Více informací o Nioh 2 se dozvíme začátkem příštího roku

Tvoje reakce na článek
Galerie




































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
fórum
Think before you sleep
Komentáře (87)
Jsem na obtiznosti way of nioh(5 obtiznost) a mam nahrano 65 hodin a jsem level 545, na dalsi obtiznosti to nemusis delat cely staci par missi a muzes dalCo obtiznost to i zmena mechanik hry way of strong- leveleni spirita a moznost mit 2 spirityway of deamon - vic enemaku v missi a nektery jsou nabuffovaniway of wise-ethernal trida predmetu pada z nepratel + nabuffovani bossoveway of nioh - enemaci maji nove pohyby a cap atributu zvysen z 99 na 200proste pece byla venovana kazde dalsi obtiznosti neco jako v ds2 kde pribyvaly na dalsi ng+ phantomove
Proboha ja nejsem na pracaku, abych mel cas hrat jednu hru 5x. At ji udelaji poradne na prvni zahrani!!!!!!!!!!!!!!!!
jo zpomaleni je OP ale prvni 2 obtiznosti jsou takovej tutorial na way of wise a way of nioh si bez zpomalovani a snizovani defense enemakum ani neskrtnes a i normalni mobky te sejmou na 1 ranu i kdyz mas vic jak 5000 HP
Hlavne zvyste obtiznost. Se schopnosti zpomalit nepritele, jsem je kosil levou zadni. Ale treba byla hra dost tezka, ale proste uz sem herne jinde a bylo to easy pro me
Tak pro mě když už se tu nakousl SKYRIM, je vítěz určitě právě ten SKYRIM. questy jsou výborné, a to i ty vedlejší. To Zaklínač je totálně co se vedlejších questu týká mimo a jen to je natahovaní herní doby. Ne vždy samozřejmě. To u SKYRIM jsem tenhle pocit nikdy neměl. Navíc kde jinde se mužů stát Vlkodlakem, kde jinde Upírem, lidožroutem a jiné. SKYRIM je prostě LEGENDA mezi RPG..a těžko ho něco překoná. Možná další Elders Scrolls😉 Ale tim nechci říct že je Witcher 3 špatná hra.... ale na SKYRIM fakt nemá. Pro mě je SKYRIM dodnes nepřekonané RPG se vším všudy. TOP a dodnes se mu může většina her pouze klanět Ale sorry je to off, ale bavíte se tu o tom tak jsem musel😄
@A2: Tobě a všem ostatním přeju to samé.
Je to tak, někomu to vadí, většině pak ne. Jsem rád, že jsi si hru užil. Pro mě zůstane nepřekonatelná jednička, která taky měla x chyb, ale zůstala nohami na zemi, na nic si nehrála a měla dokonalou atmosféru. Jen docela poměrně debilní quest jako rozdělávaní ohníčků u kapliček proti Bargastům mi připadá zajímavější než většina událostí z trojky. No nic pěkného Silvestra a vše nej do Nového roku.
A2: S většinou věcí, co si napsal se nedá nesouhlasit. Pro mě osobně jsou to ale banality. Jediná věc se kterou nesouhlasím je příběh. Ano, příběh má chyby, přesto si myslím, že postavy jsou napsané velmi dobře a příběh dokáže v hráči emocionálně rezonovat. Samotné mini příběhy na cestě za záchranou Círi jsou skvělé. Nějaký rozdílů v lore mi opravdu moc nevadí, naopak se mi líbí vkusný fanservis v podobě odkazů na knihy. Ano, výběr konce je hloupý a nelogický, takže jsem na poprvé získal nejhorší konec, který je zase na oplátku emocionálně nejsilnější a výborné zpracovaný. Jinak s těmi questy, ano většina je sledování stop, ale je to zabalené do zábavného minipříběhu v každém questu. Když to srovnám třeba se Skyrimem nebo Inquisition, tak Z3 vychází jako vítěz. Combat je opravdu hodně kritizovaný, mně osobně ale vyhovuje a baví. Když to zase srovnám s Inquisition a Skyrimem, tak je pro mě Z3 vítěz. Hru jsem dohrál 4 krát a nikdy mě neomrzel. U mě prostě pozitiva válcují negativa. Pro tebe jsou negativa natolik zásadní, že ti kazí hru. Jak už tu lidé i ty sám psali, sto lidí, sto chutí.
