Konzolista.cz

Destiny: Rise of Iron

recenzesobota 1. října 2016Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Destiny: Rise of Iron
Jsou tomu už dva roky, co studio Bungie vydalo megahit Destiny, který si od vydání zahrály desítky milionů hráčů. Ačkoliv hra měla na začátku řadu problémů, pramenící hlavně z menší zkušenosti vývojářů s prakticky novým žánrem online akce s prvky MMO, vše dokázali následně zlepšit updaty a hlavně velkým výborným rozšířením The Taken King. Nyní přichází další rozšíření Rise of Iron, které má fanoušky udržet po další měsíce, a hlavně je připravit na to, co teprve přijde. Jestli se vývojářům povedlo, vám nyní dám odpověď po dvou týdnech testování.

Zajímavý příběh, ale trochu skřípě
Když se vždy na Věži v Destiny objevil Lord Saladin a zadal úkoly do Iron Banneru, mnozí hráči se ptali, kdo to vůbec je. Vývojáři se na tuto otázku nyní rozhodli odpovědět v rozšíření Rise of Iron, které se celé točí kolem Iron Lordů a viru SIVA, který mezitím získali Falleni a mohli tak různě modifikovat svá těla. Virus nyní ohrožuje celou zasněženou Zemi, což samozřejmě není moc dobré, takže se Lord Saladin rozhodně povolat Strážce, tedy hráče, aby se o vzniklý nepořádek postarali. Musím říci, že ačkoliv má Rise of Iron několik velmi pěkných filmečků, příběhové pozadí jen lehce nastiňují a je škoda, že s vyprávěním nešli vývojáři více do hloubky a není tolik v základu propracované. Vše si zase musí člověk následně hledat skrze popisky na oficiálním webu Bungie, což není zrovna dobrý způsob, jak vyprávět docela zajímavý příběh o historii Iron Lordů a jejich konci. Snad se vývojáři do druhého dílu více poučí, protože vyprávění příběhu jim bohužel zatím moc nejde.

YouTube video: YouTube video player

Obsah zabaví, ale mohlo ho být více
Vyprávění příběhu určitě nepomáhá ani skutečnost, že je nastíněn jen ve zhruba pěti misích, přičemž když se začne vše rozjíždět a chytne skvělé tempo, je všemu konec. Hlavní příběhová linka tak končí záhy, a ačkoliv je zábavná a nabízí několik povedených střetů s novými protivníky Splicery, určitě si budete přát více. Příběhová linka má hlavně za úkol vám ukázat zcela novou lokaci Plaguelands, nacházející se vedle klasického Cosmodromu, která je pokrytá sněhem a infekcí SIVA. Na ní naleznete nové Patroly, i jeden nový druh úkolu, během něhož přijde ke slovu i novinka v podobě obří sekyry, navíc se na ní podíváte i při plnění řady vedlejších úkolových linek, ať už při pátrání po Gjallarhornu či artefaktech nebo jiných exotických zbraních. Ano, vedlejší úkolové linky se vracejí, sice jich není tolik, jako u The Taken King, ale určitě potěší, navíc některé jsou delší a rozhodně zajímavé a dobře zpracované. Ačkoliv se nová lokace může zdát na začátku trochu nepřehledná, po dvou dnech jsem se jí docela dobře naučil a už jsem věděl, jak se mám dostat tam, kam potřebuji. Navíc se mi Plaguelands líbí i svým designem, a ačkoliv se to nezdá, má i spoustu skrytých jeskyní a řadu dalších tajemství, které se můžete vydat odhalovat. Jen na nové lokaci se pak vyskytují noví protivníci Spliceři, což jak jsem zmínil, jsou modifikovaní Falleni s novým vzhledem a několika schopnostmi, ale ve výsledku nejde o zcela nové protivníky, jako byli v minulém roce Takeni. Rozšíření Rise of Iron navíc s nimi stále počítá, takže na ostatních planetách se stále Takeni v eventech vyskytují, takže se nemusíte bát, že byste úkoly z The Taken Kingu nemohli už splnit.

