V Death Stranding 2: On the Beach bude možné přeskočit souboj s bossem

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Leonovi S. Kennedymu bude patřit zhruba polovina hry Resident Evil Requiem
novinka
Akční RPG hra Star Wars: Fate of the Old Republic vyjde dříve než v roce 2030
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
fórum
Playstation 5
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
Komentáře (67)
@ΛNĐ3RLΛ: "Celkově tedy lze říct, že hlavní myšlenkou Death Stranding je nezištná pomoc a propojení mezi lidmi skrze empatii, aniž by za to něco pomáhající vyžadovali na oplátku."
Myšlenka není filozofie. Takže jsi od začátku měl říci, že je to nejdůležitější myšlenka a ne filozofie, protože je zásadní rozdíl mezi myšlenkou a filozofii. Myšlenka funguje na nějaké aktuální bázi, může být různě složitá apod. Filozofie má vnitřní logiku a principy.
A ani sis nedefinoval, jestli je Omoiyari je pro tebe filozofie či nikoliv, protože tady jsi opět na subjektivní rovině a pokud bychom se k tomu postavili akademicky, tak to nemůžeme považovat za filozofii, museli bychom se na to dívat jako z nějakého východního životního stylu.
Takže ses hodně vzdálil z tvého tvrzení, že je to nejdůležitější filozofie, protože i tímhle jsi potvrdil, že není. Je to myšlenka a myšlenka má daleko do filozofie :).
@Kainé: Těch střípků je samozřejmě více. Kojima řekl v rozhovorech, že inspirací mu byly při výstupu na horu Fudži horské chaty, které poskytují útočiště unaveným turistům. Ty chatky nejsou jen fyzickými stavbami, ale symbolizují i lidskou laskavost a empatii, tedy schopnost vcítit se do druhých a pomáhat, aniž bychom očekávali něco na oplátku.
Jako další inspiraci uvádí válečné dopisy, jež vojáci posílali svým blízkým. Dopisy často dorazily až po několika měsících, kdy už mohl být voják po smrti. Tato zpožděná komunikace vyžadovala vcítění a porozumění, což Kojima přenesl do Death Stranding, kde hráči komunikují nepřímo prostřednictvím stop a struktur jako jsou například mosty, které zanechávají pro ostatní. Celkově tedy lze říct, že hlavní myšlenkou Death Stranding je nezištná pomoc a propojení mezi lidmi skrze empatii, aniž by za to něco pomáhající vyžadovali na oplátku.
To že Kojima v druhém díle usnadňuje střety s bossy, tak tím ještě více, podle mě, prohlubuje tento koncept (větší odklon od frustrace = empatie) a taky se více odklání od filozofie smrti (pokud budeš teď mít možnost skipnout "smrt", jak můžeš vůbec pochopit její základní koncept?)
@ΛNĐ3RLΛ: to je vše?
"K tomu jen doplním, že se právě teď nacházíme pod článkem "V Death Stranding 2: On the Beach bude možné přeskočit souboj s bossem"
Názor na Kojimovu vizi a myšlenky ať si udelá každý sám. :)"
Takže na základě toho, že budeme moci přeskočit bosse ve dvojce, už můžeme určit, co je nejdůležitější filozofie ve hře prvního dílů a můžeme tak definovat Kojimovi myšlenky a vize? Takže další falešný závěr tady chceš vytvořit a ještě k tomu manipuluješ opět.
Jak jsem psal, bylo by fajn přijít do diskuze s vlastní myšlenkou, říci, proč je to dle tebe nejdůležitější filozofie, pak diskuze mohla být úplně v pohodě, jenže jsi přišel jako hater, co ví úplně vše, místo vlastní hlavy jsi používal články, které sis ani pořádně nepřečetl a vydával jsi statusy. Místo abys měl pokoru přiznat, že mám pravdu, že nelze učit, co je nejdůležitější filozofie, a že to bude tak, že každý hráč si najde tu svoji myšlenku, tak jsi přišel s tímhle nedůstojným cirkusem a obhajováním neobhajitelného.
Užij si den :).
@Kainé: "Jsem nevěděl, že tak Kojimu dobře znáš, že mluvíš za něho a dokážeš reprodukovat jeho myšlenky a pocity a tak určit, co je nejdůležitější filozofie."