A já dal Nioh čistou 10 protože si to zaslouží,bavil jsem se skvěle
CaJTeeKaNee pokud máš pocit, že svůj názor někomu nutím, tak se ti omlouvám, chtěl jsem jen svůj názor obhájit, o nic jiného mi nešlo, protože když kritizuji ,nechci jen bezúčelně nadávat. Já nepotřebuji tady lidi přesvědčovat o svých pravdách, dle mého je to zbytečné, každý si udělá na hru svůj názor, jen prostě jsem chtěl sdělit, že jsem s Niohem velice nespokojen po stránce desingu a dalších věcí.
Zaklínač 3:
Zaklínač 3 trpí strašně moc neduhy. Hlavní problém vidím v naprosté omezenosti hráče jako činitele děje. Ve finále je hráč jen pozorovatel ne moc dobrého filmu v obřím světě. Je úctýhodné jak velký svět máme k prozkoumávaní, bohužel exploring nakonec je ve finále jen cestovaní z bodu A do bodu B, jelikož svět je generický až běda. Vesničky všechny vypadají stejně, svět je placka s jedním kopcem. Svět neobsahuje pořádne dungeony, zkratky. Dále trošku zamrzí, že hlavní NCP opět nereagují na vývoj události, takže Marigold plní živou postavu jen a pouze v jeho questu, jinak je to opět mrtvá postava s pár dialogy a takhle fungují všechny NPC.
Teď bychom se mohli vrátit k tomu fimu v obřím světě. Dle mého subjektivního polhedu tu máme béčkové-céčkové fantasy, které si hraje na něco více. Brakový příběh se snaží zahladit retrospektivou a dalšími berličkami, ve finále to ty berličky jen zhoršují. Příběh je ve finále prostinký a nemá žádnou hloubku. Je to opravdu jen o tom porazit hlavního záporaka, najít princeznu a zachránit svět. Nejhorší je, že tvůrci se celou dobu tu hloubku hráči snaží vnutit. Nasrat! Hráč ve finále může ovlivnit v tak obřím světě úplné hovno a nemůže ani zabít podřadné NPC. Hra je ve finále úplně stejná jako W2, ale v obřím světě, kde se hratelnost ředí do na prosté šlechty. Subjektivně hra má snad nestupidnější završení trilogie, jaké jen může být, nejen že to vlastně ovlivníš jen otcovskými rady člověku, který toho dokáže víc než hráč samotný, ale příběh vykrystalizuje do naprosté parodie.
Ciri je jedna z neotravnějších postav videoher, nulový progress od knížek, na to že procestovala x světů, zůstává její osobnost na úrovni knížek, i když je z ní dospělá žena, tak se chová jako dítě, tady CDP jasně ukazuje, že si není schopen poradit s vývojem postav. Všimni si, že všechny postavy od jedničky po trojku mají stejné rysy, ty rysy jsou jen kopírky postav z knížek. Dále nebudu ukazovat, že spoustu události jsou jen horší kopie události z knížek.
Dále je problém combat. Combat je nefunkční balast. Hra absolutně postrádá funkční agro, takže když zkombinuješ nulové A.I, nulové agro a mačkní dvou random tlačítek, tak tu máme jeden z nejhorších combatů této generace u AAA her. K tomu napomáhají ještě horší hitboxy než u Souls a mizerné animace, které jsou opravdu k pláči. Geralt běhá jako almara.
Lore: Ohýbaní lore je další nešvar hry. Už bych se opakoval, od čarodějů pod úrovni Zaklínačů po to, že Geralt nosí sukně.