Hned během první příběhové mise navštívíte Felwinter Peak, což je nový sociální prostor, s nímž Destiny: Rise of Iron přichází. Je sídlem nejen Lorda Saladina, ale také několika dalších postav, které vám budou dešifrovat engramy, případně zadávat vedlejší úkoly. Jen je docela škoda, že kromě Saladina nejsou další postavy moc zajímavé a propracované, moc se o nich z hlavního příběhu nedozvíte. Každopádně Felwinter Peak je pěkný nový sociální prostor s nejedním tajemstvím, můžete vyskákat na horu za ním, případně zkusit s kamarády zahrát na zvonky, a určitě další tajemství na sebe nenechají čekat, třeba až bude možné zapálit v chrámu všechny ohně.

Vývojáři připravili do rozšíření i jeden nový Strike, který se jmenuje The Wretched Eye a určitě nepřekvapí, že se odehrává v nové lokaci Plaguelands. Strike je celkem intenzivní, nabízí spoustu spletitých cestiček, v nichž je možné i zabloudit, pokud si nedáte pozor, navíc následně vyvrcholí velmi povedeným bossovským soubojem, u něhož zvláště na vyšší obtížnosti se pořádně zapotíte. Je možná škoda, že vývojáři připravili jen jeden nový Strike, určitě bych si dokázal ještě alespoň jeden nebo dva představit. Jako takovou menší omluvu alespoň připravili přepracované dva starší Striky. Jeden na Zemi, v němž se opět setkáte se Sepiksem, což přináší trochu nostalgie na začátky Destiny, protože ve druhém roce tento Strike zahrnut nebyl, druhý se pak odehrává na Měsíci.

YouTube video: YouTube video player

Když přišel The Taken King, nabídl v nové lokaci i zajímavé arénové souboje za speciální runy. Tyto souboje se nyní vracejí v nové aréně Archon’s Forge na Plaguelands v trochu upravené podobě. Opět musíte sbírat speciální předměty v podobě SIVA Offering, které mají různé obtížnosti i modifikace, což je pochopitelně v pořádku, co už ale není, je fakt, že můžete v jednu chvíli vlastnit jen jeden SIVA Offering. Co vedlo vývojáře k tomuto rozhodnutí, opravdu nepochopím, a je to vážně škoda, že nové arény přicházejí s tímto špatným systémem, protože zvláště souboje s bossy na nejvyšší obtížnost představují slušnou výzvu a jsou zajímavé a kolikrát napínavé do poslední vteřiny. Dále se mi moc nelíbí, že je celý Archon’s Forge ukryt mimo hlavní cesty a je třeba ho najít nejprve v troskách prakticky na konci mapy, takže se málokdy stane, že v něm budete bojovat s dalšími třeba pěti nebo šesti náhodnými hráči, jako se tak běžně dělo u Court of Oryx. Vývojáři ho měli určitě dát na viditelnější a snáze dostupné místo.

Příběhová kampaň je fajn, stejně tak nový Strike a další novinky, ale vrcholem nového PvE obsahu je hlavně zcela nový raid Wrath of the Machine, který je zatím dostupný pouze na základní obtížnost. Trochu jsem se bál, že nebude moc kvalitní ve srovnání třeba s Oryxem, ale nakonec musím říci, že se mi ze všech raidů líbí asi nejvíce, ačkoliv je nutné říci, že patří k těm kratším. Vývojáři si vyslechli zpětnou vazbu od hráčů a raid nepostavili jen na zabíjení bossů, ale také na dalších aktivitách, během nichž musí celý fireteam šesti hráčů dokonale spolupracovat a neustále spolu komunikovat. Nový raid představuje slušnou výzvu, navíc ukrývá i jedno velké tajemství, které se můžete pokusit s kamarády rozluštit, za což následně obdržíte zajímavou odměnu. Raid přinesl nový set oblečení pro každou postavu, sety vypadají docela dobře a hlavně zcela odlišně od toho, co fanoušci doposud znali. Trochu zamrzí jen zbraně, které po stránce designu nejsou zrovna originální, určitě jste je už v Destiny viděli, jen s jiným skinem. Na druhou stranu mají svoje jedinečné perky, které se rozhodně neztratí, hlavně tedy při dalším průchodu raidu, případně až vývojáři zapnou hard režim, který bude teprve představovat pořádnou výzvu.