K tomu jen doplním, že se právě teď nacházíme pod článkem "V Death Stranding 2: On the Beach bude možné přeskočit souboj s bossem"
(Na rozdíl od běžné empatie, omoiyari zahrnuje i akci, nebo-li citlivé přizpůsobení vlastního chování tak, aby se druhý cítil dobře, aniž by o to musel požádat.)
Názor na Kojimovu vizi a myšlenky ať si udelá každý sám. :)
@ΛNĐ3RLΛ: :Vidím, že tonoucí se stébla chytá...
Takže ty tvrdíš, že nejdůležitější filozofie ve hře je "omoiyari", protože
"more than the specific mechanics at play, the sentiment behind them is what he believes will resonate with players and inspire them to pay favors forward."
A ještě to považuješ za důkaz a argument?! Takže ještě jednou, pokud tvrdíš, že je něco úplně ta nejdůležitější filozofie a dodáš text, který to netvrdí, jen se zmiňuje o tom, že to považuje za důležité, tak to není důkaz ničeho. Koho se snažíš přesvědčit? Mě určitě ne, všem je takhle diskuze u zadku, takže většinu taky ne, takže mi vychází, že jsi takový narcis, že se snažíš přesvědčit sám sebe, že jsi nenapsal úplnou kravinu. Bohužel napsal a budu na tebe tvrdý a pojďme si rozebrat další odstavec.
"S empatii se dokáže ztotožnit úplně každý i bez akademického vzdělání či zájem o buddhismus. Filozofii o životě a smrti jen tak někdo nepobere a většinu lidí ani nezajímá, či se dokonce bojí tou myšlenkou jen zabývat, čehož si určitě byl vědom i sám Kojima, na rozdíl od tebe. :)"
Dokonalá manipulace. Jsem nevěděl, že tak Kojimu dobře znáš, že mluvíš za něho a dokážeš reprodukovat jeho myšlenky a pocity a tak určit, co je nejdůležitější filozofie. Je to fajn týpek ten Kojina, že tak myslí na většinu :). Co z toho plyne? Že jsi diskuzi vzal tak moc osobně, že dokonce mluvíš za autora hry, zobecňuješ a vytváříš falešné závěry.
"To že je to ta nejdůležitější filozofie, říkám taky proto, neboť se k ní váže multiplayerová složka hry, která má za cíl propojit hráče v hlavním tématu hry: Spojení vs. izolace."
Říkej si, co chceš, pokud bys měl pokoru a na začátku jsi napsal, že je to dle tebe nejdůležitější filozofie, tak tyhle subjektivní věci můžou být na pořadu dne. Tys ovšem neměl vlastní názor, něco sis přečetl a aplikoval jsi to diskuze a vytvořil jsi z toho falešný status a teď se to snažíš všelijak obhájit.
Takže celkově další nepodložené závěry. Podsouváš mi za argumenty něco, co ten člověk vůbec neřekl a opět se tváříš jako mistr světa. Jo, amoleta. Užij si den, snad ti nebude odpověď trvat dalších 24 hodin.
@Kainé: Vidím, že tonoucí se stébla chytá...
Dodal jsem jasný důkaz, že Kojima tohla sám prohlásil ze své papuly: "more than the specific mechanics at play, the sentiment behind them is what he believes will resonate with players and inspire them to pay favors forward."
Snad doufám rozumíš slovu resonate...
To že je to ta nejdůležitější filozofie, říkám taky proto, neboť se k ní váže multiplayerová složka hry, která má za cíl propojit hráče v hlavním tématu hry: Spojení vs. izolace.
S empatii se dokáže ztotožnit úplně každý i bez akademického vzdělání či zájem o buddhismus. Filozofii o životě a smrti jen tak někdo nepobere a většinu lidí ani nezajímá, či se dokonce bojí tou myšlenkou jen zabývat, čehož si určitě byl vědom i sám Kojima, na rozdíl od tebe. :)
Ne ze bych se vam tady do toho chtel srat ale....
"Detox bych doporučil tobě, protože vy chlapci z hate vlákna umíte už jenom hatovat, nadávat :)."