Leveling, XP rewarding, quest lines: Zaklínač 3 neselhává jenom jako hra, ale selhává i jako RPG. Tvůrci dokonce nedokázali vytvořit smysluplný doporučený lvl pro questy, takže se v questline objeví menší doporučený lvl než u předchozího questu ve stejné linii. Hra měla rozbité perky, takže mutageny nedávali boost, samozřejmě ne že by to bylo potřeba, už v půli hry jsi terminátor, který nemůže umřít. Samotné rozmístění qeustu dělal naprostý diletant, čili klidně na LVL 30 dojedeš pro quest na LVL 8, samozřejmě v lokaci pro lvl 30. XP rewarding ani nemá cenu komentovat. To je fail, v podsatě dostáváš jen xp za questy, za exploring a bitvy nic. Celkový vývoj postavy vázne, perky jsou nudné, hra tě nemotivuje levelovat, protože se leveluješ sám během příběhu, takže motivace vázne a jak říkám, celý leveling je rozbitý. Sami tvůrci potvrdili, že si s tím nevěděli rady, několikrát to překopali a ve finále z toho zůstala nefunkční taškařice.
Pak tu máme bossfighty: O to by se už CDP nikdy neměl pokoušel, protože jsou jen velcí panáci s milion hp a s jedním či dvěmi útoky, navíc mají potřebu se zaseknou o nejbližší překážku. Bossfighty jsou pak patrně nejotravnější, co můžeme najít v této generaci u AAA her. Tvůrčí impotence v praxi.
Hra selhává samozřejmě i v lootu a rewardingu lootu. Takže v random truhle najdeš lepší meč než od elfího mistra, který ti meč vytvoří na zakázku za tvoje služby. A víte co? Ten meč z té truhly máte z lokace pro lvl nižší než meč za quest. No, to nevymyslíš. Po světě milion truhel, každá obsahuje x nesmyslů, občas je tam pak meč, který pak statistikově vůbec nedává smysl, že by měl být kdesi pod stromem. Zase se tady vůbec nepřemýšlelo a dělal to nějaký diletant.
Nejhorší na konec. Game desing hry. Celá hra je postavena na tom, že hráč je cvičená opice. Tvůrci hráče ponižuje celou dobu hry. Takže tvůrce si myslí, že hráč je jen polointeligetní opice, proto všechny questy jak hlavní tak vedlejší vypadají jako přes kopírák. Pozoruješ buď červené stopy nebo červený smrad. Dokonce většinou oboje, takže jedna červená linie vede k další červené linii. Jedna z nejvíce casual debilních mechanik u AAA her této generace.
Nasrat. Ze mě ovci neuděláte. 5/10 za hezkou i když kýčovitou grafiku, asi tři vedlejší questy které měly hloubku a pár scén.
Last of Us až příště, když tak si vzpomeň, už by mně upadly ruce :D
Já chápu, že je to tvůj názor. Jinak mi klidně nápiš, proč je Zaklínač 3 a TLOU na houby. Obě hry považuji za absolutní špičku, ale nijak mi nevadí, že se ti nelíbí. Sám tu píšeš o respektování cizího názoru, ale ne vždycky tuto poučku sám dodržuješ. Máš tu určitou potřebu obhájit svejch 6,5 z 10 a tím nám to tak trochu nutíš. Ostatní mají zase potřebu obhájit proč je hra podle nich výborná. Kdyby jsi nás nechtěl přesvědčit o tom, že to není tak dobrý, tak by si to sem přece vůbec nepsal ne?
CaJTeeKaNee Pochop sakra už, že je to můj názor, nikomu jsem ho nenutil, jen jsem se snažil diskutovat, dal jsem racionální argumenty. Zdejší komunita je z velké části nedopečená, proto to vzali jako útok na sebe. Možná jsem se taky nechal únest a zaútočil jsem zbytečně na ty rozumné jedince jako Marty či PanT, kterým se tímto postem omlouvám.
Klidně se můžeme dál bavit o Zaklínači 3, proč hra nemůže od mě dostat více než 5/10 nebo Last of Us více než 7/10. Dopadne to ale stejně, zase to většina neunese.