V předchozím odstavci jsem trochu nakousl nové vybavení. Vývojáři připravili nové sety, nejen pro raid Wrath of the Machine, ale také pro Trials of Orisir, Iron Banner a několik dalších, které si můžete zakoupit u frakcí, vypadají docela dobře, a určitě si každý nějaký oblíbí. Spolu s novými sety oblečení přicházejí i nové zajímavé zbraně, a to i ty exotické. Je možná jen škoda, že těch vyloženě nových exotických zbraní moc není, vše ale vývojáři vynahrazují zajímavými úkoly k jejich získání, a hlavně tedy jejich designem, který se mimořádně povedl. Spolu s novým vybavením přichází i ornamenty, které vám změní vzhled vybrané oblíbené exotické zbraně, navíc některé ornamenty jsou určeny i pro sety oblečení, a musím říci, že jsou parádní a kolikrát je mění k nepoznání.

YouTube video: YouTube video player

Už dubnový update přines velkou změnu do levelování light levelu a Rise of Iron z tohoto systému vychází, přičemž musím říci, že se mi ve výsledku líbí. Před updatem padalo vybavení zcela náhodně s jakýmkoliv lightem, takže dostat se na vyšší light nebylo zrovna snadné. Nyní vám věci padají podle vašeho light levelu, takže ze Strike misí na Heroic vám padají modré věci z bossů až do lightu 365, v raidu, cruciblu nebo za ranky u frakcí, případně z exotických engramů získáváte vybavení až s lightem 385, někdy i o něco více. Díky tomuto systému nemáte pocit, že byste přešlapovali na místě, hlavně na začátku vám vždy padají lepší a lepší věci, které můžete použít i pro infuzi do svého oblíbeného vybavení.

Cruciblu nyní vládnou brokovnice
Ještě před vydáním Rise of Iron dostalo Destiny velký update, který přinesl tolik hráči chtěnou novinku v podobě soukromých zápasů, takže si můžete s kamarády pořádat turnaje, případně jen tak si s nimi zastřílet nebo prozkoumávat mapy a připravovat se na Trial sof Osiris případně Iron Banner. Jak určitě víte, dokonalá znalost map v těchto dvou turnajových režimech je klíčová a rozhoduje o případném úspěchu. Soukromé zápasy obsahují většinu herních režimů a všechny mapy, přičemž si v nich můžete nastavit různé modifikátory, třeba vypnutí nebo zapnutí light levelu, případně počet bodů, denní dobu na mapách a tak dále. Soukromé zápasy jsou hodně velkou a hlavně výbornou novinkou, která skrývá spoustu hodin skvělé zábavy, když se budete snažit uspět proti hráčům, které dobře znáte, a třeba jsou s vámi v pártyně.

Soukromé zápasy ale nejsou jedinou novinkou, kterou přinesl Rise of Iron do multiplayeru. Vývojáři přidali nový režim Supremacy, v němž nestačí zabíjet protivníky, ale musíte po nich sbírat i orby, případně deaktivovat orby svých kolegů v týmu, za což jediné získáváte body. Režim je určitě zábavný a přináší zase něco nového, ale je třeba si v něm zvyknout na fakt, že v něm jasně vedou brokovnice a vůbec zbraně na krátkou vzdálenost, takže pokud jste na ně alergičtí nebo nevyznáváte tento styl boje, asi vám Supremacy k srdci moc nepřiroste. Navíc největší šanci na úspěch máte v týmu, protože komunikace a zároveň vzájemná spolupráce v tomto režimu je naprosto klíčová. Musím říci, že ačkoliv jsem režim na začátku moc nemusel, nakonec si ho sem tam rád zahraji a nemám s ním problém. Kromě nového režimu přidali vývojáři i tři nové mapy – Last Exit, Skyline a Floating Gardens, pokud hrajete na PlayStationu 4, můžete se těšit i na čtvrtou mapu Icarus. Nové mapy jsou docela dobře navržené, navíc se hodí nejen pro hektické přestřelky 6 vs. 6, ale docela i na 3 vs. 3, jak jsem se mohl přesvědčit u prvního Trials of Osiris, pro který byla vybrána mapa Last Exit.