Je docela vtipne od cloveka co tam posledni tydny jako prvni vzdy zacal druhou stranu urazet do hlupaku a rozebirat kazde sluvko co kdo napsal :)
@czDante92: Jasně no, názor člověka, který pečlivě zkoumal biologickou buňku pod mikroskopem X stovek hodin má stejnou validitu jako názor člověka, který dvě hodiny čučel na obrázek buňky v časopise "Science for Beginners". Tvé alibi, relativizace mých vyjádření ke hrám, tvá relativizace všeho za účelem legitimizoval svůj názor BEZ vlastní zkušenosti, tudíž bez vlastního názoru je bohužel jako přes kopírák stejná jako u většiny toxických kritiků dnešní internetové doby. Stejně jako kdejaký píč*s obhajuje Ruskou invazi a relativizuje celý konflikt tak, aby mohl říct, proč jsou Ukrajinci zlý a Putinovci hodní. Úplně tentýž princip tady používáš ty a další uživatelé na hry a ostatní uživatele.
Narozdíl od tebe, jsem zde i jako v životě autentický, vždy upřímně popisuji své pocity, dojmy a to jak se mohou měnit. Zatímco ty přijdeš a nejen že si nebereš do huby slova aspoň tak jak jsem je v celém kontextu sdělil, ale úplně na pohodičku lžeš o mém postoji, který prezentuji v širém kontextu dlouhodobě a konzistentně.
Chtěli byste mít svůj validní názor na něco, ale nechcete s tím trávit dostatek času a pečlivého průzkumu celé záležitosti vlastní zkušeností.
Validní názor je každý názor, který si jedinec utvořil na základě vlastní, nezprostředkované zkušenosti.
Přemýšlej o tom. 👌
@ΛNĐ3RLΛ: ""Chatting to Kojima last week, we got the sense that, more than the specific mechanics at play, the sentiment behind them is what he believes will resonate with players and inspire them to pay favors forward. Kojima's insight came after we asked for his opinion of the current state of interactions online. "I don't think it's real communication," he told us. Platforms like Twitter allow people to be simultaneously cruel and anonymous, and he wants to combat that by injecting Death Stranding with the spirit of "omoiyari," a Japanese word that loosely aligns with the concept of empathy.""
Co s tím? Takže to nakonec není ani tvoje myšlenka, raději bych byl, kdyby to byla tvoje myšlenka. Opět děláš falešné závěry? Z toho jsi jako definoval, že je to nejdůležitější filozofie? :D Ale prosím tě.
"Na co mám přesně odpovědět jinak? Že na mě nefungují jeho filozofické narativy, protože nejsou dle mě správně implementované? Tys napsal, že je to vyfabulovaná blbost a přitom nedodal jediný argument, který by vyvracel ten můj, aniž by nešlo o subjektivní dojmy."
Já nechci, abys odpovídal jinak. Mně to stačilo. Nevím, jestli jsem dodal argumenty, protože tys je taky nedodal, věř mi, že je mi to úplně jedno, ale ukázal jsem, že tvoje závěry jsou poněkud kostrbaté: viz:
"Můžu použit tvoji nefunkční logiku a použít stejně falešný závěr. Protože se to odehrává v USA, má to v kontrastu s jejich individualismem a křestanstvím, na hráče mnohem větší dopad v rámci světa, který byl zničen.
Když jsme u té Ameriky, tak Kojima roky obdivuje i hodně kritizuje USA, to jsme viděli xkrát v Metal Gearu, ta hra je tím nasákla, to samé je i v DS. Zasazení do USA může korespondovat s environmentálním poselstvím této hry, jelikož víme, že USA jsou jedni z nejhorších znečistitelů světa.
"Je to úplně jedno na základě tvých subjektivních požadavků. Já ti napsal, že není z mého pohledu a ty jsi hned přepnul na objektivní rétoriku. Manipulace level hadra...
Budu se opakovat, do diskuze jsi přišel, že tvůj názor je světopravda a choval ses stejně jako Still jen z druhé strany barikády, to že jsi ke konci použil pár slovíček, abys to korigoval na mé upozornění, je v kontextu celé tvé diskuze irelevantní. To s mnacou je jen taková třešnička na dortu tvého chování a jen podpis toho, co tady tvrdím. Pak je na místě otázka, kdo je pak toxický? Jestli Vám na hlavinku už trochu neleze woke, DEI, SBI a pak jste celí napružení skrz diskuze? Ale to je jen otázka, každý ať si odpoví sám.
