Konzolista.cz

Resident Evil 7: Biohazard

recenzepondělí 23. ledna 2017Leon
Hlavní obrázek článku: Resident Evil 7: Biohazard
Málokterý žánr vyvolává mezi lidmi tak různorodé reakce jako horor. Někteří jej vyhledávají, jiní se ho naopak straní. A jsou i tací, pro něž dokonce představuje žánr nízký a pokleslý, jehož jediným cílem je v lidech vyvolat negativní emoce. Avšak je to paradoxně právě kontroverznost hororu, která láká lidstvo už od nepaměti jako zakázané ovoce z rajské zahrady Edenu. A pokud se látky navíc ujme inteligentní člověk s dobrou myšlenkou, může se i z přehlíženého a okrajového žánru stát velmi rychle univerzální produkt, jenž dokáže oslovit široký záběr populace. Platí to jak na stříbrném plátně, tak i v herní branži. Když před mnoha lety stvořil legendární designér Shinji Mikami pro Capcom hru Resident Evil, těžko by tehdy někdo věštil této značce větší budoucnost. Jenže ona se zrodila nejen vynikající hororová sága, která na dlouho usedla na trůn krále hororových adventur a založila vlastní subžánr známý jako survival horor, ale revolučními tituly typu Resident Evil 4 dokonce zásadně ovlivnila celou herní scénu.

Testovaná verze: PlayStation 4

Avšak, kde ty loňské sněhy jsou? Resident Evil již nezáří, spíše dohořívá, protože se v minulých letech poněkud nešťastně vzdal své hororové nátury a upřednostnil raději akci a plytké zápletky před atmosférou strachu a bezradné osamělosti hlavních protagonistů. Mnoho fanoušků tento neblahý trend těžce zasáhl, a tak nad Resident Evil již zlomili hůl. Jiní zase – a že jich málo rozhodně není – naopak žánrový posun uvítali a k sérii si našli cestu. A především to byl zásadní důvod, proč se Capcom nemohl dlouho odhodlat k další razantní změně typu RE 4, která před téměř dvanácti lety převrátila herní svět naruby. Nyní však před námi stojí další reboot ze světa RE, jehož cílem je přinést nový herní zážitek, a tak být přitažlivou neznámou pro oba tábory. Záměrem tvůrců je ale také po mnoha letech letargie znovu přesvědčit publikum, že horor vybudovaný na podmanivé atmosféře, syrovém příběhu a intenzivním pocitu osamělosti i zranitelnosti hlavního hrdiny může fungovat v době next-gen konzolí a virtuální reality stejně dobře jako kdysi v éře polygonů. Ba možná ještě lépe!

YouTube video: YouTube video player

Zapomeňte tedy na bláznivé akční parodie a prvotřídní ukázku japonské neschopnosti přijít s něčím neokoukaným a zajímavým, čehož jsme byli obojího v míře více než velké svědky u minulých dílů. Tentokrát se brána pekelného děsu neotevírá pro bázlivce a ty, kteří si myslí, že se hrou prokoušou přímočarým postupem a bez trvalejších duševních následků. RE 7 totiž přeskočil více jak dekádu a vrátil se do časů, kdy série ještě stála na silných adventurních a hororových prvcích. Připravte se, že se budete bát, protože Capcom vás vrhne hned od začátku do intenzivního psychologického survival hororu, který nedá vydechnout a neustále testuje hráčovu pozornost i jeho podmíněné reflexy. Horor v podání sedmé vlašťovky RE série je stejně temný, surový a nevyzpytatelný, jak se nám jevil už od prvního dema minulý rok. Je vlastně jenom dobře, že Capcom dostál všem svým závazkům o návratu ke kořenům a vývoji skutečného hororu, který tvoří jasně vymezený protiklad k epoše RE 4 – RE 6, přičemž si bere za inspiraci velmi úspěšné hry z tohoto žánru jako „Outlast“, „Alien: Isolation“ nebo zrušený projekt Hideo Kojimy „P.T.“ Všechny tyto počiny mají společný nejen pohled z první osoby, jenž vtahuje hráče do zcela nové roviny zážitku, kdy se ocitá doslova v centru dění, ale také v sobě nesou naději pro vzkříšení tradičních adventur stojících na prozkoumávání okolí, řešení hádanek, pomalém stupňování napětí a konfrontaci s nepřáteli, v níž jste téměř vždy v nevýhodě.

