlil hlavní kostru ovládání celého toho příběhu. Her je na konzolích i PC tisíce a tisíce. Interaktivních "filmů" jako je toto? Můžeme maximálně jmenovat tomu podobný Heavy Rain, ale je to něco nového a nevyzkoušeného.
Stillalive koukam ze ti konecne prdly nervy.. od Quanticu sem dohral vsechno,dokonce i Omikrona a to tady spousta z vas jeste nebyla na svete.Beyond byl neustale prezentovan jako hra s ukazkou plizeni pred vojaky atd ale ovladani pres mobil jasne dokazuje ze to nebude vubec tak horke a ovladatelnost postav bude patrne jeste mensi nez U HR..Coz o to nekomu to treba nevadi,me by to vlastne taky nevadilo porotoze si beyond nekoupim ale nevim co je spatneho na to kdyz hru zaradim do urcite kategorie???? HR byl quick time event s chozenim tohle bude jeste vetsi interaktivni film.Na tom neni nic spatneho ale osobne Davam prednost kdyz ma Hra oboje,jak pribeh tak hratelnost.Pravda,je to hodne vzacne ale Metal gear a Xeno dokazuji ze jde udelat i paradni hra ktera ma i desitky hodin filmecku /QTE/
tak ty bys snad podporoval neco kde se ti vyvoj ani nezaplati ani nebude fungovat jako reklama?
mnaca propagace zacne s ps4 (remote play, psv tv) :)
martinrush ne ty mas zajem tu psat jenom neustale totalni sracky jak je to na hovno a ono bez kloudneho duvodu jenom ze asi nic lepsiho nemas na praci.
HDRcz pocet chytrych smartphonu VS hraci vlastnici vitu a zaroven ps3 X cena za vyvoj aplikace, uz vis proc to na vitu nebude? Na to clovek nemusi zrovna byt vrcholovy ekonom. Rozjet by to mel kazdy lowend tohle neni nic co by muselo pocitat vykonne GPU nebo zrout RAMek.
HDRcz ja si trufam tvrdit ze nieco bude aj na Vitu.
jo, s většinou názorů tu souhlasím, inovace, Beyond nářez, ovládání smartphonem je dobrý pro nehráče a všechno, ale proč to jde se smartphony a s vitou ne? Mnaca má taky pravdu, zrovna vita je, co se týče propojení s PS3 na to stokrát líp dělaná než random smartphone a ještě k tomu od jiných firem. Aby to taky nebylo tak, že to rozjedou jen vlajkové lodě, protože to bude pro slabší telefony příliš náročný, to pak ještě budem všichni nadávat, že se sony už zase vybodla na vitu.
Cage uz o teto aplikaci prece hovoril a vysvetloval jeji ucel, je to alternativni ovladani pro ty, kterym dela pouzivani gamepadu problemy. Chtelo by to mene predsudku a vice tolerance a pochopeni pro inovace. Ale tak je jasne, ze se vzdycky najdou nejaci omezenci.
Toto není hra pro nerdy, kteří týdny a měsíce nevychází z domu proto, že levelují své postavičky a žijí si ve vlastním světě. Říct, že to bude jen další velký QTE je neznalost a neúcta k práci a zaměření Quantic Dream. Je to stejný kec jako "Nintendo je pro děti". Tohle si nehraje na žádné velké hraní a nepodobá se běžné produkci. Tím hlavním je zde velký příběh, postavy a jejich vývoj. Zákldem je interakce s doslova filmovým děním na obrazovce. David Cage si zakládá na uvěřitelných emocích a to je pojidlo, které jeho "hry" drží jako základ. Kdo chce běhat po mapkách a světech, volně, nebo povinně plnit úkoly a mise, měl by se Beyond: Two Souls vyhnout velikým obloukem a bez zbytečných keců to přenechat těm, kteří krom toho běhání chtějí právě takový interaktivní "film" obohacený o nové herní prvky. Tato možnost skrze smartphone nebo tablet je zajímavým doplňkem, ale rozhodně jsem názoru, že to mělo být zakomponováno pouze pro PS VITA.
jedwn velky quicktimw event byl uz fahrenheit a pak heavy rain ta hra vubec neni o nejake akcni jizde ale o pribehu je to vice interaktivni film takze nechapu ten deshienuv nahly udiv :) jinak osobne bych radeji zustal u ovladace ale urcite to zkusim proc ne. Ps nekteri tu zas hysterci jak kdyby vam sony nedala na vyber a hra se musela ovladat jwnom dotykacem zas jste si rano nevzali prasky?
Než to vyzkouším, nemohu soudit. Může to být náhodou hodně akční s mobilem, akurát se bojím, aby mi při nějaké akci nevypad z ruk, nedej bože abych s ním někam nemrsknul :D
Přesně tak, je to asi i novej marketingovej tah. Hodit na smartfony zadarmo aplikace, které pak přitáhnou hrače na velké domácí konzole (The Division, Watch Dogs Live) a ze kterých mají následně zisk. Btw Beyond Touch už je dostupné na App store, sice to není s čím propojit :) (kromě asi novinářských verzí), alespoň jsem se tak mohl podívat jak to ve skutečnosti vypadá. Mile mě i překvapilo, že mi to automaticky hodilo češtinu, podle regionu, který tam mám zadaný.
Starky: amen!!! lepšie by som to nenapísal, treba si uvedomit, že hru chcu naservírovať aj nehráčom a to je podstatný a hlavný pilier tejto hry a všetkého čo sa okolo nej deje.
Ja si myslim, ze mackani vice tlacitek jeste neznamena, ze se budu i vice bavit.
Tady jednoduse nekteri proste stale nechapou, o cem hry QD vlastne jsou a proto by se takovi hraci meli drzet sveho CoD a tohohle si vubec nevsimat.Ovladani pres dotykac by tuhle vec mohlo zpristupnit i lidem, kteri jinak vubec nehrajou a klasickej ovladac je pro ne tezka prekazka, tahle hra ma potencial oslovit prave i nehrace.
Heavy Rain se moc libil me mame, ale ovladac ji jednoduse totalne od hrani odradil a znam takovejch lidi vice.
Nebudu na to koukat, dneska už sem zvracel.
Deshien, souhlasim, ale to byl i Heavy Rain. A stejně je to jedna z nejlepších her na 7th gen.
Lidi kupují herní konzoli s hrou za 1000 kč proto, aby mohli sedět v křesle u televize, a žmoulat telefon? Smartphony jsou rakovina. [s13]
myslim ze to jasne hovori o tom nakolik to bude hra a nakolik obri quick time event