@Kainé: link
"Chatting to Kojima last week, we got the sense that, more than the specific mechanics at play, the sentiment behind them is what he believes will resonate with players and inspire them to pay favors forward. Kojima's insight came after we asked for his opinion of the current state of interactions online. "I don't think it's real communication," he told us. Platforms like Twitter allow people to be simultaneously cruel and anonymous, and he wants to combat that by injecting Death Stranding with the spirit of "omoiyari," a Japanese word that loosely aligns with the concept of empathy."
Na co mám přesně odpovědět jinak? Že na mě nefungují jeho filozofické narativy, protože nejsou dle mě správně implementované? Tys napsal, že je to vyfabulovaná blbost a přitom nedodal jediný argument, který by vyvracel ten můj, aniž by nešlo o subjektivní dojmy.
"To je totální vyfabulovaná blbost. Je úplně jedno, v jaké zemi se ta odehrává, pro myšlenky a filozofii to nemá vliv, pokud ano, tak maximálně na jednotlivce, ale soudit to jako objektivní problém, je úplně mimo."
Je to úplně jedno na základě tvých subjektivních požadavků. Já ti napsal, že není z mého pohledu a ty jsi hned přepnul na objektivní rétoriku. Manipulace level hadra...
@ΛNĐ3RLΛ: "Začínáš být toxický pro nic za nic. Možná bys taky potřeboval nějaký ten detox, jak smáznutý mnaca..."
Ukázková ukázka jak nezvládáš, když někdo poukáže na tvé nedostatky.
"Opět další elaborát, který by se dal spláchnout jedinou větou: "Cítím se uražen, protože jsi napadl mou oblíbenou hru." 😆"
Když začne někdo poukazovat na, co je nejdůležitější filozofie ve hře, která pokládá filozofické otázky přitom na ně neodpovídá, tak si zaslouží kopanec do zadnice. Já si chyb hry jsem velice dobře vědom, ta hra se dá vykoupat na x věcech, několikrát jsem je tady i psal, bohužel ty jsi do diskuze přišel jako mistr světa, ovšem dopadlo to neslavně.
"za mě", "podle mě", "můj názor " či "v mých očích". "
Jasně proto píšeš doslova:
"Mimochodem, úplně tou nejdůležitější filozofii v DS je "omoiyari". To má do názoru s pokoru sakra daleko a takový stanovisek by se dalo najít x viz tvůj odstavce s velkými písmy: "REALITA."
Detox bych doporučil tobě, protože vy chlapci z hate vlákna umíte už jenom hatovat, nadávat :).
@Kainé: Já někde tvrdil, že můj názor je objektivní? Prodávám? Já vypíchl body, které mně se nelíbí, přičemž jsem několikrát u nich zmínil slovní spojení jako "za mě", "podle mě", "můj názor " či "v mých očích". Tak nevím, kolikrát explicitně to mám ještě napsat, abyste se ty a stillalive necítili dotčení?
Opět další elaborát, který by se dal spláchnout jedinou větou: "Cítím se uražen, protože jsi napadl mou oblíbenou hru." 😆
Začínáš být toxický pro nic za nic. Možná bys taky potřeboval nějaký ten detox, jako smáznutý mnaca...
@stillalive: Myslím, že 99,9% hráčů je rádo za to, že počet her, které mají stejnou hratelnost, jak tahle tahle kravina je opravdu NULA.
@Acemax67: mě se DS líbí a moc bych chtěl aby mě i bavil, ale na sílu to prostě tlačit nebudu, takže až uvidím nějakou pěkně rostlou pajzavici, tak si kajícně sešlehám jedno lýtko jako kompromis 😀
na DS2 se těším jak malej, snad na ní nebudeme na xku muset zase čekat ~5 let😁 Jednička je naprosto skvělej herní zážitek, ale chyběla mi tam nějaká "endgame" aktivita ve stylu FOB z MGSV. Nebyl moc smysl tam po titulkách běhat a cokoliv dělat. To je docela nezvyk u japonský hry..
@ΛNĐ3RLΛ: "Narativ DS je založený hlavně na konfuciánských hodnotách a filozofii, která je v kontrastu
se zasazením příběhu do Spojených států amerických, což je země založená na křesťanských hodnotách a individualismu.
