Spencer by uvítal hry od PlayStationu a Nintenda na konzolích Xbox, nemyslí si ovšem, že k tomu v dohledné době dojde


novinka
Gears of War: E-Day je nejambicióznější hra studia The Coalition
novinka
Hra Avatar: Frontiers of Pandora dostala rozšíření From the Ashes, podívejte se na launch trailer
novinka
Intergalactic: The Heretic Prophet je plánován na polovinu roku 2027, vývojáři měli v posledních týdnech pracovat přesčasy
novinka
Aces of Thunder má konečně datum vydání, pro PlayStation VR2 vyjde začátkem února
novinka
Hráči vyhráli, hra R-Type Dimensions III vyjde pro Nintendo Switch 2 na klasické kartě
fórum
Think before you sleep
novinka
Nový trailer na Dragon Quest VII Reimagined představuje svět, příběh i hádanky
novinka
Akce S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl dnes dostává slíbený velký update Stories Untold
novinka
ARK 2 vyjde nejdříve v roce 2028, vývojáři zatím neví, jak velkou roli bude mít Vin Diesel
recenze
Destiny 2: Renegades
Komentáře (59)
počkajte času ako hus klasu. za chvílu budeme hrať všetko všade krížom krážom. teraz sa akurát štartuje že všetko pôjde hned aj na pc včetne first party. a další krok všetky konzoly. tak tlou 3 si zahrám na xboxu a gearsov na playstatione. potom sa už budu pohybovať konzolove vojny len na úrovni hardware aj to nie vo výkone ale kto bude mať viac farebných svetielok. 😁
G.O.A.T.Divers mu nedají spát.
@PS5 we love: hodně jsem se zasmál 🤣
To je tá zakernost Microsoftu v prípade že by boli oni 1 a nie až 3 na trhu konzol resp išli by jednu kvalitnú exkluzivitu za druhou Phil má úplne opačné reči MS boli vždy hadi vždy im išlo len o prachy a nebude to ináč Nechápem ľudí ktorí podporujú dobrovoľne - X box nie vynútene - windows túto skurvenú bandu zmrdov
@mnaca: No já bych ani neřekl ze jsou přecenovaný, jelikož na ně držkuje tolik lidi až to hezký není, samozřejmě často nevědí o čem mluví. On je u jejich her taky problém že jdou cestou jaký si to tam uděláš takový to máš ( a ne nemyslím mody ale přístup ke hraní ) a to plno lidem moc nejde. Kupříkladu ten gameplay tam jde rozesrat na sto způsobů a zároveň jde užit si ho na sto způsobů, daň za tu prakticky totální volnost. Ja jsem už za ty dvě dekády obhajovani jejich her z toho už uondanej jak stará šlapka a na nějaký hluboký rozbory už nemám. Ale tvá poslední věta se mi líbí 🙂 A víš co si myslím o Starfieldu? Že Todd to takhle v úmyslu neměl, a že celý ty asi dva roky co to dodělávali pod Mrkvosoftem se na tom podepsali. A že kdyby k nim nelezli, vyšlo to o rok později a byla by to mnohem lepší hra. Což stejně bude, za ten rok .
@Ashitaka: To tvrdý jádro je v BGS už od Oblivionu a část od Morrowindu stejný, jen teď odešel Hines jelikož zřejmě nevydejchal ten Mrkvosoft. Nových lidi tam mají plno samo, pořad rostou. Skyrim dělalo jen sto lidí a Howard je vždycky důlezitej. U toho Skyrimu jsem v rozhovoru s nějakým odpadlikem z Bethesdy četl že to měsíc, dva, před vydáním měli tak rozesraný a nikdo nevěděl co kam patří a jak to má do sebe zapadat a že nebýt Howarda nikdy by to nedali dokupy, tedy určitě ne na toho 11.11.11. Prý tam Howard dva měsíce bydlel v tom studiu 🙂
Zase takový plachty textu o Bethesdě, achjo :)
Ja sa už strácam v tejto geniálnej stratégii
@Flash: a neni to jednohubka
Ohledně Bethesdy bych mohl napsat deset stránek o tom jak nemáte pravdu, ale jelikož mám ověřené ze to je házení hrachu o zeď tak si ušetřím námahu. Jen krátce. Skyrim 12 let po vydání hraje stále kopec lidi, Bethesda ho dodnes patchuje. A ne, hlavní důvod nejsou mody jelikož na konzolích buď nejsou vůbec nebo jen omezeně. V tuto chvíli na PS Skyrim streamuje 14 lidi, God of War Ragnarok 11 lidi. Je to proto ze Skyrim je výjimečná a dobrá hra kterou lidi rádi hrají.