A2: Čtu tvoje příspěvky už dlouhou dobu a nemohl jsem si nevšimnout tvé neochoty a neschopnosti podívat se na věci jinýma očima než těma tvejma a pochopit, že každýmu se líbí něco jiného, kažďý ve hrách ocení jinou věc. Spoustě lidem připadá ten combat v Nioh tak skvělej, že prostě převáží o trochu slabší level design a lore, který je prostě v Souls mnohem lepší. Ta hra prostě dělá jednu věc natolik brilantně, že to stačí. Ostatní věci dělá pořád nadprůměrně, ale podle tebe je zas level design buď skvělej ( Bloodborne) a nebo absolutní shit tunel ve stylu CoD ( Nioh). Nic mezi u tebe neexistuje. Na všechny cizí názory reaguješ arogantně, máš svoji pravdu, což je v pořádku, my všichni máme svoji pravdu, ale my respektujeme pravdu ostatních. Jestli je pro tebe Nioh 7 z 10 pro mě za mě. Pro mě a spoustu dalších lidí je to 9, pro někoho dokonce 10. Ty ale všem musíš ukázat, že jsme stádo bez vkusu. Tenhle argument pochopím u her jako je CoD, sérii kterou kupují casual hráči, zejména v severní Americe jako rohlíky. My jsme úplně něco jiného, komunita hráčů, která hraje spoustu odlišných her a hry na očividně zajímají natolik, že jsme schopni se o nich hodiny hádat na tomto webu. Myslím, si teda že validita našeho hodnocení není tak zlá. Taky můžu psát, že Zelda a Mario je hrozná sračka, jelikož to má banální příběh, který já zrovna u her vyhledávám a příběhový hry mám prostě nejraději. Hrál jsem takhle na 3dsku Ocarina of time a Link between words a prostě mě to nechytlo a nebavilo. Přesto dokážu pochopit, že jsou to kvalitní hry, který masy fanoušků milují, nemám v sobě tolik arogance, abych si myslel, že můj názor je silnější a lepší, než názory milionů lidí.
Nioh je nioh DS je DS. V niohu necakajte niejake mystery alebo premakany level design.Nioh je viac linearny v pribehu aj v level designu. Na oplatku combat system je omnho sofistikovanejsi ako ma DS.Loot system je premna + no nie kazdy si natom zgustne.A level design v DS u mna 1 vedie 2 3 boli sklamanim moj nazor.BB mal tiez epicky level design az na tie nudne chalice dungeony kde bolo vsetko jednotvarne chod zatiahni za paku otvoris dvere k bosovi.
Z taseru zatim prd poznate jaky to bude je to clanek na nioh 2 vzpominate
Marty. Ok, v pohodě :) Kašleme už na to, 100 lidí 100 chutí.
Azumaru85W:Za 5 dni?? To jsi ho musel mit nahranyho z ps1 ne?
Marty vždyť si pleteš objektivní a subjektivní. Nikdo tady přece nemůže tvrdit, že je objektivní. Hra normálně dostávala 6/10, tak nevím, proč bych ji nemohl hodnotit 6,5/10. Hra nemá nic navíc. Dobrý combat ji dostává nad průměr, nic dalšího jsem tam nenašel. Smiř se s tím, že to považuji jen za slušnou mlátičku bez ničeho, co by hru dělalo něčím více.
Bloodborne v NG+ jsem dělal dungeony, viděl jsem další konec, nechal jsem se unést do Unseen Village za světla, udělal jsem questline, které jsem v prvním průchodu ignoroval viz kanibal, patches. Zachránil jsem jeptišku, která zabila prostitku. No, bylo toho docela dost :) Popravdě si neumím představit hrát znovu vedlejší mise v Niohu, už mi stačilo, že jsem musel pořád hrát dokola při prvním průchodu.
@StepoBella: Ja myslim, ze ta otázka zafungovala skvělé. A2 ti popsal, co se mu na Nioh nelíbí, dalších cca 15 kluků ti napsalo, proc se jim Nioh líbil. Já budu č. 16 a řeknu ti, porid si to, je to výborná hra
Bylo nebylo... Zacalo to jednou otázkou 😄 Ale jo, aspoň to pod Nioh novinkou trochu žije.
Marty, ale proč to do mě tlačíš, já na té hře kritizuji úplně něco jiného. Celou dobu řeším naprosto odlišné části hry. Já chápu, že lidi to baví jen proto, že je uspokojuje mlátit desítky hodin monstra, nikomu to neberu, ale dovolil mi hru kritizovat, protože mně prostě nedostačuje jen dobrý combat, buidy apod..
