Armored Core VI: Fires of Rubicon je rebootem značky, nebude obsahovat kooperaci

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (6)
Už se těším jak budu likvidovat ty pekelný stroje. Soulsaři si asi popláčou. Já budu spojený. FIREPOWER!
Je fascinující jak dnes již slavné jméno From Software muže způsobit ze série která vůbec nikoho před par lety nezajimala je najednou zajímavá 🙂
Ja jsem fakt zvědav co se bude dít až to vyjde.
Víte, Armored Core hry byli fajn vždycky a ne až teď 🙂
Zajímalo by mne co tím rebootem mysli. Jakoze ohledně lore a tak nebo mechanikami hry? Nebo obojí? Moc si neumím představit jak by chtěli překopat mechaniky aby to hře neškodilo. Na druhou stranu pro veterány série nabízet to samé po asi deseti hrách co jeli na stejném principu by taky nemuselo fungovat.
Zaměření na pvp jsem předpokládal správně, myslím ze v tom konečném důsledku to bude hlavně o tom.
Jinak vydání i pro ps4 dává smysl hlavně v kontextu Japonska kde PS5 nikoho nezajímá ( 2 miliony kusů prodaných do října 2022) a Japonci radši kupuji Switch a doma si drží ps4.
A AC série je v Japonsku asi tak 100x populárnější než na západě. PS5 díky silnému západnímu vlivu není v Japonsku už zřejmě vnímána jako tradiční konzole do bytu.
@sh11m11: tak primárně kvůli lepší optimalizaci, protože nové technologie přidané na starý engine většinou nedělají dobrotu, nadále pak pro větší interaktivitu s prostředím. První Dark Souls bylo poměrně inovativní v rámci fyziky, byla tam použita fyzika Havoc a bylo to jedno z mála RPG té doby, kde šlo skoro vše rozbít, od té doby se ale nikam moc neposunuli, takže např. reagovaní vegetace na hlavní postavu by bylo fajn.
Jelikož tahle hra je vyvíjena už nějakou dobu a jde na PS4, takže nemůžeme očekávat technologický zázrak, naštěstí nikdo netvoří tak umělecky hodnotné světy, takže i s limity enginu dokáži vytvořit krásnou hru, Elden Ring je mi svědkem.
@Benedalsh: a proč nový engine? Královsky se dá bavit i s tím, co mají teď.
Tak tu číslovku si mohly odpustit né?
Těším se moc, ale mám takovou všetečnou otázku: A nový engine už máte? A mohl bych ho vidět? 😊