Nejčastější otázkou v souvislosti s RE 7 je návaznost na propracované a velmi rozsáhlé univerzum, jež Capcom v minulém dvacetiletí vytvořil prostřednictvím her, filmů i novel. Tato otázka dráždí fanoušky o to více, že Capcom v trailerech záměrně mlžil a z příběhu odkryl pouhé torzo. Dočkáme se tedy návratu známých hrdinů? Nebudu spoilerovat, spíše budu upřímný: nestane se tak. Příběh v RE 7 se sice odehrává v témže univerzu, tj. v tom samém světě, v němž se odehrálo vše, co se stalo dříve, avšak sleduje zcela separátní a samostatnou dějovou linku zasazenou do fiktivního městečka Dulvey v americké Louisianě. Hlavním protagonistou je muž jménem Ethan Winters, jenž je obyčejným mužem z lidu, tedy nikoli osoba vzešlá z policejního nebo vojenského prostředí, jak tomu bývalo v minulosti u RE her. Jeho zranitelnost a nemohoucnost je tím silně podtržena. Vše startuje ve chvíli, kdy Ethan dostane email od své ženy, pohřešované již tři roky, která jej odrazuje od toho, aby jí hledal. Ethan ale varování své ženy bere na lehkou váhu, a tak se vydává do odlehlého a zdánlivě opuštěného sídla rozkládajícího se na plantážích uprostřed neprostupných močálů. Sídlo patří rodině Bakerů, která nevidí neznámého vetřelce příliš ráda a Ethan rychle pozná, že neuposlechnutí rady své ženy byla nejhloupější věc v jeho životě. Obzvláště, když se Bakerovým tak nějak vůbec nechce umřít a v pozadí všeho stojí mnohem temnější i nebezpečnější síly, než si Ethan vůbec uměl představit…

YouTube video: YouTube video player

Opuštěné a izolované sídlo? Zní to povědomě, viďte? Ano, zvolený podtitul Capcom k RE 7 znějící „Vítejte doma“ nebyl zvolen náhodou, protože hra je v první části de facto částečným remakem RE z roku 1996 i staré 2D hororové adventury „Sweet Home“. Pamětníci se tak během okamžiku ocitnou v osidlech klaustrofobického děsivého sídla, z něhož není úniku, a kde poznají mnohé styčné prvky z minulosti. Nejde jen o řešení hádanek a sbírání klíčů, ale nostalgie dýchne na každého i z důvěrně známého inventáře, též limitovaného malým místem (kapacitu inventáře lze rozšiřovat sbíráním speciálních batohů), bedny sloužící k uložení nepotřebných věcí nebo ukládání hry pomocí magnetofonových přehrávačů. To vše působí spolu s komorní atmosférou a osobním příběhem jako svěží závan příjemné změny oproti globálním konfliktům z minulých dílů, které šly dokonce tak daleko, že v RE 6 málem lehla popelem celá Čína. Nic takového v RE 7 nečekejte, protože se jedná o osobní drama, psycho teror a pohrávání si s relativismem i myslí. Příběhové podání je velmi dobré a dokonce donutí člověka k přemýšlení. Většinu informací člověk získává z psaných zpráv nebo video nahrávek, v nichž se vždy na krátký čas – a teď překvapení – ujmete role toho, jenž je na videu zachycen. To je mrazivě děsivé především v těch případech, kdy je více než zřejmé, že autor videa již nežije. Ethan tak není jedinou hratelnou postavou. Velký prostor například zaujímá i jeho žena Mia.

Aby tedy nebylo mýlky: RE 7 není žádný nudný komorní horor, ale skvělá adventura, kterou dokáží pořádně rozpohybovat originální souboje s bossy, získávání nových zbraní, neboť hra nabízí velmi slušný arzenál od nože, přes brokovnici, až po plamenomet, a povedený level design. Jestliže se posledním vydaným RE dílům vyčítalo minimum nápadu v designu a stagnující grafika, pak RE 7 dokázal v obojím učinit výrazný krok vpřed. Technické zpracování je totiž provedeno na výbornou a prostředí je ztvárněno velmi detailně a uvěřitelně, není to jen skript braný přes kopírák, ale skutečný návrat k originálnímu pojetí designu tak, jak jej prezentovaly původní díly. Co je také velmi potěšující je minimum technických bugů, které má jinak téměř každá čerstvě vydaná hra v současnosti. Pochvalu si zaslouží i přesvědčivý dabing a soundtrack, jenž je citlivě zakomponován do hry. Je to klasický hororový soundtrack, který nesází ani tolik na kvalitu a úroveň jednotlivých skladeb, ale naopak na jejich skloubení s děním ve hře, díky čemuž dlouho může znít jen zlověstné ticho, kdežto v dramatických momentech se rozehraje nepříjemná melodie, která vám způsobí silné bušení srdce a mrazení v zádech. Ale tohle je přesně to, proč mají lidé horory tak rádi. A RE 7 je čistokrevný survival horor, který dokonale plní úlohu, pro níž byl Capcom stvořen, tj. zastavit sérii chvíli ve zběsilém maratonu sledujícím neurčený cíl, a naopak se ohlédnout zpět a znovu nalézt své kořeny.