Ty 4 hry jsou jen začátek.
Je to úlet a co řekne Phil se nedá brát vážně. Všichni víme jak dokola lže. Nicméně ja si myslím že Plejky o Xbox hry nestojí ne? Kdyby jo tak si už dávno koupili Xbox k Psku jako sekundární konzoli. Ja to tak udělal.
Protože chci zkoušet nové věci.
Každopádně spíš než Halo a Gearsy si myslím že budou dál vydávat hry Bethesdy a Activision všude..ne hned aby se neřeklo ale pro ně nebude asi úplně únosné vydávat to jen na minoritní platformu. Jsou nákladné..
Ale co my víme.
Každopádně sám naznačil že exkluzivní hry dle něho budou mizet. Tak víme kde je jejích cíl.
Mít hlavně PlayStation hry na Xboxu. Protože sám Phil ví že jsou to velké značky co prodávají konzoli. A kdyby je měli i na Xku,tak by pak hráči neměli takový důvod pořád většinou volit Psko..
Jak má za ušima 😄
Ale to se nestane.
Ale konec mě dostal.
Prej komu pomůže že Helldivers nebude dostupná na Xbox?😄
A komu pomůže že hry co odjakživa byly i na Psku,budou už jen na Xboxu? Ten si nevidí fakt na špičku nosu.
On začne vykupovat co jde,pozamyka to u sebe v šuplíku,aby nasral a přetáhnul hráče na Xbox, což se mu stejně vůbec ani tak nepovedlo..a teď chce moralizovat?
@Iggy: No jo, ale co naláká na hru nejvíce? Trailer, který má hlavně superduper grafiku. Když vyjde trailer na byť hratelnostně skvělou hru, ale s horší grafikou, tak všude (i tady) v komentářích všech těch odborníků je to jen "mazanice jak z dob X360" apod. Vývojáři toto ví, čtou tyhle názory, proto vždy budou cílit hlavně na co nejlepší grafiku, aby ta jejich hra na první dojem, prvními ukázkami, zaujala a měla následně prodeje. Fyzika, hratelnost atd. jsou až na druhém místě. A můžou za to právě sami hráči.
Roky osvěty, roky lamentovaní a pak čtu, že to nepadlo na úrodnou půdu 😁.
Když vynechám technický stav, bugy či glitche, tak Witcher 3 byl totálně broken v rámci RPG elementů. Od xp, přes mutageny až po leveling v rámci questů. To je za mě big deal v rámci RPG hry.
Jinak za mě MGS V byl pěkně odladěný. Z poslední doby FF XVI, když pominu tu mizernou obrazovou kvalitu.
@mnaca: to bych zas netvrdil. Ja hral witchera day one a mel jsem jeden zasadnejsi bug u sidequestu. Tak 5x mi zmizel kun nebo jsem tak 3x nekam propadl. Ale tvl za 100 hodin treba. Asi kus od kusu no. Ja zadne problemy co by mi kazily zazitek nemel, jako treba u launche cp2077😀
Jinak bych se nebal rict, ze naklady rostou i kvuli tem vsemoznym dementnim kvotam, normam, podlidem co si najimaji na spravnou korektnost apod. Nerikam ze to jsou astronomicka cisla, ale naprosto zbytecne penize urcite.
@mnaca: Ono to je i o tom, že ten, kdo chce napodobovat realitu, tak tím jak se k té realitě pomalu blíží, tak to vypadá o to více divně, když jsou tam malé odchylky. A nebo to je moc dokonalé, což je taky divné.
Prostě hry už mají takovou úroveň, že už je skoro jedno, že nejsou lepší a lepší po stránce grafiky a fyziky. Protože hratelnost rozhoduje a ta se nijak posunem těchto věcí nevylepší.
Proto fungují Nintendo hry a mají nízké náklady na vývoj oproti exkluzivitám na PS5/Xbox... Proto mi je úplně ukradené, že Switch 2 nebude mít mega TFLOPS. A naopak budu rád - handheld hraní, nízký odběr...
Já bych vlastně i rád, kdyby více takových "jednodušších her" vznikalo i jako exkluzivity s mnohem kratším vývojem. Nový Prince of Persia mi sedl náramně...
