Konzolista.cz

Dead Space 3

recenzečtvrtek 7. února 2013Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Dead Space 3
První Dead Space byl jako zjevení, protože se už pomalu zdálo, že žánru hororových akčních her odzvonilo. Druhý díl sice přinesl trochu více akce, ale pořád se jednalo o vysoce atmosférickou záležitost, na kterou fanoušci nedají dopustit. Protože slavil velký komerční úspěch, bylo jen otázkou času, kdy EA přijde s posledním závěrečným dílem od začátku plánované trilogie. Když byl oznámen, vývojáři naslibovali několik novinek, které se zrovna nesetkaly s kladným přijetím ze strany hráčů. Je třeba se bát? Na to odpoví naše recenze.
Ačkoliv je Dead Space 3 závěrečným dílem trilogie, na předchozí dvě části nijak zvláště nenavazuje, prakticky má svůj vlastní ucelený děj, ačkoliv se tedy vše odehrává v rámci jednoho univerza. Abyste ovšem byli v obraze, vývojáři na začátku skrze několikaminutové intro vše zopakují, takže pokud jste předchozí části nehráli, o nic ochuzeni nebudete. Tedy po stránce příběhu, o herní zážitek pochopitelně ano. Každopádně vše nyní začíná ve chvíli, kdy se hlavní hrdina Isaac Clarke vydává zachránit svoji přítelkyni Ellie, ale jak už asi tušíte, vše se zvrtne, začne boj nejen o její záchranu, ale i o záchranu vlastního života. Během 19 kapitol na vás čeká několik zvratů a šokujících momentů, ze kterých až zamrazí. Ačkoliv se může příběh jevit jako jednoduchý, opak je pravdou, navíc si tyká i se slůvkem epický. Ještě se sluší zmínit, že oněch devatenáct kapitol projdete za nějakých patnáct hodin (hra mi trvala zhruba 16 na normal obtížnost), což je slušná délka, kterou navíc můžete ještě o něco navýšit plněním vedlejších úkolů a sbíráním sběratelských předmětů, abyste každou kapitolu splnily na 100%. I díky tomuto má Dead Space 3 velmi dobrou znovuhratelnost, takže nepochybuji, že si ho po zahrání střihnete ještě jednou, třeba přes možnost New Game+. První krůčky mohou být celkem šokem, protože Dead Space 3 připomíná spíše sérii Gears of War, což rozhodně není to, co byste od něj čekali. Naštěstí akční je jenom první kapitola, poté už ale začne klasická hratelnost této série. Stačí se dostat na vesmírnou loď plnou zubatých a rukatých kreatur, a vše je rázem při starém. Designem vás hra asi moc neohromí, alespoň v první třetině, která je trochu pomalejší, než by měla být, a dost podobná předchozím dílům. Jak se ale dostanete na zmrzlou planetu Tau Volantis, která svoji podobou a atmosférou dost připomíná slavný film Věc, to už je úplně jiné kafe, a právě zde vývojáři nejvíce ukazují, že akci obohacenou o hororové okamžiky a napínavé momenty pořád dělat umí, aniž by se opakovali. Zbylé dvě třetiny jsou tak to nejlepší, co Dead Space 3 nabízí, hlavně kvůli naprosto elektrizující atmosféře, a jsem si jist, že na některé momenty budete ještě dlouho vzpomínat. Navíc levely nejsou lineární, jak by se mohlo zdát. Je tu spoustu odboček k prozkoumání, které ovšem mnohdy ukrývají nejenom zásoby munice, ale také nejrůznější kreatury. Hratelnost je hodně věrná předchůdcům, takže třeba v ovládání moc změn nehledejte, vlastně tu ani žádné na první pohled viditelné nejsou. Pokud jste tedy hráli některý z předchozích dílů, budete tu od prvního momentu jako doma. Proč ale také měnit na co, co jednak funguje, a na co jsou hráči zvyklí. Kromě procházení po levelech, řešení několika puzzlů a střílení všeho, co se vás pokusí ohrozit, se sem tam objeví nějaký QTE moment. Ty ovšem nevyznívají hloupě, jako třeba v šestém Resident Evilu, jsou celkem nenásilně zakomponovány do samotné hratelnosti, kterou obohacují, takže tu nejsou ke škodě, jak by se mohlo na první pohled zdát. Co potěší, tak je nejen návrat starých známých mimozemských neřádů, ale také jejich nové druhy, které jsou opět velmi zdařilé po stránce designu, a už jenom svým zjevem budí respekt a navozují strach. Souboje s některými jsou docela těžkým oříškem, protože nestačí jen vystřílet zásobník, na menší obtížnosti asi jo, ale musíte trochu přemýšlet na případné taktice a úhybných manévrech. Nepřátelé mají celkem obstojnou umělou inteligenci, zvláště pokud útočí ve skupinkách, kdy vás dokážou rychle obklíčit, což jak určitě tušíte, není zrovna dvakrát dobré. Jinak jsou souboje samozřejmě velmi brutální, přesně takové, jaké máme u série Dead Space rádi. Jednou