YouTube video: YouTube video player

Dalším velmi diskutovaným bodem hry je její délka. Ta se pohybuje kolem 10 hodin, což se mnohým může zdát málo, ale podobné hrátky s čísly jsou pouze ilustrační a často velmi zavádějící. Neberou totiž v potaz míru iniciativy hráče, tedy jeho zaujetí pro prozkoumávání okolí a plnění obsahu, jenž se samotným průchodem hrou souvisí jen málo, a také jeho zkušenosti. Nehledě na to, že herní doba se bude lišit u té hrstky vyvolených i statečných, kteří se rozhodnou strachu postavit čelem a na PS4 vsadit na VR (test VR a PS4 Pro chystáme v samostatném článku), protože není sebemenších pochyb o tom, že málokterá hra v současnosti je pro virtuální realitu stvořena tak jako právě RE 7. Je také příjemným překvapením, že RE 7 má celkem silný potenciál pro opakované hraní, obzvláště pro ty, kteří holdují vyšším obtížnostem, při nichž jsou jisté odchylky, a mají nutkání vlastnit všechny předměty a zbraně ve hře. Věřím proto pevně, že většina zkušenějších hráčů do vyšších obtížností nebo opakovaného hraní bez zaváhání půjde a pokusí se nalézt všechny psané zprávy, jež jim umožní proniknout až na dřeň příběhu, nasbírat dostupné mince ve hře, které lze vyměnit za nové zbraně, a čelit mnohým dalším výzvám, včetně několika možných konců. Přesto však toho RE 7 v tomto ohledu nenabízí ani zdaleka tolik, kolik předešlé díly. Naštěstí se připravují DLC, jež základní hru rozšíří o nové kapitoly a také možnosti. Doufejme, že se tak stane co nejdříve.

YouTube video: YouTube video player

Nový Resident Evil je poctivý a skvěle fungující horor, který ideově i koncepčně navazuje na staré díly z éry PlayStation. Capcom se nebál učinit radikální řez u své stěžejní značky, o kterém musel tušit, že nejspíše odradí řadu novějších a neukotvených fanoušků typu: „Nejdříve střílej, pak přemýšlej“. Bylo by totiž hloupé nalhávat si, že vše, co přinášely moderní RE hry, bylo v jádru špatné. Ve skutečnosti je RE 7 dokladem toho, že návrat k survival adventuře znamená také vzdát se delší a variabilnější příběhové kampaně, včetně celé řady zábavných režimů typu Mercenaries. RE 7 proto není tak docela mainstreamovou záležitostí, která bude atakovat prodejní čísla minulých dílů. Pokud však Capcom i přesto vsadil na velkou očistu v zájmu svých tradičních fanoušků, slouží to studiu a hře samotné ke cti, stejně tak jako syrová hororová atmosféra, dobrý příběh, vynikající technologické zpracování a promyšlená hratelnost s velkým závanem nostalgie. To vše po právu razí na štít RE 7 hrdý přídomek: „Vítejte doma“. Resident Evil totiž vstupuje do nového dvacetiletí své existence přesně tak, jak předchozí dvě dekády začínal: jako survival horor. Se vším kladným i záporným, co k tomu patří. Pokud jste tedy nikdy nepřišli na chuť starším dílům, pak půjde zřejmě mimo vás i RE 7. Pro pamětníky a hardcore fanoušky hororu se však jedná o shledání téměř dojemné...

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (94)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
scaryjirka

Já to dohrál před týdnem a luxusní hra!!!!Tenhle díl z nového pohledu se mi moc líbil ☺️☺️☺️ Takové víc autentické to je.Pres VR je to psycho 😂😂😂 Jinak Ethan je jako my ostatní.Obycejny týpek.