To je totální vyfabulovaná blbost. Je úplně jedno, v jaké zemi se ta odehrává, pro myšlenky a filozofii to nemá vliv, pokud ano, tak maximálně na jednotlivce, ale soudit to jako objektivní problém, je úplně mimo. Můžu použit tvoji nefunkční logiku a použít stejně falešný závěr. Protože se to odehrává v USA, má to v kontrastu s jejich individualismem a křestanstvím, na hráče mnohem větší dopad v rámci světa, který byl zničen. Realita je taká, že svět už v DS stejně nemá hranice a je to dystopie, takže si tam každý může aplikovat to svoje. Jak jsem psal, sděluješ svoje silně subjektivní myšlenky jako fakta. Nope.
To spojuješ: "Proto to za mě nefunguje a jak píšu v závěru, kdyby to byla čistě japonská hra a měla lepší tým scénáristů, kteří by vedli Kojimovu vizi správným směrem, mohlo by se pak skutečně jednat o zajímavé dílo."
Nedává smysl. Takže ty myšlenky a filozofie nefungují, protože se to odehrává v USA, kdyby to mělo japonské scenáristy a hra by se odehrávala v Japonsku, tak by to fungovalo, jo? Co je jako správný směr, to jsi nám zapomněl sdělit? Ale prosím tě....
"Mimochodem, úplně tou nejdůležitější filozofii v DS je "omoiyari", která zdůrazňuje empatii a soucit, a jež je hluboce zakořeněná v japonské kultuře a jejich komunikaci"
To, co je nejdůležitější filozofii ve hře, je vždy na hráči, rozhodně to nebudeš soudit ty a nikdo jiný, každý si tam najde to svoje, co ho oslovilo. Tohle je za mě absolutně nechopení hry, když si myslíš, že můžeš definovat, co je tou nejdůležitější filozofií ve hře. To je takový americký přístup, ne? :)
"Tohle bych Američanovi prostě nikdy neuvěřil, ať by se snažil sebevíc. 😊"
Tvůj subjektivní pocit založený na osobních preferencích, což je celý tvůj příspěvek.
Jak říkám, tvoje teze můžeme akceptovat jako individuální názor, ale prodáváš to stejně jako Stillalive.
@Acemax67: me se libi, ale nebavi me hrat, nuda az des, tak kolem kopriv jen projdu😀
@Kainé: Záměrně sis vyselektoval to, co se ti hodilo a úplně odignoroval mé důvody, které jsou jasně vypsané.
Narativ DS je založený hlavně na konfuciánských hodnotách a filozofii, která je v kontrastu
se zasazením příběhu do Spojených států amerických, což je země založená na křesťanských hodnotách a individualismu. Proto to za mě nefunguje a jak píšu v závěru, kdyby to byla čistě japonská hra a měla lepší tým scénáristů, kteří by vedli Kojimovu vizi správným směrem, mohlo by se pak skutečně jednat o zajímavé dílo. Takhle se bohužel v mých očích jedná jen o popcornovku, která míchá závažná témata a filozofické diskuse s odkazy na různá náboženství a popkulturní prvky, k čemuž využívá duchovní motivy spíše jako stylové prvky, než jako prostředky k hlubokému filozofickému sdělení. Celá hra působí rozpolceně, jelikož její hodnoty nejsou založené na kulturních hodnotách, které bychom od hry odehrávající se v Americe
očekávali.
Mimochodem, úplně tou nejdůležitější filozofii v DS je "omoiyari", která zdůrazňuje empatii a soucit, a jež je hluboce zakořeněná v japonské kultuře a jejich komunikaci. Na rozdíl od běžné empatie (která je často spojená jen s cítěním), omoiyari zahrnuje i akci, nebo-li citlivé přizpůsobení vlastního chování tak, aby se druhý cítil dobře, aniž by o to musel požádat.
Tohle bych Američanovi prostě nikdy neuvěřil, ať by se snažil sebevíc. 😊
Komu se nelíbí Death Stranding ať spadne do kopřiv.😀
@ΛNĐ3RLΛ: dostáváš se na subjektivní rovinu, kterou vydáváš za fakta stejně jako druhá strana(Stillalive).
"Příběh sám o sobě působil neinspirativně. Celé to "děti jsou budoucnost" znělo jako líný pokus o emocionální hloubku."