z docela rozporuplných novinek je zahrnutí soubojů s lidskými protivníky. Těchto pasáží naštěstí tolik není, ale jsou naprosto zbytečné a většinou nezajímavé, navíc lidští protivníci nemají zrovna propracovanou umělou inteligenci, takže se na bojišti chovají občas jako pitomci. Rozhodně si je mohli vývojáři odpustit, ale to je asi věc názoru. Dalším menším zklamáním je přítomnost jen několika bossů, jejich větší počet by jistě neuškodil, zvláště když souboje s nimi jsou zajímavé a napínavé do posledního výstřelu. V předchozích dílech jste měli na likvidaci nepřátel docela velký arzenál zbraní, který jste postupně rozšiřovali o nové nalezené kousky. V Dead Space 3 se vývojáři rozhodli jít trochu jinou cestou. Zbraně už během hraní nesbíráte, tentokrát po levelech nacházíte nejrůznější součástky, ze kterých si poté zbraně stavíte u terminálů. Na začátku možná budete ze všeho trochu zmatení, ale jak později zjistíte, systém vytváření zbraní a jejich upgradů je nejen plně intuitivní, ale i celkem zábavný. Kolikrát si vytvoříte zbraň, která je originální, navíc má i ničivý efekt na nepřítele. Sestavit si můžete nejen lepší řezačku, ale i samopal obohacený třeba o elektrické střely v sekundárním režimu. Systém vytváření zbraní se jednoduše povedl a troufám si říci, že jde o největší a zároveň nejlepší novinku, jakou Dead Space 3 nabízí. Kromě vytváření zbraní je tu opět systém vylepšování obleku, který rovněž vylepšujete za nalezené věci po levelech, takže se je rozhodně vyplatí prozkoumávat, případně rozdupávat mrtvé nepřátele, ze kterých padají další předměty. Samozřejmostí je tu i několik druhů obleků, pokud jste navíc hráli Mass Effect 3, můžete si hned u prvního terminálu vyzvednout speciální N7 kostým, který nejen pěkně vypadá. Jednou z nejvíce diskutovaných novinek je možnost projít si celou kampaň v kooperativním režimu. Ačkoliv skalní fanoušci nadávali před vydáním, že tohle ubere na atmosféře, tak opak je pravdou. Pokud hrajete sami, pořád tu je ona stará dobrá atmosféra, kterou jste si jistě zamilovali. Kooperativní režim je poté samozřejmě méně strašidelný, s živým kolegou se samozřejmě tolik nebojíte, zaměřený spíše na akci, takže si tu přijdou na své i ti, kteří vyznávají tento styl hraní. Obě skupiny hráčů budou spokojeni, jen mohli vývojáři v kooperaci trochu zvednout obtížnost, protože ta mi přišla celkem jednoduchá. Kooperativní režim se rozhodně vyplatí vyzkoušet, protože je povedený a přináší velkou zábavu. Navíc se i dozvíte spoustu nových informací o Johnu Carverovi a jeho smutném příběhu. V kooperaci je několik částí upraveno, aby bylo nutné s druhým hráčem spolupracovat, třeba při řešení několika hádanek v hackování či otevírání dveří, jako tomu je třeba u posledních dílů Resident Evila. Vývojáři z Visceral Games už u předchozích dvou dílů ukázali, že dokážou vyždímat ze současných konzolí naprosté maximum. I první díl pořád patří k nejhezčím hrám, druhý poté přinesl ještě docela velký skok. Třetí díl už takovým skokem po vizuální stránce není, ale nic nemění na tom, že vypadá jednoduše parádně, má detailní úrovně, hrůzu nahánějící nepřátele a spoustu dalších efektů. Velkým plusem vylepšeného enginu je i plynulost, framerate neklesá ani v těch nejvíce vypjatých momentech. Na stejné úrovni jako vizuální prezentace je i hudební doprovod a především ozvučení, starající se o hutnou atmosféru, která vám občas navodí husinu. Dokonce bych řekl, že Dead Space 3 má jedno z nejlepších ozvučení, jaké jsem u hry slyšel. Dabing je poté spíše jen lehce nadprůměrný, ale to zase tak moc nevadí, zážitek z hraní rozhodně neshazuje. Když byl Dead Space 3 oznámen, trochu jsem měl obavu, aby se vše nezvrhlo v akční taškařici v Call of Duty stylu, jakou nám na podzim minulého roku předvedl Resident Evil 6. Obavy ale byly zbytečné, protože tu máme opět dobře vyváženou hru, která rozumně střídá akční pasáže, napětí a hororové momenty, jako tomu bylo u předchůdců. To vše navíc obohaceno o zajímavé novinky, které si budete užívat. Jen škoda několika slabších pasáží hlavně na začátku a nezáživných soubojů s lidskými protivníky, hodnocení mohlo být ještě o stupínek lepší. I tak je ale Dead Space 3 hra, za kterou se nemusíte bát utratit své peníze. Dostanete spoustu obsahu na několik večerů.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (38)

Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
Heymi9615
Heymi9615 ##nolife
👍1

Právě jsem konečně dohrál. A musím konstatovat, že pecka. Hra má skvělou grafiku, která nijak moc nezaostává za dnešníma hrama na PS4, trošku fádní příběh, ale luxusní hratelnost a atmosféru. Dávám 10/10, líbí se mi víc, než dvojka.

ID3525
👍1

Pro mě je DS3 naprosto super. Po prvním dohrání jsem byl trochu v rozpacích, ale po dohrání klasik a pure survivol modu jsem nadšenej. Co-op je místama neskutečně zábavnej a je lehčí. Když máš hráče s vytuněnejma zbraněma tak poprvé projít kampaň je trochu nuda i na nejtěžší obtížnost. Zatím mám odehráno cca 100 hodin a ještě jsem nedokončil Hard Core mod. Pro mě jedna z nejlepších her.

godycz
godycz #katana-san
👍1

no budiz, hratelnost opet vyborna, pribeh opet slaby.

nicmene: musel jsem se smat, v tom finalni blazinci, hluboko v kosmu, finalni boss za bukem, vsude chaoss, svetla, ulomky litaj okolo, vsechno se klepe. hlavni hrdinove zakukleny ve svych skafandrech (dokonce v jedne misi, vas to nepusti vem, pokud si skafandr navymenite za silnejsi) a mila ELEN si tam beha v tilku a v podprsence. asi se zapotila holka.

hollywood :-D

stillalive
👍1

Tak v RE-PLAY mě hodně zklamali. Očekával jsem objektivní recenzi a docenění mnoha kvalit singlu a co-op, naopak jsem se dočkal recenze, která hodnotí scénář, dabing a jiné hovadiny. Od kdy se hra hodnotí např. podle scénáře? Kdybych se musel u každé hry ohlížet na scénář, musel bych kvůli tomu každou hru hodnotit o jeden až dva body méně. Opět ty největší přednosti hry buď byli zmíněné jen aby se neřeklo, ale hlavně některé se nezmínili vůbec, pak to vypadá, že takové prvky se pak ani nepodílí na celkovém hodnocení. Hru si zahráli, co-op zkusili, povinnou recenzi mají z krku a jde se dál. Hovada!

