Wo Long: Fallen Dynasty

Recenzovaná verze: PlayStation 5
Studio Team Ninja má v současnosti hned několik týmů a rozpracovaných her. Na vývoj hry Wo Long: Fallen Dynasty od první chvíle dohlížel producent Masaaki Yamagiwa, jenž v minulosti spolupracoval se studiem FromSoftware na hře Bloodborne a měl velký vliv na její celkovou kvalitu. Vývojáři si tentokrát pro zasazení své hry vybrali historickou Čínu, přesněji období Tří království, které mají dle svých slov hodně rádi. Hra se začne odehrávat roku 184 našeho letopočtu, v době dynastie Chan, kdy celou zemi zachvátil chaos, přičemž císařská dynastie je na pokraji zhroucení. Hlavním hrdinou je mladý bezejmenný voják domobrany (může být muž nebo žena), na němž brzy začne ležet osud celé země, přičemž se zaplete do soupeření mezi několika frakcemi, ale i do bitvy s různými démony, pro které se vývojáři nechali inspirovat čínským folklórem. Příběh je ve výsledku klasický boj dobra se zlem, ale líbí se mi, že vývojáři na scénu přivedou řadu historických postav, které jsou dobře napsané a mají dostatek prostoru. Stejně tak se mi líbila velmi dobrá prezentace i výborně zrežírované filmečky, ale i množství zvratů a nečekaných událostí, udržující hráče neustále ve střehu. Celkově jsem s příběhem i jeho prezentaci hodně spokojen, a ačkoliv nepřináší něco originálního a dost se podobá tomu, co jsme mohli vidět v sérii Nioh, užil jsem si ho.
Výše jsem zmínil, že hlavním hrdinou hry Wo Long: Fallen Dynasty je bezejmenný voják domobrany. Toho si na začátku hry přímo vytvoříte, přičemž si můžete zvolit i pohlaví. Editor je co do obsáhlosti a komplexnosti hodně podobný tomu z Nioh 2, takže si můžete pohrát s nastavením obličeje (oči, řasy, obrys, pusa, nos a tak dále), ale i těla. Editor nabízí obrovskou volnost a dá se v něm pořádně vyřádit, aby hlavní hrdina vypadal přesně tak, jak chcete.
Wo Long: Fallen Dynasty je stejně jako Nioh akční hra ze třetí osoby s RPG prvky, která v sobě kombinuje hardcore hratelnost vlastní hrám FromSoftware, ale také sbírání obrovského množství lootu po vzoru třeba třetího Diabla. Protože se tento mix osvědčil u série Nioh a získal si miliony fanoušků, rozhodli se vývojáři tentokrát hrát spíše na jistotu, ačkoliv se nedá říci, že by se nepokusili zakomponovat i některé zajímavé novinky. A rovnou mohu začít soubojovým systémem vycházejícím z čínského bojového umění, který byl značně překopán a je nyní ještě více o taktice, správném načasování a prorážení obrany protivníka, jako tomu bylo třeba u Sekira. Proražení obrany docílíte nejen tím, že budete perfektně vykrývat protivníkovy útoky, nejlépe ty hodně silné, při nichž zčervená, ale zároveň do něj bušit, aby se mu naplňoval speciální ukazatel. Když se naplní, prolomíte protivníkovi obranu a on zůstane na chvilku vyřazen z boje. A to je moment, kdy mu můžete zasadit zdrcující úder s masivním poškozením, které mu vezme docela velký dílek zdraví. Tohle je velmi důležitá mechanika hlavně u soubojů s bossy, kteří mají kolikrát opravdu hromadu života, a jen skrze dobré vykrývání, prorážení obrany a zasazováním silného úderu s nimi můžete rychle skoncovat. Popravdě chce tento systém hodně velký trénink a nutnost učit se pohyb i speciální údery jednotlivých bossů zvlášť, ale přišlo mi, že i díky tomu jsou souboje ještě napínavější a ve výsledku zábavnější. Hlavně je nutné kvůli tomuto systému přistupovat k soubojům s protivníky do značné míry jinak než v Nioh, za což jsem hrozně moc rád.