Přitom ignoruješ další poselství, která hra má, ať už je propojení lidí, aby čelili smrti spolu, aby spolu vytvořili mosty a tak se znovu znovuzrodili, což je odkaz na Budhismus. Cela hra má smrt a znovuzrození jako nosnou myšlenku, kde se míchá existencionalismus právě s buddhismem, herní prvek smrt je ve hře dokonce hmatatelný, když někdo umře, ve hře se to skutečně odrazí přímo na mapě. Jak mi kdysi napsal Leon na mou kritiku Sama, Sam není postava jako Snake, je to avatar, který nese myšlenky a je bódhisattvou a nese to poselstvím kvůli ostatním a ne kvůli sobě, proto jako postava je dost nezajímá, ale v celkovém konceptu hry to dává smysl. Vůbec bych neodsuzoval myšlenky hry na základě toho, že se ti zdají jako líný pokus, Kojima kritizuje a filozofuje hodně, to že je v kulisách fantasmagorie a scénář občas zaskřípe je opět pravda, ovšem myšlenky jsou ve hře objektivně silné, což se potvrdilo i Covidem.
I "náročný hráč" může najít ve hře, která není dokonalá určitou dokonalost viz třeba Nier Replicant či Drakengard. Drakengard, což je v základu stupidní Dynasty Warrior klon, má na druhý pohled tolik co nabídnout, že "náročný hráč" zalapá po dechu.
@czDante92: v tlou 2 hral 80 hodin jen na kytarku a nahral 3 alba irl😀
@Heymi9615: tohle bylo myšleno konkétně DS. Anderla napsal negativní názor, který je minimálne z části pravdivý a vím že to dohrál a že není žádný casual co si zahraje jednou za rok CoDko a pak jeden nebo dva blockbustery. Pak přijde stillalive, napíše že to není pravda, i když já DS hrál a pravda to je, a že u toho strávil 300 hodin s tím že "jaký si to uděláš, takový to máš" a mě je hned jasný že se opakuje situace z Horizonu a nemusím zbytek jeho eseje brát vážně.
@stillalive: Tvůj celý elaborát by se dal spláchnout jedinou větou: "Cítím se uražen, protože jsi napadl mou oblíbenou hru."
-
VIZE HRY: Death Stranding je údajně hra s vizí být něčím jiným než zbytek herního průmyslu. Vyžaduje, abys odložil svá očekávání a podíval se na ni takovou, jaká je. K tomu si hra dává na čas, než se rozvine a ukáže plně Kojimovu vizi.
První akt tě má srazit na kolena a přinutit cítit se osaměle, než se hra otevře a stane se metaforou pro vymanění se z izolace a znovuvybudování světa. Musíš se zde nejprve naučit lézt, než začneš chodit, a naučit se chodit, než začneš běhat a v tom společném zkoušení trpělivosti a utrpení mají vznikat ta skutečná pouta mezi hráči.
REALITA: Úmornost prvních aktů nebyla výsledkem záměrného designu, ale spíš důsledkem špatného kolizního systému (jak já nesnáším šutry v té hře...), nudné expozice a zbytečného a neodladěného herního designu. Ta hra dělá všechno polovičatě (souboje, stealth, ovládání vozidel) a 90 % všech těch serepetiček kolem donášení je úplně k ničemu a obejdeš se bez nich. Alespoň já obešel.
Ta hra měla doopravdy potenciál stát se pohlcujícím, hyperrealistickým zážitkem, ale provedení za tím silně zaostalo kvůli Kojimově schizofrennímu směru bez jasného cíle. Hodnocení na konci každého doručení donášky působilo úplně nepatřičně a narušovalo pocit osamění a realističnosti. Místo toho, aby hráči mohli svět naplno vstřebat, hra jim neustále připomínala, že jsou ve hře.
Příběh sám o sobě působil neinspirativně. Celé to "děti jsou budoucnost" znělo jako líný pokus o emocionální hloubku. Chybělo tomu to vrstevnaté, propracované vyprávění, kterým je Metal Gear Solid proslulý. Místo toho to působilo jako zředěná, poameričtělá verze něčeho, co mohlo být mnohem hlubším, kdyby se toho chopil opravdu nadaný režisér/spisovatel a ne sám Kojima, který je přesvědčený, že může zastoupit obojí + dělat zároveň na scénáři, produkci, designu...