Alias

Ano prvni chapter je sice na rozehrati, ale pak dychne ta skvela atmoska z jednicky + jako bonus akcnejsi styl dvojky. ja si to zatim nemuzu vynachvalit a byla by velka skoda kdyby tahle serie uz nemela mit uz pokracovani. :)

Lloyd.Irving
Lloyd.Irving #1-2 Sniff

Mám to, zatím jen začátek rozehraný a jako zatím jsem zklamaný. Samé přestřelky a skripty. Uvidím co dál.

EDIT: Tak nic, beru slova zpět. Je to masakrózní sci-fi hra! To co jsem zatím zažil bylo naprosto něco úžasného. Doporučuji všem..Začátek je opravdu slabší, ale jen co začnete poletovat po vesmíru jste v tom.

Mar.Fo
👍2

Nejak jsem nebyl rozhodnut, ale ted jsem si pro to byl, diky Stillalive [s6]

Horror, v tom nejlepsim slova smyslu.. Pres domaci kino v pozdni nocni hodinu, ..ozvuceni na #1 a o radne "momenty prekvapeni" neni nouze..

za mne - PECKA

JOHN CENA
JOHN CENA #NaughtyDog

je to skvělá hra doporučuji :)

stillalive
👍1

Jen doufám, že mě po koupi nebudeš proklínat :) Osobně bych za tu hru dal ruku do ohně, ale už né za to co každého baví. Tak snad si to užiješ jako já a mnoho jiných :)

stillalive
👍6
👎1

Gordar: Např. Mě osobně vůbec nebaví Assassins Creed 3, ale hodnotím ho snad? Uznávám jeho kvality a tím to hasne. Jaký mají tedy recenze smysl? Jedná-li si o názor, nikoliv objektivní posudek, pak je to recenze jen pro recenzenta, pro nikoho jiného. Tím pádem celá recenze i verdikt nemůže mít pro nikoho jiného žádnou váhu, protože názory se nikdy nedají sloučit. Kdybych tedy psal recenzi na AC3, pak tedy by nikomu nevadilo, kdybych hře udělil 7/10 že? Ale zpět k DS3. Na hru mam svůj názor, to ano, ale především vidím jak na tom objektivně hra je i ve srovnání s předchůdci. To že recenzent napsal kraťoučkou recenzi bez mnoha zásadních informací je taky věcí názoru? Nebo že od hry od které se očekává nářez roku si vždy automaticky vyslouží recenzi na 10 stran A4? To je taky věc názoru? Že se třeba v recenzi nezmíní ani slůvkem o speciálních misích určených pouze pro co-op režim je taky věc názoru? nebo absence toho jak co-op režim funguje v hraní, to je taky věc názoru? Ta recenze je poloviční. Hru dohrál za 16 hodin což je podezřele taky nějak rychlé, když jsme tu hru hráli, zabrala nám při nejrychlejším průchodu 27 hodin. Recenzent hru prolít, ani se moc nezabýval co-op režimem a pochybuji že hru znovu v co-op dohrál. Chybí tu mnoho zásadních informací a těch pár vět o co-op které tu jsou, jsou nevypovídající o ničem.

