Konzolista.cz

Armored Core VI: Fires of Rubicon je rebootem značky, nebude obsahovat kooperaci

novinkastředa 21. prosince 2022Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Armored Core VI: Fires of Rubicon je rebootem značky, nebude obsahovat kooperaci
Nedávno oznámená robotická akce Armored Core VI: Fires of Rubicon studia From Software se hned po svém oznámení stala jednou z nejočekávanějších her příštího roku. Nyní vývojáři pro japonský IGN prozradili několik dalších detailů, přičemž pokud jste nehráli předchozí díly, určitě vám udělá radost, že hra na ně navazovat nebude. „Příběh v kampani bude zcela nový. Neexistuje žádné přímé spojení s předchozími hrami,“ řekl režisér hry Masaru Yamamura. Ten zároveň potvrdil, že hráči budou mezi sebou zápasit v PvP zápasech, ale nebudou moci hrát spolu v rámci kampaně, protože kooperace nebude přítomna. „Do příběhové kampaně, což je hlavní část hry, jsme se rozhodli kooperaci nezařazovat, protože chceme klást důraz na dynamickou akci a volný pohyb, který během misí budete mít. Soustředíme se na intenzivní zážitek, který lze realizovat pouze v režimu pro jednoho hráče,“ dodal.
Zdroj: PSU
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (6)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
QaiGonJinn12
QaiGonJinn12 #LV-426
👍1

Už se těším jak budu likvidovat ty pekelný stroje. Soulsaři si asi popláčou. Já budu spojený. FIREPOWER!

Flash
Flash #Jrpg/rpg
👍4

Je fascinující jak dnes již slavné jméno From Software muže způsobit ze série která vůbec nikoho před par lety nezajimala je najednou zajímavá 🙂

Ja jsem fakt zvědav co se bude dít až to vyjde.

Víte, Armored Core hry byli fajn vždycky a ne až teď 🙂

Zajímalo by mne co tím rebootem mysli. Jakoze ohledně lore a tak nebo mechanikami hry? Nebo obojí? Moc si neumím představit jak by chtěli překopat mechaniky aby to hře neškodilo. Na druhou stranu pro veterány série nabízet to samé po asi deseti hrách co jeli na stejném principu by taky nemuselo fungovat.

Zaměření na pvp jsem předpokládal správně, myslím ze v tom konečném důsledku to bude hlavně o tom.

Jinak vydání i pro ps4 dává smysl hlavně v kontextu Japonska kde PS5 nikoho nezajímá ( 2 miliony kusů prodaných do října 2022) a Japonci radši kupuji Switch a doma si drží ps4.

A AC série je v Japonsku asi tak 100x populárnější než na západě. PS5 díky silnému západnímu vlivu není v Japonsku už zřejmě vnímána jako tradiční konzole do bytu.

Kainé
Kainé #A2
👍3
👎1

@sh11m11: tak primárně kvůli lepší optimalizaci, protože nové technologie přidané na starý engine většinou nedělají dobrotu, nadále pak pro větší interaktivitu s prostředím. První Dark Souls bylo poměrně inovativní v rámci fyziky, byla tam použita fyzika Havoc a bylo to jedno z mála RPG té doby, kde šlo skoro vše rozbít, od té doby se ale nikam moc neposunuli, takže např. reagovaní vegetace na hlavní postavu by bylo fajn.

Jelikož tahle hra je vyvíjena už nějakou dobu a jde na PS4, takže nemůžeme očekávat technologický zázrak, naštěstí nikdo netvoří tak umělecky hodnotné světy, takže i s limity enginu dokáži vytvořit krásnou hru, Elden Ring je mi svědkem.

sh11m11
sh11m11 #PraiseTSun
👎2
👍1

@Benedalsh: a proč nový engine? Královsky se dá bavit i s tím, co mají teď.

Samurai
Samurai #Souls

Tak tu číslovku si mohly odpustit né?

Benedalsh
Benedalsh #Buď dobrý!
😁1

Těším se moc, ale mám takovou všetečnou otázku: A nový engine už máte? A mohl bych ho vidět? 😊

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články