Vývojáři pro boj s protivníky připravili několik typů zbraní, od rychlých mečů po kopí, dvojí meče, kladiva nebo velké těžké sekyry. Nechybí ani zbraně na dálku v podobě kuší a luků, případně různé druhy bomb nebo vrhacích nožů. Většinu Souls her i oba dva díly Nioh jsem prošel s velkými sekyrami, které jsou sice pomalejší, ale na druhou stranu způsobují masivní poškození. Při hraní Wo Long: Fallen Dynasty mi ale přišlo, že pomalé sekyry se moc do boje nehodí, protože řadoví protivníci i bossové jsou daleko rychlejší. I proto jsem si hodně oblíbil kopí, které dle mého názoru poskytuje rozumnou zlatou střední cestu v rychlosti a velkého poškození, ale samozřejmě hodně záleží na herním stylu, který budete preferovat. Nehledě tedy na to, že můžete využívat i kouzla, kterých je několik desítek a jsou i slušně rozmanité. Hlavní hrdina získává i speciální Divine Beasts, což jsou zvířata se unikátními útoky, které můžete po naplnění ukazatele vyvolat a pořádně pocuchat protivníkovi zdraví případně si s nimi pomoci z prekérní situace. Jde prakticky o Spirity z Nioh, vypadají podobně, mají naprosto stejnou funkci, jen mi přišlo, že nejsou tak silní, ale zase jsou dle pocitu více rozmanití a zajímavější.
Hlavní hrdina během svého putování změří síly s velkým množstvím protivníků. Bude muset čelit několika typům vojáků, ale i mnoha verzím démonů, nemrtvým, psům, velkým pavoukům nebo oživlým sochám. Každý protivník má nejen unikátní vzhled, ale také pohyby a bojové vlastnosti. Je proto nutné ho vždy sledovat a učit jeho chování. Jen díky tomu budete vědět, jak nejlépe vykrývat jeho útoky a zároveň kdy je nejlepší čas pro protiútok, aniž by hrozilo, že budete zabiti. Zatímco rozmanitost protivníků mi přijde více než dostačujíc, a líbí se mi jejich design, vycházející z čínské mytologie, spokojen nejsem s tím, že drtivá většina řadových protivníků jsou jen přeskinované verze protivníků ze série Nioh. Jako příklad dám oživlé sochy, které se pohybují naprosto stejně jako v Nioh, dokonce mají i stejné útoky, takže jsem hned věděl, jak k nim přistupovat, ale to platí i o většině ostatních protivníků, ať už jde o vojáky, démony nebo nemrtvé. Ano, nováčky to nemusí moc zajímat, ale pokud máte v sérii Nioh stovky, možná tisíce hodin jako já, budete trochu zklamaní. Tady si vývojáři z mého pohledu opravdu hodně usnadnili práci. V rámci série podobnou recyklaci dokážu pochopit, ale tohle jsou dvě naprosto odlišné hry. Navíc i druhý Nioh měl oproti prvnímu dílu více unikátních nových protivníků. Kdyby měl Wo Long: Fallen Dynasty i celou řadu vlastních protivníků, asi by mi to ani nevadilo, že některé recykluje, ale bohužel nemá. I proto tohle tak praští do očí.
Za co ale mohu vývojáře z Team Ninja hodně pochválit, jsou souboje s bossy, kteří se vždy nachází na konci každé hlavní mise, případně v několika vedlejších misí. Každý boss má nejen unikátní vzhled, ale i pohybové a bojové vlastnosti, takže je radost s ním bojovat. Skvělé souboje s bossy jednoznačně patří k vrcholům hry Wo Long: Fallen Dynasty, a kolikrát se vyrovnají a někdy i překonají ty ze série Nioh nebo her studia FromSoftware. Stejně jako v těchto hrách jsou souboje s bossy hodně napínavé do posledního úderů a také velmi těžké. Většina bossů vyžaduje několik pokusů, během nichž se musíte naučit prakticky nazpaměť jejich chování. Jen to je cesta k úspěchu, pouze drcením slabého nebo silného útoku bosse neporazíte. Vlastně si u řady z nich ani neškrtnete.