YouTube video: YouTube video player

Destiny se v posledních měsících stalo oblíbené hlavně díky turnajovému režimu Trials of Osiris, který probíhá každý víkend, přičemž v Rise of Iron se vrátil, stejně tak jako pro mnohé hráče přívětivější Iron Banner. Oba režimy doznaly několika změn. Začnu nejprve oblíbenějším režimem Trials of Osiris. Pokud jste ho v minulosti hráli, prakticky vás nepřekvapí svým systémem, protože je vše při starém. Na jeden tiket musíte zvládnout devět výher bez prohry, pak vás čeká zasloužená návštěva Lighthousu, kde padají velmi pěkné primární zbraně, které vám bude každý závidět, navíc získáte za jeho dosažení i emblém a pokaždé ornament, díky němuž je možné pracně získané brnění rozsvítit do neonových barev, což vypadá moc pěkně. Nové vybavení tentokrát padá jen za pět (kus do setu oblečení) a sedm výher (zbraň), ze zlatých úkolů padá jen vybavení z druhého roku, které bylo dostupné za Lighthouse, což ovšem není špatné, protože si tak může každý zkompletovat set, pokud mu dříve unikl. Nový Iron Banner zatím nebylo možné vyzkoušet, ale dle informací i ten dozná několik změn. Připraveno je zcela nové oblečení i zbraně, úkoly a hlavně se bude první turnaj odehrávat v novém režimu Supremacy.

Protože je Rise of Iron jen rozšíření pro Destiny, nečekejte velké vylepšení vizuální stránky, která je ale i po dvou letech pěkná a určitě neurazí, jen mohli vývojáři v nových lokacích trochu více zapracovat na frameratu. Ten sem tam kolikrát pořádně drhne, tak snad tento nedostatek brzy opraví. Co ovšem musím pochválit, je kompletně nový parádní soundtrack obsahující přes dvě hodiny nové hudby, navozující skvělou atmosféru a výborně se hodící pro zvolené téma, navíc se značně liší od toho původního.

Destiny: Rise of Iron je slušné rozšíření, které mělo za úkol hlavně přinést nový zajímavý obsah a nastartovat třetí rok, pro který připravují vývojáři další speciální eventy, což se mu určitě povedlo. Sice občas drhne vyprávění příběhu a asi si i budete říkat, že obsahu mohlo být více, ale vše vám vynahradí jak nový zábavný raid, tak zábavný Crucible se soukromými zápasy, případně výborným režimem Trials of Osiris, u něhož prosedíte další měsíce. A hlavně Destiny: Rise of Iron zkrátí čekání na plnohodnotné pokračování, které přijde v příštím roce.

REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (27)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
PospiCZ

Zdravím všechny příznivce Destiny. Tímto bych Vás všechny chtěl srdečně pozvat na nově vytvořený Discord server - Destiny Rise of Iron CZ/SK.Pro ty kdo nevědí o co jde, je to realtime chat room v aplikaci Discord. Můžeme se zde domlouvat na RAID, Nightfall atd. Invite zde (nutno stáhnout aplikaci) :

link

Dweight
Dweight #PS5
👎1

8/10 kvůli tomu, že s tou hrou Kachlo i spí...

