FromSoftware prodal 3 miliony kopií hry Armored Core VI: Fires of Rubicon

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
V lednu proběhne prezentace Xbox Dev Direct, Gears of War: E-Day potvrzen na příští rok
Komentáře (13)
@LukasX: Já tě neznám ,takže je mi jedno co mi říkáš, a bylo to na uživatele Kolmik.
@Princ: no, neberou. Podívej se na Rebirth, což je moje zatím hra roku, ovšem technicky je to zmetek. Hra má horší textury než ER, vše doskakuje, Nibelheim má dokonce obří skály v dohledu dost času ve 2D textuře, takže vidíš obří rozplizlé textury v horizontu, protože je tam pokažený streaming textur. Ta hra má na OpenCritic 93%.
@GENji: i bych souhlasil , ta hra v podstatě nestárne díky výraznému art stylu, když se procházíš pod akademií Raya Lucaria, tak si říkáš, že je to i graficky fakt nádherná hra. Ovšem ta hra má zásadní problém ve vegetaci a je to i na PC. Řekl bych, že je tím ovlivněn i art style a hlavně v DLC. To zlatavé pole z DLC je jen kousek před tebou a za tebou, jinak v dohledu je prostě jenom textura bez vegetace, to mě dost kazí imerzi. To zlatavé pole by mělo být viděno na mnohem mnohem větší dálku. To samé pak u některých objektů(skal, měst apod). Např. Enir Ilim je v dohledu neotexturovaný pořádně, takže v horizontu vidíš dost času 2D Enir Ilim. To jsou detaily, které mně dost vadí.
@arnold: ses lobotom co ? Kazdymu je jasny, ze Demon’s Souls REMAKE nedelal FS, ale menzes tim chtel rict, ze lze hru udelat graficky paradni na jinym enginu.
@Bloodporn: To jsou tady někdy případy, člověk napíše pravdu a dostane jako reakci 3x čelo, protože se pravda prostě některým nelíbí.
@GENji: Presne tak...Elden je klenot bez ohledu na grafiku...na grafiku mame jine hry, ze jsou vsak jen o grafice a vsechno ostatni stoji za prd nevadi..hlavne ze grafika.....
@GENji: no nádhera, graficky je to grcanec, to že to má hezký art style je věc druhá 😁
Elden Ring je nadherna hra at uz je ten engine treba stoletej😊
@arnold: přesně a proto nevím čemu jse ten kaštan kolmik33 diví 🍻
Přesně tak, demon souls nedělal From Software
Chce to Armored Souls:-D
@menzes2.0: až na to že to dělal úplně někdo jiný a na jiném enginu.
@Matkychtivej: tohle je taky otazka no,proc jedou furt na tom old enginu…moc nerozumím tomu proc.Treba takovej Demons souls Remake ukazal ze to jde,a jde to dokonale :) ta hra vypada famozne…takze tam bude problem jinde asi.
Tak ty prachy vražte už konečně do pořádného uprade enginu. THANK YOU