Hra Wo Long: Fallen Dynasty nemá otevřený a propojený svět jako hry studia FromSoftware, ale po vzoru série Nioh je rozdělena na mise, během nichž prozkoumáte řadu rozmanitých otevřenějších lokací po celé starověké Číně, od lesů po různé tábory, velká města nebo přístavy. Pokud jste hráli některý z dílů Nioh, zhruba víte, co očekávat, navíc design jednotlivých úrovní je dost podobný. Až jsem si chvilkami říkal, že hře chybí trochu větší ambice přinést v tomto směru něco nového a doposud neviděného. V jedné úrovni se dokonce ocitnete v hořícím městě, které bylo v obou dílech Nioh, a stejně jako v nich hasíte oheň na hlavních cestách velkými barely vody, které jsou na střechách. Navíc mi přišlo, že úrovně v Wo Long: Fallen Dynasty jsou po stránce designu slabší a méně zajímavé než v Nioh, což je docela škoda. V Nioh jsem si několikrát u designu parádních úrovní řekl wau, ale nyní se tento pocit bohužel nedostavil. Vzhledem k zasazení bych očekával daleko větší kreativitu ze strany vývojářů, určitě k tomu prostor byl. Na druhou stranu nemohu říci, že by design úrovní byl špatný, to rozhodně ne, ale v Nioh byly dle mého názoru úrovně zajímavější a lepší.
Velkou novinkou je ve hře Wo Long: Fallen Dynasty oproti sérii Nioh systém morálky, kvůli němuž už při soubojích s protivníky nerozhoduje pouze to, jaký máte celkový level nebo vybavení. Čím větší level morálky má protivník, tím je obtížněji porazitelný. Naštěstí je možné zvedat během úrovní level morálky i samotnému hlavnímu hrdinovi, a to tím, že budete zabíjet protivníky, ale také hledat místa, kam je možné umístit vlastní vlajku a převzít tedy nad nimi kontrolu. Takových míst je vždy v úrovni několik, přičemž každá zapíchnutá vlajka vám zaručí, že po případné smrti neklesnete pod určitý level morálky. I proto se vyplatí hledat co nejvíce těchto míst pro umístění vlajky, čímž vývojáři i podporují větší průzkum v jednotlivých úrovních, kde jsou navíc kolikrát rozmístěny i další důležité předměty nebo materiály. Z nuly se každopádně můžete dostat při nalezení všech vlajek až na dvacátý level, na kterém jsou i finální bossové. Level morálky je ale možné zvedat u hlavního hrdiny až na 25, zatímco protivníci mohou mít maximální level 20, čímž je možné si souboje ještě o něco ulehčit. Musím říci, že se mi přidaný systém morálky líbí, pěkně hratelnost oživuje a přináší do ní svěží vítr, ačkoliv nejde o jedinou atraktivní novinku v rámci hry Wo Long: Fallen Dynasty.
