Alien: Isolation

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (17)
fire2...:však od toho toto téma máme ne[s16]
heh nechápu vždycky jak tady děcka fantazírujou jaká by ta hra mohla být [s6]
Speedyredy to napsal v podstatě všechno. Jen dodám, že se samozřejmě těším a dofám, že bude dodrženo vše co je slibováno. Po mnoha letech by filmové sérii slušela minimálně podobně kvalitní herní zpracování. Hra na schovku je krok vpřed. Bezezbraní bude ten správný pocit beznaděje a strachu. Naskriptovanosti se nebojím, protože u takovéto hry se dají rozhodně vhodně využít a hra se tím rozhodně nedá pokazit, ale naopak zpestřit. Nezbývá než jen doufat a doufat, že to konečně dobře dopadne.
tak moc se na to tesim, ze mi pripada, ze se zpomalil cas!!
Ale uz jen to, ze budu moct prolomozit tuhle vesmirnou lod!! na kterou sem slintal jako malej a nechaaapal jak se to mohlo natocit.. jupi!! jakoby se uchylka z detstvi zhmotnila! :D
Jsem na to docela zvědavej, atmosféra bude určitě parádní, ale záleží jak dlouho to vydrží, aby to po chvíli nezačala být nuda, když si za celou hru nebudu moct do vetřelce ani jednou střelit [s3]
První vetřelec byl cestou do neznáma a mile překvapil, druhý pak velmi povedenou akční podívanou, která měla vydařený scénář, excelentního režiséra, spád, napětí, logiku, zajímavou hudbu, vizuální efekty a výtečné herecké obsazení. Třetí film v duchu předešlého filmu nepokračoval a provedl otočku o 180°, což dokládá příběh samotný, kde Ripleyová ztratí své poslední přátele, ocitá se v bývalé zapadlé věznici a musí bojovat nejen s vetřelcem ale potažmo i s tamními šílenci pouze svým rozumem a holýma rukama. Nejsilnější okamžik filmu ba i celé série je závěrečné rozhodnutí hrdinky, zdali uvěřit „strůjci“ Bishopa a patrně žít, nebo ještě s nenarozenou královnou skoncovat jednou provždy. Dodnes na mě scéna, kde se Ellen naposled rozhlíží kolem sebe a následně vykoná závěrečný počin, drží laťku tehdejší filmové trilogie značně vysoko. Zejména po odhalení režisérské verze filmu, kde je vše ještě více smysluplně prohloubeno. Následné filmové zpracování (Vetřelec vzkříšení, AVP, AVP 2), potažmo i některé hry (Aliens Colonial Marines, AVP) dělají v tomto univerzu značný zmatek, chaos a působí spíše zbytečně. Je obdivuhodné, co dokáže hladovost producentů a lidí prahnoucím po snadném zisku a prosazení se. Vetřelec je téma atraktivní, avšak nesmírně důležité je i zpracování, které se v posledních letech prostě nedaří, resp. nepadá do správných rukou jako jsou mistři Fincher, Cameron, Scott. Osobně jsem zvědav, co se vyrojí ze současného Prométhea, jenž bude příští rok na stříbrných plátnech pokračovat. V případě této hry však prozatím jen s úžasem koukám. Že by Creative Assembly konečně prolomili ledy? Hra na mě působí značně zajímavě už jen pro to, že nás patrně čeká prozkoumávání starého známého vesmírného plavidla, resp. její sesterské či podobné lodi, a kde řádí pouze jedna Xenomorfní příšera. Jestli se budou tvůrci držet logického a smysluplného děje, bude se hra dobře ovládat, mají vyhráno. Zatím mi Alien Isolation připadá jako výtvor určený fanouškům původního filmu. Pokavaď ve hře nebude cover systém, XP levelování, QTE, rychlá kamerová nápověda pomocí „survival“ tlačítka, multiplayer, a další rychlo prvky současných kýčových her, které vzešly z legend jako je Gears of War, God of War atp., nebude mi vadit ani možná naskriptovanost či lineárnost. Příležitost projít se po lodi Nostromo je pro mne neskutečně atraktivní, obzvláště když je vše vymodelováno a vyšperkováno do nejmenšího detailu. Držím palce, tohle se musí povést, už teď se těším na nervy drásající hru na schovávanou s tou nejděsivější vesmírnou bytostí, za kterou děkujeme H. R. Gigerovi :-)
huaaaaaaa[s7][s7][s7][s7]
Tohle je presne ono - ta atmosfera ktera sala s interieru lodi , ale je skoda ze nesly vyvojari dal ... zaklad maji ale dat tam aspon 10 vetrelcu a matku ve finale ..... 3-4 zbrane tak razem by s toho byla skvostna hra ....... Takhle to bude jak by rekly marinaci "nahanecka" :)
tesil sem se na noveho aliena,ale tohle pujde mimo mne.jako utikat celou hru pred jedním alienem,sbirat veci a nemoct si jich par oddelat,ne diky.muj nazor nikomu ho nevnucuju[s1]
podle mě to bude naskriptovanej tunel ale těším se [s12]
Na Ps3 [s7] bych ji hrat nechtel....to si zahraju na Ps4[s7].Jestli se potkame z vetrelcem,melo by to skoncit i ukoncenim cele hry...tak jedine si hra udrzi full strach,nervy,napeti.Jako nechat se sezrat,pak lodaing obrazovka a o par desitek minut se vratit zpet ....tim by hra ztratila veskerou atmosferu.To ne !! Chci mit jen jeden zivot na celou hru [s12] Ikdyby mi mel 5minut pred koncem ukousnout hlavu.....jo to chci,jednou a slus :D
Joooo tohle by uz mohlo bejt poradny maso. Posledni dil alienu ktery se mi libil byl alien trilogy. Toho tunelu se obavam. Kdyby tam byl volny pohyb po celem komplexu taky by to bylo super. Ze to nema mp vubec neva ale story coop by mohl bejt.
to bude maso,jenom doufám,že když tam bude jenom jeden,že to nebude žádnej blbej tunel,ale mraky různejch cest a možností.
na tohle čekám dlouho :)
"Hra Alien: Isolation poběží na obou next-gen konzolích nativně v rozlišení 1080p. "
Tak to je snad jasný, ještě aby ne, když je to nextgen[s6]
Tentokrát to musí vyjít. Atmosféra bude určitě dost hutná a nepřítomnost zbraní ji ještě více přidá. I když sem tam, sporadicky se nějaká ta zbran objevit mohla (třeba jenom ve formě zastrašovacího prostředku,kdy by jste tou zbraní jen pozdrželi jeho útok a mohli utéct někam se schovat),přecijenom do univerza vetřelců zbraně tak nějak trochu patří,hlavně teda co se týče plamenometů. No, jsem na to opravdu zvědavý. Oh,Alien[s7]
na toto se fakt teším