Konzolista.cz

Studio Eurocom končí

novinkapátek 7. prosince 2012Martin Šmíd
Hlavní obrázek článku: Studio Eurocom končí
Na konci minulého měsíce jsme vás informovali, že došlo k velkému propouštění ve studiu Eurocom (mluví se o propuštění 150 zaměstnanců), které stojí za propadákem 007 Legends, ale také za slušnými hrami jako GoldenEye 007: Reloaded, Dead Space: Extraction nebo Sphinx and the Cursed Mummy. Jak ovšem bylo dnes oznámeno, studio bylo nuceno propustit i zbývajících 42 zaměstnanců, takže tímto končí a žádnou další hru už nevytvoří. Když docházelo k propouštění, mluvilo se o tom, že se zbývající vývojáři přesunou na vývoj her pro mobilní platformy. S tímto plánem to ovšem moc dobře nedopadlo. Po Bizzare Creations je Eurocom druhým studiem, kterému licence na 007 zlomila vaz.
Zdroj: vg247
REKLAMA

Tvoje reakce na článek

Načítání...
Pro hodnocení článku se musíte přihlásit

Galerie

Komentáře (12)

Přidejte svůj názor do diskuze!
Pro přidání komentáře se prosím přihlaste.
eversman57
eversman57 ## Popravčí

já jsem narážel pouze na tvoje tvrzení, že hru dělej jenom peníze a ne schopnost vývojářů, tim bych tedy řekl, že jsi narážel na celkový herní průmysl, a tak jsem ti teda dal příklad, že INDIE tituly jsou opakem tvého tvrzení, takže tedy jsem tim chtěl říct, že záleží hlavně na schopnostech

Smileface

eversman57: Tady se nebavime o Indie(Jinak tem hram se jen tak nerika, je to doslovny preklad slova nezavisly z EN) nebo o iOS za 5 dolaru, ty hry dela par lidi s nuznym platem(mnohdy jsou to nadsenci co delaj i zadara), proto jsou velmi nizke naklady s dobrou návratnosti uz pri celkem slabych prodejich, z Indie her se stanou pecky jako Limbo nebo Super Meat Boy tak u 1%. Jakmile se ale pustis do velkych projektu(Typove FPS, RPG atd.) potrebujes najit dost zakazniku co si hru koupi minimalne za $30 a k tomu uz potrebujes poradnej marketing. Eurocom mel 150+ profiku, chápeš?

eversman57
eversman57 ## Popravčí

Smile: je to pouze o rozpočtu a nikoli o schopnostech. To si děláš asi srandu, že jo, tu větu jsi určitě nemyslel vážně, že ne, pak ale jinak jistě nevíš o titulech, kterým se řiká INDIE, jsou to nízkorozpočtové projekty, který se ale, třeba na STEAMu prodávají po statisících, pokud bys měl fakt zájem, můžu ti vyjmenovat několik titulů, a to nejsou žádný AAA tituly, na titulu se podílí tak 20 lidí, rozpočet je nulový a marketing v podstatě neexistuje, takže jak to že ty hry jsou tak úspěšné ? neni to tedy pouze o financích, ikdyž té hře potom hodně pomůžou, ale tedy především schopnost vývojářů

lukasberoun
lukasberoun #ábíčko

kdo umi tak umi kdo neumi tak holt jde delat neco jinyho.kez by to tak fungovalo ve vsem

Smileface

Mitsu CZ: Je to pouze o rozpočtu nikoliv o schopnostech: Folklore luxus, Majin výbornej, Socom4 špičkovej mulťák a co-op, poslední bond od Bizzare Creations, jeden z nejlepších co jsem hrál...Většinou tyhle studia ve výsledku nedoplatí na svou špatnou práci nýbrž na odflláknutej marketing ze strany vydavatele, viz. Starhawk. Insomniac má tu výhodu že je zřejmě podrží Sony, ale Fuse bude na 90% ekonomickej průser.

Moments hunter

Měli začít dělat hry pro iOS a uživili by se.

dado20

v tom máš pravdu malé študia dostávaju zabrat ale zasa nadruhu stranu, vzdy ked nejaké studio krachlo tak to najlepšie z neho prešlo do inej firmy ... vobec by mi nevadilo keby Ubisoft vydaval kazdy mesiac jednu pecku. Proste chcem len povedat to že u jednoho skončia... inde začnu.

Smileface

dado20: O krizi průmyslu se mluví už dávno. Existuje ono AAA s masivním mega rozpočtem a pak....hry který lidi nechtějí kupovat. Bizarre Creations? Nazdar. Game Republic? Nazdar. LightBox Interactive? Nazdar. Zipper Interactive? Nazdar. Raven Software dělá nějaký debilní DLC do CoD. Po Fuse, ač třeba technicky a herně precizním, zřejmě můžeme počítat s problémy Insomniacu (Jednoho z nejlepších PS2/PS3 vývojářů) které Sony doufám zachrání, ale nesázel bych na to.

dado20

Smileface: toto nieje krizov priemyslu... pozri sa v pravo na hodnotenie, ja sám som hru hral a neviem tazko sa to popisuje ale proste som po vypnuti nemal nutkanie hru spustit ( a to uz nikdy )

eeeee
eeeee #můj názor

Goldeneye na clasics je paradni hra.

Smileface

Škoda no, tu hru si i tak zahraju. Jinak hlavním pohřibatelem je Activision, krome CoD týmů jim za chvilku nic nezbude. Jinak studio končí po dlouhých 24 letech, což je další předzvěst blízící se krize tohoto průmyslu.

Lloyd.Irving
Lloyd.Irving #1-2 Sniff
👍7

Když to s bondem neumí, není se čemu divit. [s8]

Související články

REKLAMA

Nejčtenější články