Co se týče struktury misí, je na tom Wo Long: Fallen Dynasty naprosto stejně jako Nioh. Také máte hlavní příběhové hlavní i vedlejší mise, v nichž se budete v už známých lokacích plnit další úkoly, bojovat s dalšími bossy, někdy i dvěma najednou, nebo vlnami protivníků. Pokud jste hráli nějaký díl Nioh, moc vás skladba misí a druhy úkolů nepřekvapí, vývojáři jedou podle naprosto stejné šablony, až jsem si chvilkami říkal, že je to trochu škoda. Nějaká inovace nebo něco nového by určitě nevadilo a hře by ve výsledku určitě prospělo. Každopádně splnění všech hlavních i vedlejších misí zabere i třicet hodin, podle toho, jak dobře se vám bude dařit, takže Wo Long: Fallen Dynasty rozhodně není krátkou hrou. Navíc dohráním hry nic nekončí. Stejně jako v sérii Nioh se vám po zdolání poslední příběhové mise otevře ještě několik vedlejších misí, ale zároveň i zcela nová těžší obtížnost. Protivníci jsou na tuto obtížnost ještě více nebezpečnější, ať už jde o řadové nebo bosse, na druhou stranu ale zase získáváte ještě lepší vybavení.
V sérii Nioh jste se vždy po dohrání každé mise dostali na speciální mapu, kde jste si mohli vybrat další mise, případně vylepšit vybavení u kováře či promluvit si skrze menu s jinými postavami. Ve Wo Long: Fallen Dynasty na sebe mise přímo navazují, což mě popravdě dost překvapilo, přičemž mapu s hlavními misemi, případně nabídkou vedlejších misí, vždy máte u hlavních vlajek. Skrze ně je tak možné se do jiných misí přemístit, stejně tak do speciální vesničky kde jsou důležitá NPCčka, třeba kovářka pro vylepšování zbraní a vůbec vybavení. NPCčka tak nejsou jen v rámci menu, jako tomu bylo v Nioh, ale přímo je můžete navštívit, což je určitě fajn posun a líbí se mi, že tuto změnu vývojáři udělali. Hodně se mi líbí i možnost se z rozehraných hlavních misí přesunout do vesničky. Třeba ve chvíli, když jste před bossem a zjistíte, že máte materiál na vylepšení zbraně. Když máte hotovo, hra vás automaticky dá k poslední hlavní aktivované vlajce, takže není nutné opakovat celou misi znovu.
Hra Wo Long: Fallen Dynasty je navržena tak, abyste ji mohli hrát naprosto v pohodě sami nebo v kooperaci s dalšími hráči či kamarády. Pokud se rozhodnete hrát offline, většinou vás do úrovní bude doprovázet umělou inteligencí ovládaný spojenec. Umělá inteligence spojenců není nějak extra závratná, ačkoliv je dle pocitu lepší než ve druhém Nioh, ale dokážou protivníkům značně pocuchat zdraví, nehledě tedy na to, že vážou často jejich pozornost, takže máte více času třeba na léčení. V úrovních, kde nemáte od začátku daného spojence, tak si můžete jednoho nebo dva přivolat (jejich seznam se během hraní postupem rozrůstá), přičemž se mi líbí, že jak s vámi chodí do bojů, sami levelují a jsou tedy postupem času silnější. Do bojů se tak nemusíte nikdy pouštět sami ani v rámci offline hraní, jen tedy na přivolání spojenců je nutné sbírat speciální předmět, jako tomu bylo ostatně už v Nioh. Co se týče online části, můžete si přivolat ostatní hráče na pomoc, případně se sami vydat někomu pomoc, kamarádovi pak přes zvolené heslo. Bohužel jsem neměl možnost online před vydáním vyzkoušet, ale zdá se, že jde o naprosto stejný systém jako v sérii Nioh. Tam fungovalo online hraní velmi dobře a spolehlivě, a předpokládám, že tomu tak bude i zde.
Wo Long: Fallen Dynasty je hra na desítky hodin, zvláště když se rozhodnete zdolat i druhou těžší obtížnost. Pokud si hru Wo Long: Fallen Dynasty oblíbíte, můžete v ní lehce nahrát několik desítek hodin. Vývojáři navíc slíbili, že ji ještě do konce letošního roku obohatí třemi velkými rozšířeními - Battle of Zhongyuan (červen 2023), Conqueror of Jiangdong (září 2023) a Upheaval in Jingxiang (prosinec 2023), které jsou součástí Season Passu. Ten je navíc zahrnut v nákupu Deluxe edice hry. Jednotlivá rozšíření přinesou nové příběhové linky, zbraně a další novinky, na upřesnění si ale ještě budeme muset chvilku počkat.