Můj názor na závěr je takový, že kdyby Death Stranding byl čistě Kojimův projekt s plně japonským hereckým obsazením a scénáristickým týmem, pravděpodobně by měl mnohem soudržnější a působivější vizi. Takhle z něj zůstala směsice skvělých nápadů a vnějších zásahů, které nakonec nedokázaly plně na mě zapůsobit. Dobře pro tebe, že tobě se to líbilo. Já jsem ale trochu náročnější hráč a nehodlám navíc hře odpouštět hrubky jenom proto, že produkčně je na vysoké úrovni. :)
@czDante92: Proč by neměl mít 300h? Pro někoho, koho to baví. Resident 2 měl taky tak maximálně 30-40 hpdin a já nahrál třeba 100. Na PS1 jsem měl spoustu her, bylo mi cca 18. Ale Resi měl pro mě skvělou atmosféru. Hlavně to mě dokázalo u hry tak dlouho udržet.
V DS mám na PS4 78h, na PS5 podobně. Platinu nemám zatím, určitě hře nějaký čas ještě dám. A v některých hrách lze strávit i tisíce hodin, já třeba v Driveclub, kde na dohrání stačí 1/10 mého času, možná ještě míň, mám 1000h. V Minecraftu 2000h plus 80h na PS5 verzi. V GT7 1100h. Třeba i v Bloodborne 332h. Proto mé názory na hry nejsou relevantní?
link
@argokib: já proti Horizonu nic nemám, jen mi nikdo nesmí tvrdit že je to 10/10 a bůhvíjak geniální hra a zvlášť FW
@Heymi: kolik ti bylo a kolik si měl k dispozici ostatních her? Neříkám že nemůžeš hrát své oblíbené hry dokola, já třeba RE4 dohrál všehovšudy ve všech různých verzích za posledních 20 let tak 15x, a ani nemusíš hry střídat jak ponožky a po dohrání zahodit a zapomenout, ale DS objektivně nemá 300 hodin obsahu a pokud mi někdo řekne že v té hře strávil 297 hodin tak nemůžu brát jeho kritiku vážně.
@czDante92: Na Horizonek mi nesahej, nebo poslu Aloyku, a ta ti odstreli kus prdele z prdele.😄
Já se na hru neskutečně těším. Bosse samozřejmě neskipnu. Ale co vím, tahle "mechanika " je ve spoustě her, kde bosse nejen že skipnete, ale ani ho nemusíte vůbec najít. 😁
Jinak hry každý hrajeme jinak. Někdo rushuje, někdo se kochá, někdo se zasekne na nějakém "zákysu" a hodiny řeší, jak to udělat, jiný koukne na yt, či jede přímo podle nějakých guidů. Někdo be hře stráví čas jen potřebný k dohrání, někdo třeba pětinásobek času, který je potřebný na 100% kompletaci.
Já třeba na PS1 v Resident Evil 2 strávil desítky, možná i tu stovku hodin, hrál jsem pořád a pořád čtyři scénáře dokola. Proto mi přijde pičusoidní někomu vyčítat jeho vysoký playtime ve hře. Může si se svým časem každý dělat co chce.
@stillalive: je to konstruktivní argument. Ty se oháníš jaký že je DS komplexní herní zážitek a že si u toho strávil 297 hodin, ale stejně tak si podle tvých slov strávil desítky, ne li stovky hodin v absolutně průměrném open worldu Horizon, který se hraje naprosto stejně jako všichni ostatní Asasíni a jim podobní a sotva si vylezl z úvodní oblasti.
Navíc Death Stranding podle stránky howlongtobeat dokončíš za 60 hodin, dvojnásobek pokud chceš dokončit vše co hra nabízí. Platinové návody rovněž mluví o 100-130 hodinách. Řekněme že si všude chodil pěšky a kochal se každým kamenem a trsem trávy (co opět dle tvých vlastních slov není pravda), což ti protáhlo hru třeba na 200 hodin. Co si dělal zbývajících 100 hodin? Já ti to řeknu přesně, dělal zásobu výkalových bičů.
Tvůj názor má stejnou hodnotu jako někoho, kdo hru vypl po 2 hodinách že ho to nebaví, akorát si opačná strana podkovy.
@Insertcoin: No a este je vytáčí nová pecka Marathon 😃
@czDante92: Meleš vyloženě h*vna. Konstruktivní argument by nebyl?