Rád bych tu viděl lidi, co jsou schopni diskutovat, svoje názory nějak podpořit klidně i za pomocí googlu, zkusit nějak diskutovat racionálně. Zatím jsem se dočkal jen argumentačních faulů, naprosto irelevantních odkazů. Místo aby jste se chytli za nos, tak tu předvádíte shitstorm. Jen na základě toho, že jsem tu částečně zkritizoval jednu hru. Smutné. Lidi úplně zapomněli diskutovat, jen musí útočit. Nikde jsem tu nekritizoval combat, buildy ,tak proč mi pořád tlačíte, že je to skvělá hra, protože má buildy a skvělý combat. Co tak se naučit prvně číst, pak popřemýšlet a pak reagovat. Děkuji.
Dopadlo to tady přesně jak jsem čekal. Musíte prostě všichni fanoušci vycouvat a skončit na lopatkách před jeho názorem, a nebo Vás na dalších deseti stránkách umlátí odkazy o mizerném level designu, kterých se dá jistojistě najít mraky na hry od Zeldy až po Nier konče.
Marty - to jsou zase argumenty omg. Stejnou formulaci můžu použít: Proč strávilo takové množství lidí ve hře typu PUBG? Proč lidi nejvíce kupuji lidi CoD? To ti neřeknu, možná proto, že lidi jsou stádo bez vkusu?
Ano, možná jsem Cod urazil, protože to co předvedli tvůrci u Deep in the Shadows, tak na to se ani Cod nechytá.
Marty Takže zase argument, že to nedokážu ocenit jen proto, že jsem to projel random equipem. Takže zase jsi mě podpořil, že ta hra jen o mlácení, buidlech, nekonečném lootu. Ok, děkuji, píši to tady od začátku.
N0isy Víš, co je Red herring? Tak tohle tady přesně předvádíš. Kdyby tvůrci Niohu dělali hru ve stylu Bloodborne, tak to zase bude jen o mlácení, protože nejsou schopni nadstavby. Je naprosto irelevatní styl a Lovecraft, Bloodborne je skvělý v tom, jak Lovecrafta kryje do půli hry. Takže o tom ani nevíš, většina lidí by ani nevěděla, že je to inspirováno Lovecraftem nebýt internetu. Dále pak samozřejmě architekturou, pidi detaily - např. z jedné noční můry vidíš lodě v DLC noční můře a zámek z druhé noční můry. Takhle ti hra vypráví, že můry jsou propojené. Takzvaně vizuální narace. Tohle je právě síla herního média, jenže hry je skoro nevyužívají, proto považuji Bloodborne za skvělou hru.
Jinak nejsem fanda kosmického horroru. Já v současnosti jsem z fantasy/horroru schopen jen číst Malaz, zrovna čtu Pád Světla, jinak čtu spíše klasiku.
Sekiro sem vůbec netahej, netahej sem komenty lidí na základě jednoho traileru. To už je úplně mimo naši diskuzi a jsou to jen další argumentační fauly.
Noisy ale ty neargumentuješ, ty mi pošleš obrazy z Japonska, jenže ty obrazy ve hře nejsou, tak sakra co ti mám na to napsat.
" když ti dávám jasné důkazy, že to, co píšeš o BB se dá snadno říct i o NioH".
Prosím tě, můžeš mi dát tedy odkaz na obrazy z Niohu a ne z Japonska. Můžeš mi poslat něco o lore jako:
link
Já osobně bych byl rád, kdybych v Niohu objevil nějaké historické malby, sochy atd. Rád se nechám poučit.
N0isy - přesně jak jsi poslal, to lore se dá shrnout na jednu stránku. Bloodborne pak na 150. Proč mně posíláš obrazy feudálního Japonska, pošli mi ty obrazy z Nioh :D. Jsi trošku mimo, ne? Ty nějak nechápeš psaný text, nebo proč jsi ve svých odpovědích naprosto irelevantní?
Asura - To jsou alespoň argumenty. Jsi borec
@A2: Takže s výjimkou Lovecrafta vykradli jak tak koukám ještě spoustu malířů :D :D
AsuraCZech a pak v příběhu, v naraci, v architektuře a dalších x věcech. Nioh je jen mlátíčka, nic víc.
link
Tady nádherný článek o tom, jak umění může se skloubit se hraním. Srovnáš nesrovnatelné. Bloodborne má přesah do x rovin, Nioh jsi schopen obhájit jenom combatem a buildy.