Už když jsem před několika měsíci mohl vyzkoušet první hratelnou demoverzi na hru Wo Long: Fallen Dynasty, hned jsem si řekl, že vypadá naprosto stejně jako druhý díl Nioh, ať už jde o kvalitu textur, postavy či nepřátele se stejnými nebo hodně podobnými pohyby a animacemi, stylizaci, nasvícení či nejrůznější efekty. Z technického hlediska tak hra může působit trochu zastarale, rozhodně jsou na trhu daleko pohlednější hry, ale vše vynahrazuje pěknou stylizací a skutečností, že běží velmi dobře na starých i současných platformách. Na nich má dva režimy zobrazení. Můžete si zvolit 4K režim s 30 snímky a maximálními detaily, ale také režim zaměřující se na framerate, který má dynamické rozlišení, ale na druhou stranu 60fps. Já hrál celou dobu na druhý režim, přičemž hra mi běžela svižně bez jakéhokoliv technického problému. Celkově musím říci, že se mi vizuální stránka Wo Long: Fallen Dynasty líbí a nemám s ní žádný problém, ačkoliv rozhodně nejde o nejhezčí hru, jaká je v současnosti na trhu.
Zatímco vizuální zpracování může být jen lehce nadprůměrné, kvalitní je ozvučení a hlavně hudební doprovod, krásně doprovázející filmečky, ale také průzkum prostředí i souboje s řadovými protivníky i velkými bossy. Soundtrack se mi hodně líbil, a jakmile bude možnost, poslechnu si vybrané skladby samostatně. Také jsem rád, že má hra Wo Long: Fallen Dynasty kvalitní dabing, ať už anglický nebo čínský, pokud byste si chtěli navodit co nejautentičtější zážitek z hraní.
Wo Long: Fallen Dynasty je kvalitní hardcore akční RPG hra, kterou si fanoušci série Nioh určitě oblíbí a budou v ní trávit další desítky hodin při plnění hlavních i vedlejších misí, případně vylepšování zbraní a skládání různých setů. Ve hře zaujme už zasazení do období Tří království, zahrnující řadu zajímavých a dobře napsaných hrdinů, ale také výborný soubojový systém, parádní souboje s bossy, kvalitní celková prezentace, zahrnující i skvělý soundtrack, nebo zábavný kooperativní režim, v němž můžete jít do soubojů s nejrůznějšími bossy s kamarády. I přes skutečnost, že vývojáři recyklují ze série Nioh více nápadů, mechanik a věcí, než by bylo zdrávo, opět jsem se po celou dobu dobře bavil a věřím, že budete i vy.
Tvoje reakce na článek
Galerie

























Komentáře (125)
ja nevim co tady resite hra je zplatinovana a myslim ze ucel splnila nema sice hloubku hratelnosti jako nioh to diky jednodussi hratelnosti skilly jen na zbrani a jednoduche customizaci zbrani,sance na drop 5* gearu je hodne mala aby se z ni neco dalo slozit a level cap 150 je nizky ale to opravi dlc a dalsi obtiznost snad?!
Se divam ze A2 ma velke problemy zmacknout kolecko , uz je tak zoufali ze vypisuje po internetu ze na zacatku hry je jeden z nejtezsich bossu : ))
Pritom u bossa hra jasne pise co mackat ...
Nemam to srdce ho nechat tak trapit , tady to ma kluk ušata i s vysvetlivkama co a kdy mačkat , tak doufam ze uz toho TĚŽKÉHO bossa zdola : )))) link
@robinhocz: Okay.
@A2: Ano, vzdej to nulo, jelikož dneska ses tu jen ztrapnil.