Tom Newman
👍2

Psal jsem kdo chce, nikomu můj názor nenutím. Navíc je možné příště počkat na recenze a reakce hráčů. Pro mě je dlc v pořádku, zase je poměr cena/odehraný čas jasný

Ew2NgeR
Ew2NgeR #DoupěŠpín
👍1

Tom Newman: Nikdo zde nehledá dokonalost, ale pokud tvůrci obsah srovnávali s Taking

King a realita je jiná. Tak mám snad právo tvůrcům vyjádřit svou

nespokojenost. Konec konců oni jsou tu pro nás, ne mi pro ně.

Tom Newman
👍4
👎2

Kdo chce, svět Destiny přijme tak jak je a baví se. Hledáte dokonalost? Ta je v krásném ženském zadku, tohle je jen hra

Miri2503

Ign - 6.. dost slabe

JEDImfp

stepo: kdyz si zminil penize,je fakt ze toto nema na konzolich obdoby.po dvou letech necelych 5k za hru ktera mela i seasson pass ktery nebyl s.pass.nejhorsi je ze nejvic jsou bity hraci co tu basu drzi od startu a kdo prisel ted stacilo mu jen par svestek ale stary obsah si zahrat nemuze.cely je to na hlavu.jinak i battlefield se dava po roce za pulku a po druhym skoro zadara.u destiny 2 si rozhodne pockam jak to dopadne,zadny day1 naslepo.jen tise doufam ze ty spekulace co jsou venku budou pravdivy a bude to "jina" hra

Nos4a2

To se divim, ze i Stepobela na to pohlid kritickym okem. Hrac, ktery tady dva roky drzel neunavne prapor Destiny. To je to az tak zly? :)

fenix525
fenix525 #PS/XBOX
👍1

A od hráčů 4,9 na meta, tak nevím takovej zázrak to není jinak by to nedostávalo od hráčů hate :)

Ultimate7th
Ultimate7th #RedBull
👍4

Asi tady začnu prodávat kapesniky na ten příval slz 🤑

bf333
bf333 #Ravens
👎5
👍2

Na mete 73,tak co tady jebete do Kachla za 8 a dokonce dementne srovnavate s odpadem ReCore...

noxus

Hlavne, ze si Activision moze za toto vypytat dalsich 25 libier- odomna uz ich ale nedostane.

Misusu

To Exik.Wowko bych tu netahal protože 13€ měsíčně

Misusu

Co se týče obsahu tak teda všechny dlc mi přišli na chlup stejný.Pár singl misí z místa B do místa A.Jeden dva striky,který v pozdější fázy už málokdo hraje a pak tam byl Skolas ten byl supr až na loot teda,a dva raidy.Nikdy mi nepŕišlo,ze by nekterý dlc nabídlo něco vic.Spíš mi víc vyhovovalo sbírání orbů než grind lightu.Starej nightfall mi přišel lepší a taky teda nechápu proč tam není matchmaking.Matchmaking na raid by taky šel kdyby chtěli,ve wowku to šlo jen upravit obtížnost a loot.

Exik
Exik #9.2 > 12
👍4
👎3

Tak u Recore Kachlo vyskloňoval slovo "ostuda" na všechny pády a tohle dostane 8/10? Jen pro srovnání - WoWko v rámci jednoho DLC dostane update, který přidá další raid, dungeon a jiné věci zdarma a to ne jen jednou... Už TTK byl dost ostrouhaný datáč, takže tohle určitě nekoupím.

fenix525
fenix525 #PS/XBOX
👍3

Dvouhodinová DLC, která stojí obsahem za totalní prd a cenově jako nějaká AAA hra dostane 8/10? To jako vážně? Chápu že pro kalcha je destiny srdcová záležitost, ale prosil bych realnější hodnocení.

Ew2NgeR
Ew2NgeR #DoupěŠpín
👍6

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Rise of Iron je druhé nejslabší DLC co

bungie vydalo. Destiny hraji už od úplného začátku a hra mě stále baví.

Přesto jsem z tohoto přídavku opravdu zklamaný a proč?

Když tedy shrnu noviny:

Raid (Ten se opravdu povedl a i když je kratší, je to rozhodně

nejlepší a nejvyváženější raid. Směs akce a souboji z bosy je opravdu

nakažlivá a nejsou zde žádná hluchá či nudná místa). Jediná věc co

opravdu v tomto DLC zaslouží pochvalu.