@ΛNĐ3RLΛ: je to tak, minulá mezigenerace měla už perfektní hry a když hraji hry z xbox one x tak nepoznám, že to nejsou nativní hry pro series X... jak to vypadá tak zvyšování výkonu už moc užitku nepřináší a lepší grafika nemusí být ani vidět. Ale náklady na vývoj (peníze i čas) rostou a rostou...
Ale je to o vývojářích, můžou dělat méně náročné hry, které by běhaly na ps5/series x v nativních 4k/60fps, můžou, ale nechtějí... Raději cílí na lepší grafiku či efekty... Jenže to nemusí být až tak vidět, či si na to člověk rychle zvykne.
Plynule jsem přecházel v DIablu 2 Ressurected od Switche k Xbox SeX a zase zpátky. A trvalo to jen pár okamžiků a horší či lepší grafiku jsem velmi rychle přestal vnímat. A hratelnost byla stejná.
@mnaca: na první pohled to tak vypadá, ale co se týče firem, podniků atd. tam je monopol těžký... Proto mají takové hrozné prachy z MS 365, serverů, azure, win...
Doma si člověk vybere, nebo živnostník či menší kreativní studio. Jak jde o zasíťování desítek, stovek PC a používání programů pro WIN, tak konečná.
Ale jsem zvědavý jak to bude... WIN 10 používá 2/3 PC s okny a končí za rok a půl. Stejně Office 2021, které nemají ani nástupce. Tedy nekončí, ale končí podpora a to je pro mnohé podniky, firmy vlastně stejné... A nebo cálovat placenou podporu. To bude bezpečnostních děr, když na WIN11 nejde kolikrát kvůli CPU přejít (tedy bez obezliček, které nemusí fungovat dlouho).
@mnaca: Můj point ale stále platí. V minulé generaci šlo udělat obecně stejně kvalitní, ne-li lepší hry, za menší náklady a třeba takové grafika se nikam moc neposunuje, jak jste zde nedávno řešili s A2. Můžeme si pro to klidně vybrat jiné hry, když ne Witchera, ve finále to je jedno.
@Offon: jsou to propojené nádoby, když nebudou zákazníci spokojeni, půjdou jinam, konkurence tu ještě existuje a funguje... ;-)
Na rozdíl od MS Windows / Office, ale to, kde člověk bude hrát a co bude hrát si řídí sám. Tady monopol není. Takže se snažit musí - a tyhle marketingové řečičky na tom nic nezmění, jen by měly ukázat směřování a uvidíme za rok / dva jestli je to jak říkal nebo jinak (a pak by kecal). Ale je jasné, že vše se vyvíjí a nakonec i to tam včera bylo, že můžou portovat více.
rad bych připomněl lidem co se tu smejou a maj za scifi to,ze by Sony pustila svoje hry na Xbox,a ze uplne stejne ste se smáli a říkali ze se to nikdy nestane kdyz se povídali o tom,ze by Sony exkluzivky vycházeli i na PC…takze hosi,nikdy neříkejte nidky :)
@Iggy: Vážně v dnešní době ještě někdo věří tomu, že obrovský korporát, jako je MS, dělá něco "co je dobré pro zákazníky"?
Dělají to jen pro sebe. MS, Sony, Nintendo, všichni a všude. Kdyby to ale aspoň dělali bez těch naprosto stupidních keců kolem, tak jsem zticha.
Phil očividně moc rád povídá pohádky a opravdu se divím, že mu to někdo žere, kor s tím jeho smug výrazem, se kterým to vše prezentuje.
A ještě k tomu si dovolí poukázat na jeho nepochopení exkluzivity Helldivers, k tomu přidá kecy ohledně jeho přání aby se hry dostaly k co nejvíce hráčům...ale pak koupí Bethesdu, Activision...?
Fakt se chci mýlit a neustále hledám to něco, co mi uniká a kvůli čemu se pletu, ale nemám nic.
Takhle působí jako totální pokrytec a hlavně jako idiot, je to fakt k smíchu. Tohle mu přeci nemůže už nikdo věřit a ne, nejde tu o žádné fanboyovství, ani o to mermomocí kydat na MS, ale někdy je ta absurdita vyloženě do očí bijící.
@mnaca: No tak to si to asi špatně pamatuji, protože kromě snímkování, jsem neměl se hrou žádný problém.
A naopak Witcher je dobrý příklad, protože Starfield vyšel ještě dojebanější, jak Witcher. Kromě tradičních Bethesda bugů, ta hra nemá doteď ani základní featury, jako je mapa města nebo kolo s rychlým výběrem zbraní. Celá hra je v podstatě nadesignovaná tak, jako je Bethesda vyvíjela kolem roku 2010. Všechno působí zastarale, nedodělaně a o tragických obličejových grimasách snad ani nemusíme začínat nějakou konverzaci.
