Studio Bluepoint Games stále pracuje na své vlastní originální hře

Tvoje reakce na článek
Galerie



































recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (14)
@mnaca: Ted trochu premyslim, kdy naposled jsem slysel o velke AAA hre, kterou nekdo udelal za dva roky. To uz dnes asi moc nehrozi. Jinak jak rikam, dlouhe roky, coz 5 let jiz myslim splnuje. :-) A obavam se, ze v nasledujicich letech, to klidne tech 5+ byt muze. Samozrejme netvrdim, ze nekdo nemuze byt v produkci rychlej, ale vseobecne je trend jasny. Ono staci poslouchat lidi napric prumyslem. Jak pise tady arnold, prodluzujici se delku vyvoje zminuje i Phil nebo Layden. Nejake to studio navic, by se proto celkem hodilo, to jsem chtel rict.
Phil Spencer nedávno sám řekl, že vývoj her už netrvá 2-3 roky, ale 6-8 let, tak na tom něco bude, když to říká on.
@czDante92: Pochopil jsi, je to právě "to" subjektivní:)
@Starky: Rebirth byl vytvořen cca za tři roky.
@wistr: ty tady mluvíš o subjektivních názorech ale napíšeš že si déle než 2 hodiny nevydržel u her, které mají velmi vysoké skóre jak od recenzentů tak od hráčů? To mi přijde dost... subjektivní :D
za chvilku je tu konec tyhle generace,a oni furt nic ? nebo to spis chtej hodit na launch PS5 jako ten Remake DS 😁 czDante92 hele souhlas,v posledni dobe hraju převážně takovy ty B a C hry, a kolikrat si mlaskam vic nez u A titulů :) clovek si ty mensi hry malo kdy koupi,ale ono je tam plno hidden skvostů…ja minule zkusil treba Guacamelee a bomba :) nebo Valiant hearts 🙏 proste Remake Kao,Medievil nebo Pumpkin Jack,hry ktery sou proste vyborny a clovek so uzije hrani…ty AAA tituly sou dneska takovy nenastane neslany mnohdy :/ cest vyjimkam.Nebo takovej Evil West kterej mam rozehranej,strasna pecka a jeste v češtině 😁 holt to ze hra stoji 200-300mega dolalů neni známka kvality.
Pokud chces opravdu kvalitni velkou AAA hru, tak to je prace na dlouhe roky, tak to proste dnes je. Bylo by docela dobre, aby Sony posilila schopnost vydavat obsah rychleji. Idealni by byla investice do nejakeho dalsiho studia. Bohuzel me trochu prijde, ze Sony ted investuje vsude, jen ne do herni divize. To se kupuji pisnicky Queenu a Jacksona za 2 miliardy, Alamo Drafthouse Cinema za stovky milionu, ted se dokonce toci kolem Paramountu za 25 miliard, a je toho jeste vic. Vsechno moc krasne, penize tam evidentne jsou. Jenze voda tece, cas plyne a u PS nejak nic nevidim. V tomhle by bylo potreba trochu kopnout do vrtule, protoze bez dalsich investic to bude hodne tezke.
Jinak se zacina spekulovat, ze PS5 Pro predstavi v zari. Velkou herni showcase pak pry az v prosinci, ma to byt k tomu tricatemu vyroci PS.
@NinJuice: Takze chces povedat, ze prekonaju vyvoj Duke Nukem? :D
@czDante92: Všechny zmiňované jsem též zkoušel a kromě Stray, jsem to déle než 2h nedokázal hrát, takže hodně subjektivní názor, který s peněženkami moc nezahýbe.
Ale souhlasím, že firstparty hry od Sony mají neskutečnou kvalitu a to bohužel bere čas. Jako starší kmán mi to nevadí, stejně dohrávám teprve teď hry jako DS nebo Horizon FW.
Je však pravdou, že sony mi mohla už mít nějaký ten showcase kde by ukázala alespoň 80% všech rozpracovaných projektů pro závěrečný sprint ps5.
To bych si moc přál.
@czDante92: souhlas.
@NinJuice: taky že jo :D link Mark Cerny tvrdí že vývoj konzole je pomalu kratší než vývoj hry, ale že si za to prej vývojáři můžou sami, že dělají moc megalomanské projekty :D
Já to říkám pořád, až sem s tím otravnej, ale prostě Sony potřebuje menší hry jako ty z Japan Studio kterým by vyplnila mezery mezi těmi Last of Usy a Horizony. PS exkluzivity mají šílené, až neudržitelné standardy a remasterů už bylo dost. Teďka hraju Dave the Diver a bavím se u toho víc než u kdejaké AAAAA hry za 300 milionů a i další hry co byly Day 1 ve službičce jako Sea of Stars, Stray nebo Bugsnax byly pecky a přesně takové hry Playstation teď potřebuje. Bohužel s Heřmenem se minimálně Horizonu nezbavíme :D
Další týden a další ujištění z nějakého PlayStation studia, že doopravdy něco dělají. Díky💙
@Ashitaka: Člověk pořád čeká a čeká a nakonec mu to vyspoileruje nějakej leaker před ofiko oznámením, místo toho aby měl člověk radost z překvápka na nějakým showcasu...
Jestli to takhle půjde dál, tak bude vývojovej cyklus AAA hry za chvíli delší, než jedna konzolová generace.