@CaJTeeKaNee: takže fakt netrollíš. Aj. Tak to promiň, další diskuze s tebou je pro mě bezvýznamná.😉
@ΛNĐ3RLΛ: Hrál jsem na Xboxu, Playstationu i jsem zkoušel gyro aim( to je mimochodem taky lahůdka).
Jediný co jsem nezkusil je ten autoaim. Což asi nakonec bude paradoxně nejrozumnější volba 😁
@A2: Úplně inteligentní asi nejsi spíš ty. To jsi ten tejden někde čichal lepidlo a vrátil ses úplně vymletej? Jelikož co tady teď předvádíš za mentální gymnastiku a damage control je fakt k popukání 😆. Zase mi vkládáš do úst hovna z vlastní hlavy a argumentujes proti nim a pak se poplácáš po zádech, jak jsi mi to natřel.
@robinhocz: A co jsou ty objektivní příčiny? 40 % deadzone u XSX verze? Kde máš PS5 verzi? Nebo tys to hrál na Xku?
@CaJTeeKaNee: tak buď trollíš, nebo nejsi úplně inteligentní...
"Vylučuje? Jmenuj prosím případy, kde kritizuji nějaké hry a nejsem jim schopen lautr nic odpustit? "
Tak je vyjmenuji, dám příklad, citace a ty:
"Aha, takže já nesmím kritizovat žádnou hru nebo jak to mám chápat? "
😄😁😁😁😁.
@A2: Aha, takže já nesmím kritizovat žádnou hru nebo jak to mám chápat? 😀 Pro tvojí informaci jsem ve Wo Long zabil bez problému první tři bosse a hru odložil na neurčito. Čekám až opraví framerate a celkově mě hra nijak extra nechytla. Nevím, kde jsi zase přišel na to, že Wo Long miluju a nebo hodnotím kladně. Celou dobu mluvím jen obtížnosti prvního bosse. Fakt mi tyhle straw man argumenty přijdou docela chabý z tvý strany.
Jako fakt nevím, co tady teďka chceš dokázat.
@ΛNĐ3RLΛ: A já někde tvrdím, že je můj názor nějaká mantra? Jistěže to je pořád jen můj názor. Tak jako tvůj názor,je taky jen tvůj.Hodnoty jsou ale naměřeny pravděpodobně objektivně. Takže můj subjektivní pocit ze špatného ovládání, má evidentně objektivní příčiny. Jsou holt lidi co to svádí na své ruce ,lidi co si myslí,že něco nehraje,lidi kterým je jedno jak se co ovládá atd.
Jen doufám, že jste si třeba při remaku Dead space taky tu deadzonu pořádně našponovali aspoň do půlky ? Že tu teď jen netrolíte, jak je to super.
Smyslem dema má být představit hru,aby jsi se snad rozhodl,zda do toho chceš jít nebo ne.Plna verze venku oficiálně není. Tak logicky se zatím diskutuje o demu. Jak jsem už psal. Doufám, že kromě deště budou upravovat i ty důležitý věci.
@CaJTeeKaNee: ty jsi opravdu lhář, pokrytec a chucpe:
cituji tě o Elden Ring:
"Mám to stejný no. Ani by mi ta recyklace moc nevadila, kdyby se to jmenovalo Dark souls 4, ale takhle to fakt bije do očí. Ještě bych přežil to, že hra vypadá graficky o pár levelů hůř než Demon's souls remake a to, že hra jede v naprosto příšerným frameratu, ale ta recyklace mě prostě ubíjela. Je hezký mít 80 bossů, ale když je z nich he velký procento reskinů a celková jejich kvalita je daleko za Bloodborne nebo Dark souls 3, tak musím říct, že méně je opravdu někdy více. Určitě dám hře v budoucnu druhou šanci, ale zatím je to pro mě fakt zklamání."