Taky je potřeba brát v potaz, že CD Projekt Red v té době bylo malé a celkem neznámé studio z východu. Jakou výmluvu má ale takový americký konglomerát, jako je Zenimax? Absolutně žádnou.
Kdo chce psa bít, hůl si najde...
Mně včerejší prezentace dávala logiku a jsem s ní spokojen. Dělají to, co si myslí, že je nejlepší pro zákazníky i pro ně.
Některé výblitky v diskuzy a i s mnoha palečkami, srdíčkami či smajlíky je spíš sebeukájení určité skupiny než racionální pohled. Ono Sony není momentálně v dobré formě skrze hry, tak asi je čas na prudění jinde.
@Zavorka: "Pokud chci větší výdělky, udělám větší tým aby bylo dostatek času udělat optimalizaci na více platform a tím pádem zaplatím více lidí a prodám více kusů. Jednoduché."
A nebo udělám méně nákladnou hru a s takovým konceptem, který potenciálně osloví miliony hráčů... Nejvíc pokřivený na dnešním herním trhu nejsou exkluzivity, ale ta neustále rostoucí umělá bublina větších nákladů a více lidí na jeden projekt, která jednoho dne zákonitě splaskne.
Exkluzivity by se v pohodě uživily a ještě vydělaly ranec pro Sony a Microsoft, kdyby nestály 100+ milionů dolarů. Navíc mi ani nepřijde, že ty náklady jdou správným směrem. Witcher 3 dokázali v CD Projekt vytvořit s 250 lidmi pro tři platformy za 80 milionů dolarů (vývoj začal na 150!) a ta hra i dnes vypadá k světu a nabízí více unikátního obsahu, jak novodobé hry, typu Starfield, na kterém dělalo 500 lidí a s budgetem 400 milionů dolarů pro dvě platformy.
@Zavorka: Exkluzivní hry je volba a je to naprosto legitimní nástroj.
A synonymum exkluzivity, kdy jsou ty slova téměř jedno a totéž je Nintendo. Tenhle dinosaurus si na tom postavil značku. Spoustu značek etabloval, proslavil.
A pojedou dál. Asi jediná společnost, která uživí svou konzolí ze svých her.
A Nintendo mělo z těch tři dnes konzolí jako první a byl to stroj na exkluzivity. 😁
Jsem zvědav jak se tohle bude vyvíjet do budoucna za takových 5-10let, protože nějak takhle přesně to začínalo i s příchodem Xbox her na PC a víme jak je tomu dnes. Nic od toho nečekám ale jsem zvědavý, to nepopřu.
@Zavorka: Co je špatně na tom si buď vyrobit nebo nechat vyrobit produkt, který přesvědčí zákazníka jít a nakupovat u nás. To je přece normální ve všech oblastech obchodu. Co je na tom pokřiveného.
@Ashitaka: Exklusivita = kvalitní hra ... tohle neplatilo a ani neplatí. Máme dost ukázek a nejenom ze strany MS. Krom toho, když se koukneme na takový NG, jejich singl hry jsou špica ale pak stačí zabruslit na něco složitějšího a už to nedávají viz jejich multiplayerový titul. Takže věci nejsou tak jednoduché. Další ukázka je třeba Red Dead Redemption 2. Multiplatfomní hra která nemá obdoby, snad jediná opravdická AAAA hra.
Optimalizovanější byly možná tak na ps3, protože architektůra byla fakt peklo, na dnešních strojích už to tak moc neplatí. Pokud chci větší výdělky, udělám větší tým aby bylo dostatek času udělat optimalizaci na více platform a tím pádem zaplatím více lidí a prodám více kusů. Jednoduché.
Fakt to není o tom, že by exklusivity byly nějak lepší, jenom jsou více středem pozornosti díky překroucenému hernímu trhu.
@Offon: Mega bizár, že?
''když se podívám třeba na Helldivers 2, je to skvělá hra a chválím tým, že ji uvedl na PC a PlayStation, ale nejsem si jistý, komu v oboru pomůže to, že nebude dostupná pro Xbox,“ dodal Spencer.''
Vážně tohle dokáže říct po nedávný akvizici několika studií, který vytvářeli multiplatformní hry?
To je fakt ulhanej a pokryteckej idiot.
🤡🤡
@MistrOkurka: Darktide je jenom časovka.