Strike (The Wretched Eye je také opravdu velice povedený a

zábavný a i když má člověk již vysoký light. Nemůže závěrečného bosse

podcenit) To je sice hezké, ale jeden nový strike? Jako vážně. To se

prostě omluvit nedá.

PVP (nové tři mapy se opravdu povedly a stále je krása na ně

pohledět. I když hraji i na PC, rozhodně Destiny v tomto ohledu na kráse

nestrádá. A nový MP mód rozhodně přidává na akci a napětí. Zabíjet už

prostě nestačí.) Jenže tři nové mapy ze starého prostředí, takže to moc

práce nedalo. A drobná úprava MP režimu to taky nezachrání.

Nové sociální místo (Ano je opravdu kouzelné a má svojí

atmosféru) Ano opět stejně musím lítat na tower, protože zde nejsou

vangardi ani frakční npc. Takže si opět užíváme loading. A nebylo to už

tady?

Nová lokace (Má svojí atmosféru a něco nového na chvíli

potěší) Jenže se opět jedná o reskin, nic nového nepřináší. Tedy krom

zajímavé logiky, když se dostanete z nové do staré sněží. Když začnete

na staré patrole nesněží a sních nikde. Opravdu dává smysl. A krom dvou

nových bountin vše při staru. Takže nebýt týdenních questů. Moc živo by

tu opravdu nebylo.

Archon’s Forge (mini arény jsou příjemné zpestření při

patrole) Jenže pouze jeden klič, takže když jste sám. Moc si zde opravdu

zablbnout nemůžete. Bossové nejsou žádná výzva, prostě ho stačí rubat. A

všechny varianty vypadají stejně. Ve srovnáním z arénou na

dreadnoughtu je to útopie. Zkuste si tam zaletět a i když je to již

jednoduché. Díky různým variacím zabaví více.

Takže co nám nové dlc za 800 Kč přineslo? (Raid, 1 Strike, 3 nové MP

mapy a jeden mód, nová menší lokace na zemi a nové sociální místo).

Tohle by měl být obsah bezplatného DLC a ne dalšího pokračovaní. A už

rozhodně to není obsah na dlouhé měsíce. Do vánoc uvedený obsah už umře.

Bohužel je opravdu vidět, že bungie tlačí na Destiny 2 a to se na

obsahu opravdu podepsalo (nové raidové zbraně jsou pouze přískinované).

Takže Taking King zůstane opravdu jediným a tím nejlepším rozšířením na

Destiny, které vyšlo, bohužel.

Trial of Osiris a Iron Banner? Ano jistě zabaví ale to není nový

obsah, takže v posouzení nového DLC nemají mít vliv. Light level, ano

nový režim zvyšovaní se mi opravdu líbí. Ale proč proboha musím při něm

hrát staré striky, které už jsem procházel tolikrát před tímto

rozšířením? To už opravdu moc zábavné není. Kdyby sice level design

ponechali, ale přizpůsobily nové hrozbě SIVA to by bylo něco jiného.

Jenže v kolika stricích potkáte v uvozovkách nové nepřátele (tedy

falleny na hůlkách). V podstatě jsem stále nucen hrát ty staré a již

stokrát hrané mapy jak v PvE tak i PVP.

Pokud přivřu oči, tak za 400 Kč by to snad bylo zajímavé DLC. Ale za

tuhle cenu, pokud do budoucna (tedy do doby než vyjde Destiny 2, což

může být až za rok) nebudou vydávat další nové updaty. Tohle rozšíření

si nezaslouží lepší hodnocení než 5/10. A závěr? Příjemné zpestření za

vysokou cenu. A pokud bych si nedělal postavy tři, tak by ten zážitek

byl ještě kratší.

Jenže osobně jsem bohužel Destiny opravdu propadl a hra mě i přes toto ždímání stále baví. Takže pro mě Destiny 2 day 1.