Aby bylo jasno, vážím si zdejší snahy přinést rcenze co nejdříve a tato recenze rozhodně není k zahození, ale rád bych, aby jste příště zvážili některá rozhodnutí v recenzi. Neděláte tak jen vizitku sobě, kterou máte v mích očích dobrou, ale hlavně prokazujete tak i úctu k práci lidí, kteří nad touto hrou strávili kus života a rozhodně můžeme mluvit o velkém přínosu do světa videoher. Jestli se nebudete zlobit, rád bych přinesl na váš konzolista i svou recenzi, ve které bych rád doplnil mnoho detailů, které jste zapoměli a více se zaměřil i na co-op režim. Recenze nikdy nepíšu, ale rád bych udělal výjímku. Pokusil bych se nepsat vlastní názor, ale pouze vyjasnit stav v jaké k nám hra doputovala. O zábavnosti některých prvků bych se ani nezmiňoval, protože tam si myslím že stačí vyjasnit jak to celé funguje a nechat názor na hráčích.

beeturbo
beeturbo #RETRO

Přiznám se, že jsem nehrál ani prní díl s druhým. Zkusil jsem tedy demo trojky a musím uznat, že hra má atmosféru, kterou hned tak v jiných hrách člověk nenajde. Hra se mi svým způsobem líbí a asi bych ji i hrál s nadšením. Ale nesměl by mít hlavní hrdina na sobě takovej debilní skafandr a musel by používat běžné zbraně. Bohužel na tyhle vesmírné kvéry nejsem zvyklej, v ruce mám raději staré dobré AKčko [s16]

Gordar
Gordar #Gordar
👍3
👎2

stillalive: To že se recenze neshoduje s tvým názorem, neznamená že není objektivní. A ano, jakákoli recenze je jen názor dotyčného člověka na danou hru.. nic víc, nic míň. Mě se třeba zase zdá 8 až moc.

smrtijed1
👍3

Ja jsem v 16 Ch. a rikam nejlepsi dil serie davam 9 ja to hraju na nejtezsi ne ze bych chtel ale rekl jsem si hral jsem DS a DS2 tak dam i DS3 na nejtezsi neni to zas tak hrozny mam nahrano 25h takze zatim nejdelsi dil serie to DS2 jsem dohral po 1 za 12 a pak kolem 8h jjj je to skvela hra skoda ze konec serie uvital bych dalsi DS4 a dal kdo vi uvidime co bude dal doufam ze stejny narez jak DS na PS4.uz se tesim na co-op az dam z nekym po siti to bude rezba :)

stillalive
👍7
👎3

95% a nebudu se o tom hádat. S verdiktem recenze nesouhlasím. Nesouhlasím s většinou názorů tady. Recenze je pěkně napsaná, ale krátká a neúplná. Jedná se rozhodně o nejlepší a taky nejdelší díl v sérii. Bratr, který DS1 a DS2 dohrál na poprvé za cca 12 hodin, tak třetí díl hrál tentokrát 27 hodin a to neplnil nic vedlejšího a šel pouze kupředu po hlavní lince. Musím podotknout, že okamžitě volil tu nejtěžší obtížnost, která byla na začátku k mání, ale ta odpovídá obtížnosti Hard u předchůdců a tam se na tuto obtížnost herní doba protáhla maximálně o dvě hodinky navíc. Zapoměli jste v recenzi napsat, že hra umožňuje sbírat pomocí skenovacího robota nejen předměty potřebné k výrobě zbraní a podpůrných prostředků, ale také ke sbírání virtuálních peněz, za které si lze koupit některé menší balíčky z PS Store, na místo reálných peněz, za které jsou také nabízeny. Tato možnost nákupu za virtuální peníze je sice omezena jen na některé balíčky, ale je tu a je velmi užitečná zejména na vyšší obtížnost. Balíčky obsahují materiál pro výrobu a některé i komponenty do zbraní. Skenovací robot se drží jako zbraň a na své obrazovce ukazuje směr a patro, na kterém se nachází něco k nalezení. Když je signál velmi blízko, stačí robota vypustit tlačítkem pro primární střelbu a při návratu k "Bench" terminálu se robot vrátí a ukáže se vám co vše našel. Je to velmi důležitá složka ve hře, která je sekundární možností hledání předmětů. Robotů můžete mít více a k třetí třetině hry jsme měli roboty tři. Zda-li je vyšší množství možné, to se dozvíme po druhém průchodu "New Game +". Střety s lidskými protivníky mi nepřišli ani na chvíli nudné, ba naopak skvěle oživují hratelnost. Navíc se často do těchto střetů míchají i nekromorfové, tak že tyto střety jsou o to zajímavější. Lidský protivníci se většinou přeorientují na likvidaci nekromorfů a pokud stojíte dostatečně daleko, nekromorfové útočí na vaše lidské protivníky. S lidskými protivníky vývojáři udělali mnoho zajímavých scén, bez kterých si hru již nedokážu představit. Vylepšování zbraní a schopností obleku je tentokrát dotaženo k dokonalosti. Mé dílčí hodnocení a podlé mého názoru zasloužené, protože vývojáři v mích očích odvedli opravdu pořádný kus kvalitní práce.

