Konzolista.cz

Studio Monolith pracovalo na hře s Batmanem, z ní se stal Middle-earth: Shadow of Mordor

novinkaúterý 30. července 2019Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Studio Monolith pracovalo na hře s Batmanem, z ní se stal Middle-earth: Shadow of Mordor
Když filmový režisér Christopher Nolan točil svoji trilogii Temný rytíř, dočkali jsme se na její motiv jen jedné hry. Ta neměla moc velkou kvalitu, takže dnes si na ni vzpomene jen málokdo. Nechybělo ale mnoho a mohli jsme se dočkat i další hry. Když v roce 2004 koupil Warner Bros. studio Monolith Productions, chtěli se vývojáři po dokončení akční hry F.E.A.R. 2 pustit do něčeho zcela nového. A tehdy padlo rozhodnutí vytvořit hru s Batmanem, která měla pracovní název Project Apollo. Ta měla čerpat z filmového univerza Christophera Nolana. Sám režisér ale o hru moc velký zájem nejevil a nikdy ji neschválil, což jí už z počátku trochu podrazilo nohy. Za to mohla hlavně skutečnost, že se Nolanovi nelíbila hra Batman Begins, navíc další vytvářená hra The Dark Knight, kterou měla na triku EA se studiem Pandemic, byla zrušena. I přes tuto skutečnost ale měli vývojáři i nadále pracovat na produkci po zhruba 18 měsíců. Během nich vylepšovali svůj LithTech engine, aby mohli vytvořit hru s otevřeným světem. Hra měla mít lineární příběhové mise, ale zároveň svět měl být otevřený dalším aktivitám. Jak nyní bývalí vývojáři říkají, koncept byl velmi podobný tomu, s čím následně přišel Insomniac Games se svoji hrou Marvel’s Spider-Man. Každopádně pořád nebyl úplně jistý směr, jakým by se hra měla vydat, a jestli vůbec bude moci využívat univerza, které bylo vytvořeno pro filmovou trilogii. Hře ale definitivně zlomil vaz úspěch hry Batman: Arkham Asylum od studia Rocksteady. Po jejím velkém úspěchu bylo jasné, že tu nebude místo pro dvě hry s Batmanem, tedy dvě zcela odlišné série se stejným hlavním protagonistou. A tak se začala pomalu rodit hra Middle-earth: Shadow of Mordor s pracovním názvem Project Hydra. Původně se ale mělo jednat o lineární příběhovou hru s kooperativním režimem, v níž měl být hlavnímn hrdinou lovec elfů a trpaslíků. Warner Bros si ale nebyl jist, jestli taková hra dokáže oslovit dostatečný počet hráčů. Proto následně bylo rozhodnuto, že linearita půjde do koše a ustoupí se otevřenému světu. Pro hru v tu chvíli vývojáři využili upravený LithTech engine, který připravovali pro hru s Batmanem, stejně jako některé další technologie. Zajímavostí je, že systém Nemesis, který vývojáři následně vytvořili pro Middle-earth: Shadow of Mordor, měl základy ve zrušené hře s Batmanem. Více se můžete dozvědět z videa níže v novince.

YouTube video: YouTube video player

Zdroj: Tisková zpráva
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (4)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
CORDONASTRA

Dohral jsem Shadow of Mordor i Shadow of War ktery je za me lepsi , obsahove bohatsi a rozsahlejsi a hraju ho dodnes. Za me SUPER hry obe jsem zplatinoval.

CaJTeeKaNee

Mordor za mě určitě lepší než War, ale už je to dost dlouho, co jsem to hrál.

Jakub Andreas
Jakub Andreas #Totální borec 💙
👍2
👎1

Shadow of Mordor je neskutečně nudná hra. Koupil jsem na Storu za dvě kila a furt sw nemůžu donutit to dohrát.

JEDImfp

zajimava zprava a celkem i dlouha.diky

ja mam rozehrany shadow of war a vůbec to není spatny,jen me sere ze při kazdym stretu s kapitánem musim poslouchat nejaky zvasty a vytrhne me to z tempa.cim jsem dal tim vic mam ruznych schopnosti a souboje jsou lepsi a lepsi.paradni je sundat draka a litat na nem a grilovat monstra.nevim jaky je shadow of mordor ale jako batman by tohle mozna taky fungovalo

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články