007cz

to ze padaji z trials bountyn jen zbrane a zbroje z roku 2 je dost dobrej podfuk, bungie samo reklo ze rok 2 sety uz nebude mozne dostat a oni udelaj tohle, nez dostanu všechno tak to asi bude fakt trvat dlouho

JEDImfp
👍1

jarda85: ja to vubec nehral,na dlc jsem se tesil ale zacatkem zari me to proste preslo.nic proti destiny,proste po dvou letech hrani stejneho uz necitim potrebu to hrat.vazne jsem se divil ze jsem to nekoupil.rad se podivam co tam je ale hrat to uz nechci.tu legendu jsem dal protoze je borec a ma zajimavy videa,nenapsal jsem ze raid je spatny

blau himmel
👍1

8/10 je opravdu lichotivé, je jasné , ze hardcore elita to tu bude vychvalovat, ale ruku na srdce , pánové, na vás úspech nebo neuspech hry, nezavisí. Ten zaklada ucast nas, prumernych hracu, kterych je , pochopitelne, vetsina. A tak se ptam, co nabizi bungie/activision nám. A odpoved je, ze zas tolik ne.

Hraje se to sice stale vyborne, ale na dlouho to neni. Mezi nejvetsi chyby patri stale nevyreseny matchmaking pro raid, ktery v jinych mmo hrach samozrejme funguje, aniz by se clovek musel shanet na uplne jinych mistech. Proste jsou ve hre, od prosteho pripojeni az po pokrocila vlastni nastaveni na vyber spolubojovniku , napr. Level, povolani , jazyk atd. Navic a to uz je skoro k placi , je jen jeden . Slovy jeden !!! Kdyby se tohle udalo v normalnim mmo lide by si asi tukali na celo. Ale co uz , zminena HC elita me jiste opet pouci, jak je to skvele a jak bych si takovouto hru snad ani nemel kupovat, kdyz ji kritizuji a tak uz koncim. Tchüss.

dusan777
👍2

Pre mňa osobne najslabšie DLC ešte aj HoW ma viac zabavil teraz aj ľutujem že som to kúpil PvE obsah nič moc a PvP ma nezaujíma je plno lepšich hier na MP ako tetno lagfest a to som si myslel že ma to zabavý a ten raid skusil som a nezájem škoda za cenovku 800kč toho mali dať viac a ja som mohol tie peniaze utratiť lepším spôsobom a na Destiny 2 ma už nik nenahovorí na to im se...

Hromotluk
Hromotluk #nezávislý

coklo: presne tak

Fronius8
Fronius8 #Mám v piči
👍7

8/10 😂😂😂😂😂

MarcusChef
MarcusChef #Team PS/XB

Raid se mi líbí, zatím jsme ho dali jen dvakrát, Trials je super, líbí se mi ty nové sety oblečení, i ty zbraně jsou zajímavé. Obsahu je méně, ale příští týden bude Iron Banner a kdo ví, co bude za těch 8 artefaktů, takže já jsem spokojen a když vezmu cenu a počet hodin, které tam nahraju, nemohu být spokojenější.

jarda85
jarda85 #PS4
👍2

Jedimfp: to ze to par try hardu da ve trech neznamena ze to neni dobry raid, nekteri maji problem to udelat i v 6ti. Apropo ty jsi to dal ve trech?

Jinak k rozsireni obsahu je sice malo ale jsou tu private matche, ktere zabavi urcite na dlouho, samozrejme trials po kterem se mi uz styskalo a jeste nas ceka vyzva v podobe hard raidu. Ja svych penez urcite nelituji

JEDImfp

legenda a raidy,davaji to ve dvou a ve trech.jeho by melo bungie platit aby jim radil jak to udelat pro 4-6 hracu link silenec

coklo
coklo #Gamer
👍7

Destiny 2 si hodně promyslim jestli poridim.Tohle dojení kdy dohrajes obsah za dvě hodiny a pak jen honis vyšší light kvůli čemu?Bungie by mělo jít na školení k cd projekt jak se maj delat dlc.

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články