Hunk
Hunk #Umbrella
👍1

Krásné napsaná recenze děkuji ..a já se jdu ponořit do RE7 Hunk

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

@Kakadouch: Ehm, za sebe? To ovšem nic nemění na tom, že jsi slušně řečeno hnidopich a hledáš chyby, které většinou normální hráč ani nepostřehne, ničemu nevadí a jsou malicherné.

Souhlasím, že loď byla slabší, ale z hlediska příběhu tam musela být. A podzemní doly a laborky tam také musely být, aby se vše dovysvětlilo. Vše do sebe nakonec hezky zapadne a dozvíme se, že je to vlastně plnohodnotný člen univerza RE.

Kakadouch
Kakadouch #PS5-NSW

@Heymi9615: a ja som pisal za teba ten pripevok alebo za mna ? Chyby su tam a su hnusne. Co mi vadilo na hre bola lod, nudne podzemie a zaverecny boss. Neviem sa zbavit pocitu, ze porazit zmutovaneho Bakera v bazinach mal byt koniec ale kedze to bolo kratke tak dorobili lod a podzemie. Prva polka hry bol pravy RE, od lode zas akcna behacko-strielacka

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife

@Kakadouch: Ano, tohle mi OPRAVDU dokáže zruinovat hru. 😂

Kakadouch
Kakadouch #PS5-NSW
👎1

po tolkych rokoch som dohral . Zacal som to v den vydania hrat s VR a po par hodinach som to vzdal lebo som mal hnede trenky. Mam rad horory ale VR robi z toho neopisatelnu hrozu. Taku som nezazil ani ked vysla nocna mora z Elm Street. VR je v hororoch ten najstrasidelnejsi pozitok aky sa da zazit pretoze je to akoby som tam bol.

Aktualne som dohral bez VR a mozem povedat v kratkosti prva polka hry super, 3/4 bludisko a posledna taka nezvladnuta klasika. Capcom ma velky problem s texturami a to uz dlhodobo a takisto VELMI VELMI zle svetla a nasvietenie. Svetlo vychadza z nicoho (nema zdroj proste tam je len svetlo) a na tak paradnu atmosferu to pokazia tymto svetlom ktore vyzera ako led z Tesca. Normalne by som dal 7 ale za tu hrozu s VR 8.

Svetlo - link zblizka bez zdroja a takych je tam moc link

FreeGoro
FreeGoro #M1TV ytube

Nejlepsi Resident...prekvapilo😆👍Az na ten nic moc posledni boss

Tab Arc
Tab Arc #VR+Simracing
👍1
👎1

Zo série RE jednoznačne najlepšia časť.. Vynikajúca atmosféra, prostredie, zvuk.. Čo jedniné sa mi nepáčilo, boli boje s "bossmi" kde hra pripomínala viac fantasy hru, ako rýdzi horror.. Mohli to "ťahať" v duchu prvej časti hry, štýlom pach krve s ducharinou, bez obrovských červov, stromoduchov a pod... To ale pri japonských hrach je očakávané skoro stále.. nevadí , aj tak pecka :)

stillalive
👍1

Ten pohled z první osoby to činí autentickým a vtahuje do dění velmi sugestivně. Neřekl bych, že pohled z první osoby je sám o sobě výhrou, protože se ukazuje, že jeho schopnost sugesce zaleží výhradně na jeho zpracování, provedení, které je zde právě učiněno excelentně. Je tuna her, kde tomu tak zdaleka není. Upřímně mně zde víc baví ono nové mystérium, není nikterak originální, ale zdejší provedení, způsob, jakým to hra servíruje, mně nesmírně baví. Celý ten hodinový prolog, ten nápad s hratelným obsahem VHS-ek, kdy si člověk přehraje, co se stalo, než posléze má vstoupit na místo, kde celá událost z video pásky skončila tragicky, tato situace je jednou z mnoha úžasných hororových momentů, které jsem jinde u žádné hry nezažil. Ta atmosféra je vybudovaná natolik dobře, že funguje výborně i po dvou letech na druhý průchod a vůbec jí nechybí onen moment překvapení možný pouze a vždy na poprvé. To jen ukazuje, že atmosféra hry se neopírán o momenty překvapení, na čemž stojí i tzv. lekačky, ale funguje sama o sobě jakožto celek v kontextu situace. Je opravdu spousta věcí, které se u této hry ukazují být ryzí až s odstupem času a to výhradně kladně v kontextu toho, jak v zásadě hra chce na hráče působit.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍2

Jojo, dva poslední Residenti stojí za to. Tenhle mne taky víc bavil až druhý průchod po dvou letech.....

stillalive
👍1

Před dvěma roky jsem to viděl na devítku, dnes když to jedu podruhé a je za námi i vydání skvělého remaku dvojky, cítím to u sedmičky na absolutních deset! Teprve až s odstupem času to ve mně jaksi dozrálo, spolu s tím, co je od té doby v žánru k mání a musím říct, že scénáristicky a provedením je to vskutku majstrštik.

Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍2

Tak jsem koupil a večer prubnu. Těším se!!!!

Leon
Leon #Verum Rex
👍5

Recenzent má vždy radost, když se vzácně shodne v hodnocení s ostatními hráči, to se pak cítí hned o mnoho chytřejší

Už dlouho se nestalo, že by u podobně sledované hry, kterou hodnotí tolik uživatelů, vykrystalizovala úplně čistá známka shodná s tou, jež udělil autor recenze.

Zakoush
👍1

Souhlasim, ze ta grafika je uzasna! A treba ty filmecky nazacatku hry, tak to me dostalo, nadherny zpracovani.

Jinak mam cca 3,5h odehrano a moc si to uzivam :)

Uvidime jak to dopadne. Ale hrat to vecer je teda na infarkt a to jsem nemel sluchatka :))

PLAYSTATION.123
PLAYSTATION.123 #mr_spajdy
👍7

Za mě jeden z nejlepších Rezidentů Příběh je mega, první osoba mi nevadí, je pravda že je to pak uvěritelnejší a co se týče grafiky, v interierech je grafika úžasná, jasně není to Uncharted, ale to nikdo ani nečekal ne. Čekal jsem to dobrý, ale tohle byla neskutečná jízda! A příběh prostě dělo. Resident is back!

karloslav
karloslav #deckuju se 🚢
👍5

Včera večer dohráno komplet ve VR za hezkých 13:05 a minul jsem jen 1 figurku a 2 mince Klady: Parádní atmosféra s mnoha lekačkami a několika opravdu brutálními scénami. Po většinu hry byly mé půlky pevně sevřené Celkově příběh za mě čistá 1* Vizuál je ve VR prostě užasný, se spoustou detailů jako je kouř a mlha, nemluvě o dokonalém zpracování postav, které jsou naprosto uvěřitelné a připadalo mi, jako bych na ně koukal v reálu. Ovládání pohybu postavy a míření zbraněmi je též dokonalé a ostatní tvůrci VR her by měli vsadit na totéž. Zápory:Menší rozmanitost nelidských protivíků, lehounké hádanky a lehké boss fighty ( kromě Jacka v aréně

Je zde vše co měli předešlé díly série a pro fanoušky RE je tohle povinnost. Parádní jízda se vším všudy. Za mě téměř dokonalá hra, kterou si dám brzy znova a opět ve VR 9.5/10

FrancoShade

Zdravím ve spolek. Měl bych dotaz. Právě jsem dostal k narozeninám RE7 s podporou VR. Já ale nemám VR, pouze Pro a televizi bez 4K a HDR (obyč full HD). Zdá se mi jen, že jsou verze her podporující VR link se slabší grafikou, oproti verzím bez podpory link ? Jsem na úplném začátku hry a prostě se mi ten obraz nezdá...díky :)

EDIT: odpověď jsem již obdržel v jiném vlákně, díky ;)

Bakoluk
👍1

Tak předevčírem dohráno a za mne spokojenost, silných 8/10 :) Nicméně co mne fakt zarazilo je to, že jsem se u hry téměř nikdy nebál (za těch cca 12 hodin jsem se bál tak cca 10 minut a to jsem přitom dost strašpytel) a ani lekačky na mne moc nefungovaly. Btw. hrál jsem na normál a všechny bossy až na ten 2. bossfight (pila) jsem dal napoprvé.

Jinak já jsem tedy ke hře přistupoval ne jako k Resident Evilu, ale jako ke zcela nové hororové sérii, které má jen pár společných prvků se sérií Resident Evil (ale překvapivě hodně taky s jinými hrami a filmy). A i po dohrání si myslím, že jestli tohle vůbec považovat za Resident Evil, tak jen jako hooodně velký spin off. Radši zcela ignorujte, že to má v názvu Resident Evil a užijte si tu hru jako takovou :) Pak si to užijete o dost více :) Ono tam těch spojitostí s RE je ve skutečnosti dost málo a místy bych i řekl, že tenhle díl snad ani nezapadá do kánonu.

