Vývojáři ZombiU byli zklamáni z několika špatných recenzí

Tvoje reakce na článek
Galerie



































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (8)
přesně-to mě vždycky můžou vzít všichni čerti, když si celou dobu střádám munici a pak někde zazmatkuju a všechny náboje jsou v prdeli[s6] to mi pak příjde jeden vyplýtvanej náboj jako ticícovka vyhozená z okna[s3]
Ta palka je fakt jedina vec, ktora mi vadi na inak vybornej hre. Keby sa aspon dala upgradovat alebo ak by pouzivanim postava ziskavala skusenosti a vyssiu ucinnost ako s inymi zbranami v hre. Alebo aby tie suboje zblizka zalezali trochu na nacasovani a taktike a nie na repetitivnom mlateni - napr. ak by clovek pockal, kym zombik machne naprazdno, mohol by sa dat spravit uder, ktory by ho vybavil jednou ranou, alebo pridat nejake protiutoky ci moznost nabit silnejsi uder. Stacila by malickost, dufam ze to coskoro pridaju formou patchu.
je to presne tak, boj o prežitie je tu na každom rohu a tak aj keď máte náboje, hra vás môže prekvapiť takou situáciou, že si doslova vystrieľate úplne všetko a aj tak zomriete, pretože jednoducho ste situáciu podcenili a nekalkulovali vopred... takúto schému mal kedysi Resident Evil 1,2,3 a tak sa u hrania ZombiU starý fanúšik RE pekne dokáže zabaviť..
je tu ale aj fakt, že mohli do hry dať viac než len jeden pohyb pálkou .. časom to otravuje a do toho tie škreky jak Šarapovová [s6]
Guru44: Někdy to prostě nejde, protože je to třeba v rozporu s konceptem hry - např. mnohé výtky směrovaly k tomu, že ve hře trávíte fůru času jen mlácením pálkou - ale můžete použít i zbraně, to jen závisí na tom, jak umíte hospodařit s municí. Kdyby jí tam bylo hodně nebyl by to ten správný survival - teda aspoň tak si myslím, že je jejich vyjádření myšleno
FOX: no ja vyrážam na misie dosť na prázdno, pretože keď narazím na nejakého online zombie, tak ten je vždy plný a tak sa oplatí riskovať . Napríklad v London Tower som dva krát zabil Kachla a ten mal u seba kvantum lekárničiek :) mimochodom thx.
mňa by tiež zaujímalo ako sa táto hra predáva...
Tak po dohrátí Mária jsem se opět vrhnul na tuhle gamesku a nemůžu si ji vynachválit - takhle atmosferickou záležitost s bojem o holý život jsem už hoďně dlouho nehrál. Hra je ale opravdu velice težká! Určitě by se dalo po technické stránce několik věcí vylepšit, ikdyž třeba zdá se mi, že grafika je s postupem dál ve hře hezčí a hezčí-třeba Buckingham Palace. Za mě jasná osmička!
P.S. jinak mimochodem Apsi včera jsem tě zabil ve hře, pobíhals težce nakažen, ale v batůžku si mi nic moc nenechal[s6]
Číslo 8 je pre túto hru odpovedajúce. Poctivé hororové spracovanie a vysoká obtiažnost sa dnes často necení, ale priemer na metacritic už teraz odpovedá kvalite hry.
PS: Zajtra Big "N" Live - ZombiU