Grafika 9

Zvuk 10

Hratelnost 10

Životnost 10

Celkem 95%

+ Velké plus navíc za délku hry, která je oproti předchůdcům téměř dvojnásobná a hlavně za pestrou hratelnost a zachování hororové a sci-fi atmosféry, které tentokrát dosáhla maximálně vysoko. Velkým plus je i mnohem lepší a pestřejší hudební doprovod. Nechybí zde score z prvního a druhého dílu, ale bylo k tomu vytvořeno i nové a tentokrát nejlepší.

- Jedno velké mínus si zaslouží za špatně fungující automatické ukládání, které je předem nadefinováno a chce-li člověk uložit hru se svou aktuální výbavou, má jen možnost uložit při opuštění úplně ze hry. Nevím jak výrazných chyb se vývojáři dopustili, že jedna z nejlepší akčních, hororových sci-fi současnosti si odnese 8/10. Je to výborné hodnocení, ale neúměrné ke kvalitám hry. Game Informer ohodnotil hru určitě spravedlivěji. Ve vší úctě k recenzentovi, ale recenze na mě působí jako by byla psaná jen aby se neřeklo. Na některé hry, se zde píší gigantické recenze a dává se tam prostor věcem, které jsou v recenzi zbytečné, ale zde vám mnoho informací chybí. Hra by si zasloužila podrobnější a úplnější recenzi a hlavně spravedlivější ohodnocení. Jak říkám 8/10 je skvělá známka, ale né u této hry. Jestli recenze opravdu už jen věcí osobního názoru, pak to beru jen jako váš názor na hru, ale nemohu to rozhodně brát jako objektivní recenzi, to nelze.

Kanive
Kanive #IDontKnowU

eeee: v jedničce i ve dvojce stačilo dát první hru na normal a i tak dala zabrat, hlavně díky nábojům, proč to tak není ve trojce? Ty hardcore obtížnosti samozřejmě zkusím, stejně jako v předchozích dílech, ale vždy jsem začal dead space na normal a ve trojce je prostě lehkej

Shelby GT500
👍1

Sem v půlce hry a zatím mě baví sice ne jako předešlé 2 díly protože ta akčnost je tady znát mnohem víc. Tím pádem mi hra strašidelnou atmosféru zatím moc neukázala ale třeba se do konce dočkám. Jediný z čeho bych si ublinknul sou EA a jejich mikrotransakce za předměty a další věci. Sám to zatím nepotřebuju ale a radši tu hru dorhaji jen pomocí šlapání a bouchání zbraní než jim paltit za lepší zbraň,oblek a součástky další peníze .

JOHN CENA
JOHN CENA #NaughtyDog
👍1

kachlo chválím za pěknou recenzi já si DS3 zahraji v sobotu už se těším :)

LaFemmeSpeedy
LaFemmeSpeedy #Firestarte

V mým příspěvku to bylo myšleno tak, že normal v DS 2 je někde úplně jinde než normal v DS 3.

eeeee
eeeee #můj názor
👍3

Komu se zda hra lehka, necht si zvoli nejaky obtiznejsi mod a potom teprve neco povida.

