Konzolista.cz

Vývojáři ZombiU byli zklamáni z několika špatných recenzí

novinkapátek 14. prosince 2012Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Vývojáři ZombiU byli zklamáni z několika špatných recenzí
Hra ZombiU je už několik týdnů venku, u nás si v recenzi odnesla velmi dobrou osmičku. Přesto se objevilo i několik recenzí, které hru jednoduše sejmuly nízkou známkou. Tato drsná kritika překvapila nepříjemně i samotné vývojáře. „Byli jsme hodně zklamaní počátečními recenzemi v Severní Americe. Jsme si vědomi silných i slabých stránek hry, kterou jsme vytvořili, ale tak drsnou kritiku jsme neočekávali. Nicméně, jak stále více novinářů i hráčů naši hru hrálo, tyto názory byly v menšině. Teď už jsme spíše spokojeni s celkovým přijetím,“ řekl producent Guillaume Brunier. V současnosti se průměrné hodnocení na Metacritic pohybuje kolem 76%, přičemž známky jsou v rozmezí 92% až 45%.
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (8)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
FOX

přesně-to mě vždycky můžou vzít všichni čerti, když si celou dobu střádám munici a pak někde zazmatkuju a všechny náboje jsou v prdeli[s6] to mi pak příjde jeden vyplýtvanej náboj jako ticícovka vyhozená z okna[s3]

VulcanR
VulcanR #Trogári

Ta palka je fakt jedina vec, ktora mi vadi na inak vybornej hre. Keby sa aspon dala upgradovat alebo ak by pouzivanim postava ziskavala skusenosti a vyssiu ucinnost ako s inymi zbranami v hre. Alebo aby tie suboje zblizka zalezali trochu na nacasovani a taktike a nie na repetitivnom mlateni - napr. ak by clovek pockal, kym zombik machne naprazdno, mohol by sa dat spravit uder, ktory by ho vybavil jednou ranou, alebo pridat nejake protiutoky ci moznost nabit silnejsi uder. Stacila by malickost, dufam ze to coskoro pridaju formou patchu.

ApsidalTill
ApsidalTill #One/U/PS4
👍1

je to presne tak, boj o prežitie je tu na každom rohu a tak aj keď máte náboje, hra vás môže prekvapiť takou situáciou, že si doslova vystrieľate úplne všetko a aj tak zomriete, pretože jednoducho ste situáciu podcenili a nekalkulovali vopred... takúto schému mal kedysi Resident Evil 1,2,3 a tak sa u hrania ZombiU starý fanúšik RE pekne dokáže zabaviť..

je tu ale aj fakt, že mohli do hry dať viac než len jeden pohyb pálkou .. časom to otravuje a do toho tie škreky jak Šarapovová [s6]

viking749
👍1

Guru44: Někdy to prostě nejde, protože je to třeba v rozporu s konceptem hry - např. mnohé výtky směrovaly k tomu, že ve hře trávíte fůru času jen mlácením pálkou - ale můžete použít i zbraně, to jen závisí na tom, jak umíte hospodařit s municí. Kdyby jí tam bylo hodně nebyl by to ten správný survival - teda aspoň tak si myslím, že je jejich vyjádření myšleno

ApsidalTill
ApsidalTill #One/U/PS4
👍4

FOX: no ja vyrážam na misie dosť na prázdno, pretože keď narazím na nejakého online zombie, tak ten je vždy plný a tak sa oplatí riskovať . Napríklad v London Tower som dva krát zabil Kachla a ten mal u seba kvantum lekárničiek :) mimochodom thx.

miREC666
miREC666 #PC2, PS6

mňa by tiež zaujímalo ako sa táto hra predáva...

FOX
👍1

Tak po dohrátí Mária jsem se opět vrhnul na tuhle gamesku a nemůžu si ji vynachválit - takhle atmosferickou záležitost s bojem o holý život jsem už hoďně dlouho nehrál. Hra je ale opravdu velice težká! Určitě by se dalo po technické stránce několik věcí vylepšit, ikdyž třeba zdá se mi, že grafika je s postupem dál ve hře hezčí a hezčí-třeba Buckingham Palace. Za mě jasná osmička!

P.S. jinak mimochodem Apsi včera jsem tě zabil ve hře, pobíhals težce nakažen, ale v batůžku si mi nic moc nenechal[s6]

ApsidalTill
ApsidalTill #One/U/PS4
👍8

Číslo 8 je pre túto hru odpovedajúce. Poctivé hororové spracovanie a vysoká obtiažnost sa dnes často necení, ale priemer na metacritic už teraz odpovedá kvalite hry.

PS: Zajtra Big "N" Live - ZombiU