" Tyvole, vždyt asi jen 8 bossů ve hře není potom nikde recyklovanejch. Spousta bossů v dungeonech jsou jen glorifikovaný standart enemáci s healtbarem. Nemluvě o tom, že rychlost bossů je spíš z Sekira a jejich nevyrovnanost a složitost je fakt šílená, ale co je horší, nefér a nezábavná. Bossové mají tak stokrát míň oken na potrestání, mají trapně pozdržený útoky a spousto one shot bullshitů. Mně nevadí se nechat stokrát zabít od Ishina v Sekiru, jelikož ten boss je fér a extrémně zabavnej. Když mě ale Melania 10 krát zabije skoro undodgeable útokama, tak mě to prostě nebaví. Klidně mě obviňte z toho, že nemám skill, ale dokázal jsem dohrát všechny Souls hry několikrát + Nioh 1,2. Aby tu nevyrovnanost FS nějak napravil, tak vytvořil Mimicka, kterej je zase extremně OP a v podstatě představuje easy mod. Spousta mini-dungeonů jsou taky jenom šedý katakomby, který jsou tam recyklovaný několikrát.
Tohle snad není kritika hry?
U Wo Long ti samozřejmě recyklace nevadí, či ji záměrně ignoruješ...
link
@robinhocz: Nikdo netvrdí, že si něco vymyslel, ale už asi třetí člověk se ti tady snaží vysvětlit, že tvůj subjektivní pocit ze hry není nějaká mantra a objektivní názor.
Na ResetEře taky jeden uživatel má problém s deadzone u Xbox verze, zatímco ten druhý tvrdí, že PS5 verze "barely has a deadzone" - link
Buď tedy změň platformu nebo si holt počkej na oficiální release a pak piš něco o tom, že to podělali. 🙂
@ΛNĐ3RLΛ:
Počet shlédnutí je naprosto irelevantní.Jsou tady jen dvě možnosti. Buď si to ten člověk vymyslel a zkamufloval a nebo nevymyslel . Pak to tam tedy skutečně takhle je a počet sledujících na těch hodnotách nic nezmění.
Třeba si vážně u her,které tu možnost mají, nastavujete deadzonu na aspoň nějakých 40% . Ať se vám to hraje stejně "příjemně".
Fakt nevím. .
Jako pocitově mě přijde, že to je ještě mnohem horší než v Remaku dvojky. Možná je to jen tím, že jsem hodně dlouho nehrál žádnou hru s takhle nedomrlým ovládáním.
@A2: Tyvole, ty seš těma palečkama fakt nějak posedlej. Jinak tvůj příklad s Nier už je opravdu zoufalý. Nikdy jsem žádnou kampaň proti té hře nevedl (jako máš ve zvyku ty), jen jsem řekl, že mě souboják za druhou postavu prostě nebavil a celkově mi ta hra moc k srdci nepřirostla. Prostě jsi zase napsal generalizující sračku a teď jí jen rozmazáváš.
@robinhocz: Kolik hráčů si to demo stáhlo? Možná teď přestřelím trochu, ale tipoval bych, že kolem jednoho milionu to bylo. A ty sem postneš video s 1,6 tisíci zhlédnutími, 10 komentáři a chceš to prezentovat jako důkaz, že Capcom něco podělal?
Demo je venku už 3 dny, tak bych čekal, že to video bude mít alespoň desítky tisíc zhlédnutí a bude se hemžit naštvanými komentáři, opak je ale pravdou. 😀
@CaJTeeKaNee: Ty rád zapomínáš, ja vím a vždy píšeš, co se ti hodí v ten daný moment, i kdyby to mělo popřít sama sebe. Pokud opravdu chceš příklad, tak napíši třeba Nier: Automata. Ve finále i tady palečkuješ:
"jenze v ER to zmatlali pate pres devste a vzali soubojak co stoji za hovno. "
Což je naprostý bullshit...
A2: je to celkem hysterie ohledně toho prvního bosse.
K nejtěžším subjektivně opravdu nepatří.
Má čitelný move set a ještě celkem pomalý.