LaFemmeSpeedy
LaFemmeSpeedy #Firestarte

Překvapila mě rychlost vydání recenze, tady to obvykle bývá až měsíc po vydání hry, výborně [s14] Hrál jsem všechny tři díly a tenhle mi teda nepřijde horši než předchozí díly, jenom se snížila obtížnost, toť vše, hratelnost a atmosféra zůstaly a graficky je hra skvělá! Dovolím si nesouhlasit s autorem, že graficky byla dvojka takovej skok, naopak se mi zdála úplně stejná jako u jedničky (hrál jsem obě současně), to spíš teď trojka vypadá o dost líp (jestli je to u DS série vůbec možný), moc líp vypadajícíh her jsem na konzolích nehrál [s14]

Kachlo
Kachlo #BOSS

mkw: Vždy můžeš táhnout jen 2 zbraně, které si měníš u terminálů, kooperace zde není rozdělena, Vždy si můžeš při hraní pozvat kamaráda. Obtížnost je v kooperaci menší, protože jste na vše dva.

Kanive
Kanive #IDontKnowU
👍1

mirka: nemaj no :D ale přitom byly kdysi ze stejnýho žánru...

mkw

Tak to jste tu recenzi stihli pekne rychle, dobry.

Jinak teda neni pravda, ze bych v predchozich dilech mel velky arzenal zbrani. Mel jsem dve/tri. Je to tak i v DS3?

Jak je to s coopem? Je mozne prokladat single s kooperativnim hranim nebo se to hraje oddelene? Je velky rozdil v obtiznosti?

Mirka_cz
Mirka_cz #Hassan
👎3
👍2

ja nevim co to tady furt srovnavate s RE6, tyhle hry spolu nemaji nic spolecnyho

Kanive
Kanive #IDontKnowU
👍2

hellmut: Kdyby v životě neplatí. Tak ono srovnání s předchůdci je celkem na místě, když se to jmenuje Dead Space 3....

Jinak se nemůžu zbavit dojmu, že hra je oproti minulým dílům velice lehká, i ve dvojce jsem měl problémy s nábojema a modlil se, aby na mě teď něco nevybaflo (na normal), pač ho nemám čím sejmout. Tady na normal ty náboje můžu klidně všechny vystřílet a za 5 minut mám zase plnej inventář. Možná je to tím coopem, uvidím až si zahraju single na jeden ze single modů, které hra obsahuje a možná budu potom mluvit jinak... I přesto je to stále mnohem lepší, než kam míří série Resident evil... ta si to po***la pořádné.

Hellmut
Hellmut #PS5
👍1

Sem v posledním chapteru, a nemuzu jinak nez 9/10. Pro me osobne pecka [s9]

Kdyby vam prinesli jako prvni az tenhle dil, tak by to byla hra roku. Takhle to vsichni srovnavaji s predchudci

PS3Fanboy
PS3Fanboy #Ni no kuni
👎5
👍3

davik76: To jsi važně přehnal, lost pla... teda pardon Dead Space 3 si zasloží tak 2/10 a to je možná moc.

Flyboy
Flyboy #PS 4 (:
👍3

Davik 4/10 to jsi přestřelil.[s6]Zatím jsem nehrál,ale takový průser to asi nebude.Až vychladneš tak hodnocení změníš.[s9](znám tě)

davik76
davik76 #PS5
👍7
👎3

Kardam ty časy jsou pryč[s15]

Kardam
👍8
👎2

Uz to neni ono, hraju na hard a mam more munice a lekarnicek, az to musim davat do banky. Kde jsou ty casy, kdy se slo Ishimurou, nekromorfove vsude rvali a ja mel jen par strel do urcity zbrane :) ted maj vsechny zbrane jedno strelivo :(

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články