PS: hrál jsem RE 1-6 i některé spin-offy a RE série patří k mým nejoblíbenějším.

xDante1986
xDante1986 #Gamer
👍1

no... musím říct, že o RE7 jsem původně neuvažoval ale po přečtení skvělé recenze a ohlasů si to hned po výplatě objednám :)

Metal já to tak měl s pro mě nejslabším dílem = 6kou :)

MetalBoss
MetalBoss #konzolista
👍1

Jsem velký fanoušek RE,byla to moje 1 hra na PS1.Na každý díl jsem se vždycky těšil.Hltal každou zmínku o Umbrelle. Vžil se do Leona Chrise Jill nenavidel Alberta. .7 není špatná hra ale je to spatnej RE.Nemůžu se zbavit dojmu ze mě něco chybi.A to je stará parta a vše kolem Umbrelly.Jsem rád za každý díl,ale tento díl se mě do paměti nevzije.

Draken
👍2

Nevím jak to vypadá na klasické Ps4 ale na Ps4 Pro 120cm, 4K TV s HDR to vypadá zatraceně dobře je to dobrá hra, nelituju že jsem koupil

Dannyelson

gumos - katastrofa to určitě není. Ve VR fakt bomba. Jen tu grafiku jsem čekal o něco málo lepší. Proto mě zajímá jestli to bude ve VR přes Pročko znatelně lepší nebo ne. Pokud ano tak neváhám jít i do Pročka.

dejw - hraješ to ve VR. pokud ano tak budu rád za hodnocení z Pročka

gumos22
gumos22 #Učitelskej

Ano, venku ta grafika je vážně nic moc, ale tam strávíte tak 5 minut ze hry, tak snad to není taková katastrofa ne?

Dannyelson

Tak jsem včera začal s PS VR. Atmosféra super, jen mě trošku zklamala grafika. Jsem teprve na úplným začátku, takže to nemůžu ještě pořádně hodnotit, ale hlavně venku než se vleze do toho baráku to není nic moc. Nečekal jsem zázrak, ale přece jen jsem čekal o něco málo lepší kvalitu. V domě to už bylo o něco lepší. Hraji to na klasické PS4 VR. Zajímalo by mě, pokud to někdo hrajete na PS4 Pro VR, jaký to je na Pročku.

JEDImfp
👍1

je to urcite dobra hra ale chybi me ty zombici,proste resident = zombie a ty me tu vazne chybi.taky bych radsi ovladal zajimavejsi postavu,to k ty serii patri.doufam ze najaky dlc prinese neco vic znameho a i ty zombiky.jeste me dost vadil zacatek hry,v exterierech vylozene seredna grafika (interiery jsou pekny) a to ze jsem musel znovu projit to demo ktery jsem hral 3x me taky nebavilo.pak uz je to parada.docela bych si pral aby remake dvojky byl z prvni osoby,to by bylo pecka,je to urcite zajimavejsi hrani.

PS:pridat kadenci na pistole,to musi litat jak to mackam a ne ze si dam kaficko

gumos22
gumos22 #Učitelskej
👍2

kostic: V residentu nikdy nebyli jen zombie, byli tam psi, vrány, lickeři, hunteři, tyranti...bylo toho spousty, to, že tam teď jsou jiní nepřátelé snad nedělá jinou hru. S tím gran turismo bych to přirovnal asi tak, jako by tam prostě dali jiné auta, než tam byly doposud.

kostic009
👎7
👍1

Resident Evil bez zombie je jako spatnej vtip

kostic009
👎4

gumos22 : Resident Evil byl ....ano byl,horor o zombie apokalypse.To ze tam sou lekarny ci sejvovaci mistnosti s bednou,nedela hru hrou.

To je jako kdyby udelali zavody seegwayu a nazvali to GranTourismo.Zavodis? Takze to je Grand tourismo...blbost!

Alien
Alien #Pátek 13
👍2

VR MOD je TOP tak ze resident evil 7 jedine ve VRku

billli
👍5

Právě jsem dohrál s VR. Herní doba 13,5 hoďky. Trenky suchý ale párkrát namále měli :D Lekačky brutální.Musel jsem občas i sundat sluchátka jaký to bylo psycho. Za mě 10/10. Vím že je teprve začátek roku ale hra roku by to klidně bejt mohla. Atmosféra neuvěřitelná a děj skončí že si člověk řekne dopr... Takže fakt pecka...

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články