Jen to lidi na začátku hry nemají ještě v ruce, tak kvičí.
@A2: Vylučuje? Jmenuj prosím případy, kde kritizuji nějaké hry a nejsem jim schopen lautr nic odpustit? Pokud je hra dobrá a baví mě, tak jí odpustím opravdu hodně. Dark souls 2 mě baví dost a dokážu na ní najít spoustu chyb. Nioh série má průměrný level design, příběh je naprosto do počtu, přesto mi to nevadí, jelikož gameplay je top. Většinou, když mě hra nebaví, tak se k ní vůbec nevyjadřuju a nekazím zážitek ostatním. Ty jsi naopak borec, co dokáže každou chybu nafouknout do naprosto obřích proporcí. Samozřejmě jen u her, co sis usmyslel, že se ti nelibí ( většinou aniž bys je hrál).
Jezisi uz zase 😀🤦♂️
@CaJTeeKaNee: takže pojďme fakta. Já kritizuji jak západní tak i japonské hry a troufnu si říci, že je z velké většiny kritizuji oprávněně. Jelikož jsem člověk a člověk není neomylný, tak to samozřejmě neplatí vždy 100%.
To, že na hry nejsi v obecném měřítku přísný, nevylučuje to, co jsem napsal.
@A2: Co to meleš prosím tě? Já na hry přísný nejsem skoro vůbec. Ty jsi ten, co hejtuje doslova 99% západní videoherní produkce. Většinou z naprosto debilních důvodů.
"Miluji" pokrytectví zdejších trollíku jako Robinho či Čajíček. Chucpe, chucpe burácely davy!!!
Ti jsou schopni omluvit i tak špatný balanc hry, že jeden z nejtěžších bossů je na úplném začátku hry, na druhou stranu u jiné hry jsou tak přísní, že neodpustí lautr nic.
@Marty: Jo to asi tak nějak spolu souvisí. Špatně udělaný ovládání a parry, který funguje přesně 🙏🙏🙏
Můžeš si namlouvat co chceš,ale realita je jasná. Podělali to.
link
Ono třeba na kole, který nebrzdí se taky naučíš jezdit,ale to neznamená, že by nebylo lepší pořídit si nové brzdy 😁
V tvém případě ale věřím, že by jsi to omlouval,že je to nohama.
Npc-čka se daji poslat pryc...
Jako nic jsem nenasel , ale kdyz date vyhledat 2 žive hrace tak se tim smazou npc partaci a pak jen date zrusit vyhledavani do co-opu a jdete krasne sam lokaci...
Dohráno. Jako jo,je to docela lehoučký pro veterány.Horsi je, že ač ti bossové a celý ten soubojak jsou dobří,tak zhruba u půlky hry už člověk viděl v podstatě všechny nepřátele a druhou půli se to jen recykluje. I některým misím dochází dost dech. Což je škoda, fakt to chtělo trošku něčím okořenit. Snad DLC budou mít i nějaký překvápko.
Effa jo pravda ale zase slo o cursed dungeony kde mas polovicni hp ale tady te drti pribehovi bossove
touchmud: jo spolecnici jsou kreteni obcas me podelaj dokoncovacky a nic nevydrzej ani je nema cenu ozivovat jeste kuli tomu chcipnu
Pozor na vaše společníky. Teď jsem se s jedním bossem trápil hodinu a nic. Společnik byl úplně k ničemu. Dal jsem ho pryč a boss šel dolů na první dobrou.
Trochu nevyvážené. Kdybych si ho sám zavolal a hra díky tomu dala bossovi 10x víc života tak neřeknu. Ale hra vám společníka automaticky přidělí tak bych čekal že s tím budu počítat i ve chvíli kdy ho překonáte levelem.
@A2: dost casto s tebou souhlasim ale tady meles hlouposti. FS ze vysvetluje? Gundyr je easy? Prosimtebe.
@RadarKKK: amigdalka v dungeonech v Bloodborne